IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • https://www.okorrozii.com/korrozia-titana.html

    Коментар


    • https://www.khanacademy.org/science/...ion-potentials

      Коментар


      • https://www.youtube.com/watch?v=SJbjr4AXnDk, пак е китайско и не е по лошо от онова евтиното.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Важното е дали и какво може да си позволиш и да не плащаш за същото нещо три пъти по скъпо, поне на някакви българи да ги дадеш и в България да останат тези пари.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            xa3apm, при електромобилите рано или късно ще се наложи нещо като микробус, те ще са масови по пътищата. Защото веднъж е по удобно, също може да се зарежда от слънцето когато го има, а в ежедневието хората не навъртат стотици колометри на ден..15 км да ти зарежда само пак е нещо да ги имаш без никакво гориво или зареждане с ток отвън. Представи си много микробуси с много обли форми, това китайско чудо въобще не е такова. Още никой не ги произвежда такива. Не ми харесва.
            Визията няма никакво значение, важно е дали е ефективно и колко му е максималният преход. Лично според мен електричките в сегашния им вид няма да ги бъде, ама да видим.
            Last edited by xa3apm; 06.06.2022, 00:47.

            Коментар


            • xa3apm, при електромобилите рано или късно ще се наложи нещо като микробус, те ще са масови по пътищата. Защото веднъж е по удобно, също може да се зарежда от слънцето когато го има, а в ежедневието хората не навъртат стотици колометри на ден..15 км да ти зарежда само пак е нещо да ги имаш без никакво гориво или зареждане с ток отвън. Представи си много микробуси с много обли форми, това китайско чудо въобще не е такова. Още никой не ги произвежда такива. Не ми харесва.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Дори три пъти по висока ($27000), отново е под 50% от цената на европейските електрички

                Коментар


                • https://electricimportmotors.com/collections/changli, ето линк каква е цената на най евтините в Китай електрички по 1000 долара, но внесени в САЩ са вече на цена 8000..това е сайт на продачи, вносители на тези коли. Не бъркайте цените в Китай с цените на същите коли, но в други държави внесени. Затова е хубаво да си в държава която си призвежда електромобилите и си има местно производство на такива.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • bulgarian lev, това са цени в юани всъщност за Китай, цената в Европа ще е три пъти по висока. Произвеждат си ги, карат си ги китайците.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • https://www.youtube.com/watch?v=L1IuUpodXgs

                      Коментар


                      • https://m.youtube.com/watch?v=aoOtxLisqDs
                        Останете си гладни, останете си глупави - Стив Джобс

                        Коментар


                        • Много време ще отнеме на SAE International да внедри стандарт(титана е недемократичен).
                          A battery swapping (or switching) station allow vehicles to exchange a discharged battery pack for a charged one, eliminating the charge interval.
                          https://www.global.toshiba/ww/produc...utomotive.html
                          https://chargedevs.com/newswire/driv...ses-in-moscow/

                          Коментар


                          • Айт'ка. А сега, с нашите батерии, и съвсем електрически стол става.
                            Десетилетия наред западните компании трябваше да работят в съвместни дружества с китайските си домакини. Това даде достъп на китайците до целия ноу-хау ...

                            Коментар


                            • В момента най евтиното гориво е пропанбутана в България - 1.6 лв. В Корея всички леки автомобили са на пропанбутан - LPG, би трябвало ръстът на цените на горивата да не им се е отразил много. За градовете това гориво също е добро по отношение на въздуха, изгаря по чисто от бензин и нафта - дизел. Има нещо което обаче никой не е направил а то е лесно - двигатели които да са за такова гориво само, понеже октановото му число без никакви добавки за повишаване е 110, ДВГ могат да са със степен на сгъстяване 14 - 15, а ефективността на двигателите зависи от степента на сгъстяване и съответно разхода би се доближил до този на дизеловите двигатели. Но по принцип производителите ги произвеждат за бензин. Не знаех че тези които са за метан имат малък бензинов резервоар, фабрично произведени за метан, но щом могат да работят с бензин пак не са с повишена степен на сгъстяване, пак са двугоривни.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Как човек може да е независим в ситуацията по-долу е идеята.
                                "В САЩ цената за галон бензин се покачва от 38,5 цента през май 1973 до 55,1 цента през юни 1974. Правителствата на отделни щати като Орегон приемат рестрикции в консумацията на електричество. Президентът Никсън призовава бензиностанциите да не продават гориво в почивните дни."

                                Коментар

                                Working...
                                X