Вход

Потребителско име:

 Запомни ме на това устройство
Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от hemilio Разгледай мнение

    ..............

    Основен плюс спрямо конвенционалните е нисък,дори почти никакъв експлоатационен разход!!!
    Като ти дадът една гаранциика на батериите 8-10 години,и си свиркай,само гумите ще търкаш!

    ................

    Нямам време за обширен /НЕПРЕДУБЕДЕН/ анализ.

    Само до тук /с цитата/ - си много в грешка.! Окачване нямаш ли на тая кола? Спирачки? Кормилен механизъм? Трансмисия? КОМПЮТЪР?....

    И на всичко отгоре - ще "ПОДМЕНИМ" всичко на електромобили!!! Хайде, бе! И пАри Ше се намерАт, а и българчето - Ше купува, та Ше се къса! /не се хващайте за последната ми дума - проблемите, които не виждате - са в СВЕТОВЕН МАЩАБ!!!/

    БАТЕРИЯТА!!! Но и всичко горе, а и още...

    Моля, НЕ ОПРОСТЯВАЙ НЕЩАТА!

    Коментар


    • Промяната и в дизайна е неизбежна. Тъпо, скъпо, непрактично е да приличат на сегашните автомобили. 4-те електромотора със сигурност ще се наложат като по-евтин, сигурен, лесен и по-евтин за поддръжка вариант, в сравнение с 1 електромотор. Минаването на батерии под пода на колата (както са хърватите и новото Ауди) отваря още повече пространство. При някои то е решено с още един багажник, отпред и отзад, обаче за какво му е на човек, който пътува примерно на работа в 99% от времето си с кола 2 багажника? Което значи или някои от колите ще се скъсят по дължина, или купетата ще станат по-големи и комфортни.
      http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Innocent Разгледай мнение
        Най-луксозният автомобил в света става електрическиRolls-Royce подготвя електрическа версия на Phantom
        Тия първо щяха да пускат електромобил, после обявиха, че няма и сега пак ще пускат. Преди месец -два точно си мислих какво ли ще стане с прочутата решетка отпред на Ролс Ройс, защото ако се електрифицират тя става напълно безсмислена и само би пречила. Обаче с какво ще я сменят и ако я няма какво ще отличава Ролса от каруците?!

        Друго - много пари по Ролс Ройс отиват за обезшумяване и меко возене, а много от тия проблеми изчезват с електромобилите. Разходите им по електрически Ролс Ройс ще паднат значително сравнение с бензинов, но.... всички електромобили ще са безшумни и някой току виж се запитал защо да плаща за Ролс Ройс. Мисля, че ще оцелеят, но трябва да измислят нещо и то бързо.
        Last edited by Jay Gould; 21.10.2017, 00:49.
        http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

        Коментар


        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
          При стартова цена от 130000 трябваше да се постараят повече
          Устройствата за бързо зареждане на електромобили, се продават отделни при някои модели и струват между 200 и 500 евро и то по цени на дребно, така че не бързината на зареждане определя цената на автомобила.

          http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

          Коментар


          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
            Не съм разбрал тезата на подкрепящите идеята за електромобила. Вече съм наясно /след новите бутикови марки тук/.

            Кога - казахте, че ще се извърши "подмяната" на ДВГ /с течните горива/ - с електромобили? Мисля, че твърдото "решение" тук беше - до 10 години.

            Личното ми мнение е, че такава "подмяна" е НАПЪЛНО В НАШИТЕ ВЪЗМОЖНОСТИ, още повече, че планирате да е с Ролс Ройс, както и с тия автомобили, на които базовата цена + екстри - е, над 150 000 $. Как би изглеждало движението в страната - не мога да си представя, но вероятно ще има едни - не-повече от 1000 автомобила. Дали ще са толкова? Няма да могат да карат по всички пътища, защото са нисички, затова приветствам намерението, "подмяната" да се извърши с Ролса, защото той е по-висок..., но пък цената му би трябвало да е над 3 пъти споменатата. Поне ще съкратим бройката наполовина. Ето, че навсякъде стана зелено /еко/ и хората ще си отдъхнат от замърсителите... Еко-организациите - и те няма да имат вече работа... А колко още ще бъдат освободени... Но пък заводите за батерии ще бълват... /каквото - там, де/ ..., защо да не бълват и те в зелено??? Оптимист съм! А аз мислех, че ще "подменяме" парка с япончето - САМО за 33 000€!!! Няма да се оставяте да ни дават еФтиния!

            Това е хубав сценарий!

            Да де, ама аз - като огледах моделчето - пак се позамислих... Разбрах, например, че четирите колела са двигателни. Нали не греша? Не дават много инфо! Така е - пазят в тайна подробностите. Е, как тогава да почнем "подмяната"? То е ясно, че багажник тук нямаме, защото колата ще ползваме до ресторанта - отсреща..., но за какви цели още се се ползва? Дизайнът внушава спортен модел. Ако ще е спортен, какви са му параметрите? В конвенционалните автомобили това се знае: марка, модел, МОЩНОСТЕН КЛАС, РАБОТЕН ОБЕМ /литраж/...

            В електромобила, като се качиш - повече от това, което ти върти ел.двигателя - йок... Май, де... Затова казвам, че четирите колела са двигателни. Как се предава въртящият момент към тях? Това е важно! Дали е с постоянно пълно задвижване, или пък - с автоматично включвано пълно задвижване..., което пък води до въпроса, какъв е броят на диференциалите..., накрая - и от кой тип са те: Торсен, вискомуфа, муфа Халдекс..., симетрични или несиметрични са дифовете... и още хиляди други въпроси...

            Защо разсъждавам в тая посока? Предполагам, че няма да е двигателен само единият мост.

            Значи - електрониката трябва да е от висок клас, достатъчно скъпа. Тя също изисква поддръжка.

            За мощност /май/ не се говори... При тоя дизайн? То и за обем и маса на батериите - пак толкова се казва - нищо! Ама, какво съм се вкопчил само и мрънкам? Завиждам нещо... Отсега усещам, че на мен от тия няма да ми дадат... Много приказвам!

            Та, така, де: кога тоя автомобил ще стане съпоставим с конвенционалния? На тоя етап - никога!

            Значи, поставете тоя модел електромобил до другият, от същия клас... Опссс - как да му оценим класа? Значи, слагаме /примерно/ по едно 4-членно семейство в двата автомобила, товарим багажите за морето и тръгваме... Динамика... Има ли я изобщо? Мен ме интересуват и оборотите на ел.двигателя, ама никой не ти ги казва..., а предавка - няма как да липсва..., ама кой ти казва...

            Няма да стане така. Нека направим "подмяната", па нека подвижат така - масово ел.мобилите 10-на години - и тогава статистиката да си каже думата.

            В България е ясно, че масовост в подмяната няма да има. Ще се лашкат единични бройки по улиците и ще събират погледите на възхитени тийнове... Много съм черноглед, нали? Защо пък да не е възможно? Е, да оптимизмът бил двигател... /ДА, но в едни по-други страни, с едно по-друго мислене на хората в тях, със съвсем различно отношение и към себеподобните..., а и не само това.../
            Значи,защо се захващаш за щуротии?
            Всичко е много просто:
            -отново имаме коли за бедни и богати,то и сега масата не може да си позволи s-класа или ролс!

            Още от сега има електрички на 30к$
            След десет години технологиите ще са поевтинили производството,и капацитета на батериите.

            За превъзходството в показателите пък няма какво да говорим,още от сега електричките отвяват дори расови спортисти-пример- теслата от 0-100-2,5 сек

            Посочената реклама долу е с пробег 400+мили!
            Китайците правят много сериозни разработки и вече имат кола по-добра от теслата.

            Основен плюс спрямо конвенционалните е нисък,дори почти никакъв експлоатационен разход!!!
            Като ти дадът една гаранциика на батериите 8-10 години,и си свиркай,само гумите ще търкаш!

            Оле само колко пари са това,при миналовековната технология,и забележи,това не е случайно.

            Ако си обърнал внимание новите конвекционални коли са все по кекави,не защото не могат да ги направят здрави,а защото искат да ни гърбят

            Тъй,чезабавянето може да стане единствено благодарение на мастодонтите от нефтената лига,които обаче дори сериозните ресурси,които имат не могат да удържат повече положението.

            Въпрос на време е!

            Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

            Коментар


            • Не съм разбрал тезата на подкрепящите идеята за електромобила. Вече съм наясно /след новите бутикови марки тук/.

              Кога - казахте, че ще се извърши "подмяната" на ДВГ /с течните горива/ - с електромобили? Мисля, че твърдото "решение" тук беше - до 10 години.

              Личното ми мнение е, че такава "подмяна" е НАПЪЛНО В НАШИТЕ ВЪЗМОЖНОСТИ, още повече, че планирате да е с Ролс Ройс, както и с тия автомобили, на които базовата цена + екстри - е, над 150 000 $. Как би изглеждало движението в страната - не мога да си представя, но вероятно ще има едни - не-повече от 1000 автомобила. Дали ще са толкова? Няма да могат да карат по всички пътища, защото са нисички, затова приветствам намерението, "подмяната" да се извърши с Ролса, защото той е по-висок..., но пък цената му би трябвало да е над 3 пъти споменатата. Поне ще съкратим бройката наполовина. Ето, че навсякъде стана зелено /еко/ и хората ще си отдъхнат от замърсителите... Еко-организациите - и те няма да имат вече работа... А колко още ще бъдат освободени... Но пък заводите за батерии ще бълват... /каквото - там, де/ ..., защо да не бълват и те в зелено??? Оптимист съм! А аз мислех, че ще "подменяме" парка с япончето - САМО за 33 000€!!! Няма да се оставяте да ни дават еФтиния!

              Това е хубав сценарий!

              Да де, ама аз - като огледах моделчето - пак се позамислих... Разбрах, например, че четирите колела са двигателни. Нали не греша? Не дават много инфо! Така е - пазят в тайна подробностите. Е, как тогава да почнем "подмяната"? То е ясно, че багажник тук нямаме, защото колата ще ползваме до ресторанта - отсреща..., но за какви цели още се се ползва? Дизайнът внушава спортен модел. Ако ще е спортен, какви са му параметрите? В конвенционалните автомобили това се знае: марка, модел, МОЩНОСТЕН КЛАС, РАБОТЕН ОБЕМ /литраж/...

              В електромобила, като се качиш - повече от това, което ти върти ел.двигателя - йок... Май, де... Затова казвам, че четирите колела са двигателни. Как се предава въртящият момент към тях? Това е важно! Дали е с постоянно пълно задвижване, или пък - с автоматично включвано пълно задвижване..., което пък води до въпроса, какъв е броят на диференциалите..., накрая - и от кой тип са те: Торсен, вискомуфа, муфа Халдекс..., симетрични или несиметрични са дифовете... и още хиляди други въпроси...

              Защо разсъждавам в тая посока? Предполагам, че няма да е двигателен само единият мост.

              Значи - електрониката трябва да е от висок клас, достатъчно скъпа. Тя също изисква поддръжка.

              За мощност /май/ не се говори... При тоя дизайн? То и за обем и маса на батериите - пак толкова се казва - нищо! Ама, какво съм се вкопчил само и мрънкам? Завиждам нещо... Отсега усещам, че на мен от тия няма да ми дадат... Много приказвам!

              Та, така, де: кога тоя автомобил ще стане съпоставим с конвенционалния? На тоя етап - никога!

              Значи, поставете тоя модел електромобил до другият, от същия клас... Опссс - как да му оценим класа? Значи, слагаме /примерно/ по едно 4-членно семейство в двата автомобила, товарим багажите за морето и тръгваме... Динамика... Има ли я изобщо? Мен ме интересуват и оборотите на ел.двигателя, ама никой не ти ги казва..., а предавка - няма как да липсва..., ама кой ти казва...

              Няма да стане така. Нека направим "подмяната", па нека подвижат така - масово ел.мобилите 10-на години - и тогава статистиката да си каже думата.

              В България е ясно, че масовост в подмяната няма да има. Ще се лашкат единични бройки по улиците и ще събират погледите на възхитени тийнове... Много съм черноглед, нали? Защо пък да не е възможно? Е, да оптимизмът бил двигател... /ДА, но в едни по-други страни, с едно по-друго мислене на хората в тях, със съвсем различно отношение и към себеподобните..., а и не само това.../
              Last edited by безимeн; 20.10.2017, 22:41.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Innocent Разгледай мнение

                Fisker 9 minute charging to 125 mi ... https://www.fiskerinc.com/
                При стартова цена от 130000 трябваше да се постараят повече

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнение
                  Времето за зареждане вече пада при някои електромобили и на 20 минути.
                  Fisker 9 minute charging to 125 mi ... https://www.fiskerinc.com/

                  Коментар


                  • Най-луксозният автомобил в света става електрически

                    Rolls-Royce подготвя електрическа версия на Phantom

                    Британският производител на луксозни автомобили Rolls-Royce не иска да изостане от световните тенденции в бранша и е готов да предложи електромобил, изграден на базата на най-новото поколение на модела Phntom. Това заяви пред Car and Driver генералният директор на компанията Торстен-Мюлер Етвос.

                    Той допълни, че най-луксозният автомобил на планетата ще получи версия на ток при смяната на поколенията си. Новата платформа, на която ще бъде изграден следващият Phantom, е така проектирана, че да позволява поставянето на електрически мотор и батерии.

                    Любопитното е, че в Rolls-Royce смятат да пропуснат един етап - този на хибридите и директно ще се насочат към електромобилите. В британската компания също така са на мнение, че системите за автономно управление все още не са подходящи за техните модели и ще се насочат към тях, едва когато те се докажат като сигурни, надеждни и лесни за използване.

                    "Всичко зависи от прогреса в тази област. Ние предпочитаме да изчакаме, докато системите за автономно придвижване станат достатъчно разбираеми за нашите клиенти", отговори Мюлер-Етвос на въпрос дали Phantom ще получи системата за круиз-контрол, която се поставя на последното поколение на BMW 7-Series. Тя може да поеме управление на автомобила за период от време.

                    Като допълнение топ мениджърът подчерта, че електрическите коли на Rolls-Royce не са прищявка на клиентите, а задължителна мярка. Това се отнася най-вече за големите градове в Азия, където властите се готвят да забранят използването на автомобили с двигатели с вътрешно горене.

                    http://www.investor.bg/novini/444/a/...heski--248852/

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Minavast Разгледай мнение
                      Поздравления за "осветляването" на странно премълчавани проблеми.Една версия-натрупаните девалвирали "валути" търсят рестарт на транспорта? Блъф на "едро"? П.С.-Резервоар за метан от нов тип (метан клатрати) с минимални средства заменя петрола.Или прост електрофилтър за "дизелите" премаxва саждите.
                      Моето мнение е, че в тая страна нещата, свързани с екологията - ще се решаВАТ доста късно, дори много по-късно от десетилетията, за които ще се работи по електрическата батерия на електромобилите. Всъщност, работата по батерията ще е - както казваше и един "майстор" - "цяллл живот!"

                      Трябва да се примирим с реалностите. Защо да се примиряваме? Ми, който може - нека почва денонощна работа. Това се прави, много преди той да е бил "вдъхновен свише" за електромобилите...

                      Не е лесно за всички, особено за хората, които популяризират идеята..., но най-вече - за тия, за които тя е благодатна почва да се издържат /моите съболезнования, но бих ги уверил, че има хиляди други възможности..., уважаеми от мен журналисти!/...

                      Защо не се стремим да популяризираме новите технологии? Защо ще ги популяризираме в България?!? Те ни БЪРКАТ В ДЖОБА!!! Виж сега разсъждения!!! Значи, щом вадя от джоба си - мен природата и еко-то - не ме засягат!!!

                      Как да си обясним по друг начин съществуването на /проспериращи!/ фирми, които изкупуват катализаторите на автомобилите? По едно време дори имаше "хайки", при които наши сънародници демонтираха катализатори и ги предаваха /чистак-новички/..., зер - няколкото стотачки /и повече/ - не мога да ги сравнявам с нищо на този свят... Природата? АдИ, бе! Ми - собственикът да си купи нов катализатор, като толкова милее за природата! /и него ще "чопна"..., реди ги НАШЕНЕЦЪТ на ум.../...

                      Много са напред вече в тая посока традиционните ДВГ с течни горива - с индикацията и периодичното изгаряне на евентуално натрупани сажди и връщането в цикъла - чрез EGR-клапана за рециркулация на газовете и намаляване токсичността на азотните окиси... Ето - всичко се знае тук, говори се в прав текст и се работи върху него. Да де, ама.... НАШЕНЕЦЪТ е преценил, че "ще е по-добре", ако си махне /или изключи/ EGR-а, защото това му "гълтало" част от конете...

                      Защо казвам тия неща, ако не са така важни за широката публика? Защото това е диагноза!

                      Именно затова горе казвам, че У НАС нещата с електромобилите - ще се задвижат - еххееее...., много след като на японеца му мине мерака за говори неопределено за батериите... Кой знае НАШЕНЕЦЪТ как ще "побългари" батерията! В това не се съмнявам! Търсим винаги "евтинджос-а"!

                      Как това ще влияе на екологията - не зная! Дали ще е опасно за здравето на НАШЕНЕЦА /докато прави промените с "икономическа" насоченост/ - това не ме интересува! Интересува ме това, че такива "изменения" ще засегнат и здравето на децата му, които ще пътуват в тая кола! Със сигурност - и на хората наоколо. Кога ще тръгнат дискусиите в тая посока? Някога. Разбираемо е: нямаме статистическиТЕ данни!

                      /отново фаворизирах статистиката...., статистиците - моля, помислете за хонорара ми!!!/

                      Коментар



                      • безимeн
                        Вчера, 22:09
                        Junior Member
                        "..."НО! Кога ще бъде оценена токсичността на материалите за батериите:

                        - които се добиват в мините?
                        - които се обработват в предприятията, за да се произведе нова батерия?
                        - които излизат от предприятието и изминават хиляди километри?
                        - които се монтират в нашият еко-автомобил?

                        Имаме ли яснота, колко се замърсява природата от това производство? Има ли изобщо база за сравнение с досегашните оловни акумулатори за стартиране на сегашният ДВГ с течно гориво? Наема ли се някой да начертае графика в това отношение? Защо капсуловаха акумулаторните батерии, а не ги оставиха с капачетата на отделните им елементи? Не че парите на електролита не са токсични, нали? - на сярната киселина, разредена с дестилирана вода, за да се получи необходимата плътност..., важен параметър..., та? Това си возим с нас сега и си поемаме рисковете... /ДЕСЕТИЛЕТИЯ/ - има статистически данни - важно!

                        Какво ще возЯТ със себе си "един ден" - не се знае! Няма дори опит да се пускат статистически данни в тая посока!..."
                        Поздравления за "осветляването" на странно премълчавани проблеми.Една версия-натрупаните девалвирали "валути" търсят рестарт на транспорта? Блъф на "едро"? П.С.-Резервоар за метан от нов тип (метан клатрати) с минимални средства заменя петрола.Или прост електрофилтър за "дизелите" премаxва саждите.
                        Last edited by Minavast; 20.10.2017, 08:12.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнение
                          Времето за зареждане вече пада при някои електромобили и на 20 минути.

                          Ето горе още една хубава вест. Четеш си вестника или сърфираш на спокойствие, вън от задръстването на булеварда - и 20-те минути минали неусетно... Може и да му дремне човек /но няма да е валидно за батериите на всеки производител/.

                          Може ли да има опашка от чакащи за зареждане при такъв сценарий? Едва ли! Поне за сега /докато не са подменили масово традиционните.../ - така ще е, а после някой японец ще ни обясни какво ще стане "един ден" и то "съвсем скоро" по отношение на масата и обема.



                          Коментар


                          • Времето за зареждане вече пада при някои електромобили и на 20 минути.

                            http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от 4i4o_Pay Разгледай мнение
                              Абе гледам, тук сте все разбирачи ...

                              Брато, да ти кихна, за да ме разбереш: аз не съм от "все разбирачи" - те /тук/...

                              Влизам, за да убия някой час... Всеки киха каквото си знае, никой не се интересува какво казват другите... и времето минава.

                              Ако имаш някоя спешна далавера - ти си знаеш - разцъкай тук-там - и Ше ти се появи синигерчето...

                              Коментар


                              • Абе гледам, тук сте все разбирачи и обръщате голямо внимание на батерии, време на зареждане, мощност/кг тегло и т.н. - все важни характеристики на електромобилите. Защо някой не спомене нещо и за високомоментните двигатели - какви материали са необходими, къде ги има по Земята, колко са ... и т.н.?

                                Коментар

                                Working...
                                X