IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

    Ха ха ха ха нема такова веселие....Тва тока не е шега работа ей юнаци.като те удари не мое му отвърнеш.Развеселявате ме страхотно


    Ама те тук повечето са веселяци... Отдавна са излезли от пещерите и все търсачи на силни усещания го дават...

    Не им пука, ако токът е променлив, 230 волта, че ДОРИ И 32 АМПЕРА!

    Ама ние отдавна сме излезли от пещерите! СмЕх!

    ************************************************** *******************

    Неотдавна бях писал нещо такова за тока, с който шега не бива. Не задължавам никого да го помни:

    - променлив ток, с честота 50 херца,
    - напрежение 220 /230/ волта,
    - сила на тока 200 МИЛИАМПЕРА, т.е. 0,2 АМПЕРА /няма дори 1 АМПЕР!!!/

    Токът с горните характеристики е СМЪРТОНОСЕН - ако човекът по някакви причини се е "включил" във веригата и изходът е фатален САМО за някакви 1 - 2 минути... , за парализираната нервна система също сме говорили...

    ************************************************** **************************

    От друга страна нещата са елементарни: отдавна напуснахме пещерите! Дебелокожи сме, а дебелата кожа е сериозно съпротивление във верига, в която протича ток... НЕ И С ПОСОЧЕНИТЕ ПАРАМЕТРИ!...

    Без майтап!

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Тъпо парче Разгледай мнение

      E точно това казах ве Пеши. Ако си първи и има мегдан - печелиш, ако не - ела гледай, 400 бона за трансформатор кат ти вземат.

      едит: ти не знаеш, ма зарядното само разбира колко А е бушоня - почва да цоца, и като изключи 2-3 пъти, намалява тока А по-вероятно да има настройка за макс. консумация.
      То сигур зарядното и само включва бушонЯ неколко пъти
      Last edited by national power; 20.10.2019, 21:45.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

        Че то Енергото няма да тръгне да сменя трансформатори и проводници заради тебе?Като си платиш може.
        E точно това казах ве Пеши. Ако си първи и има мегдан - печелиш, ако не - ела гледай, 400 бона за трансформатор кат ти вземат.

        едит: ти не знаеш, ма зарядното само разбира колко А е бушоня - почва да цоца, и като изключи 2-3 пъти, намалява тока А по-вероятно да има настройка за макс. консумация.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение

          Я като прос ползвам трифазен иде 3,33 пъти по-тънък

          А ватин се корка за 20кв. кабел, вероятно защото батерия под 200квтч не признава
          Ми добре.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение
            Модел S свързан към 230v/32A се зарежда при около 34км/час. Ако в гаража има по-слаби бушони - пропорционално по-бавно. Не разбирам къде е драмата.
            Ха ха ха ха нема такова веселие....Тва тока не е шега работа ей юнаци.като те удари не мое му отвърнеш.Развеселявате ме страхотно
            Last edited by RUBLA; 20.10.2019, 21:40.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

              А бе ти нали беше освен носач на стъкла в някакъв автозавод и от бг ел техник- или аз греша. Та по спомен зарядното на теслата е около 16 киловата- 16000/220=72,72 ампера. Ако е трифазен тока е около 42 ампера- ама трябва да имаш и трифазна мрежа. Тоест с презапасяването наистина трябва да имаш проводникКАБЕЛ който да издържа около 100 ампера.
              Валентине абе отде тия гениални сметки?Да си чувал за свързване звезда за свързване триъгълник?Имаш ли дори елементарна представа за трифазна и въобще многофазна система?За активна реактивна и пълна мощност?

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Тъпо парче Разгледай мнение
                Не са ти верни сметките ама ще задълбаем в глупости.
                Иначе - гаражите в новото строителство са смятани с някаква кретенска мощност - колкото за една ламба и една зареждачка (за обикновен акумулатор). Пък ако решиш да си изпросиш енергото да ти смени предпазителя - гледай сеир.
                Че то Енергото няма да тръгне да сменя трансформатори и проводници заради тебе?Като си платиш може.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                  Тоест слагаш бушон 60ампера и излизаш до сутринта, ами ако се наложи да заваряваш или да пуснеш една печка 2 киловата откъде запаси? По старите разпоредби от бай тошово време искаха презапасяване с коефициент 1,3 , тоест ако пуснеш всички консуматори и да имаш запас 30 процента. Ако имаш 60 ампера бушон и на него сложиш една тесла да се зарежда с 16кв /час пуснеш в гаража/ хипотетичният, защото го нямаш/ една духалка 2киловата за да се топлиш и заваряваш с електрожен, май няма да ти излязат сметките според нормалните книжки които се учат в българските училища по електротехника. Написах ти го на български 16000 вата заряден ток/ май че с толкова зарежда стенното зарядно/ разделено на 220 волта= 72,72 ампера- какво е ампер и как се мери те оставям да ми преподадеш урок ти на мен. Импотента вчера беше пуснал линк за зарядно

                  Аз гараж нямам- ти също, но ако се вярва на форума днешните демократични гаражи се проектират за крушка 60 вата и зарядно за акумулатор. Ако искаш да си зареждаш колцата ще трябва да платиш допълнително. На глупостите ти за трифазен ток - ами трябва да имаш такова зарядно, не знам може и да има, не съм чувал, но си трябва такава мрежа. Я ми дай адрес на личен гараж с трифазен ток в софия- например на центъра на софия предполагам че всички гаражи са с трифазна мрежа
                  Валентине абе отде ги измисляте тия дивотии бе човек.Да си чувал за коефициент на едновременност случайно?

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Тъпо парче Разгледай мнение
                    Няма драма пускането на трифазен ток - обикновено блоковете са с три фази, като се разделят по апартаментите. Виж, ако всички гаражи ги напълнят с тесли - това ще е проблем - ше кляка трафопоста .
                    Иначе от линка на фараона е разбрах, че зарядното цоца 48А, пък ти ако искаш и 300А предпазител имай. Стандартната партида на ЧЕЗ е до 15квт, някой мизерни строители да спестят някой лев, подават за 6кВт - после да се хапят за г*з собствениците.
                    Не пиши глупости.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Тъпо парче Разгледай мнение
                      ... Стандартната партида на ЧЕЗ е до 15квт, ...
                      И на Тесла средното е под нея.(даже са болднали в таблицата)
                      Ама ватин си иска 100ампера жица и тва е! Собствениците на тесли явно без елекрожен немоат
                      нЕма как дан праснеш една заварка или да свариш компотите, баш като зареждаш Теслата!
                      Last edited by satz; 20.10.2019, 20:00.

                      Коментар


                      • Няма драма пускането на трифазен ток - обикновено блоковете са с три фази, като се разделят по апартаментите. Виж, ако всички гаражи ги напълнят с тесли - това ще е проблем - ше кляка трафопоста .
                        Иначе от линка на фараона е разбрах, че зарядното цоца 48А, пък ти ако искаш и 300А предпазител имай. Стандартната партида на ЧЕЗ е до 15квт, някой мизерни строители да спестят някой лев, подават за 6кВт - после да се хапят за г*з собствениците.

                        Коментар


                        • Защо ти е вате адрес на гараж в София?
                          Потърси в селеметя, нали и хапартаментите ти са там?

                          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение

                            почти 40% презапасяване ??
                            Спешно консултирай Тесла със сметките си, защото они препоръчват бушон 60 а при непълно зареждане даже и 40А
                            Тоест слагаш бушон 60ампера и излизаш до сутринта, ами ако се наложи да заваряваш или да пуснеш една печка 2 киловата откъде запаси? По старите разпоредби от бай тошово време искаха презапасяване с коефициент 1,3 , тоест ако пуснеш всички консуматори и да имаш запас 30 процента. Ако имаш 60 ампера бушон и на него сложиш една тесла да се зарежда с 16кв /час пуснеш в гаража/ хипотетичният, защото го нямаш/ една духалка 2киловата за да се топлиш и заваряваш с електрожен, май няма да ти излязат сметките според нормалните книжки които се учат в българските училища по електротехника. Написах ти го на български 16000 вата заряден ток/ май че с толкова зарежда стенното зарядно/ разделено на 220 волта= 72,72 ампера- какво е ампер и как се мери те оставям да ми преподадеш урок ти на мен. Импотента вчера беше пуснал линк за зарядно

                            Аз гараж нямам- ти също, но ако се вярва на форума днешните демократични гаражи се проектират за крушка 60 вата и зарядно за акумулатор. Ако искаш да си зареждаш колцата ще трябва да платиш допълнително. На глупостите ти за трифазен ток - ами трябва да имаш такова зарядно, не знам може и да има, не съм чувал, но си трябва такава мрежа. Я ми дай адрес на личен гараж с трифазен ток в софия- например на центъра на софия предполагам че всички гаражи са с трифазна мрежа

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                              ..Та по спомен зарядното на теслата е около 16 киловата- 16000/220=72,72 ампера. Ако е трифазен тока е около 42 ампера- ама трябва да имаш и трифазна мрежа. Тоест с презапасяването наистина трябва да имаш проводникКАБЕЛ който да издържа около 100 ампера.
                              почти 40% презапасяване ??
                              Спешно консултирай Тесла със сметките си, защото они препоръчват бушон 60 а при непълно зареждане даже и 40А

                              Коментар


                              • Модел S свързан към 230v/32A се зарежда при около 34км/час. Ако в гаража има по-слаби бушони - пропорционално по-бавно. Не разбирам къде е драмата.

                                Коментар

                                Working...
                                X