IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    LTO - литий титаниев оксид батериите са вечни, не деградират, ако батерията е такава електромобила като се амортизира може да се вземе батерията да се постави на нов. На практика тези батерии са вечни, но енергийната им плътност достигала в момента 70ватчаса за килограм тегло, лиевойонните са с 250. Тези батерии са 4 пъти по тежки от литиевойонните батерии. Като се повиши енержийната им плътност, ще се използват повече. Има електромоби с такива батерии, Мицибуши - и ми ев с тъмен рефлектор на фара са с такива, пробега е около 100км, новите Тойоти също били с такава батерия на Тошиба. Ако си купиш такъв електромобил втора употреба с батерия на 12 години батерията си е напълно изправна, това нещо го демонстрират с тези Мицибуши произведени 2012 година, батерията им си е като нова.
    Такова бих купил със сигурност пред тия измишльотини които не изкарват и 8 години с пълноценна батерия. Интересно ми е сега новите с бързозарядните батерии какъв живот ще имат - според мен след 6 години ще са за смяна, ако не е имало някакъв сериозен пробив при технологиите, който съм проспал - възможно е, не следя сериозно. Иначе това е идеално - градска играчка със 100 километра пробег, ще си въртя из града с кеф, а истинската кола ще си седи в гаража само за пътешествия.

    Коментар


    • https://www.youtube.com/watch?v=VGEUzol5o9o
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • LTO - литий титаниев оксид батериите са вечни, не деградират, ако батерията е такава електромобила като се амортизира може да се вземе батерията да се постави на нов. На практика тези батерии са вечни, но енергийната им плътност достигала в момента 70ватчаса за килограм тегло, лиевойонните са с 250. Тези батерии са 4 пъти по тежки от литиевойонните батерии. Като се повиши енержийната им плътност, ще се използват повече. Има електромоби с такива батерии, Мицибуши - и ми ев с тъмен рефлектор на фара са с такива, пробега е около 100км, новите Тойоти също били с такава батерия на Тошиба. Ако си купиш такъв електромобил втора употреба с батерия на 12 години батерията си е напълно изправна, това нещо го демонстрират с тези Мицибуши произведени 2012 година, батерията им си е като нова.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • https://www.okorrozii.com/korrozia-titana.html

          Коментар


          • https://www.khanacademy.org/science/...ion-potentials

            Коментар


            • https://www.youtube.com/watch?v=SJbjr4AXnDk, пак е китайско и не е по лошо от онова евтиното.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Важното е дали и какво може да си позволиш и да не плащаш за същото нещо три пъти по скъпо, поне на някакви българи да ги дадеш и в България да останат тези пари.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  xa3apm, при електромобилите рано или късно ще се наложи нещо като микробус, те ще са масови по пътищата. Защото веднъж е по удобно, също може да се зарежда от слънцето когато го има, а в ежедневието хората не навъртат стотици колометри на ден..15 км да ти зарежда само пак е нещо да ги имаш без никакво гориво или зареждане с ток отвън. Представи си много микробуси с много обли форми, това китайско чудо въобще не е такова. Още никой не ги произвежда такива. Не ми харесва.
                  Визията няма никакво значение, важно е дали е ефективно и колко му е максималният преход. Лично според мен електричките в сегашния им вид няма да ги бъде, ама да видим.
                  Last edited by xa3apm; 06.06.2022, 00:47.

                  Коментар


                  • xa3apm, при електромобилите рано или късно ще се наложи нещо като микробус, те ще са масови по пътищата. Защото веднъж е по удобно, също може да се зарежда от слънцето когато го има, а в ежедневието хората не навъртат стотици колометри на ден..15 км да ти зарежда само пак е нещо да ги имаш без никакво гориво или зареждане с ток отвън. Представи си много микробуси с много обли форми, това китайско чудо въобще не е такова. Още никой не ги произвежда такива. Не ми харесва.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      Дори три пъти по висока ($27000), отново е под 50% от цената на европейските електрички

                      Коментар


                      • https://electricimportmotors.com/collections/changli, ето линк каква е цената на най евтините в Китай електрички по 1000 долара, но внесени в САЩ са вече на цена 8000..това е сайт на продачи, вносители на тези коли. Не бъркайте цените в Китай с цените на същите коли, но в други държави внесени. Затова е хубаво да си в държава която си призвежда електромобилите и си има местно производство на такива.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • bulgarian lev, това са цени в юани всъщност за Китай, цената в Европа ще е три пъти по висока. Произвеждат си ги, карат си ги китайците.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • https://www.youtube.com/watch?v=L1IuUpodXgs

                            Коментар


                            • https://m.youtube.com/watch?v=aoOtxLisqDs
                              Останете си гладни, останете си глупави - Стив Джобс

                              Коментар


                              • Много време ще отнеме на SAE International да внедри стандарт(титана е недемократичен).
                                A battery swapping (or switching) station allow vehicles to exchange a discharged battery pack for a charged one, eliminating the charge interval.
                                https://www.global.toshiba/ww/produc...utomotive.html
                                https://chargedevs.com/newswire/driv...ses-in-moscow/

                                Коментар

                                Working...
                                X