Не трябва нищо, трябваше да привлекат и държавите зависими от износа на петрол за идеята само. Друг е въпроса че по тази технология електромобили се екологична катастрофа, защото ще хвърлят батерии при рибите както по навик правят с всичко. Вече имат изградени навици, такива първосигнални - това нещо дето не ми трябва да го хвърля ей така някъде. Друг е въпроса че тези батерии са малко ..могат да са други, но кой ще им даде такова нещо по много причини, могат да им дадат но рискуват да изчезнат поколенията след нас, после те ще са натровени, всяко растение и радиоктивно и токсично.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнениеАбе не е много по темата, но Мъск се превърна във враг номер 1 на белия дом
https://twitter.com/elonmusk/status/1739023377719803991
- 1 like
Коментар
-
Ще им сложат рейндж екстендери, може да се поставят батерии, а не акумулатори с които да са заредени за 5000км. пробег, а пикап да го натоварят и за пробег 4 пъти по толкова. Тези неща са възможни, но как ще живеем с тях. Изгарянето на въглеводороди, добре преработени в добре проектирани машини е напълно екологично. Я си помислете колко опасен може да е въглеродния диоксид, който е съединение с изключително слаба връзка между двата елемента, и като виждате колко добре е направено всичко от тези които са го създали този физически свят..Дали те биха допуснали такава груба грешка ние самите да работим изгаряйки въглеводороди ? Батериите просто са токсични. С тези технологии не може да се продължи, ако не се изгради система за стриктен контрол - да се събират, преработват и нищо да не се изхвърля в почвата и водите. Това ще струва пари в икономика в която размяната на стоки се опосредствя с пари, а тях никой не иска да ги плаща. Т.е. предстои сериозно натравяне на почвата и водата, ако и финансовата система не се промени и да плаща запазването им. Но не това да е за определени страни и да се замъкнат в бедни и там да се захвърлят. С тези отпадъци се процедира безумно.D.Y.F-091066
Коментар
-
Трагичната пародия на пикап загинал на 400 километра пробег, на магистрала, със 112 км/ч средно... Значи при 130 км/ч или по планински пътища и на 350 не може да се надяваш... Каква подигравка! А с 4 човека с багаж няма да излезеш и на разстояние за пикник... https://automedia.investor.bg/a/2-no...-s-21-po-malak
Коментар
-
Екологичното бъдеще. Нулеви емисии. Незагасима токсична горелка. В гаража ви през нощта. Под краката ви на паркинга в молчето.
https://www.bitchute.com/video/Gf7TmI94g4uU/
- 2 Харесвания
Коментар
-
В Китай електромобилите им на по 1-2 години са много евтини вече, на една трета от цената и се продават така добре. А те поначало са два пъти по евтини. Ако има евтин сервиз постоянно да се проверяват батериите вървят доста години. Те в Европа затова не искат да ги допускат да продават, защото са направо без пари в сравнение с европейските. Кой ще си купи европейска кола ? Фолксваген на тези високи цени имат дълг колкото на две украйни, ами ако трябва да продават на конкурентна цена на азиатците ? Никой не субсидира производителите в Китай, взели са по 1 - 1.5 милиарда заеми с над 10% лихва.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение
Супер вълнуващо. Сега като и Винс ТръмпМакмеън застане на негова страна, ще видят лошите.
[ATTACH=CONFIG]n4140358[/ATTACH]
https://en.wikipedia.org/wiki/Andr%C3%A9_the_Giant
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнениеАбе не е много по темата, но Мъск се превърна във враг номер 1 на белия дом
https://twitter.com/elonmusk/status/1739023377719803991
Коментар
-
Абе не е много по темата, но Мъск се превърна във враг номер 1 на белия дом
https://twitter.com/elonmusk/status/1739023377719803991
- 1 like
Коментар
-
cyclop, електрокарите са за работа, за дребна работа незаменими, може да влиза в закрити помещения, за куриерски служби, за каквото се сетят тези които ще ги ползват. Ако някой ги произвежда у нас пазара е безкраен, но трябва да са ориентирани да може да се пренасят по голям обем неща, това означава бусчета като това. Между другото тези са стария модел на Сузуки и бяха много разпространени, но съм виждал такова с 13 чертички драснати с отверка на боята на вратата вътре, всяка една чертичка - 100 хиляди километра и километража превърта, 13 пъти беше завъртян с един малък бензинов двигател и още вървеше 1.3 милиона километра. Сега големи приказки ако някоя може да измине 500 хиляди, те трябва да могат по 2 милиона да превъртат без проблем, нали технологиите са напреднали уж. А българските електрокари бяха безумно здрави, още има работещи. Ползвали сме, стои захвърлен и който му трябва го кара във фабриката, години наред без някой да го пипне нещо да му поправя.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар