IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Grosss Разгледай мнение

    На принципа на мобилните телефони предполагам.Телефона струва 300 лв ,а мобилният оператор ти го дава за 10 пв срещу абонамент.

    Извинявам се за спама, ама кой е тоя мобилен оператор? Не изплащаш ли на вноски всеки месец поне два пъти по 300?

    Коментар


    • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение

      И още нещо.
      Една газова бутилка, с която минаваш 300км струва 60 лв. А колко струва една батерия, която дава 300 км пробег? 10 000 долара? Или повече?
      Колко ще е "наемът" на батерията. Иначе казано, колко ще са амортизационните отчисления?

      Задаваш толкова неудобни въпроси... По-лесно е да застанеш от "печеливщата" страна и да се бориш за еко-то..., нищо, че ще се натовариш допълнително - това е в полза на прогреса!!! И на джобовете на ония, които ще получат почти даром производството /а после ще се "отчетат" на когото трябва/...

      Всички ще са ужилени, без производители, управляващи /с "обществени"-те поръчки / ..., а, да - и на "еколози"-те ще запушат устата с някой нов автомобил..., а останалите - ще си разпределят "по равно" НЕГАТИВИТЕ..., но ще е някак така - на майтап ужилването - и най-вече, за да просперира детелинката от рекламата...

      Така, де - не заставайте срещу "прогреса" /на някои/ и срещу "еко"-то /на други/, защото са голяма сила... Срещу ръжен... Я си извадете от сега парите и утре - всички коли с ДВГ - една по една - на вторични! ))

      Коментар


      • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение

        И още нещо.
        Една газова бутилка, с която минаваш 300км струва 60 лв. А колко струва една батерия, която дава 300 км пробег? 10 000 долара? Или повече?
        Колко ще е "наемът" на батерията. Иначе казано, колко ще са амортизационните отчисления?
        Ами колко да са - на хюдная гаранцията на батерията е 8 години- ако приемем че цената е 10000 евро- значи за 8 години трябва да си е избила парите. Или по 1200-1300 евро на година, само че трбва да се направят стандартизирани батерии. Това което си говорим са подробности- същественото е времето за заряд

        Коментар


        • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение

          Оборотна батерия викаш...
          Мда... а кой ще я плати? Че то цената на батерията е половин автомобил. Ако я плати някой частник, верига за електростанциии например, то парите ще се платят от потребителя. Сменяш батерията, ама си плащаш цената.... Това е естествено в пазарната икономика.
          Ако обаче държавата реши да спонсорира "екологичните" коли, то цената ще бъде платена от всички. От теб и от мен. Ще спечелят тези, които карат електромобили.
          На принципа на мобилните телефони предполагам.Телефона струва 300 лв ,а мобилният оператор ти го дава за 10 пв срещу абонамент.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Grosss Разгледай мнение

            Батерията ще е оборотна,като бутилките за газ даваш празна,връщат ти заредена и си плащаш
            някой кинта за зареждането.
            И още нещо.
            Една газова бутилка, с която минаваш 300км струва 60 лв. А колко струва една батерия, която дава 300 км пробег? 10 000 долара? Или повече?
            Колко ще е "наемът" на батерията. Иначе казано, колко ще са амортизационните отчисления?
            Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Grosss Разгледай мнение

              Батерията ще е оборотна,като бутилките за газ даваш празна,връщат ти заредена и си плащаш
              някой кинта за зареждането.
              Оборотна батерия викаш...
              Мда... а кой ще я плати? Че то цената на батерията е половин автомобил. Ако я плати някой частник, верига за електростанциии например, то парите ще се платят от потребителя. Сменяш батерията, ама си плащаш цената.... Това е естествено в пазарната икономика.
              Ако обаче държавата реши да спонсорира "екологичните" коли, то цената ще бъде платена от всички. От теб и от мен. Ще спечелят тези, които карат електромобили.
              Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Grosss Разгледай мнение
                Правят така ,че батериите да могат да се сменят за секунди и сегашните бензиностанции стават място за зареждане и подмяна на батериите и
                ходи дето искаш.
                Kran, сапани и газ пак

                Коментар


                • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение

                  Правилно се ориентираш в ГЛАВНОТО. А главното на електромобила е батерията. Всичко останало е лесно и скучно, известно е от 100 години. Електрокари има от 100 години. Всеки електромобил е един електрокар, дори да е Тесла. Впрочем преди три дни заводите на "Тесла" освободиха над 700 работници. Май новата им кола не се получи. Трудно е за 35 000 долара да направиш свястна електричка, която да се конкурира с бензинова кола.
                  Батерията ще е оборотна,като бутилките за газ даваш празна,връщат ти заредена и си плащаш
                  някой кинта за зареждането.
                  Last edited by Grosss; 16.10.2017, 20:19.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                    Не, българинът е спестовник. Той ще предпочете втора /че дори и трета/ръка - автомобилЧЕ - и ще се хвали, че си е взел бижу... С голям късмет, разбира се..., а след 5-6 месеца и 7-8 връщания с "Пътна помощ" - ще "кАндиса" да си вземе "нова" батерия..., ама - пак на старо... Но ще я купи за има-няма 5 бона и с "голямата отстъпка"... После ще мине по същият път, нови 7-8 прибирания с такси /на пътя от София за Варна/ и с пътна помощ...

                    Вече е убеден, че му трябва НОВА батерия... Отпреди си знае, че характер се гради в трудности... Намира си нашият герой - с треперещи пръсти в нета батерията и стои като треснати... Абе, това да не е цената в левове? Кой ще ти даде цена в лева от другата страна на земното кълбо???

                    Ами сега! Ми тя, цената на батерията, с доставката - повече от цената на автомобилчето - втора ръка...

                    Финал... засяга всички майки, лели, стринки, каки... ))
                    Правилно се ориентираш в ГЛАВНОТО. А главното на електромобила е батерията. Всичко останало е лесно и скучно, известно е от 100 години. Електрокари има от 100 години. Всеки електромобил е един електрокар, дори да е Тесла. Впрочем преди три дни заводите на "Тесла" освободиха над 700 работници. Май новата им кола не се получи. Трудно е за 35 000 долара да направиш свястна електричка, която да се конкурира с бензинова кола.

                    Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                      Ти пак мооже да купиш за 150000, аз говоря за по будалестите какво да си купят

                      Не, българинът е спестовник. Той ще предпочете втора /че дори и трета/ръка - автомобилЧЕ - и ще се хвали, че си е взел бижу... С голям късмет, разбира се..., а след 5-6 месеца и 7-8 връщания с "Пътна помощ" - ще "кАндиса" да си вземе "нова" батерия..., ама - пак на старо... Но ще я купи за има-няма 5 бона и с "голямата отстъпка"... После ще мине по същият път, нови 7-8 прибирания с такси /на пътя от София за Варна/ и с пътна помощ...

                      Вече е убеден, че му трябва НОВА батерия... Отпреди си знае, че характер се гради в трудности... Намира си нашият герой - с треперещи пръсти в нета батерията и стои като треснати... Абе, това да не е цената в левове? Кой ще ти даде цена в лева от другата страна на земното кълбо???

                      Ами сега! Ми тя, цената на батерията, с доставката - повече от цената на автомобилчето - втора ръка...

                      Финал... засяга всички майки, лели, стринки, каки... ))
                      Last edited by безимeн; 16.10.2017, 19:58.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                        Вече съм убеден на 100%!

                        Защо заложих на губещата теза, като си знаех още отначало, че "зелената" енергия ще победи...

                        Само не разбарах, при новите данни, свързани със зареждането - с колко се оскъпяват тия 33 000 €?

                        Ми, то - съвсем не е много! Само че..., пак се колебая - това Хюндайче, с тия 100-на коня - каква динамика ще ми даде? Ми те ще Фърчат край мене, а аз ще настъпвам педала, ама... Бе, нали говорехме да някакви супер-електромобили - от над 150 000 €.. . къде остана снимката от автосалона? Ще си я поставя до контакта за трифазен ток - и още утре отивам да си инсталирам, докато не са усетили да скочат цените...
                        Правят така ,че батериите да могат да се сменят за секунди и сегашните бензиностанции стават място за зареждане и подмяна на батериите и
                        ходи дето искаш.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                          Вече съм убеден на 100%!

                          Защо заложих на губещата теза, като си знаех още отначало, че "зелената" енергия ще победи...

                          Само не разбарах, при новите данни, свързани със зареждането - с колко се оскъпяват тия 33 000 €?

                          Ми, то - съвсем не е много! Само че..., пак се колебая - това Хюндайче, с тия 100-на коня - каква динамика ще ми даде? Ми те ще Фърчат край мене, а аз ще настъпвам педала, ама... Бе, нали говорехме да някакви супер-електромобили - от над 150 000 €.. . къде остана снимката от автосалона? Ще си я поставя до контакта за трифазен ток - и още утре отивам да си инсталирам, докато не са усетили да скочат цените...
                          Ти пак мооже да купиш за 150000, аз говоря за по будалестите какво да си купят

                          Коментар


                          • Вече съм убеден на 100%!

                            Защо заложих на губещата теза, като си знаех още отначало, че "зелената" енергия ще победи...

                            Само не разбарах, при новите данни, свързани със зареждането - с колко се оскъпяват тия 33 000 €?

                            Ми, то - съвсем не е много! Само че..., пак се колебая - това Хюндайче, с тия 100-на коня - каква динамика ще ми даде? Ми те ще Фърчат край мене, а аз ще настъпвам педала, ама... Бе, нали говорехме да някакви супер-електромобили - от над 150 000 €.. . къде остана снимката от автосалона? Ще си я поставя до контакта за трифазен ток - и още утре отивам да си инсталирам, докато не са усетили да скочат цените...
                            Last edited by безимeн; 16.10.2017, 19:37.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                              В момента ти, аз и другите се бавим на една бензиностанция около 5-6 минути- ако трябва да заредиш напълно колата си колко време ще се бавиш ти показах с хюндайчето. В този случай бензиностанцията / зарядното за варна трябва да е с размерите на метро варна
                              Има лесно ,коли под наем заредени които те чакат на Казанлък,слизаш от едната и яхваш другата до Варна.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                                Aз попитах малко по долу колко км ще минеш с едно хюндайче за 33000 евро- йоник чиста батерия без хибриди. Ето ти време за зареждане

                                IONIQ Electric е оборудван с кабел, който прави зареждането от стандартен контакт за 220V съвсем просто. Времето за зареждане е приблизително 12 часа.
                                Специалната станция за монтаж у дома "wall box" може да бъде фиксирана или подвижна и включва контролен блок, който е свързан независимо от битовата схема. Той използва трифазен променлив ток и може да осигури 100% зареждане за 4 часа и 25 минути.
                                IONIQ Electric е съвместим с всички фиксирани AC обществени станции за зареждане. Времето за зареждане е около 4.5 часа.
                                Използването на източник на постоянен ток е най-бързият начин за зареждане на IONIQ Electric. Времето за зареждане е 30 минути при 50 kW и 23 минути при 100 kW.
                                Пробег 280км

                                ХММММММММММммммммм, 280км много ли са или малко всеки преценява за себе си отделно времето за зареждане е малко?????????????? Как мислиш? Ако ходя до работа и се прибирам- добре, ама ако тръгна на малко по дълъг път тогава????????

                                Ето на - и трифазният ток в къщи ще създаде нови работни места... Малко ще вдигне цената на автомобила, но ния сме за "зелената" енергия...

                                мисля, че има още /САМО/ един проблем - страните, в които "стандартен" контакт е със 110V - а те ще са доста голям % от ония, които ще задължим да си претопят сегашните автомобили, пък и хибридите също ще ходят на боклука, защото тия ДВГ също са съмнителни...

                                Новите работни места... Нови станции за зареждане, преустройство на бензиностанции, новообучени механици в сервизите - а и това ще е голям зор..., но най-вече - досегашните рафинерии за нефт - отиват за скраб! Оттам пак ще се смъкне сума ти парА..., братята роми ще има да носят жИлязо, ток и жица... ))

                                Коментар

                                Working...
                                X