Първоначално изпратено от Имхотеп
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Матеев, много погрешно разсъждаваш, слоя който топлообменя е много тънък, хлабината е голяма и няма да се запуши никога или колкото се запушва самата тръба към гърловината - то е много рядко и трудна работа да се запуши. Общия електролит е по скоро да докаже, че ако се случи теч той няма да предизвика късо съединение. Отвора е необходим да кажем технологично.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
Ти не разбра ли какъв е "гениалният" замисъл?
Батериите са с общ електролит, но имат дупка, през която електролита да изтече. Няма електролит - няма изравнителен ток - няма проблеми.
Същото беше и с двете тръбички на микрони разстояние помежду им. Такова малко разстояние веднага се запушва от мазнините в мръсната вода, и така тя не може да премине. Следователно няма вода - няма проблеми.
Същото беше и с батериите с тънки електроди, при които с магия на веществото му беше забранено да се прехвърля между електродите. Няма прехвърляне на вещество, няма ток, няма проблеми.
Същото беше и с топленето на София от Козлодуй, което се провали благодарение на глупаците в БАН.
Същото беше и със сондажите, които работеха само благодарение на вградения в тях хуйчец.
Същото беше и с фирмата с 300к загуби - тя се провали поради "икономическия гений" на собственика.
В същото време няма смисъл да прави каквото и да било, защото тогава ще трябва да изхарчи и пари за материали, разни други неща... А така ще намалеят парите за заплати...
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Ми обясни ти де, нали си завършил 4 виши (досега)
Батериите са с общ електролит, но имат дупка, през която електролита да изтече. Няма електролит - няма изравнителен ток - няма проблеми.
Същото беше и с двете тръбички на микрони разстояние помежду им. Такова малко разстояние веднага се запушва от мазнините в мръсната вода, и така тя не може да премине. Следователно няма вода - няма проблеми.
Същото беше и с батериите с тънки електроди, при които с магия на веществото му беше забранено да се прехвърля между електродите. Няма прехвърляне на вещество, няма ток, няма проблеми.
Същото беше и с топленето на София от Козлодуй, което се провали благодарение на глупаците в БАН.
Същото беше и със сондажите, които работеха само благодарение на вградения в тях хуйчец.
Същото беше и с фирмата с 300к загуби - тя се провали поради "икономическия гений" на собственика.Last edited by Mateev; 30.04.2021, 12:01.
Коментар
-
Опитвам се да си представя 3D напечатан автомобил. Т.е.купето. Доставят ти в сервиза ходовата част, за 2 дни, ти печатат отгоре ...почти буквално, каквото си поръчаш. Покараш 2-3 години, връщаш "старото" купе, поръчваш ново, и оак- фръц-фръц-фръц. До следващата смяна. А платформата -същата.
Изводът е във въпросителна форма:
-Да очакваме ли ръст в продажбите на габаритни 3D принтери и (всякакви) консумативи кум тях?
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Ми обясни ти де, нали си завършил 4 виши (досега)
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Ти не обясни досега, как и накъде тече токът при липса на потенциална разлика. И не посмя да излезеш публично срещу прост електротехнически експеримент. Да докажеш, че такова животно нема. Понеже, те е страх за парите ти. Ама споко. Приема се и ставка 1:1.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНямам идея защо разсъждава така, той по принцип си каза че не вярва в бъдещето на електромобилите. Аз пък мисля ако нещата се правят по същия начин както до сега - наистина електромобилите ще цъфнат като едно грозно недоразумение. За оловните акумулатори мисля ме разбра, просто изглежда има проблем с доставките на антимон, изцоцан е вече. Същата работа ще стане и с другите електрохимии, фастически това нахвърляне на електромобилите ще убие Тесла. Понеже всички го правят за да копират успеха и, но няма стандарти и технологията е недоработена сериозно, зареждането на сегашните батерии е прекалено бавно - трябват много зарядни станции, инфраструктура която за да се поддържа се правят разходи. Кой ще ги плаща при масовото електромобилизиране - потребителите разбира се.
Антимонът е проблем в Pb акумулаторите с вертикални плочи. Къде пише, че само така може?
После, зареждането. Ами бавно е. Въпросът е веднъж да се свикне с нова организация на времето.
А убиването на Тесла...ще е "Такава, каквато я познаваме". Човекът си прибира парите, нали? Е, след това, ще започне нещо друго.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev
Глупости на търкалета. Недей да вярваш на невеж шизофреник с болен мозък и тотален провал в живота си именно поради болния си мозък. Имам чувството, че те е хипнотизирал, защото като папагал повтаряш неговите некадърни бълнувания и смешки. Ако искаш да не се излагаш като него, просто прочети в интернет къде е истината за всеки един аспект от неговите бълнувания.
Самият факт, че се е самоопределил като "изобретател", пък живота му е пълен провал, не ти ли говори нещо?
Ами че те лудниците са пълни с такива като него, а в учебниците по психиятрия са описани всички негови сиптоми. Не са го затворили в лудницата само защото неговата лудост все още е тиха, но сам виждаш във форума какви ги плещи.
Коментар
-
Прочее, ето ти едно забавление: Вземи две жици, вържи към тях крушка. Жиците са аналог на електролита, крушката показва, кога тече ток. И ги свържи с двата края към единия полюс. И кажи после на всички, свети ли.Last edited by Pyramid; 29.04.2021, 22:21.
Коментар
-
Нямам идея защо разсъждава така, той по принцип си каза че не вярва в бъдещето на електромобилите. Аз пък мисля ако нещата се правят по същия начин както до сега - наистина електромобилите ще цъфнат като едно грозно недоразумение. За оловните акумулатори мисля ме разбра, просто изглежда има проблем с доставките на антимон, изцоцан е вече. Същата работа ще стане и с другите електрохимии, фастически това нахвърляне на електромобилите ще убие Тесла. Понеже всички го правят за да копират успеха и, но няма стандарти и технологията е недоработена сериозно, зареждането на сегашните батерии е прекалено бавно - трябват много зарядни станции, инфраструктура която за да се поддържа се правят разходи. Кой ще ги плаща при масовото електромобилизиране - потребителите разбира се.D.Y.F-091066
Коментар
-
Матеев, и в най популярните оловни стартерни батерии в момента клетките не са много добре изолирани по електролит, не се заяждам въобще а информативно го казвам. Това нещо го знам от човек, който ползва кутиите за друга цел и поначало разчиташе на добра изолация, после обаче се оказа че такава поначало няма. Правят си акумулотори в такива кутии и проблеми няма, залепянето на капака е такова че при тази конструкция много е трудно да се залепи така че клетките съвсем да не обущуват по електролит.
Между другото и Бъфет и Бил Гейтс са се изказвали че бъдещето е комунистическо, защото технологиите се развиват и машините произвеждат толкова много, та няма смисъл да има хора които да се лишават от някакви основни материални блага. Та и те са комунисти се оказва, а са милиардери и визионери. Добре няма да е комунизъм, машините ще произвеждат някакви чупливи неща, ще се трупат планини от отпадъци и така се осигурява пазар и потребление. Вярваш ли че пък тази глупост може да продължи и трябва да се поддържа, не е ли по добре да се правят нещата нормално и според възможностите на технологиите, пък да се дават на повече хора да ги ползват.Last edited by supertrader; 29.04.2021, 18:54.D.Y.F-091066
Коментар
-
Значи, връщаме се към основите на електротехниката: Зз да протича ток между две точки, освен проводимост, между тях, трябва да има И ПОТЕНЦИАЛНА РАЗЛИКА.
Това означава -неслучайно, поне десет пъти, питах онзи консул - че, като осигурим отсъствие на потенциална разлика, ток няма ВЪПРЕКИ проводимостта, КОЛКОТО И ВИСОКА, ДА Е ТЯ.
Е, горното, се осъществява много лесно на ниво електроди и тяхната подредба, (нулиране на потенциалната разлика, заедно с намаляването на тази проводимост, ЕДНОВРЕМЕННО) което, вашият скромен слуга, е изяснил и което, дава на общия електролит безпроблемно техническо приложение.(Друг въпрос, дали в конкретния електромобил, ТОВА се или не се използва.) Ето кое, неосъзнал, Кокорко сама се опитва да отрича но, спира до обидите и "квалификациите", без да има квалификацията за това. Съответно, избягва непосредствена проверка щото, при нея, всичко лъсва и - ЧАО, РЕПУТАЦИЯ! Като го предизвиках, а той -вместо да ревизира понятията си и са си разшири мирогледа или да се опълчи в дуела, се скри, С ФАКТА НА ПОВЕДЕНИЕТО МУ доказах, какво е ФАКТИЧЕСКОТО СЪСТОЯНИЕ ПОД ШАПКАТА МУ и фактическото разминаване между понятието "компетентност" и количеството натрупани терабайти сведения.
И така, микромодулните батерии при електромобилите, имат място и бъдеще, без значение, какво твърди "опозицията" им.Last edited by Pyramid; 29.04.2021, 16:12.
Коментар
Коментар