IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • индианеца

    Дженерал мотърс имаха здрава програма за коли на ток от водород. Обаче ако забеляза как ги сритаха и обещаха повече да не се занимават с такива коли.С акумулаторите просто няма да стане , количествата материали които не са в изобилие като добив са фантастични и не може да се осъществи. Големи надежди са но събитията умишлено са наклонени в тази посока защото е безопасно за петролчиците.Издухват супата в момента в който надуят носовете и направят хубава цена на петрола , технология има и всичко зависи само от цената на фосилните горива.Ел.колите работят в техен интерес и ще им спират цената на петрола.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от hohohoo Разгледай мнение
      амперата на какъв етап е?
      10,000 Chevrolet Volts in 2011, 30,000 in 2012

      Last edited by индианеца; 14.07.2010, 19:55.

      Коментар


      • дайте повече инфо за текущите проекти за EV, освен нисана... (тия 150км пробег са супер, ама за БГ след това какво правим?)
        амперата на какъв етап е?
        за сааб сефте чувам че правят електрокар, но да го изпляскат в шасито на 9-3 си е тъпо, тва е модел от миналия век....

        Коментар


        • Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнение
          Хора, моля не спамете темата. Интересна се получи.... За ядрения синтез и петрола пишете някъде другаде. Моля Ви.
          Защо, те са свързани с електрическите автомобили
          А и представи си автомобили с мини ядрени електроцентралки захранващи двигателя. Няколко грама от радиоактивен елемент ще е достатъчен за получаването на огромно количество енергия. Има начини и методи да се постигне, но когато му дойде времето А то понякога идва по различно време
          Тhere is no good direction to trade, short or long; there is only the money-making way to trade.

          Коментар


          • Хора, моля не спамете темата. Интересна се получи.... За ядрения синтез и петрола пишете някъде другаде. Моля Ви.
            He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
              И как се връзва това с твоето твърдение че петрола щял да стане $500?
              При криза физиците са в мензата и обмислят нови лъжи;-)))А петрол 500$/-ми всеки прави пропаганда навсякъде
              ,дори в секс,а;-)))

              Коментар


              • BobyB

                Той затова ще стане 500 долара , нали като се замени за нула време ще се изтръска до дъно и от това създателите на новата технология ще спечелят чрез борсите. Там ще има много милиарди на късо на петрол. Друг начин да се осребри откритието няма , патенти..матенти са пършива работа , те ще го дадат на Света като пълен подарък. Става вапрос за огромна финансова изгода , няма компания , фонд или банка в Света която да може да я покрие и надхвърли.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  Не други източници , познати физици.
                  И как се връзва това с твоето твърдение че петрола щял да стане $500?

                  Коментар


                  • индианеца

                    Не други източници , познати физици.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      От термоядрен синтез , няма да се получи с тези реактори , но ще му се намери цаката скоро.До две години ще бъде публична реалност , много сме Близо до момента.
                      Ти да не си чел
                      http://www.focusfusion.org/

                      Коментар


                      • az_ivan

                        Имаш вариант като ти свърши батерията или да се направиш че е свършила и да хванеш някой да те тегли някой друг километър. Имах едни познати навремето го правеха с цел да не се харчат за бензин и да имат пари за дикотека. Хлапаци разбира се бяха и ходеха така на море. Веднъж ни се наложи да приберем на наш познат автомобила зимата беше изгасннал на пътя , студ..виелица и с тези го изтеглихме с една долу горе подходяща кола. Страшено опитни бяха в тази манипулация , честно ако не бяхме заедно щяхме да нацелим кавките поне 10 пъти , обаче те с рутина в тоя занаят , печени. С тия ел.коли доста теглени ще има по пътищата , а и те много мръсни - ако някой те закачи моторите са и генератори и можеш да зареждаш докато те теглят ..хитро.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от az_ivan Разгледай мнение
                          Би ли дал $35,000 за купето на Leaf?
                          Казах електрокар, а не електрокарЧе

                          Аз съм почти 120 кила 1.86 висок и искам да се возя в кола, а не в кутийка. Т.е. за мен кола е 4-врат седан с размер на БМВ 5, Ауди 6, Мерцедес Е, Пежо 60х и т.н. И затова карам Сааб 9-5, а не Сааб 9-3. Та ако направят кола, а не колица за $35 000 веднага я купувам
                          He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

                          Коментар


                          • Би ли дал $35,000 за купето на Leaf?
                            Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнение
                            Аз лично ако мога да стигна от София до морето без зареждане - веднага си купувам електрокар
                            Пари при пари отиват

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от SA Разгледай мнение
                              Е, значи все пак има скоростна кутия, макар и с една скорост, но не и директно към колелото, а честотоното управление решава въпроса с необходимостта от много предавки. Горе-долу, и двамата сме "познали".



                              Това, което ме впечатли е бързото зареждане - до 45 минути, смяната на батерията за 1 минута. По пробега - 300 км, обаче, трябва да поработят повечко. А и не пише при какви условия се постигат. Ако тръгна да качвам планина, дали ще мога да я прехвърля с една батерия?! София-Варна, абсурд. Не съм убеден дали и Пловдив-София е постижимо с едно зареждане.
                              Нали ти казвам - проблемът е само батерията. И всъщност пробег от 150 км е напълно достатъчен за градска кола. А Nissan Leaf излиза на пазара в Европа тази есен ....

                              А я виж ето ТУК Нали съм си фен на Сааб ... Разгледай внимателно техническите подробности, най-вече за батерията - какви са разликите с другите коли. Много впечатляващо. И разбира се няма скоростна кутия

                              Аз лично ако мога да стигна от София до морето без зареждане - веднага си купувам електрокар
                              He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнение
                                От всички проекти за електромобили само Nissan Leaf е с класическа двигателна схема. Може би защото са бързали да го пуснат на пазара преди другите. Всички останали са с електромотори монтирани директно на всяко колело. Нямат скоростни кутии, а диференциалът е електронна джаджа. Това са фактите. А за тролея и електрокара - да прав си и какво от това? Просто при тях не е решен въпроса с батериите и затова единия иска жица, а другия не вдига повече от 40. Разгледай параметрите на колите на Тесла Моторс и на повечето големи производители на класически коли и ще разбереш за какво става въпрос.
                                Е, значи все пак има скоростна кутия, макар и с една скорост, но не и директно към колелото, а честотоното управление решава въпроса с необходимостта от много предавки. Горе-долу, и двамата сме "познали".

                                The Model S powertrain features a liquid-cooled, floor-mounted battery pack and single-speed gearbox.
                                Това, което ме впечатли е бързото зареждане - до 45 минути, смяната на батерията за 1 минута. По пробега - 300 км, обаче, трябва да поработят повечко. А и не пише при какви условия се постигат. Ако тръгна да качвам планина, дали ще мога да я прехвърля с една батерия?! София-Варна, абсурд. Не съм убеден дали и Пловдив-София е постижимо с едно зареждане.
                                Last edited by SA; 14.07.2010, 16:29.

                                Коментар

                                Working...
                                X