IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

    Фактите са такива. Обикновено най-иновативните и напреднали държави налагат тенденциите и Норвегия е добър пример въпреки че е една от най-богатите на петрол държави (на глава от населението).


    Ако искаш да се отървеш от замърсяващи производства намираш стимули, които да насърчават чисти такива. Трябва да си идиот ако смяташ, че изгорелите газове НЕ замърсяват. Ако го вярваш пробвай да преспиш в колата с включен двигател в гаража (не е препоръка).
    Ерзаце, нарочно ли не обръщаш внимание на това, че Норвегия е изключение с това, че 98% тока й се произвежда от водноелектрически централи?
    По природни особености тя е богата с хиляди реки и рекички, спускащи се стръмно по хиляди фьордове и фьордчета, идеални за строеж на ВЕЦ.

    При това положение разбира се, че електричките в Норвегия са с нулева емисия, защото тока се произвежда с нулева емисия.

    Далеч не е така в целия останал свят, далеч не!

    Електричката може и да не пърди газове, от които СО2 е най-безвредният, но там, където се произвежда токът за нея, бълват газове.

    Та затова не пробутвайте примера с Норвегия за целия свят, бъдете коректни, истинни в пропагандата си и хората може и да ви дадат ухо.
    Но ако продължавате да пропагандирате на акере, ефектът ще е обратен.
    Една лъжа, повторена сто пъти, може и да става истина, но повтаря ли се хиляди пъти, хората се замислят и виждат, че не съответства на реалността, то ест че е лъжа.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

      Друже нe знам защо си го подчертал, явно разчиташ че хората не разбират английски и няма да го изгледат

      Тоя същия пич разправя че теслата му е най-добрата кола която е притежавал. Така че толкова за „Miserable road trip“
      Ами друже и аз не разбирам защо се палиш толкова, копи- пасте и както го даде, отделно във видеото има графики, таблици къде за какво е спирал и колко дълго е зареждал. А заглавието - ами потребителя си го е сложил, аз какво да правя

      Коментар


      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
        https://www.youtube.com/watch?v=uC95WACQhCY How Miserable Is A Tesla Road Trip?

        Драйвър разказва за модел 3- с колко кара, за колко минути се зарежда колата и разни други работа
        Друже нe знам защо си го подчертал, явно разчиташ че хората не разбират английски и няма да го изгледат

        Само за информация - ютубърите, за да хванат вниманието на аудиторията и да им се гледат видеата слагат провокативни заглавия!

        Какво казва човека - изминал е 3600 км като е спирам на всеки 3 часа шофиране за почивка и храна със средна скорост 75 мили в част (120 км/ч). Коментар от клипа – „най-дългото спиране беше 52 мин, но не заради колата, а защото бяхме в ресторанта да се нахраним!!!“.
        Ето и най-съществения коментар - “How about the journey itself? I was pleasantly surprised about how nice it was …
        И още един за зареждането – „These chargers are crazy fast!!!”

        Тоя същия пич разправя че теслата му е най-добрата кола която е притежавал. Така че толкова за „Miserable road trip“

        Коментар


        • Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение
          Тези казват, че към края на първото тримесечие на 2019 са 7.9% от всички налични коли.
          Използвах гугъл-преводач.

          https://ofv.no/kjoretoybestanden/kj%...nden-31-3-2019

          Но едно голямо НО.
          Почти 100% процента от производството на ток в Норвегия идва от водноелектрически централи, ВЕЦ.
          Това е изключителен случай и май само още една страна в света има подобен висок процент от ВЕЦ.

          https://www.reuters.com/article/us-c...92C0K020130313

          И още едно НО, свързано с горното,
          The adoption and deployment of zero emission vehicles in Norway has been driven by policy, and actively supported by the government since the 1990s.
          https://en.m.wikipedia.org/wiki/Plug...cles_in_Norway
          "Въвеждането и увеличаването на коли с нулева емисия в Норвегия е политическо действие".

          Така че, така често давания пример с Норвегия не е коректен, ако с него се говори за състоянието по целия свят и на свободния пазар.
          Моля да се престане с този пропаганден трик.

          Ще отбележа още, че названието" коли с нулева емисия" е истинско само в ситуацията на Норвегия, използването му във всички останали случаи също е пропаганда.

          И въпрос-забележка за Норвегия. Като направят всичките си коли електрически, ще им стига ли тока за другите неща? А ВЕЦ се строят бавно и скъпо.


          Баннат ли е безимен, та не се появява?
          Фактите са такива. Обикновено най-иновативните и напреднали държави налагат тенденциите и Норвегия е добър пример въпреки че е една от най-богатите на петрол държави (на глава от населението).

          Имай предвид, че дори и при 100% електричество от производства с въглероден отпечатък елетричката е по-добрия избор спрямо ДВГ, най-малкото заради това че е 4-5 пъти по-ефективна от двигателя! Като добавиш и допълнителния ефект, че не замърсява в града, където живее голяма част от населението си е бонус.

          Всяко действие на правителствата е политическо. Ако искаш да се отървеш от замърсяващи производства намираш стимули, които да насърчават чисти такива. Трябва да си идиот ако смяташ, че изгорелите газове НЕ замърсяват. Ако го вярваш пробвай да преспиш в колата с включен двигател в гаража (не е препоръка).

          Коментар


          • Тези казват, че към края на първото тримесечие на 2019 са 7.9% от всички налични коли.
            Използвах гугъл-преводач.

            https://ofv.no/kjoretoybestanden/kj%...nden-31-3-2019

            Но едно голямо НО.
            Почти 100% процента от производството на ток в Норвегия идва от водноелектрически централи, ВЕЦ.
            Това е изключителен случай и май само още една страна в света има подобен висок процент от ВЕЦ.

            https://www.reuters.com/article/us-c...92C0K020130313

            И още едно НО, свързано с горното,
            The adoption and deployment of zero emission vehicles in Norway has been driven by policy, and actively supported by the government since the 1990s.
            https://en.m.wikipedia.org/wiki/Plug...cles_in_Norway
            "Въвеждането и увеличаването на коли с нулева емисия в Норвегия е политическо действие".

            Така че, така често давания пример с Норвегия не е коректен, ако с него се говори за състоянието по целия свят и на свободния пазар.
            Моля да се престане с този пропаганден трик.

            Ще отбележа още, че названието" коли с нулева емисия" е истинско само в ситуацията на Норвегия, използването му във всички останали случаи също е пропаганда.

            И въпрос-забележка за Норвегия. Като направят всичките си коли електрически, ще им стига ли тока за другите неща? А ВЕЦ се строят бавно и скъпо.


            Баннат ли е безимен, та не се появява?
            Last edited by R1a1; 08.07.2019, 07:37.

            Коментар


            • https://www.youtube.com/watch?v=uC95WACQhCY How Miserable Is A Tesla Road Trip?

              Драйвър разказва за модел 3- с колко кара, за колко минути се зарежда колата и разни други работа

              Коментар


              • Е какво повече да доказвам или кажа?



                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • Безсмислен (логореев), не те цитирам защото е безсмислено.

                  Всичко което пишеш тук, е през призмата на политиката.
                  Например плюенето по Мъск е типично за същността ви. Това 'ви' не е уважителна форма, а количествена.
                  Забелязва се обаче, че при липса на аргументи започва плюенето.
                  Няма лошо, някои се отказват от диалог с вас поради простащината която лъха от липсата на ... аргументи. То това е и целта.
                  Но това е неправилно. Не трябва да се отказват от диалог. Когато те нападнат, отговори със същото. За това ме и банват, защото не ви мълча и ви наричам с истинските ви имена и състояния.

                  Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение
                    Най-малко в едно безимен е прав.
                    Ако четеш публикациите по медиите и изказванията тук, оставаш с впечатление, че едва ли не колите с ДВГ в Норвегия, например, са останали малцинство.
                    А безимен показва, че далеч не е така. Много далеч.

                    То ест, от коя страна е изкривяващата истината пропаганда?

                    Разни трендове от 0.743% към 0.751% не звучат кой знае колко сериозно.

                    Към това трябва да се добави непазарния политическо-властови натиск, който днес е един, а утре може да друг, за да почне човек да се чеше по главата за бъдещето на електричките, така розово описвано от пропагандата.
                    Ето такава е картината към Септември 2018та

                    According to official data, as of the end of September 2018, there were some 178,521 all-electric passenger cars registered in Norway, which is a decent 6.5% of the total fleet (2,728,043). Another 3% comes from plug-in hybrids (over 80,000, we believe).

                    Коментар


                    • Я, темата се оживи.

                      И с конструктивни мнения при това.

                      Само като допълнение относно делът на EV спрямо ДВГ е добре да се знае че нововъведенията навлизат на пазара експоненциално (S-крива). И ако днеска делът 1, 2 или 5 % то с времето приемането ще се ускорява експоненциално. С увеличаване на производството се редуцират разходите и в крайна сметка цената на крайния продукт, което мотивира повече хора да избират новото и така до окончателното приемане. Тук там ще има още ДВГ продажби, но ще се 1-2% от общите. Транзита от 99% ДВГ към 99% EV ще отнеме не повече от 10-12 години.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение
                        Най-малко в едно безимен е прав.
                        Разни трендове от 0.743% към 0.751% не звучат кой знае колко сериозно.
                        А бе не разбра ли, че това число е на няколко години? Това си е чиста лъжа и то в изходните данни, след като говорим за електромобили. Ама то и за ВЕИ от Позитано 20 още разпространяват по селата ни факти от 2010-та, та това не е патент на тоя изрисувал графиката със синьо кръгче.

                        И естествено се гледат новите продажби. Как изобщо на някого може да му хрумне идеята да обсъжда факта, че новите електромобили не зaменяли старите без да има продажби.

                        Коментар


                        • Безименният обяснява защо още старото е живо и още, какво е слабо в новото. Ама над тенденциите няма власт. Винаги е имало такива, от тях, много са били прави по много точки, а после, знаем какво става.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение
                            Най-малко в едно безимен е прав.
                            Ако четеш публикациите по медиите и изказванията тук, оставаш с впечатление, че едва ли не колите с ДВГ в Норвегия, например, са останали малцинство.
                            А безимен показва, че далеч не е така. Много далеч.

                            То ест, от коя страна е изкривяващата истината пропаганда?

                            Разни трендове от 0.743% към 0.751% не звучат кой знае колко сериозно.

                            Към това трябва да се добави непазарния политическо-властови натиск, който днес е един, а утре може да друг, за да почне човек да се чеше по главата за бъдещето на електричките, така розово описвано от пропагандата.
                            Безсмисления е прав сами за това, че продадените и в движение коли с двг са несравнимо повече от ев.
                            Това разбира се няма никакво отношение към темата която е (прочети заглавието).

                            Колкото до другото - за натиска - това също няма никакъв смисъл да се обсъжда, затова защото когато някакъв закон влезе в сила, то той се изпълнява, независимо какви пирчини ще се извадят като контра-аргумент.
                            Например, влиза от други ден тол такса, и колкото и да вият срещу нея, ако искат да минат по този път, ще трябва да я платят.
                            Като странични наблюдатели на процеса обаче, и без да влагаме лични емоции, то посоката е очевидна. В противен случай то е като да заровиш глава в пясъка и да кажеш например "Костов е виновен".

                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Най-малко в едно безимен е прав.
                              Ако четеш публикациите по медиите и изказванията тук, оставаш с впечатление, че едва ли не колите с ДВГ в Норвегия, например, са останали малцинство.
                              А безимен показва, че далеч не е така. Много далеч.

                              То ест, от коя страна е изкривяващата истината пропаганда?

                              Разни трендове от 0.743% към 0.751% не звучат кой знае колко сериозно.

                              Към това трябва да се добави непазарния политическо-властови натиск, който днес е един, а утре може да друг, за да почне човек да се чеше по главата за бъдещето на електричките, така розово описвано от пропагандата.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

                                Безсмислен вади някакви данни сигурно на 5 години, което едва ли е коректно за електромобили. Само за 6 месеца тази година в Норвегия са продадени 44,449 PEV което е 61% от всички продадени коли там.
                                http://ev-sales.blogspot.com/
                                Безсмисления вади всички регистрирани коли. Това обаче работи за ивохристовчетата.
                                Бас слагам че няма да даде производната на продадените коли за последните години.

                                Проблема му (им) е обаче че тези към които е поста се вълнуват от друг въпрос, а не електричка или бензинка да си купят.

                                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                                Коментар

                                Working...
                                X