If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Не са ти верни сметките ама ще задълбаем в глупости.
Иначе - гаражите в новото строителство са смятани с някаква кретенска мощност - колкото за една ламба и една зареждачка (за обикновен акумулатор). Пък ако решиш да си изпросиш енергото да ти смени предпазителя - гледай сеир.
Я като прос ползвам трифазен иде 3,33 пъти по-тънък
Не са ти верни сметките ама ще задълбаем в глупости.
Иначе - гаражите в новото строителство са смятани с някаква кретенска мощност - колкото за една ламба и една зареждачка (за обикновен акумулатор). Пък ако решиш да си изпросиш енергото да ти смени предпазителя - гледай сеир.
Интересно е обаче как някакси се появяват на вълни.
Безсмисления, бързоходко...
Правят една атака и изчезват,
Ами повечко чета и когато имам време и съм понатрупал впечатления пиша. В момента в офиса е доста напечено и немога да съм ежедневно ацтивен автор във форума. Но нетъгувайте! Като читател съм абсолютно редовен.
Tesla can’t manufacture the Model S (a.k.a. WhiteStar), doesn’t have a factory to produce it in, can’t actually create an electric car with those specs, and is probably committing fraud by taking reservation deposits.
Nobody’s going to want to buy a Model S, or very few people will. This is a tough market segment and the Model S just doesn’t compete with the iconic Mercedes S-Class, BMW 7 Series, and others.
Look, see, Tesla can’t produce the Model S! The company will collapse any day.
Okay, so Tesla sold some cars, but demand for the Model S is dropping and will fatally dwindle now that the reservation backlog has been filled.
See, I told you, Tesla can’t produce the Model X and it will never be able to do so.
Panel gaps!
Doors!
Okay, so Tesla figured out how to mass produce the Model X, but demand will soon drop as the reservation backlog is cleared and as people discover what a disaster the panel gaps and falcon-wing doors are.
Още по лесно щеше да бъде ако не пишеш глупости, а се замислиш малко преди да пуснеш нещо. Попитах те гараж имаш ли- ако си в софия 1000% нямаш. Ако имаш има ли 20 КВ кабел който да ти захранва гаража за да зареждаш електричката- отговорът е отново не. Таааааааааа кой викаш пише глупости???
То ако е за неписане на глупости трябва една дума да не пишеш. Ама ето на, не се спираш.
Обясни моля, за какво му е "20 КВ кабел" в гаража? Само не казвай че е за зареждане на електричката, че още една глупост ще напишеш.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Та не ми е ясно батерията дали ще издържи на такива градуси
Че какво и е на батерията? С подходяща изолация, топлината разсейвана от вътрешното и съпротивление е достатъчно да я държи топла. Ако трябва и реотан могат да и сложат. А все пак самолета не го подкарват на -40, че да се чудят дали не е замръзнал.
Тролчо, ако си гледаш в градинката ще ти е много по-лесно, да знаеш.
Още по лесно щеше да бъде ако не пишеш глупости, а се замислиш малко преди да пуснеш нещо. Попитах те гараж имаш ли- ако си в софия 1000% нямаш. Ако имаш има ли 20 КВ кабел който да ти захранва гаража за да зареждаш електричката- отговорът е отново не. Таааааааааа кой викаш пише глупости???
Мисля си пропуснал факта на първия обявен на пазара електрически самолет - засега 9-10 местен и за дистанция 1000км.
(споко - неангажиращо мнение )
На каква височина хвърка самолетчето че на 10-11 000метра като съм летял от време на време е минус 40- 50 градуса. Та не ми е ясно батерията дали ще издържи на такива градуси, ако е да си хвърка на 50-100 метра над терена- окей, проблем няма
Коментар