If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
v_tin, това са прототипи за нещо което има почва да се случи . Проблема на Германия е че автомобилите стават евтини като обувки, вече няма да са отрасъл който да е гръбнака на икономиката в такава степен. Обаче какво може да направиш ? Парните локомотиви няма да се върнат, защото в тях се използва много желязо и биха били скъпи и този който ги прави би получавал по сериозна цена за всяка бройка. Това е по стабилно и по безопасно от мотоциклет, в Германия забранени ли са ?
https://www.youtube.com/@StrF, ето тука гледай за електричките в Русия. Електричките са за нормалните хора, градски коли които дори няма да се зареждат. Точно за каквато кола питаше, да може да ходиш с нея до работа.
Точно на така ва ще се зарадват в германия като ме видят с нея, няма да мога да си платя глобите
Тойота държи на хибридите защото са по напреднала технология, симулират че не им се получава да направят електрички, развиват им се болтовете на колелата.
https://www.youtube.com/@StrF, ето тука гледай за електричките в Русия. Електричките са за нормалните хора, градски коли които дори няма да се зареждат. Точно за каквато кола питаше, да може да ходиш с нея до работа.
v_tin, точно както го обясняваше той е, не е избягал тока, избягал е капацитета. При ниска температура примерно ако ти е 40 коловатчаса батерията зависи от електрохомията става примерно 30. И като е с по нисък капацитет по често ще я зарежда. Та това което се дава като характеристики за батериите не е точно, защото батерията има определен капацитет при определена температура. Има батерии на които капацитета пад двойно и при минусови температури -15 примерно въобще не може да я заредиш, но такива електрохимии не се изпозват при електромобилите. При супер кондензаторите това нещо го няма, те не се повлияват от температурата, но пък нямат енергийната плътност на батериите. Последно дават енергийна плътност от 70 ватчаса на килограм при тях, и 250 да кажем при батериите. С такива кондензатори може да се направи хибриден автомобил при който примерно ако се изразходват 8 киловатчаса на 100км. път и теглото му е 800кг , ще може да има един двг който да работи в постоянен режим на работа и да е генерират само 10 киловатчаса, които да се зареждат в батерията - кондензаторите. Това означава разход 1.5 литра за 100км, което е символичен разход на гориво и също и да има само електрически режим на движение, като се добави неголяма батерия 5 киловатчаса да кажем - 25кг. Говоря за лек автомобил с ниско тегло, спартанско изпълнение, без тежки врати с двойни стъкла и екстри, автомобил за бедни хора. Но като знаем че богатите са много стиснати, първо те ще се качат в такива. За електромобилите има проблем, който никой не подозира - нама да има битум за пътища, асвалт и те постепенно ще се разбият. Но хората така или иначе ще минат на автономни превозни средстава които ще летят във въздуха.
А бе май не е така както ме лъжехте пирамида- обяснявахте че независимо от студа тока си е в батерията, независимо че тя показва намаление. Оказа се че е както си обясняват хората по клиповете и по учебниците- на студа батерията пада с амнайси %. В моя случай е следното- на мой колега му взеха книжката защото минал със 60км/ч повече. И той понеже няма удобен автобус си купи ел колело и с него идва на работа- вчера беше минус 13- на работа с колелото, минус 10- на работа с колелото. Но в топлото обяснява че зарежда батерията на 3 дни, сега на 2 дни. Казва че след 8 часа на студа батерията му пада с около 15%. И тока наистина си го няма пирамида, няма го, избягал е от студа
Специално автомобилите са напът да ги направят да харчат толкова малко гориво, че един човек който диша отделя повече въглероден диоксид. Електрическа трансмисия, ДВГ с голяма ефективност и постоянен режим на работа върти тенератор и произвежда енергия, която се буферира в суперкондензатори със само един киловат час да могат да съхранят са достатъчни, 4 пъти по тежки са от батериите вече - 20 килограма. И проблема с емисиите на въглерод само с автомобилите няма да се реши. Могат да ги направят за 100км да използват 1.5 литра гориво, това е нищо в сравнение с разхода и емисиите на старите автомобили лами, тези огромните американски навремето са харчели 40 на сто и дори има екземпляри които не им стигат, и голям проблем да им смъкнат разхода на 30 на сто. Така е било, но вече борбата е за 1.5 - 2 на сто, което е направо нищо.
После пък ще се самонабият, че не са послушали Грета. Климата се оказва, че е много лесно променлив, достатъчно е да натъпчеш атмосферата с въглероден диоксид и той ше елимитира естественнния механизъм да се саморегулира.
Властите в Швейцария са сериозни притеснени от прекъсване на тока през зимата и подготвя радикални мерки за икономии в случай на недостиг. Те включват забрани за шофиране на електрически автомобили. Подобни ограничение може да има и в Германия, където те ще засегнат основно зареждането на този тип превозни средства, съобщава Focus.de.
Не искат да плащат за патенти и лицензи, там е работата. Може само 1 % да трябва да платят, нищо не е за производителя който слага 300% отгоре. Обаче ако трябва да даде 1%, на някой без който не би се случило да произвежда..всеки път ще се мръщи и ще гледа да не плати.
Е,това е естествено но, "една хартийка", ти дава правото и възможността, да им забраниш, ако не платят а,ако въпреки това,го сторят, да изискаш по съдебен път справедливо обезщетение,като кое и колко е справедливо, решаваш ти.
Ами че направих го. Сега, не знам точно за кое от всичките ми решения, че аз поизобретих доста неща - даже безкрайно мразещият ме и в червата Матейко взе, че, не издържа и се изповяда публично във форума, ме бил уважавал като един от малцината наистина технически подготвени форумци, а (направеното от мен, б.а.) е и възможно, и технически издържано и т.н. Ще рече, иде времето, по света, да правят електромобили с тези батерии и да ги продават наред (вкл.и на вас), а да плащат на мен за лицензи, {някакъв скромен процент, казват, до 3÷5[%] } от всяка продажба. Ама аз съм скромен и бих продал и на едро, с голяма отстъпка. Само сега и само за вас .
Промоцията вАжи до ЧНГ .
Без майтап.
Не искат да плащат за патенти и лицензи, там е работата. Може само 1 % да трябва да платят, нищо не е за производителя който слага 300% отгоре. Обаче ако трябва да даде 1%, на някой без който не би се случило да произвежда..всеки път ще се мръщи и ще гледа да не плати.
направи го решението ...
Иначе не всички само еврогейците
Ами че направих го. Сега, не знам точно за кое от всичките ми решения, че аз поизобретих доста неща - даже безкрайно мразещият ме и в червата Матейко взе, че, не издържа и се изповяда публично във форума, ме бил уважавал като един от малцината наистина технически подготвени форумци, а (направеното от мен, б.а.) е и възможно, и технически издържано и т.н. Ще рече, иде времето, по света, да правят електромобили с тези батерии и да ги продават наред (вкл.и на вас), а да плащат на мен за лицензи, {някакъв скромен процент, казват, до 3÷5[%] } от всяка продажба. Ама аз съм скромен и бих продал и на едро, с голяма отстъпка. Само сега и само за вас .
Промоцията вАжи до ЧНГ .
Без майтап.
А емисиите въглероден диоксид наистина са голям проблем. Решението за тока е 90% от атомни централи и където може по малко и да се използват водни, фотоволтаици и ветрогенератори и други екзотики. Също много зарядни станции на водород, иначе само проводниците и инверторите им ще глътнат планина от суровини.
Коментар