Гледам по новините и не вервам - фабрика за електромобили у България. Гледам и тука сте писали.
Пускам едно търсене в Гугъла и почнаха да излизат разни новини и сайта им, разбира. На сайта им има грешки. Както и да е - преживява се.
Сайта им
https://e-go-mobile.com/en/homepage/
Кратко инфо у Уикито
https://en.wikipedia.org/wiki/E.GO_Mobile
Новините свързан с тях
https://www.electrive.com/tag/e-go-mobile/
Абе с две думи по-скоро Майкрософт ще отворят оня център за данни в Гърция за 1 милиард отколкото тея да произведат и 1000 коли, па камо ли фабрика да отварят където и да е.
Накратко имат там 2-3 прототипа. Даже фабрика имат в Германия. Почнали са предварителни записвания за поръчки. Събрали са към 3 000 поръчки. Даже успели да произведат цели 500 броя. После дошла корона кризата - нямало откъде да купуват чаркове, веригите за доставка се накъсали, разни финансови проблеми имали. И обявили фалит. Някви холандци обаче решили да ги спасят и налели някой и друг лев.
Едва оня ден (преди 2-3 дена) отворили фабриката в Германия и произвели първата бройка след пандемията. Ама казали че до края на година може и да не произведат много - най много още 500 броя до края на годината.
За 2022 били планирали цели 1000 броя във фабриката в Германия, а за 2023 можело и до 2000 да стигнели.
А иначе имат планове да правят по 30 000 автомобила само в България. За капак имат същото споразумение и с Гърция.
И щели да влизат на мексиканския пазар и за там си търсели пари.
Абе с две думи нищо няма да стане.
Пускам едно търсене в Гугъла и почнаха да излизат разни новини и сайта им, разбира. На сайта им има грешки. Както и да е - преживява се.
Сайта им
https://e-go-mobile.com/en/homepage/
Кратко инфо у Уикито
https://en.wikipedia.org/wiki/E.GO_Mobile
Новините свързан с тях
https://www.electrive.com/tag/e-go-mobile/
Абе с две думи по-скоро Майкрософт ще отворят оня център за данни в Гърция за 1 милиард отколкото тея да произведат и 1000 коли, па камо ли фабрика да отварят където и да е.
Накратко имат там 2-3 прототипа. Даже фабрика имат в Германия. Почнали са предварителни записвания за поръчки. Събрали са към 3 000 поръчки. Даже успели да произведат цели 500 броя. После дошла корона кризата - нямало откъде да купуват чаркове, веригите за доставка се накъсали, разни финансови проблеми имали. И обявили фалит. Някви холандци обаче решили да ги спасят и налели някой и друг лев.

Едва оня ден (преди 2-3 дена) отворили фабриката в Германия и произвели първата бройка след пандемията. Ама казали че до края на година може и да не произведат много - най много още 500 броя до края на годината.

За 2022 били планирали цели 1000 броя във фабриката в Германия, а за 2023 можело и до 2000 да стигнели.

А иначе имат планове да правят по 30 000 автомобила само в България. За капак имат същото споразумение и с Гърция.

И щели да влизат на мексиканския пазар и за там си търсели пари.
Абе с две думи нищо няма да стане.
Коментар