If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
почти 40% презапасяване ??
Спешно консултирай Тесла със сметките си, защото они препоръчват бушон 60 а при непълно зареждане даже и 40А
Тоест слагаш бушон 60ампера и излизаш до сутринта, ами ако се наложи да заваряваш или да пуснеш една печка 2 киловата откъде запаси? По старите разпоредби от бай тошово време искаха презапасяване с коефициент 1,3 , тоест ако пуснеш всички консуматори и да имаш запас 30 процента. Ако имаш 60 ампера бушон и на него сложиш една тесла да се зарежда с 16кв /час пуснеш в гаража/ хипотетичният, защото го нямаш/ една духалка 2киловата за да се топлиш и заваряваш с електрожен, май няма да ти излязат сметките според нормалните книжки които се учат в българските училища по електротехника. Написах ти го на български 16000 вата заряден ток/ май че с толкова зарежда стенното зарядно/ разделено на 220 волта= 72,72 ампера- какво е ампер и как се мери те оставям да ми преподадеш урок ти на мен. Импотента вчера беше пуснал линк за зарядно
Аз гараж нямам- ти също, но ако се вярва на форума днешните демократични гаражи се проектират за крушка 60 вата и зарядно за акумулатор. Ако искаш да си зареждаш колцата ще трябва да платиш допълнително. На глупостите ти за трифазен ток - ами трябва да имаш такова зарядно, не знам може и да има, не съм чувал, но си трябва такава мрежа. Я ми дай адрес на личен гараж с трифазен ток в софия- например на центъра на софия предполагам че всички гаражи са с трифазна мрежа
..Та по спомен зарядното на теслата е около 16 киловата- 16000/220=72,72 ампера. Ако е трифазен тока е около 42 ампера- ама трябва да имаш и трифазна мрежа. Тоест с презапасяването наистина трябва да имаш проводникКАБЕЛ който да издържа около 100 ампера.
почти 40% презапасяване ??
Спешно консултирай Тесла със сметките си, защото они препоръчват бушон 60 а при непълно зареждане даже и 40А
При теб вате ефекта на дънинг-крюгер е много ясно изразен.
Но кажи вате, колко трябва да е дебел един проводникКАБЕЛ за да издържи100 ампера?
Но ето ти нещо за размисъл, (ако има с кво), там са и тези 100 ампера. https://www.tesla.com/support/home-c...wall-connector
При теб GLUPAKO ефекта на дънинг-крюгер е много ясно изразен. Щеше да бъде по добре ако беше дал инфо за това от какъв материал е произведен чарджъра, а не снимки да пускаш. Ама то какво да очакваш от човек който се кланя на памучна хартиика и вика- гял бурда
А бе ти нали беше освен носач на стъкла в някакъв автозавод и от бг ел техник- или аз греша. Та по спомен зарядното на теслата е около 16 киловата- 16000/220=72,72 ампера. Ако е трифазен тока е около 42 ампера- ама трябва да имаш и трифазна мрежа. Тоест с презапасяването наистина трябва да имаш проводникКАБЕЛ който да издържа около 100 ампера.
При теб вате ефекта на дънинг-крюгер е много ясно изразен.
Но кажи вате, колко трябва да е дебел един проводникКАБЕЛ за да издържи100 ампера?
Но ето ти нещо за размисъл, (ако има с кво), там са и тези 100 ампера. https://www.tesla.com/support/home-c...wall-connector
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
То ако е за неписане на глупости трябва една дума да не пишеш. Ама ето на, не се спираш.
Обясни моля, за какво му е "20 КВ кабел" в гаража? Само не казвай че е за зареждане на електричката, че още една глупост ще напишеш.
А бе ти нали беше освен носач на стъкла в някакъв автозавод и от бг ел техник- или аз греша. Та по спомен зарядното на теслата е около 16 киловата- 16000/220=72,72 ампера. Ако е трифазен тока е около 42 ампера- ама трябва да имаш и трифазна мрежа. Тоест с презапасяването наистина трябва да имаш проводникКАБЕЛ който да издържа около 100 ампера.
Какво ще рече- не ли? Там където съм роден, където съм учил и където съм работил не се ползва такава форма/ словосъчетание. Какво означава и в кой район на българия се ползва това- не ли?
Много задълбавате. Батериите са около 60-70 квч. Ако се зареждат от 20 до 80% една вечер е достатъчна за зареждане и пробег около 300-400км (при 3.5квч). Всеки да си прави сметката дали са му достатъчни за дневно шофиране. За дълъг път са необходими бързо зарядни станции 150-250 квч (коити всеощенеса направени понашитеширини). 15-30 мин са достатъчни за 80-90%.
На каква височина хвърка самолетчето че на 10-11 000метра като съм летял от време на време е минус 40- 50 градуса. Та не ми е ясно батерията дали ще издържи на такива градуси, ако е да си хвърка на 50-100 метра над терена- окей, проблем няма
Като черпиш голям ток от нея, тя се загрява сама. Не се тревожи.
Не са ти верни сметките ама ще задълбаем в глупости.
Иначе - гаражите в новото строителство са смятани с някаква кретенска мощност - колкото за една ламба и една зареждачка (за обикновен акумулатор). Пък ако решиш да си изпросиш енергото да ти смени предпазителя - гледай сеир.
Я като прос ползвам трифазен иде 3,33 пъти по-тънък
Не са ти верни сметките ама ще задълбаем в глупости.
Иначе - гаражите в новото строителство са смятани с някаква кретенска мощност - колкото за една ламба и една зареждачка (за обикновен акумулатор). Пък ако решиш да си изпросиш енергото да ти смени предпазителя - гледай сеир.
Коментар