Първоначално изпратено от безимeн
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Остана висящ най-важният въпрос, формулиран в заглавието на темата.
Бих го допълнил: ЗАЩО електромобилите не започнаха да влияят на пазарите?
Този въпрос беше зададен преди повече от ОСЕМ години тук.
На този въпрос - повече от столетие съвременната техническа мисъл отговаря ежедневно, а именно:
Електромобилът В ТОЗИ МУ ВИД НЕ МОЖЕ да влияе на пазарите!
Горният извод е валиден, независимо в кой джоб ще преместим нещото, което сме поставили там. Това нещо си остава там и НИЩО повече не може да бъде добавено към това НЕЩО. Това е така цяло столетие и няма да продължава дълго. Защо? Нима сме забравили доказателствата надолу в темата?
Коментар
-
BobyB - производството на батериите е много рисково, във всеки момент след като е построена огромната фабрика и са направени инвестиции за милиарди те могат да се изпарят - изчезнат. Достатъчно е да бъде открита друга технология за по добра батерия, например два пъти по добра която да не може да се произвежда в "старата - нова" фабрика и загубите ще бъдат убийственни. В момента върви атака и срещу Мъск и всички които правят ел. коли, причината не е че някой вярва че няма да се случи промяната а просто има хора с власт и пари които искат те да го вземат този бизнес. Но не се знае какво ще докопат накрая - може и стара технология която преди да е проходила и вече се подменя с по нова.
D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Предварителното загряване е супер кеф за купето и батерията, но за външните елементи не съм сигурен, че ще има ефект. Въпросът е че се търсят недостатъци заради кликове и рекламни приходи, а не заради обективното представяне на продукта.
Факт обаче е че тесла измести всички традиционни производители в луксозния сегмент, яде хляба на ниския сегмент (тойоти, хонди, …) и има най-удовлетворените клиенти (порше държеше първото място преди тесла да ги измести)
https://www.quora.com/Why-dont-bigge...gubuBsb1Z2dSQo
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Да, на всеки се е случвало да се бори със замръзнала ключалка. Само дето на Теслата можеш да и пуснеш команда да загрее предварително колата от апп-а.
Факт обаче е че тесла измести всички традиционни производители в луксозния сегмент, яде хляба на ниския сегмент (тойоти, хонди, …) и има най-удовлетворените клиенти (порше държеше първото място преди тесла да ги измести)
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Зимата е кофти за колите (по принцип) - виж ТУК. Само дето теслата е в полезрението на всички медии и ю-тубъри. Както знаем - bad news sell better.
Коментар
-
Първоначално изпратено от BONI Разгледай мнениеЗимата е кофти за колите (по принцип) - виж ТУК. Само дето теслата е в полезрението на всички медии и ю-тубъри. Както знаем - bad news sell better.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнениеНяма връзка с електрическите автомобили. Но има връзка с едно друго безумие наречено био-дизел. Както се сещате на теория е трябвало да помогне на планетата, на практика е довело до екологични катастрофи.
https://www.nytimes.com/2018/11/20/m...tastrophe.html
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Няма връзка с електрическите автомобили. Но има връзка с едно друго безумие наречено био-дизел. Както се сещате на теория е трябвало да помогне на планетата, на практика е довело до екологични катастрофи.
https://www.nytimes.com/2018/11/20/m...tastrophe.html
Коментар
-
Първоначално изпратено от Nikoj Разгледай мнениеМоля,като става дума за забраните на дизелите да се уточнява,че става дума само за по една две улици в градовете и то само за стари двигатели.Притеснен съм от факта,че в последно време нашите политици и цурналисти с някакво садомазо удоволствие повтарят мантрата - “сега като забраниха дизелите на запад”.
По стара традиция навремето москва като пръднеше ние се насирахме, сега от запад като се разнесе миризмата на някоя нова евроатлантска ценност ние да се насерем предварително и да вземем да забраним двг повсеместно.С извинение.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Nikoj Разгледай мнениеМоля,като става дума за забраните на дизелите да се уточнява,че става дума само за по една две улици в градовете и то само за стари двигатели.Притеснен съм от факта,че в последно време нашите политици и цурналисти с някакво садомазо удоволствие повтарят мантрата - “сега като забраниха дизелите на запад”.
По стара традиция навремето москва като пръднеше ние се насирахме, сега от запад като се разнесе миризмата на някоя нова евроатлантска ценност ние да се насерем предварително и да вземем да забраним двг повсеместно.С извинение.
Коментар
-
Моля,като става дума за забраните на дизелите да се уточнява,че става дума само за по една две улици в градовете и то само за стари двигатели.Притеснен съм от факта,че в последно време нашите политици и цурналисти с някакво садомазо удоволствие повтарят мантрата - “сега като забраниха дизелите на запад”.
По стара традиция навремето москва като пръднеше ние се насирахме, сега от запад като се разнесе миризмата на някоя нова евроатлантска ценност ние да се насерем предварително и да вземем да забраним двг повсеместно.С извинение.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Innocent Разгледай мнениеЗабраните за движение на прекалено замърсяващи дизелови автомобили, по-специално по автомагистралите, са равносилни на саморазрушение на германския просперитет.
Икономическата дейност е вредна за планетата и трябва да се забрани. Дайте масово да си теглим куршума и да оставим планетата на шимпанзетата и зелените.
Коментар
Коментар