IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    През волтметър разбира се, виждал съм какво става като се постави ключ при ремонт на автомобил да окъси клеймите на акумулатор по невнимание - сменя си цвета и става червен. Закалявал съм навити от тел пружини, като им подам голям ток от акумулатор, стават червени като реотан и после в масло.
    Човек, може да ти пръсне в очите!

    Коментар


    • През волтметър разбира се, виждал съм какво става като се постави ключ при ремонт на автомобил да окъси клеймите на акумулатор по невнимание - сменя си цвета и става червен. Закалявал съм навити от тел пружини, като им подам голям ток от акумулатор, стават червени като реотан и после в масло.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • ...Дано не си бъркал директно. ИЗКЛЮЧИТЕЛНИ МЕРКИ ЗА БЕЗОПАСНОСТ ! Ако окъсиш, става много лошо.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          А между електролита в една клетка към електролита в друга клетка какво ли ще покаже се питам сега.
          До около 2 V за киселинен и около 1,2 за алкален

          Коментар


          • Някой от вас, критикари, правил ли е еквивалентна схема на тази батерия, която "критикувате"? Като експерти, нали би трябвало да можете.
            Last edited by Pyramid; 30.04.2021, 21:11.

            Коментар


            • А между електролита в една клетка към електролита в друга клетка какво ли ще покаже се питам сега.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                Ми айде де, направете я. Само дрънчите тук от глупост та по-голяма глупост.
                Ами има учебници бе, сега има интернет и всичко може да се научи при желание.
                Като ви чета така, имам чувството че сте над тия неща. Учебници - ха! Те са за малоумниците!

                Това, да чете човек, трябва. Ала трябва и да разбира. Не даваш признаци.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  Pyramid, акумулатора който имам е без капачки на клетките явно от модерните. Това което бих направил е да потопя края на един проводник само в електролита на една от клетките и после към полюсите може да се види ще протече ли ток, има ли електролита потенциал. Сега разсъждавам може ли да ме заблуди този опит, но не мога да го проведа.
                  Грешка. Въпросът е да не тече ток от електрод към електрод БЕЗ ТОВАР. С волтметър, ТОВА, не можеш да установиш.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    Сега за да не изпадаме в голословен спор, имам един акумулатор и знам как да проверя има ли потенциал електролита към анод или катод и тогава съвсем точно мога да кажа. Иначе според мен преградите са за да не се получи неравномерно зареждане на клетките, или ако както е в конструкцията на модула там ролята им се изпълнява от метала към който са залепени електродите, под метал разбирам - каквато е например ролята на лентите в литиевойонните батерии. За съдбата на Теслата нищо не казваш, не ти е приятно явно да върви към фалит ясно. При тези хищни за добавки батерии, при положение че всички - куцо и сакато се напвърля да прави електромобили, ще настане война за суровини. След 10 години половината им щяло да бъде електромобилно производство, а след още толкова ДВГ направо ще бъдат извън играта..на това му се вика "майсторска" работа. На мястото на Мъск бих станал пръв радетел за стандарти, да ги вкарам в пътя. Тази батерия може да се направи така като технология, че като я вземат в ръцете си само да цъкат и да си поръчат да си я купят.
                    Сега, с днешните акумулатори, "пробваш" ли, ще се разочароваш. Конструкцията им е извън допустимите параметри и ще има точно, което Кокорко казва, т.е. ПРОБЛЕМ. Затова, се пробва със специална конструкция акумулатор но, ТЯХ, нашият Кокорко не ги знае и не може да ги формулира. Щото, е "компетентен"

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      Сега за да не изпадаме в голословен спор, имам един акумулатор и знам как да проверя има ли потенциал електролита към анод или катод и тогава съвсем точно мога да кажа. Иначе според мен преградите са за да не се получи неравномерно зареждане на клетките, или ако както е в конструкцията на модула там ролята им се изпълнява от метала към който са залепени електродите, под метал разбирам - каквато е например ролята на лентите в литиевойонните батерии. За съдбата на Теслата нищо не казваш, не ти е приятно явно да върви към фалит ясно. При тези хищни за добавки батерии, при положение че всички - куцо и сакато се напвърля да прави електромобили, ще настане война за суровини. След 10 години половината им щяло да бъде електромобилно производство, а след още толкова ДВГ направо ще бъдат извън играта..на това му се вика "майсторска" работа. На мястото на Мъск бих станал пръв радетел за стандарти, да ги вкарам в пътя. Тази батерия може да се направи така като технология, че като я вземат в ръцете си само да цъкат и да си поръчат да си я купят.
                      Ми айде де, направете я. Само дрънчите тук от глупост та по-голяма глупост.
                      Ами има учебници бе, сега има интернет и всичко може да се научи при желание.
                      Като ви чета така, имам чувството че сте над тия неща. Учебници - ха! Те са за малоумниците!

                      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                      Коментар


                      • Pyramid, акумулатора който имам е без капачки на клетките явно от модерните. Това което бих направил е да потопя края на един проводник само в електролита на една от клетките и после към полюсите може да се види ще протече ли ток, има ли електролита потенциал. Сега разсъждавам може ли да ме заблуди този опит, но не мога да го проведа.
                        Last edited by supertrader; 30.04.2021, 20:29.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Сега за да не изпадаме в голословен спор, имам един акумулатор и знам как да проверя има ли потенциал електролита към анод или катод и тогава съвсем точно мога да кажа. Иначе според мен преградите са за да не се получи неравномерно зареждане на клетките, или ако както е в конструкцията на модула там ролята им се изпълнява от метала към който са залепени електродите, под метал разбирам - каквато е например ролята на лентите в литиевойонните батерии. За съдбата на Теслата нищо не казваш, не ти е приятно явно да върви към фалит ясно. При тези хищни за добавки батерии, при положение че всички - куцо и сакато се напвърля да прави електромобили, ще настане война за суровини. След 10 години половината им щяло да бъде електромобилно производство, а след още толкова ДВГ направо ще бъдат извън играта..на това му се вика "майсторска" работа. На мястото на Мъск бих станал пръв радетел за стандарти, да ги вкарам в пътя. Тази батерия може да се направи така като технология, че като я вземат в ръцете си само да цъкат и да си поръчат да си я купят.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                            Дани,
                            Нещата са малко по-сложни там. Не могат са избягнат омокрането с електролит над неговата повърхност.ТАМ е -да речем -половината от саморазряда им. Спасява номера ниското напрежение -докато протече това-онова, окапало се от стените и капака. Чак съвършена изолация може и да няма но, е прилична. Обаче, не им е точно общ електролитът. Епизодично, може нещо да плисне навън но, и относително бързо съхне.
                            Матеев, на няколко пъти ти напомням за тока и пот.разлика. Електролитът е течен (или ли дори, желиран) и няма същата диелектрична проницаемост, както металът (нея, можеш да я считаш практически безкрайна). Затова, в рамките на микрони метал, полето губи интензитет (напрегнатостта се стреми към нула), докато в течността (проводник от втори род, йонен, където концентрацията на токоносители и тяхната подвижност, са с порядъци по-ниски от тези в метала), полето (респективно, еквипотенциалните равнини) се простират много извън края на метала (имаме си отлично електростатично екраниране, фарадеевият кафез бледнее пред този, пък и Ламбда (дълж.на вълната на постоянния ток) е безкрайна. Ето защо, дупките вода пропускат, а поле-не, т.е. в тях, я няма основната причина за утечки в този проводник. Интензитетът на полето в иначе, проводящите канали, е нула и става онова, което те плаши.
                            Ще рече,
                            Спокойно, няма да те бия. Само ти гледах сеира.
                            Отново се извъртя като фурнаджийска лопата за кой ли път, след като разбра, че аз съм прав.

                            БАТЕРИИТЕ НЕ МОГАТ ДА ФУНКЦИОНИРАТ С ОБЩ ЕЛЕКТРОЛИТ, което го твърдеше допреди 2 дена.

                            То не бяха дупки, то не бяха тънки електроди, то не бяха микрони водни слоеве при топлообменик - издънка след издънка, ПЛОД НА ТОТАЛНАТА ТИ НЕКОМПЕТЕНТНОСТ. Добре че съм аз да те завръщам в правия път, иначе досега щеше да "откриеш" и вечен двигател.

                            Върви да си чешеш манията за величие в бг-мама, но тука повече не се пробвай, защото има компетентни хора, които падат под масата от смях при всяка една твоя издънка поради тоталното ти невежество.

                            Разбирам че истината боли, но следващия път преди да измислиш поредната простотия, направи си труда малко да попрочетеш това-онова, което ти липсва като познания.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              13ADROL, е затова ще ти паднат цените на имотите, защото не си знаеш интереса. В най обикновенните оловни акумулатори електролита е като общ, не са перфектно изолирани клетките и това не води до голям номинален ток на саморазряд. Това е истината, другото е някакви самозаблуждения на някакви хора които не искат да си размърдат мозъците да не им стане случайно нещо.
                              Дани,
                              Нещата са малко по-сложни там. Не могат са избягнат омокрането с електролит над неговата повърхност.ТАМ е -да речем -половината от саморазряда им. Спасява номера ниското напрежение -докато протече това-онова, окапало се от стените и капака. Чак съвършена изолация може и да няма но, е прилична. Обаче, не им е точно общ електролитът. Епизодично, може нещо да плисне навън но, и относително бързо съхне.
                              Матеев, на няколко пъти ти напомням за тока и пот.разлика. Електролитът е течен (или ли дори, желиран) и няма същата диелектрична проницаемост, както металът (нея, можеш да я считаш практически безкрайна). Затова, в рамките на микрони метал, полето губи интензитет (напрегнатостта се стреми към нула), докато в течността (проводник от втори род, йонен, където концентрацията на токоносители и тяхната подвижност, са с порядъци по-ниски от тези в метала), полето (респективно, еквипотенциалните равнини) се простират много извън края на метала (имаме си отлично електростатично екраниране, фарадеевият кафез бледнее пред този, пък и Ламбда (дълж.на вълната на постоянния ток) е безкрайна. Ето защо, дупките вода пропускат, а поле-не, т.е. в тях, я няма основната причина за утечки в този проводник. Интензитетът на полето в иначе, проводящите канали, е нула и става онова, което те плаши.
                              Ще рече,
                              Спокойно, няма да те бия. Само ти гледах сеира.
                              Last edited by Pyramid; 30.04.2021, 19:48.

                              Коментар


                              • Pyramid, ако Тесла фалира при задаващото се електромобилно фиаско ще фалират и другите компании на Мъск и повече нови няма да отвори. Те и на Мадоф са му давали много пари, има и такива и то не малко спечелили от пирамидата..обаче накрая се радват че умрял нали така. Така че другото може да ти е вярно и за него да те изкарват луд, но за това как ще направи Мъск други компании като му фалира Теслата - НЕ Е ВЯРНО, забрави че ще стане така. Сега ако не си признаеш грешката ставаш като Матеев, той като котка която по гръб не пада.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X