IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

    Замисъла го знаят всички. Някой да му даде триста хиляди лева да си раздава заплати известно време.
    В същото време няма смисъл да прави каквото и да било, защото тогава ще трябва да изхарчи и пари за материали, разни други неща... А така ще намалеят парите за заплати...
    С една дума измамник

    Коментар


    • Матеев, много погрешно разсъждаваш, слоя който топлообменя е много тънък, хлабината е голяма и няма да се запуши никога или колкото се запушва самата тръба към гърловината - то е много рядко и трудна работа да се запуши. Общия електролит е по скоро да докаже, че ако се случи теч той няма да предизвика късо съединение. Отвора е необходим да кажем технологично.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

        Ти не разбра ли какъв е "гениалният" замисъл?

        Батериите са с общ електролит, но имат дупка, през която електролита да изтече. Няма електролит - няма изравнителен ток - няма проблеми.

        Същото беше и с двете тръбички на микрони разстояние помежду им. Такова малко разстояние веднага се запушва от мазнините в мръсната вода, и така тя не може да премине. Следователно няма вода - няма проблеми.

        Същото беше и с батериите с тънки електроди, при които с магия на веществото му беше забранено да се прехвърля между електродите. Няма прехвърляне на вещество, няма ток, няма проблеми.

        Същото беше и с топленето на София от Козлодуй, което се провали благодарение на глупаците в БАН.

        Същото беше и със сондажите, които работеха само благодарение на вградения в тях хуйчец.

        Същото беше и с фирмата с 300к загуби - тя се провали поради "икономическия гений" на собственика.
        Замисъла го знаят всички. Някой да му даде триста хиляди лева да си раздава заплати известно време.
        В същото време няма смисъл да прави каквото и да било, защото тогава ще трябва да изхарчи и пари за материали, разни други неща... А така ще намалеят парите за заплати...
        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

          Ми обясни ти де, нали си завършил 4 виши (досега)

          Ти не разбра ли какъв е "гениалният" замисъл?

          Батериите са с общ електролит, но имат дупка, през която електролита да изтече. Няма електролит - няма изравнителен ток - няма проблеми.

          Същото беше и с двете тръбички на микрони разстояние помежду им. Такова малко разстояние веднага се запушва от мазнините в мръсната вода, и така тя не може да премине. Следователно няма вода - няма проблеми.

          Същото беше и с батериите с тънки електроди, при които с магия на веществото му беше забранено да се прехвърля между електродите. Няма прехвърляне на вещество, няма ток, няма проблеми.

          Същото беше и с топленето на София от Козлодуй, което се провали благодарение на глупаците в БАН.

          Същото беше и със сондажите, които работеха само благодарение на вградения в тях хуйчец.

          Същото беше и с фирмата с 300к загуби - тя се провали поради "икономическия гений" на собственика.
          Last edited by Mateev; 30.04.2021, 12:01.

          Коментар


          • Та, в сервизните центрове компаниите си инсталират принтери и, вместо цели автомобили да превозват, доставят само комплектуващи и материали за печат. Може би, ТОВА ЩЕ СВАЛИ ЦЕНИТЕ?

            Коментар


            • Опитвам се да си представя 3D напечатан автомобил. Т.е.купето. Доставят ти в сервиза ходовата част, за 2 дни, ти печатат отгоре ...почти буквално, каквото си поръчаш. Покараш 2-3 години, връщаш "старото" купе, поръчваш ново, и оак- фръц-фръц-фръц. До следващата смяна. А платформата -същата.
              Изводът е във въпросителна форма:
              -Да очакваме ли ръст в продажбите на габаритни 3D принтери и (всякакви) консумативи кум тях?

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                Ми обясни ти де, нали си завършил 4 виши (досега)

                Що аз да обяснявам? Ами той вашият гуру, Кокорко сан, е по нарушаването на природните закони. Незнанието му, не е оправдание, за пропускането на възможности но...ето, можеше да спечели 1000лв и да разгроми един еретик, пък виждаме, как позорно дезертира. Вярно, скрил е глава в пясъка но, такова животно продължава да има и го гъбарка, и му се смее на акъла. Ся кАжи, че е заел достойна позиция, де. Не, че и тъй не му цуняш д-то...

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                  Ти не обясни досега, как и накъде тече токът при липса на потенциална разлика. И не посмя да излезеш публично срещу прост електротехнически експеримент. Да докажеш, че такова животно нема. Понеже, те е страх за парите ти. Ама споко. Приема се и ставка 1:1.
                  Ми обясни ти де, нали си завършил 4 виши (досега)

                  Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    Нямам идея защо разсъждава така, той по принцип си каза че не вярва в бъдещето на електромобилите. Аз пък мисля ако нещата се правят по същия начин както до сега - наистина електромобилите ще цъфнат като едно грозно недоразумение. За оловните акумулатори мисля ме разбра, просто изглежда има проблем с доставките на антимон, изцоцан е вече. Същата работа ще стане и с другите електрохимии, фастически това нахвърляне на електромобилите ще убие Тесла. Понеже всички го правят за да копират успеха и, но няма стандарти и технологията е недоработена сериозно, зареждането на сегашните батерии е прекалено бавно - трябват много зарядни станции, инфраструктура която за да се поддържа се правят разходи. Кой ще ги плаща при масовото електромобилизиране - потребителите разбира се.
                    Дани, не разбрах, кого визираш под "той си каза".
                    Антимонът е проблем в Pb акумулаторите с вертикални плочи. Къде пише, че само така може?
                    После, зареждането. Ами бавно е. Въпросът е веднъж да се свикне с нова организация на времето.
                    А убиването на Тесла...ще е "Такава, каквато я познаваме". Човекът си прибира парите, нали? Е, след това, ще започне нещо друго.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Mateev

                      Глупости на търкалета. Недей да вярваш на невеж шизофреник с болен мозък и тотален провал в живота си именно поради болния си мозък. Имам чувството, че те е хипнотизирал, защото като папагал повтаряш неговите некадърни бълнувания и смешки. Ако искаш да не се излагаш като него, просто прочети в интернет къде е истината за всеки един аспект от неговите бълнувания.

                      Самият факт, че се е самоопределил като "изобретател", пък живота му е пълен провал, не ти ли говори нещо?

                      Ами че те лудниците са пълни с такива като него, а в учебниците по психиятрия са описани всички негови сиптоми. Не са го затворили в лудницата само защото неговата лудост все още е тиха, но сам виждаш във форума какви ги плещи.
                      Ти не обясни досега, как и накъде тече токът при липса на потенциална разлика. И не посмя да излезеш публично срещу прост електротехнически експеримент. Да докажеш, че такова животно нема. Понеже, те е страх за парите ти. Ама споко. Приема се и ставка 1:1.

                      Коментар


                      • Прочее, ето ти едно забавление: Вземи две жици, вържи към тях крушка. Жиците са аналог на електролита, крушката показва, кога тече ток. И ги свържи с двата края към единия полюс. И кажи после на всички, свети ли.
                        Last edited by Pyramid; 29.04.2021, 22:21.

                        Коментар


                        • Нямам идея защо разсъждава така, той по принцип си каза че не вярва в бъдещето на електромобилите. Аз пък мисля ако нещата се правят по същия начин както до сега - наистина електромобилите ще цъфнат като едно грозно недоразумение. За оловните акумулатори мисля ме разбра, просто изглежда има проблем с доставките на антимон, изцоцан е вече. Същата работа ще стане и с другите електрохимии, фастически това нахвърляне на електромобилите ще убие Тесла. Понеже всички го правят за да копират успеха и, но няма стандарти и технологията е недоработена сериозно, зареждането на сегашните батерии е прекалено бавно - трябват много зарядни станции, инфраструктура която за да се поддържа се правят разходи. Кой ще ги плаща при масовото електромобилизиране - потребителите разбира се.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Мисля че с микромодула ще се случи както обикновено.
                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Матеев, и в най популярните оловни стартерни батерии в момента клетките не са много добре изолирани по електролит, не се заяждам въобще а информативно го казвам. Това нещо го знам от човек, който ползва кутиите за друга цел и поначало разчиташе на добра изолация, после обаче се оказа че такава поначало няма. Правят си акумулотори в такива кутии и проблеми няма, залепянето на капака е такова че при тази конструкция много е трудно да се залепи така че клетките съвсем да не обущуват по електролит.
                              Между другото и Бъфет и Бил Гейтс са се изказвали че бъдещето е комунистическо, защото технологиите се развиват и машините произвеждат толкова много, та няма смисъл да има хора които да се лишават от някакви основни материални блага. Та и те са комунисти се оказва, а са милиардери и визионери. Добре няма да е комунизъм, машините ще произвеждат някакви чупливи неща, ще се трупат планини от отпадъци и така се осигурява пазар и потребление. Вярваш ли че пък тази глупост може да продължи и трябва да се поддържа, не е ли по добре да се правят нещата нормално и според възможностите на технологиите, пък да се дават на повече хора да ги ползват.
                              Last edited by supertrader; 29.04.2021, 18:54.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Значи, връщаме се към основите на електротехниката: Зз да протича ток между две точки, освен проводимост, между тях, трябва да има И ПОТЕНЦИАЛНА РАЗЛИКА.
                                Това означава -неслучайно, поне десет пъти, питах онзи консул - че, като осигурим отсъствие на потенциална разлика, ток няма ВЪПРЕКИ проводимостта, КОЛКОТО И ВИСОКА, ДА Е ТЯ.
                                Е, горното, се осъществява много лесно на ниво електроди и тяхната подредба, (нулиране на потенциалната разлика, заедно с намаляването на тази проводимост, ЕДНОВРЕМЕННО) което, вашият скромен слуга, е изяснил и което, дава на общия електролит безпроблемно техническо приложение.(Друг въпрос, дали в конкретния електромобил, ТОВА се или не се използва.) Ето кое, неосъзнал, Кокорко сама се опитва да отрича но, спира до обидите и "квалификациите", без да има квалификацията за това. Съответно, избягва непосредствена проверка щото, при нея, всичко лъсва и - ЧАО, РЕПУТАЦИЯ! Като го предизвиках, а той -вместо да ревизира понятията си и са си разшири мирогледа или да се опълчи в дуела, се скри, С ФАКТА НА ПОВЕДЕНИЕТО МУ доказах, какво е ФАКТИЧЕСКОТО СЪСТОЯНИЕ ПОД ШАПКАТА МУ и фактическото разминаване между понятието "компетентност" и количеството натрупани терабайти сведения.
                                И така, микромодулните батерии при електромобилите, имат място и бъдеще, без значение, какво твърди "опозицията" им.
                                Last edited by Pyramid; 29.04.2021, 16:12.

                                Коментар

                                Working...
                                X