Pyramid, големите компании, мастодонти се боричкат и всеки иска целия пазара да е за него. Затова няма стандарт и унифицирани батерии за електромобили. Напротив, те имат интерес батерията на единия електромобил да е с различни елементи от тази на другите конкуренти. Като хванат клиента, да го хванат до гроб и ако могат и след него.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
мОре, конструкцията на батерията, ЗА ВСИЧКИ Е ПРОБЛЕМ:
Няма стандарт -
1. Няма лесна и достъпна логистика,
2. Няма възможност за конкуренция между производителите,
3. Няма системно решение проблемът с рециклирането,
4. Няма системно решение проблемът с излизане от строя на отделни елементи а, замяната им, е скъпа-прескъпа и само в специализирани сервизи, а цената (само на замяната!) Стотина+ (ПЪТИ!) цената на елемента,
5. Няма системно ИЗБЯГВАНЕ на тежки пожароопасни инциденти при окъсяване на елемент (а, гледаме, правят ги десетки и стотици ватчасове ЕДИНИЯ => пожарът е почти напълно ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН 6.И т.н., и т.н., и т.п.
И, ОСВЕН ГИГА-ТЕРАфабрики, ще трябва да се строят повече централи. ВСЯКАКВИ, МНОГО.
Накратко, не е лесно. Голям **й чака всички.
Иначе не всички само еврогейцитеНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнениеУ Швейцария ще банват зареждане на електричките заради недостиг на ток
https://www.eugyppius.com/p/switzerl...-unprecedented
Коментар
-
Първоначално изпратено от DS66 Разгледай мнениеЗа големите електромобили не е проблем толкова конструкцията на батерията, но за по малки и масови които хората както се вижда и захвърлят си е голям проблем. После някой прави ли сметка поне половин милиард автомобила да ги мине на ток, колко батерии ще са необходими, тераватови фабрики трябват, не гигаватови.
Няма стандарт -
1. Няма лесна и достъпна логистика,
2. Няма възможност за конкуренция между производителите,
3. Няма системно решение проблемът с рециклирането,
4. Няма системно решение проблемът с излизане от строя на отделни елементи а, замяната им, е скъпа-прескъпа и само в специализирани сервизи, а цената (само на замяната!) Стотина+ (ПЪТИ!) цената на елемента,
5. Няма системно ИЗБЯГВАНЕ на тежки пожароопасни инциденти при окъсяване на елемент (а, гледаме, правят ги десетки и стотици ватчасове ЕДИНИЯ => пожарът е почти напълно ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН 6.И т.н., и т.н., и т.п.
И, ОСВЕН ГИГА-ТЕРАфабрики, ще трябва да се строят повече централи. ВСЯКАКВИ, МНОГО.
Накратко, не е лесно. Голям **й чака всички.
Коментар
-
Има логика, електромобилите навлизат за да се намалят емисиите въглероден диоксид, иначе си губят смисъла. Удачното е собствениците им да си направят собствени малки соларни централи и да ги зареждат от тях. Иначе защо да ги зареждат с ток произведен чрез изгаряне на въглища или природен газ ! Само тока произведен чрез атомни централи не емитира въглероден диоксид в атмосферата, а да и този от водни централи.
Коментар
-
У Швейцария ще банват зареждане на електричките заради недостиг на ток
https://www.eugyppius.com/p/switzerl...-unprecedented
- 1 like
Коментар
-
За големите електромобили не е проблем толкова конструкцията на батерията, но за по малки и масови които хората както се вижда и захвърлят си е голям проблем. После някой прави ли сметка поне половин милиард автомобила да ги мине на ток, колко батерии ще са необходими, тераватови фабрики трябват, не гигаватови.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеКладбище электромотороллеров с отработанными батареями
Первоисточник публикации: https://politikus.info/video/148514-...atareyami.html
Politikus.info
Коментар
-
Кладбище электромотороллеров с отработанными батареями
Первоисточник публикации: https://politikus.info/video/148514-...atareyami.html
Politikus.info
Коментар
-
https://www.youtube.com/watch?v=S4HNMoTAZHE , нещо интересно, тези са луди на тема електромобили..предлага най евтината конверсия на автомобил с двг в електромобил. Дори е измислил нещо ново, на електромобила който конвертира е поставил електромер да му отчита колко ток е консумирал.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DS66 Разгледай мнениеА тези мерцедеси ги правят в Китай, първо го произвеждат там скърцащ и после го демонстрират. И това нещо с таксите за екстри, които са елементарни се прави за да се разбият немските автомобилопроизводители. В компаниите има хора, които работят срещу тях.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Егати наглите. Не стига, че купуваш продукта им (предполагам, няма да е евтин), ами още "такса за годишен абонамент да ти отключели пълната производителност, бла-бла-бла. Т.в., това е скрито оскъпяване. Аха. Ей сега, отивам да си купя ел.мерцедес. Да, бе. Да.
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
Mercedes is now taking subscription fees to an entirely new, maddening level. For new Mercedes EQ electric models, customers will have to pay a $1,200 (plus tax) yearly subscription to unlock the full performance potential of their cars.
BMW пък скубят за да си пуснеш отоплението на седалките.
Всичко е електронно и плащаш ползваш иначе нанай
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Би ли пояснил? За какво и за колко време, "ще искат по 1200€ да си караш електричката"? Не разбрах, прозвуча ми като нещо с недомлъвки.
BMW пък скубят за да си пуснеш отоплението на седалките.
Всичко е електронно и плащаш ползваш иначе нанайНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
Коментар