IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

    Е на този фон направо ще блеснеш след като ни запознаеш с показателите на твоя електромобил. Колко ефективна е рекупрацията му. Колко лева на 100km ти е разхода за колко врем ти си е изплатил благодарение на ефтиния ток и други такива.
    Разбирасе не очаквам веднага да започнеш да ни осветляваш. Предполагам до към ранния следобяд ще си се възстановил от бурните среднощни дискусии,. чието съдържание уви невъзвратимо се е разтворило в небитието, заради тесногръдието на модератора.
    Абе що му се връзваш на тоя дъбнишки цървул/Живее на майка си от пенсията дори кон и каруца няма.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

      Че ти една цифра не си написал. .

      Е на този фон направо ще блеснеш след като ни запознаеш с показателите на твоя електромобил. Колко ефективна е рекупрацията му. Колко лева на 100km ти е разхода за колко врем ти си е изплатил благодарение на ефтиния ток и други такива.
      Разбирасе не очаквам веднага да започнеш да ни осветляваш. Предполагам до към ранния следобяд ще си се възстановил от бурните среднощни дискусии,. чието съдържание уви невъзвратимо се е разтворило в небитието, заради тесногръдието на модератора.

      Коментар


      • https://chargedevs.com/newswire/%EF%...-of-1122-wh-l/

        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
          Нещо по тезата ми ли не ти харесва? Или не ти харесва че дискусиите в темата се покачиха на експертно ниво?и и конкретни впечатления.
          Аз лично съм уверен, че въпреки новия курс в темата, ще успееш да се включиш по най-ефектен начин, споделяйки опита си с електромобила който караш. Надявам се, че ако не личен имаш поне служебен такъв. Също така ще съм много доволен ако и другите форумци които джиткат нагоре надоло с електромобили, ще споделят лични и конкретни впечатления, зада изведат темата от твърде абстрактния и характер.
          Експертно ниво? Че ти една цифра не си написал. Тук имаше досега двама такива, а ето че се появи и трети.
          Експертизата не стига до джуганя паркирал на стръмно за да може да запали.

          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

            Първо, човека каза "предполагам".
            Обаче оттам тръгваш да изграждаш някаква теза в стил безсмисления. (Ако не си едно и също де,)

            Нещо по тезата ми ли не ти харесва? Или не ти харесва че дискусиите в темата се покачиха на експертно ниво?и и конкретни впечатления.
            Аз лично съм уверен, че въпреки новия курс в темата, ще успееш да се включиш по най-ефектен начин, споделяйки опита си с електромобила който караш. Надявам се, че ако не личен имаш поне служебен такъв. Също така ще съм много доволен ако и другите форумци които джиткат нагоре надоло с електромобили, ще споделят лични и конкретни впечатления, зада изведат темата от твърде абстрактния и характер.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              Да не е нещо ново но чак пък древна техника не е.
              В електрониката бе. Споко.

              Коментар


              • Пирамиде, то те рита при тръгването, ама после го нема никакъв - само върти електромера
                Фараоне, време е да сменям клавиатурката - за това пиша...
                Всичко е алъш-вериш

                Коментар


                • Да не е нещо ново но чак пък древна техника не е.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    Pyramid - нещо такова се очертава защото тези батерии с полимер електролит които казват в 4-то поколение ще стават за ел.коли дават нисък максимален ток но могат да са с капацитет половин киловатчас за 1кг тегло наистина. В момента има на пазара вече от батериите 1-во поколение и наистина са с много по нисък максимален ток. Така че с ток от батериите се зарежда блок от суперкондензатори а те дават много голям ток с който мощността за ускоряване се осигурява.
                    Нарича се снижаване изходното динамично съпротивление/ С-филтър срещу пулсации. Древна техника.

                    Коментар


                    • Pyramid - нещо такова се очертава защото тези батерии с полимер електролит които казват в 4-то поколение ще стават за ел.коли дават нисък максимален ток но могат да са с капацитет половин киловатчас за 1кг тегло наистина. В момента има на пазара вече от батериите 1-во поколение и наистина са с много по нисък максимален ток. Така че с ток от батериите се зарежда блок от суперкондензатори а те дават много голям ток с който мощността за ускоряване се осигурява.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Тъпо парче Разгледай мнение
                        Баси колко много пишете
                        Няма проблем да е с кондензатори - те поемат доста по-бързо и повече от всякаквите "химически" елементи. Тия китайските електробуси я имат тая "екстра" вече, Да, не е 100% от енергията, ама един автобус има бая кинетична енергия.
                        Иначе хибридите не махат трансмисията, поне тези в масовото производство. Иначе Мицубиши имаха един проект преди десетина години, който беше с 4 електродвигателя, батерии и генератор в багажника - по спомен някакъв трицилиндров, който приличаше повече на компресор за климатик Не знам какво стана с тоя протоип....

                        Иначе за генератор-двигател драмата с КПД-то е подобна на хидротрансформатора на автоматиците - дето все се чудят как да го разкарат. Пежака например, при рязко тръгване дърпаше по 150А, а при културно - около 40. А разликата беше минимална във времето за ускорение.
                        ...Искаш да кажеш, че с три пъти по-висок ток, не наема така?
                        Да се закача и с тезата за суперкондензаторите: Дават страховит ток но...капацитетът им, в амперчасове, твърде скромен, с/у акумулаторите Но, може: Скромен акумулЯЦер, паралел -суперконд и, на старта-Р-Р-Р-РЯЗ! а, след това, колкото Бог дал. Суперкондът -само за стартови тоци.
                        ...Което, предполагам, нейде се и прави вече, ама все пак.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Имхотеп

                          Моля необразованите да не се обаждат.
                          Те да не се. Чудно, ти що се, тогава.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Тъпо парче Разгледай мнение
                            Баси колко много пишете
                            Няма проблем да е с кондензатори - те поемат доста по-бързо и повече от всякаквите "химически" елементи. Тия китайските електробуси я имат тая "екстра" вече, Да, не е 100% от енергията, ама един автобус има бая кинетична енергия.
                            Иначе хибридите не махат трансмисията, поне тези в масовото производство. Иначе Мицубиши имаха един проект преди десетина години, който беше с 4 електродвигателя, батерии и генератор в багажника - по спомен някакъв трицилиндров, който приличаше повече на компресор за климатик Не знам какво стана с тоя протоип....

                            Иначе за генератор-двигател драмата с КПД-то е подобна на хидротрансформатора на автоматиците - дето все се чудят как да го разкарат. Пежака например, при рязко тръгване дърпаше по 150А, а при културно - около 40. А разликата беше минимална във времето за ускорение.
                            Ми пишеме.
                            бе гледам и ти си поизтъркал клавиатурата...

                            То може и с няколко думи, но модератора е от чувствителните и ше ни банне...


                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Баси колко много пишете
                              Няма проблем да е с кондензатори - те поемат доста по-бързо и повече от всякаквите "химически" елементи. Тия китайските електробуси я имат тая "екстра" вече, Да, не е 100% от енергията, ама един автобус има бая кинетична енергия.
                              Иначе хибридите не махат трансмисията, поне тези в масовото производство. Иначе Мицубиши имаха един проект преди десетина години, който беше с 4 електродвигателя, батерии и генератор в багажника - по спомен някакъв трицилиндров, който приличаше повече на компресор за климатик Не знам какво стана с тоя протоип....

                              Иначе за генератор-двигател драмата с КПД-то е подобна на хидротрансформатора на автоматиците - дето все се чудят как да го разкарат. Пежака например, при рязко тръгване дърпаше по 150А, а при културно - около 40. А разликата беше минимална във времето за ускорение.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

                                Много ме кефят всякакви опити за реализации които са напреко на разни архаични принципи отпреди 300-400 години, например трите принципа на динамиката, или принципа за запазване на енергията.
                                Идеята ти за суперкондензаторите всъщност добре показва до къде се стига в опитите да се надхитрява майакта природа. Всъщност тайничко ще вкараме още една батерия - кондензаторна, но иначе ще разправяме на клиента, че правим рекуперация. Е той ще плати за кондензаторната батерията разбирасе. Щот иска рекуперация и това го прави щастлив и еко. А ще плати и за интелигентната електроника естествено.
                                Важното е да живее с усещането че има рекуперация, която я му икономиса 15% от енергията на "градско" я не.
                                Теб и други неща те кефят очевидно?
                                Първо, човека каза "предполагам".
                                Обаче оттам тръгваш да изграждаш някаква теза в стил безсмисления. (Ако не си едно и също де,)


                                Но ето - изкарай някакви аргументи, но истински, за да може да оценим действителността.
                                Бас слагам обаче че нямаш.

                                Същото се получи и със вътрешното съпротивление на батерията, мяташ някакви термини от които и хабер си нямаш, разчитайки че стадото ще ти се върже. Факт е също, че когато нещата навлязоха в детайли, някакси изчезна. Предполагам че си бил много зает в този момент...


                                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                                Коментар

                                Working...
                                X