Първоначално изпратено от Бързоходко
Разгледай мнение
Батерия: Никел-кадмиеви 120В = 20 парчета по 6В 100Ач, разделени в 3 сандъка, последователно свързани, с водно охлаждане.
Двигател: 11кВт от 1600об/м (пиково до 20) постояннотоков с четки, 120Нм въртящ момент от 0 до 1600об/м. 110А номинален ток, 200 максимален. Закачен на диференциала направо. Задната е на копче, което обръща тока в ротора. Тока в ротора се заковаваше на 11А, от което се получаваше естествено ограничаване на оборотите до 1600.
Имаше 2 предпазителя по 130А, издържащи на претоварване 2х до 30мин.
Зареждачката беше 2.4кВт -> около 3-4 часа зареждаше, беше в кутията с транзисторите за управление на моторя (IGBT) и тя с водно охлаждане. Това и беше драмата на колата всъщност - като остареят батериите или някоя окъси, транзисторите на зареждачката изгаряха.
Имаше "екстра" за бързо зареждане - с външна зареждачка (колонка) до 80% за 40мин - на буксата бяха извадени кабели от акумулатора, та всичко е ставало в колонката.
Отоплението беше с бензинова печка

"Моторна" спирачка - от 5500 до 1600об/м връща м/у 150 и 70А пропорционално (това са скорости от 80 докъм 25км/ч) - грубо около 5-10% по-голям пробег имаше при плавно спиране (колата си имаше и класически спирачки).
Ся разходите бяха: едно зареждане - около 50-80км според "стила на каране" - 3лв по сегашни цени. Бензин за зимата - примерно 5л на 2-3 седмици.
На всеки 10хкм - ревизия на батериите (50 евро в Пежо) и на 20к смяна на водна помпа! - 150 евро. До смяна на четките не стигнах


Разхода за гуми и накладки беше по-голям от стандартната 106-ца, защото бяха усилени (гумите за килограми, накладките - не знам защо, но бяха различни и труднонамираеми).
Коментар