Първоначално изпратено от supertrader
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Има начин да се спре, ако се наложи. Не казвам, че цялата планета трябва да се засее с този плевел, но за производство на добавки за горивата си е добра идея вместо да притесняват други хора да се мъчат да продават на техния пазар неща, които те също си произвеждат. Метанола има връзка с електромобилите, може да се поставя допълнителна батерия, която да произвежда елетричество от метанол, кпд на единична клетка е 85 % и проблема е че като направят пакет от клетки кпд пада на 40-45%, т.е. окъсяват ги. Клетката дава 0.5 волта, за да получиш примерно 400, ще трябва да се свържат 800 клетки последователно, обаче досещаш ли се че ако пакета се направи по определен начин и 400 волта ще даде и с кпд 80 % ще преобразува енергията от спирта. Те са го изтървали растението защото не са се постарали, не са положили грижи да го контролират.D.Y.F-091066
Коментар
� -
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеТези казват най много метанол от него може да се прави, 30 процента. Не знам, ако е вярно е доста добре.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Кравешкият пащърнак си е бир парче плевел, пусто.D.Y.F-091066
Коментар
� -
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНе е проблем, ако може да се произвежда както пишат от него голямо количество биометатнол, той може да се използва в електролизерни клети за производство на ток и с него да работят електромобили. Иначе има начин растежа на всяко едно растение да се спре лесно, но това е друга тема.
Коментар
� -
Не е проблем, ако може да се произвежда както пишат от него голямо количество биометатнол, той може да се използва в електролизерни клети за производство на ток и с него да работят електромобили. Иначе има начин растежа на всяко едно растение да се спре лесно, но това е друга тема.Last edited by supertrader; 04.04.2023, 18:41.D.Y.F-091066
Коментар
� -
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеhttps://www.youtube.com/watch?v=0TE3ElvStrY , вариант за добив на огромни количества биометанол, много повече отколкото е добива на петрол, плюс почистване на радиоктивно замърсяване, което май става все по актуално.
Коментар
� -
https://www.youtube.com/watch?v=0TE3ElvStrY , вариант за добив на огромни количества биометанол, много повече отколкото е добива на петрол, плюс почистване на радиоктивно замърсяване, което май става все по актуално.D.Y.F-091066
Коментар
� -
Какво чудо: ДЕРАТ ГИ КАТО БЕЗУМНИ.https://www.vesti.bg/tehnologii/avto...omobil-6164728
И после, какво било препятствало навлизането на електричните.
...Докато, често, в батерията, се скапват един-два елемента. При микромодулната конструкция, това, се решава лесно и бързо: Заменяш само конкретния микромодул...а може даже, и да не забележиш проблема, поради стократното вътрешно резервиране и автоматичната диодна комутация. Вместо цяла батерия за 10000, сменяш едно парче за $10.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
То мойто балканче вдигаше ( и поддържаше !) 65 км/ч /по своя километраж, с двама души и голяма раница/ , и то тогава гореше 3,5. Ама къде ще сравняваш двутактови 59 кубика и чисто евро-6 нов автомобил? Реторичен въпрос.и аз имах едно, много вървеше, не му работеше клометража понеже нямаше жило, скъсано бе. После с на един приятел съм минавал 150 км. като на шега и толкова - 50 - 60, стрелката му трепереше между двете цифри и се радвахме - 100 километра с 3 литра и нещо.
D.Y.F-091066
Коментар
� -
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, има вариант робот да сменя батериите а те да си стоят в станция и да се зареждат примерно със соларна енергия. Това също не е лошо, ако има стандартен модул който да се ползва от всички. Но японците правилно са се ориентирали, има си двигателя, бензина в резервоара. Навремето, ако може да се върне това време имах мотопед който развиваше 50 км.ч. и изразходваше 3.5 литра за 100 км. Новата Тойота Приус дори ще потребява по малко при такава скорост - 3 литра. И пак имаш и електромобил, ако искаш я карай само на ток.
Коментар
� -
Pyramid, има вариант робот да сменя батериите а те да си стоят в станция и да се зареждат примерно със соларна енергия. Това също не е лошо, ако има стандартен модул който да се ползва от всички. Но японците правилно са се ориентирали, има си двигателя, бензина в резервоара. Навремето, ако може да се върне това време имах мотопед който развиваше 50 км.ч. и изразходваше 3.5 литра за 100 км. Новата Тойота Приус дори ще потребява по малко при такава скорост - 3 литра. И пак имаш и електромобил, ако искаш я карай само на ток.D.Y.F-091066
Коментар
� -
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеTOKYO, Jan 30 (Reuters) - Toyota Motor Corp (7203. T) sold 10.5 million vehicles in 2022, it said on Monday, defending its title as the world's top-selling automaker for a third straight year
Тойота продава толкова коли за 22 - ра година, те казват че не могат да се откажат да продават толкова милиона коли, също отчитат че няма как да се изгради инфластруктура за зареждане с тази технология която се използва в момента и тя да бъде примерно за 5% от колите да са електрически, не 100%. Затова пускат такива коли, които имат и двг и соларни клетки и могат и да се движат само с електричество, предлагат много варианти за задвижване в една и съща кола. Най важното те вече предлагат кола която може да се движи напълно безплатно, без да правиш никакви разходи за зареждане с енергия.
Коментар
� -
TOKYO, Jan 30 (Reuters) - Toyota Motor Corp (7203. T) sold 10.5 million vehicles in 2022, it said on Monday, defending its title as the world's top-selling automaker for a third straight year
Тойота продава толкова коли за 22 - ра година, те казват че не могат да се откажат да продават толкова милиона коли, също отчитат че няма как да се изгради инфластруктура за зареждане с тази технология която се използва в момента и тя да бъде примерно за 5% от колите да са електрически, не 100%. Затова пускат такива коли, които имат и двг и соларни клетки и могат и да се движат само с електричество, предлагат много варианти за задвижване в една и съща кола. Най важното те вече предлагат кола която може да се движи напълно безплатно, без да правиш никакви разходи за зареждане с енергия.D.Y.F-091066
Коментар
� -
Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнениеЕлектричките имат предимства пред автомобилите с ДВГ,ама и недостатъци. Основните са два-дългото време за зареждане и трайността на батерията,коята трябва да се сменя на 7-8 години. А нова батерия е много скъпа, което на практика обезсмисля смяната и вторичния пазар. А в държави като България, в които активното население живее основно в блокове в градовете ще има огромен проблем със зареждането.Едно бързо зареждане е в рамките на половин час, а при него се намалява животът на батерията. Ако се направи пробив и се измисли начин да се зареждат за 3-4 минути,без да се изтощава батерията, бързо ще се наложат.
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИ какво ще стане ако се зарежда много бързо ? Трябват зарядни станции за бързо зареждане, а поставянето на една такава струва над 150 хиляди евро, после трябва и да се захрани с ток, а знаеш ли как ще клатят напрежението, честотата на тока в мрежата - яко, на мрежата само това и трябва - в един град да има няколкостотин такива станции и те да се включват и изключват постоянно и мрежата няма да може да се поддържа.
Коментар
�
Коментар