Innocent - вярваш ли му на този Фатих.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Фатих Бирол в Давос: за електромобилите, търсенето на петрол, алтернативната енергетика, емисиите от СО2 и ТЕЦ-овете на въглища
Главният изпълнителен директор на Международната агенция по енергетика (МАЕ) Фатих Бирол по време на изказването си на икономическия форум в Давос обърна внимание на редица доста разпространени заблуди за ефекта от развитието на сегмента на електромобилите, а също така и по отношение на намаляването на вредните емисии в случай на развитие на алтернативната енергетика.
http://3e-news.net/%D0%B0%D0%BD%D0%B...rzHhf_YIuL0_2Q
Коментар
� -
Бавно, но сигурно:
"Swedish prime minister Stefan Löfven has announced that the sale of cars with gasoline or diesel engines will be banned in his country after 2030. Sweden now joins Denmark, India, the Netherlands, Ireland, and Israel on the list of nations which say they will ban the sale of cars with internal combustion engines by that date"
Коментар
� -
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеredcretin - това е историята иначе японците почнаха да произвеждат ел.коли и да ги продават масово, хибриди и изцяло ел. Нисан.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеnational power - японците направиха първите ел.коли, не е Мъск. Той и да произвежда и да не произвежда все тая, като произвежда там не внасят отвън - това е ефекта. Мъск прави това което Тръмп разправя че иска да прави.
https://en.wikipedia.org/wiki/Histor...ectric_vehicle
Коментар
� -
pinoccio - и какво им е толкова енергоемко на акумулаторите, основния разход на енергия го има при най елементарните батерии почти същия като при акумулаторите, няма как да се случи такъв енергиен разход. Така че тази шведска статия дали въобще е шведска. Арабите най ги боли от ел. коли, ако продължаваме да им плащаме за петрол те ще ни превземат.D.Y.F-091066
Коментар
� -
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
Е то и тука всички си мислят че тока ей така се появява в контакта.
Що не кажеш какви загуби има при пренос, какви загуби има при зареждане, какви загуби и замърсявания има при производство му.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
В цитираното шведскко изследване хипотезата е че бензина/дизела дето си слагаш в резервоара магически се появява там без никакви последствия (помпане, рафиниране, транспорт до бензиностанцията и пр.)
Що не кажеш какви загуби има при пренос, какви загуби има при зареждане, какви загуби и замърсявания има при производство му.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Трафикът е в пъти по-голям от преди 20 години, дори и през зимните месеци е поне 10 пъти по-голям от тогава. Тогава се строяха много и бързо бензиностанции, сега няма кой да построи на едни 200 километра на магистрала А ЕДНО. Защо?
Или па да изкупиш малко земя покрай магистралата и като стане време да се строят ел. колонки да я продадеш скъпо и прескъпо.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
Малко по-надолу писах.
По това време на годината трафика е малък. И обектите едва ли генерират големи печалби (ако изобщо генерират печалби). Те работят за 2-3 месеца през лятото когато трафика е огромен от и към морето и тогава бензиностанциите са буквално задръстени. Предполагам тогава и допълнителен персонал наемат.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от national power Разгледай мнениеТесла е ташак пълен ташак каруца.Дори украинската зазка е по добра.
Коментар
�
Коментар