IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Тъпо парче Разгледай мнение
    ... Стандартната партида на ЧЕЗ е до 15квт, ...
    И на Тесла средното е под нея.(даже са болднали в таблицата)
    Ама ватин си иска 100ампера жица и тва е! Собствениците на тесли явно без елекрожен немоат
    нЕма как дан праснеш една заварка или да свариш компотите, баш като зареждаш Теслата!
    Last edited by satz; 20.10.2019, 20:00.

    Коментар


    • Няма драма пускането на трифазен ток - обикновено блоковете са с три фази, като се разделят по апартаментите. Виж, ако всички гаражи ги напълнят с тесли - това ще е проблем - ше кляка трафопоста .
      Иначе от линка на фараона е разбрах, че зарядното цоца 48А, пък ти ако искаш и 300А предпазител имай. Стандартната партида на ЧЕЗ е до 15квт, някой мизерни строители да спестят някой лев, подават за 6кВт - после да се хапят за г*з собствениците.

      Коментар


      • Защо ти е вате адрес на гараж в София?
        Потърси в селеметя, нали и хапартаментите ти са там?

        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение

          почти 40% презапасяване ??
          Спешно консултирай Тесла със сметките си, защото они препоръчват бушон 60 а при непълно зареждане даже и 40А
          Тоест слагаш бушон 60ампера и излизаш до сутринта, ами ако се наложи да заваряваш или да пуснеш една печка 2 киловата откъде запаси? По старите разпоредби от бай тошово време искаха презапасяване с коефициент 1,3 , тоест ако пуснеш всички консуматори и да имаш запас 30 процента. Ако имаш 60 ампера бушон и на него сложиш една тесла да се зарежда с 16кв /час пуснеш в гаража/ хипотетичният, защото го нямаш/ една духалка 2киловата за да се топлиш и заваряваш с електрожен, май няма да ти излязат сметките според нормалните книжки които се учат в българските училища по електротехника. Написах ти го на български 16000 вата заряден ток/ май че с толкова зарежда стенното зарядно/ разделено на 220 волта= 72,72 ампера- какво е ампер и как се мери те оставям да ми преподадеш урок ти на мен. Импотента вчера беше пуснал линк за зарядно

          Аз гараж нямам- ти също, но ако се вярва на форума днешните демократични гаражи се проектират за крушка 60 вата и зарядно за акумулатор. Ако искаш да си зареждаш колцата ще трябва да платиш допълнително. На глупостите ти за трифазен ток - ами трябва да имаш такова зарядно, не знам може и да има, не съм чувал, но си трябва такава мрежа. Я ми дай адрес на личен гараж с трифазен ток в софия- например на центъра на софия предполагам че всички гаражи са с трифазна мрежа

          Коментар


          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
            ..Та по спомен зарядното на теслата е около 16 киловата- 16000/220=72,72 ампера. Ако е трифазен тока е около 42 ампера- ама трябва да имаш и трифазна мрежа. Тоест с презапасяването наистина трябва да имаш проводникКАБЕЛ който да издържа около 100 ампера.
            почти 40% презапасяване ??
            Спешно консултирай Тесла със сметките си, защото они препоръчват бушон 60 а при непълно зареждане даже и 40А

            Коментар


            • Модел S свързан към 230v/32A се зарежда при около 34км/час. Ако в гаража има по-слаби бушони - пропорционално по-бавно. Не разбирам къде е драмата.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                При теб вате ефекта на дънинг-крюгер е много ясно изразен.
                Но кажи вате, колко трябва да е дебел един проводникКАБЕЛ за да издържи100 ампера?
                Но ето ти нещо за размисъл, (ако има с кво), там са и тези 100 ампера.
                https://www.tesla.com/support/home-c...wall-connector

                При теб GLUPAKO ефекта на дънинг-крюгер е много ясно изразен. Щеше да бъде по добре ако беше дал инфо за това от какъв материал е произведен чарджъра, а не снимки да пускаш. Ама то какво да очакваш от човек който се кланя на памучна хартиика и вика- гял бурда

                Коментар


                • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                  А бе ти нали беше освен носач на стъкла в някакъв автозавод и от бг ел техник- или аз греша. Та по спомен зарядното на теслата е около 16 киловата- 16000/220=72,72 ампера. Ако е трифазен тока е около 42 ампера- ама трябва да имаш и трифазна мрежа. Тоест с презапасяването наистина трябва да имаш проводникКАБЕЛ който да издържа около 100 ампера.
                  При теб вате ефекта на дънинг-крюгер е много ясно изразен.
                  Но кажи вате, колко трябва да е дебел един проводникКАБЕЛ за да издържи100 ампера?
                  Но ето ти нещо за размисъл, (ако има с кво), там са и тези 100 ампера.
                  https://www.tesla.com/support/home-c...wall-connector

                  Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар


                  • https://www.youtube.com/watch?time_c...&v=Gxwkt-02fCY Генераторы РОШ в 2019 - новые горизонты

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                      То ако е за неписане на глупости трябва една дума да не пишеш. Ама ето на, не се спираш.
                      Обясни моля, за какво му е "20 КВ кабел" в гаража? Само не казвай че е за зареждане на електричката, че още една глупост ще напишеш.

                      А бе ти нали беше освен носач на стъкла в някакъв автозавод и от бг ел техник- или аз греша. Та по спомен зарядното на теслата е около 16 киловата- 16000/220=72,72 ампера. Ако е трифазен тока е около 42 ампера- ама трябва да имаш и трифазна мрежа. Тоест с презапасяването наистина трябва да имаш проводникКАБЕЛ който да издържа около 100 ампера.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение

                        Смятат се за каквото си поискал . Не ли ?
                        Какво ще рече- не ли? Там където съм роден, където съм учил и където съм работил не се ползва такава форма/ словосъчетание. Какво означава и в кой район на българия се ползва това- не ли?

                        Коментар


                        • Много задълбавате. Батериите са около 60-70 квч. Ако се зареждат от 20 до 80% една вечер е достатъчна за зареждане и пробег около 300-400км (при 3.5квч). Всеки да си прави сметката дали са му достатъчни за дневно шофиране. За дълъг път са необходими бързо зарядни станции 150-250 квч (коити всеощенеса направени понашитеширини). 15-30 мин са достатъчни за 80-90%.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
                            Смятат се за каквото си поискал . Не ли ?
                            Саминко ли си хортуваш?

                            Зависи кaк ти е организиран товара. Ако у вас си прекарал трифазен - не разчитай че от едната фаза ще дърпаш колкото ти е за трите.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение

                              Смятат се за каквото си поискал . Не ли ?
                              Я, някой решил да демонстрира хакване.
                              Интерсно па, що ли му е важно

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                                На каква височина хвърка самолетчето че на 10-11 000метра като съм летял от време на време е минус 40- 50 градуса. Та не ми е ясно батерията дали ще издържи на такива градуси, ако е да си хвърка на 50-100 метра над терена- окей, проблем няма
                                Като черпиш голям ток от нея, тя се загрява сама. Не се тревожи.

                                Коментар

                                Working...
                                X