Днес мярнах в статия за новите оръжия на путин информация за новите двигатели- ядрените че били много напреднали технологиите и имало такива двигатели с големина на газова бутилка, но все още не можели да нацелят регулировките- говореха за праволинейни двигатели. Някой чувал ли е нещо такова
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Pyramid - цялата им икономика е на японските гинки, но като вземат някой на работа го осиновяват и нямат право да го уволнят..японските гинки не са като другите гинки, самурайска работа. Както ги наемат доживотно ако сменят японците с българи от фабриките им един прав гвоздей няма да излезе, никой няма да се напъва да работи. След случая с Хонда ги е страх да не вземат някой японец на работа ако се е кандидатирал, защото това означава че той ще направи конкурентна фирма и ще им вземе пазарен дял.D.Y.F-091066
Коментар
-
Бъдещето е на горивните клетки - метан или водород и евентуално на газовите турбини, но е напълно възможно и нанофюжън да излезе и енергийната сага да приключи с гинкино хоро, ще играят и ще плачат пък ще си спомнят за енергийния бизнес в миналото и поне няма да са на кръгла нула а над нея от спомени.D.Y.F-091066
Коментар
-
Pyramid - Понасоник продадоха на Мъск технология за батерии и оборудването е тяхно производство във фабриката му, но когато купуваше батерии от тях качеството беше много високо защото са сортирали произведените при тях батерии и само екстра качество са му продавали за Теслите. Другите отиват на пазара за лаптопи и други устройства. Сега всяка произведена батерия трябва да я влага в пакетите на колите и не можа да произведе бройките от модел 3, защото няма качественни батерии за тях. Батериите за електрокарите никак не са лесни защото трябва да се еднакви капацитети, вътешно съпротивление и т.н.т., при разлика всички с познания в областта знаят какво се получава - някои батерии при заряд се зареждат а други остават недозаредени, при разреждане също. Та ще станат колите електрокари но няма да е чак толкова скоро и да се субсидират е голяма глупост, защото това няма да ускори чак толкова развитието на технологията във времето. Трябва да изтече много вода по Дунав да се появят по добри батерии и технология за производството им, а това никой не може да предскаже колко време ще отнеме. Батериите от китайските фабрики са много по лоши от тези на Панасоник, от там още не е излязла произведена и една батерийка която да има живот над 8 години. Това не пречи на китайците да са вдигнали копитото и да си представят как произвеждат батерийки за целия световен ел. транспорт. Понеже Волво е тяхна решиха че трябва да произвежда само електрокари и до няколко години да спре производството на петролни коли. Изхода от новата мода е ясен, ще и мине времето. Електрокарите така както им разрешават да се движат в разни централни зони на градовете след като поразбият улиците дори ще им забранят.
D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеv_tin - най лекия електрокар, за който имало опашка сега е 1.6 тона. Това при положение че твърдят от 2010 че акумулаторите един път станали два пъти по леки и после сега последно още два пъти по леки станали - т.е. 4 пъти по леки. Още никой не си е заредил Теслата на суперчаджър на 400 волта за 75 минути, защото на кой му стиска да си разреди батерията до край и със сетни сили да стигне до суперчарджър и наистина по за час зареждат масово до 80% защото не било добре за батерията догоре, а гарнцията която се купува масово е 4 години..по толкова ще изкарат батериите на Панасоник. Тойота продължава да копае за водородни коли защото те електрическа не могат да направят, те не разбират от такива коли и са луди.
Коментар
-
v_tin - най лекия електрокар, за който имало опашка сега е 1.6 тона. Това при положение че твърдят от 2010 че акумулаторите един път станали два пъти по леки и после сега последно още два пъти по леки станали - т.е. 4 пъти по леки. Още никой не си е заредил Теслата на суперчаджър на 400 волта за 75 минути, защото на кой му стиска да си разреди батерията до край и със сетни сили да стигне до суперчарджър и наистина по за час зареждат масово до 80% защото не било добре за батерията догоре, а гарнцията която се купува масово е 4 години..по толкова ще изкарат батериите на Панасоник. Тойота продължава да копае за водородни коли защото те електрическа не могат да направят, те не разбират от такива коли и са луди.
D.Y.F-091066
Коментар
-
Навярно сте чували за един експеримент, който в крайна сметка не премина в голяма серия, но все пак бяха произведени няколко бройки. Става дума за електрическата Таврия, произведена в заводите на ЗАЗ, пише Факти бг. Знаете ли обаче, че това съвсем не е първият опит на Запорожец да произведе електрическа кола. Още през далечната 1973 (!) година на бял свят се появява електрически ЗАЗ-968.
Прочети повече в Blitz.bg: https://www.blitz.bg/layfstayl/skoro...ews578850.html
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеНе бих. Говорилнята е надолу, по стълбите.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн
Тук никой не се интересува от научни титли.
Тук се говори по конкретни теми. Това, че си заЩИТИЛ магУстратура - не те прави специалист в конкретната област.
Ти ми напомняш за един ник - маранди. Същият, когато свършеше доводите си - почваше да говори точно като теб. Не че изобщо е имал някакви доводи...
Ще спестя на околните научни титли, публикации и постижения. Никому тук не са необходими!
Ти можеш да продължиш със собствените си титли и с психо-профилите си, но за това е необходимо да си отвориш тема. Тук се говори по същество. Отговорите също са по същество. /нашите са си чисто спамене и губене времето на хората наоколо/.
2. Нямам комплекси за избиване, та да се дуя като пуяк насред двора, като някои тук.
3. "Психопрофили" не видях някой някому тук да е правил, после, така и не разбрах вмятането ти за "измислици и неверни данни".
Кого и какво имаш предвид, би ли пояснил?
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн
Наистина, може и по-лаконичното: за да коментираш смисъла на написаното от някого тук трябва да имаш съответните знания, умения или опит в съответната сфера. Ти ги нямаш, но можеш да си ги набавиш от търсачките в нета. Така ще си достатъчно "адекватен" в полемиката.
Мисля, че разбираш от директна оценка. Очевидно я желаеш.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
За да коментираш смисъла на написаното от някого тук трябва да имаш съответните знания, умения или опит в съответната сфера.
Само, ако имаш себе си за психолог - този форум трудно би те удовлетворил, а и едва ли силата ти е в създаването на психо-профил на участниците тук.
Последното разбирай така: дали някой "остава загадка" за теб, или пък е "отворена книга" - няма абсолютно никакво значение за смислените мнения или отговори на написани вече мнения, които съм убеден, че трябва да се пишат тук, както и, че не трябва да се заблуждава публиката с измислици и да се разпространяват неверни данни.
Изобщо не се замислям какъв и що си, нито пък ме озадачаваш с нещата, с които се занимаваш, още по-малко пък се интересувам от тях. Всеки е свободен да се развива, където и както пожелае.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
................... Продължавам да смятам, че Трейдърко се увлича, а безименния изобщо остава загадка за мен. Живи и здрави да сме. На останалото - майната му.
За да коментираш смисъла на написаното от някого тук трябва да имаш съответните знания, умения или опит в съответната сфера.
Само, ако имаш себе си за психолог - този форум трудно би те удовлетворил, а и едва ли силата ти е в създаването на психо-профил на участниците тук.
Последното разбирай така: дали някой "остава загадка" за теб, или пък е "отворена книга" - няма абсолютно никакво значение за смислените мнения или отговори на написани вече мнения, които съм убеден, че трябва да се пишат тук, както и, че не трябва да се заблуждава публиката с измислици и да се разпространяват неверни данни.
Изобщо не се замислям какъв и що си, нито пък ме озадачаваш с нещата, с които се занимаваш, още по-малко пък се интересувам от тях. Всеки е свободен да се развива, където и както пожелае.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеПирамид, всеки един производител си има и някакъв развоен отдел. На мой колега зетят работеше в развойния отдел на БМВ- 1200 човека само този отдел. Баджо на времето е работил в НИПКИ/ варна/ като са се опитвали да накарат дизелов двигател да върви с вода- като му показах някой видеа, той ми обясняваше че и при тях са използували същата технология. Но тази технология по някаква причина не може да се наложи на пазара, явно няма пионери/ няма смисъл, финансов стимул или каквото и да е другоLast edited by Pyramid; 12.02.2018, 19:43.
Коментар
Коментар