IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение
    Не е препоръка!

    (за онова, за което си мислите)

    https://www.investor.bg/a/444-novini...-tvarde-dalech
    Признал съм Мъсконтий за Майстор на манипулацията: Акциите на Тесла спадат, той губи (продава) дял но, му нараства реалният личен кеш. Яко!

    Коментар


    • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

      а че мерцедес ще искат по 1200€ да си караш електричката?
      Аз 1200€ за гориво и при 5лв няма да дам годишно
      Би ли пояснил? За какво и за колко време, "ще искат по 1200€ да си караш електричката"? Не разбрах, прозвуча ми като нещо с недомлъвки.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от DS66 Разгледай мнение
        Тойота са пуснали нов Приус, вече е с 16 киловатчаса батерия и изминава 100 километра само на ток. Може да го видите в интернет. Според мен 16 киловатчаса е голям разход на ток, в сравнение с модела който ще пуснат Мерцедес с 8 киловатчаса разход.
        а че мерцедес ще искат по 1200€ да си караш електричката?
        Аз 1200€ за гориво и при 5лв няма да дам годишно
        Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

        Коментар


        • С акциите на всички автомобилостроителни компании се случи този спад, почти е еднакъв. Дали сега е неговия край ? Възможно е, но все още има нови ограничения в търговията със суровини които въвеждат.

          Коментар


          • Не е препоръка!

            (за онова, за което си мислите)

            https://www.investor.bg/a/444-novini...-tvarde-dalech

            Коментар


            • Тойота са пуснали нов Приус, вече е с 16 киловатчаса батерия и изминава 100 километра само на ток. Може да го видите в интернет. Според мен 16 киловатчаса е голям разход на ток, в сравнение с модела който ще пуснат Мерцедес с 8 киловатчаса разход.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                А аз се питам, дали и хардуерът им не отказва, щом тъй. Работата е там че, воден от бъгав софтуер, хардуерът няма как да действа правилно а, загази ли човек, какво значение, дали софт или хард го е убил? Смазала го е масата на колата, умножена по квадрата на скоростта, делена на две. Във формулата няма ",поправки" за "софтуерно" или "хардуерно" причинена смърт. Тя е една и мирише еднакво. На мърша.
                Най вероятно някой е успял да напише вирус, нали са свързани с интернет. Направи ми впечатление, че Порше не пускат интернет в колите, а трябва да се отиде в сервиз за ъпдейти. Иначе може дори да е вирус който уж има друг ефект, но реално да забие компютъра в режим на масимално ускорение. Трябва да имат някакъв бутон за изключване от водача в такъв случай.

                Коментар


                • Като видите кола с номер ЕА - не е от Елена. Може да от цялата страна, но е електричка.
                  И при тях има възможност да се поръчва специална комбинация от букви и цифри

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение
                    Софтуерът на Тесла понякога отказва, но в повече от случаите работи добре.
                    В Китай коментират някакъв проблем с Тесла, която ускорява произволно - чрез видеоклип:

                    https://www.chernomore.bg/a/39-laifs...paign=RSS_2019
                    А аз се питам, дали и хардуерът им не отказва, щом тъй. Работата е там че, воден от бъгав софтуер, хардуерът няма как да действа правилно а, загази ли човек, какво значение, дали софт или хард го е убил? Смазала го е масата на колата, умножена по квадрата на скоростта, делена на две. Във формулата няма ",поправки" за "софтуерно" или "хардуерно" причинена смърт. Тя е една и мирише еднакво. На мърша.

                    Коментар


                    • Софтуерът на Тесла понякога отказва, но в повече от случаите работи добре.
                      В Китай коментират някакъв проблем с Тесла, която ускорява произволно - чрез видеоклип:

                      https://www.chernomore.bg/a/39-laifs...paign=RSS_2019

                      Коментар


                      • https://www.youtube.com/watch?v=ckeRydB7EuY, как изнасят субсидирани електромобили от Китай и много интересно, защото тока при тях е много евтин 100 км струват 13 цента.

                        Коментар


                        • v_tin, винаги при добив на каквото и да било има разход на енергия, който е сериозен. И за автомобилите с двг пада голямо копане, не е лесно.

                          Коментар





                          • Christophe Chirat

                            6 ноември в 14:16 ч. ·
                            Това е CAT994A.
                            Той изгаря приблизително 1000 литра гориво за 12 часа, премества приблизително 250 тона мръсотия, за да извлече материалите, необходими за направата на ЕДНА батерия
                            За да направите всяка батерия, трябва да почерпите:
                            - 12 тона саламура за литий,
                            - 15 тона руда за кобалт
                            - 3 тона руда за никел,
                            - 12 тона руда за мед
                            И премести 250 тона от земната кора.
                            Само за - една - батерия, която има около:
                            - 12 кг литий
                            - 30 кг никел
                            - 22 кг манган
                            - 15 кг кобалт
                            - 100 кг мед
                            - 200 кг алуминий, стомана и пластмаса
                            И хората все още вярват в "нулевите емисии", когато карат електрическите си автомобили.... , и не споменахме "рециклиране"

                            Коментар


                            • https://www.facebook.com/reel/507559307574072/?s=ifu

                              Коментар


                              • https://www.youtube.com/watch?v=mKMuD2ZbCOU, нещо за зареждане на електромобили от слънчевата енергия направо, 80 км пробег осигуряват с такова зарежданес клетки на база галиев арсенид с една трета им е по голяма ефективноста от на тези в панелите. Зарежда 6 часа за 80км, има начин да се направи ако стои на място да зарежда три пъти повече, ще зареди за 240км. Може да се направи да се монтира допълнително към вече произведени електромобили, примерно някой има тесла 3 и може да си монтира допълнително такова зареждане, не е проблем.

                                Коментар

                                Working...
                                X