IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Pyramid, големите компании, мастодонти се боричкат и всеки иска целия пазара да е за него. Затова няма стандарт и унифицирани батерии за електромобили. Напротив, те имат интерес батерията на единия електромобил да е с различни елементи от тази на другите конкуренти. Като хванат клиента, да го хванат до гроб и ако могат и след него.
    Last edited by DS66; 01.12.2022, 21:33.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

      мОре, конструкцията на батерията, ЗА ВСИЧКИ Е ПРОБЛЕМ:
      Няма стандарт -
      1. Няма лесна и достъпна логистика,
      2. Няма възможност за конкуренция между производителите,
      3. Няма системно решение проблемът с рециклирането,
      4. Няма системно решение проблемът с излизане от строя на отделни елементи а, замяната им, е скъпа-прескъпа и само в специализирани сервизи, а цената (само на замяната!) Стотина+ (ПЪТИ!) цената на елемента,
      5. Няма системно ИЗБЯГВАНЕ на тежки пожароопасни инциденти при окъсяване на елемент (а, гледаме, правят ги десетки и стотици ватчасове ЕДИНИЯ => пожарът е почти напълно ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН 6.И т.н., и т.н., и т.п.

      И, ОСВЕН ГИГА-ТЕРАфабрики, ще трябва да се строят повече централи. ВСЯКАКВИ, МНОГО.

      Накратко, не е лесно. Голям **й чака всички.
      ​​​​
      направи го решението ...
      Иначе не всички само еврогейците
      Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

      Коментар


      • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
        У Швейцария ще банват зареждане на електричките заради недостиг на ток

        https://www.eugyppius.com/p/switzerl...-unprecedented
        Е, изгря повторно звездата на Матейка. Друг въпрос че, за гражданите, полза от нея, има само денем.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от DS66 Разгледай мнение
          За големите електромобили не е проблем толкова конструкцията на батерията, но за по малки и масови които хората както се вижда и захвърлят си е голям проблем. После някой прави ли сметка поне половин милиард автомобила да ги мине на ток, колко батерии ще са необходими, тераватови фабрики трябват, не гигаватови.
          мОре, конструкцията на батерията, ЗА ВСИЧКИ Е ПРОБЛЕМ:
          Няма стандарт -
          1. Няма лесна и достъпна логистика,
          2. Няма възможност за конкуренция между производителите,
          3. Няма системно решение проблемът с рециклирането,
          4. Няма системно решение проблемът с излизане от строя на отделни елементи а, замяната им, е скъпа-прескъпа и само в специализирани сервизи, а цената (само на замяната!) Стотина+ (ПЪТИ!) цената на елемента,
          5. Няма системно ИЗБЯГВАНЕ на тежки пожароопасни инциденти при окъсяване на елемент (а, гледаме, правят ги десетки и стотици ватчасове ЕДИНИЯ => пожарът е почти напълно ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН 6.И т.н., и т.н., и т.п.

          И, ОСВЕН ГИГА-ТЕРАфабрики, ще трябва да се строят повече централи. ВСЯКАКВИ, МНОГО.

          Накратко, не е лесно. Голям **й чака всички.
          ​​​​

          Коментар


          • Има логика, електромобилите навлизат за да се намалят емисиите въглероден диоксид, иначе си губят смисъла. Удачното е собствениците им да си направят собствени малки соларни централи и да ги зареждат от тях. Иначе защо да ги зареждат с ток произведен чрез изгаряне на въглища или природен газ ! Само тока произведен чрез атомни централи не емитира въглероден диоксид в атмосферата, а да и този от водни централи.

            Коментар


            • У Швейцария ще банват зареждане на електричките заради недостиг на ток

              https://www.eugyppius.com/p/switzerl...-unprecedented

              Коментар


              • За големите електромобили не е проблем толкова конструкцията на батерията, но за по малки и масови които хората както се вижда и захвърлят си е голям проблем. После някой прави ли сметка поне половин милиард автомобила да ги мине на ток, колко батерии ще са необходими, тераватови фабрики трябват, не гигаватови.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                  Кладбище электромотороллеров с отработанными батареями

                  Первоисточник публикации: https://politikus.info/video/148514-...atareyami.html
                  Politikus.info
                  Да коментирам ли пак, че вината е в глупавата конструкция на батериите?

                  Коментар


                  • Кладбище электромотороллеров с отработанными батареями

                    Первоисточник публикации: https://politikus.info/video/148514-...atareyami.html
                    Politikus.info

                    Коментар


                    • https://www.youtube.com/watch?v=S4HNMoTAZHE , нещо интересно, тези са луди на тема електромобили..предлага най евтината конверсия на автомобил с двг в електромобил. Дори е измислил нещо ново, на електромобила който конвертира е поставил електромер да му отчита колко ток е консумирал.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от DS66 Разгледай мнение
                        А тези мерцедеси ги правят в Китай, първо го произвеждат там скърцащ и после го демонстрират. И това нещо с таксите за екстри, които са елементарни се прави за да се разбият немските автомобилопроизводители. В компаниите има хора, които работят срещу тях.
                        Навсякъде са тези хора, повярвай ми.

                        Коментар


                        • А тези мерцедеси ги правят в Китай, първо го произвеждат там скърцащ и после го демонстрират. И това нещо с таксите за екстри, които са елементарни се прави за да се разбият немските автомобилопроизводители. В компаниите има хора, които работят срещу тях.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                            Егати наглите. Не стига, че купуваш продукта им (предполагам, няма да е евтин), ами още "такса за годишен абонамент да ти отключели пълната производителност, бла-бла-бла. Т.в., това е скрито оскъпяване. Аха. Ей сега, отивам да си купя ел.мерцедес. Да, бе. Да.
                            На всичко отгоре скърцат всички детайли в интериора, има клипове на които демонстрират китайци качеството на Мерцедес.Хората са в шок.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                              Mercedes is now taking subscription fees to an entirely new, maddening level. For new Mercedes EQ electric models, customers will have to pay a $1,200 (plus tax) yearly subscription to unlock the full performance potential of their cars.

                              BMW пък скубят за да си пуснеш отоплението на седалките.
                              Всичко е електронно и плащаш ползваш иначе нанай
                              Егати наглите. Не стига, че купуваш продукта им (предполагам, няма да е евтин), ами още "такса за годишен абонамент да ти отключели пълната производителност, бла-бла-бла. Т.в., това е скрито оскъпяване. Аха. Ей сега, отивам да си купя ел.мерцедес. Да, бе. Да.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                                Би ли пояснил? За какво и за колко време, "ще искат по 1200€ да си караш електричката"? Не разбрах, прозвуча ми като нещо с недомлъвки.
                                Mercedes is now taking subscription fees to an entirely new, maddening level. For new Mercedes EQ electric models, customers will have to pay a $1,200 (plus tax) yearly subscription to unlock the full performance potential of their cars.

                                BMW пък скубят за да си пуснеш отоплението на седалките.
                                Всичко е електронно и плащаш ползваш иначе нанай
                                Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                                Коментар

                                Working...
                                X