IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Гледайте и се учете.

    http://www.youtube.com/watch?v=LZvyYvbXjEM

    Коментар


    • Първоначално изпратено от temida Разгледай мнение
      "Електрически автомобил, който изминава 100 километра срещу едва 2,90 лв., ще се произвежда след няколко месеца в Стара Загора."

      http://dnes.dir.bg/news/stara-zagora...omobil-6842289
      това ще е наистина супер за Ст Загора,
      само не разбирам как ги строят тия заводи
      за няколко месеца

      Коментар


      • "Електрически автомобил, който изминава 100 километра срещу едва 2,90 лв., ще се произвежда след няколко месеца в Стара Загора."

        http://dnes.dir.bg/news/stara-zagora...omobil-6842289

        Коментар


        • Първоначално изпратено от hohohoo Разгледай мнение
          е къф е проблема? не е ли автономен пробег това? или автомобила не е електрически?
          това е мноо по добро решение от на нисан примерно дето на всеки 150км трябва да дириш контакт...
          във волта поне зарядното ти е вградено в колата, а разхода на гориво е смешно малък и е за едно малко двигателче дето работи като генератор...
          Никъф проблем няма.... само дето това не е електрически автомобил. И подвежда читателите и потенциалните клиенти. Аз бих го кръстил това нещо "хибрид от второ поколение" и няма нищо лошо в съществуването му.
          Last edited by netware5; 26.07.2010, 21:59.
          He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

          Коментар


          • hohohoo

            Малко или голямо двигателче , то е с КПД под 40%.Ел.енергия се произвежда по други технологии с КПД към 90%.Проблема е че трябва да имат много акумулатори и могат да са напълно ел.коли и с голям пробег.Само да им почнат масовото производство и цените на металите от които се произвеждат акумулаторите ще пробият небето.Те затова искат с малко акумулатори да минат.Има вече нови технологии за енергия , проблема е че всеки луд ще му се пъхне в ръцете мощно оръжие и ще се избием.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнение
              Поредната тъпня на "ТРУД". Истината е, че под "автономен пробег" при Шевролет Волт се разбира, че толкова може да мине преди да му свърши горивото за двигателя, който зарежда батериите. И под "задвижване само с електричество" се разбира, че двигателят с вътрешно горене по никакъв начин не върти колелата, а само върти генератор за зареждане на батериите. А колелата се въртят от електромотори, захранвани от батериите.
              е къф е проблема? не е ли автономен пробег това? или автомобила не е електрически?
              това е мноо по добро решение от на нисан примерно дето на всеки 150км трябва да дириш контакт...
              във волта поне зарядното ти е вградено в колата, а разхода на гориво е смешно малък и е за едно малко двигателче дето работи като генератор...

              Коментар


              • Първоначално изпратено от MILOM Разгледай мнение
                25.07.10
                160 000 км с един акумулатор
                автор(и): Труд, прочитания: 997, коментари: 0
                Електромобилът “Шевролет Волт” бе представен за първи път на изложението в Ню Йорк в края на март. Снимка Ройтерс
                Осемгодишна гаранция или 160 000 км пробег на акумулатор ще е най-новото предложение за бъдещите притежатели на електромобила “Шевролет Волт” в САЩ. Литиево-йонната батерия ще се произвежда серийно от август.

                “Шевролет Волт” има автономен пробег от над 500 км и през цялото време се задвижва с електричество.

                Поредната тъпня на "ТРУД". Истината е, че под "автономен пробег" при Шевролет Волт се разбира, че толкова може да мине преди да му свърши горивото за двигателя, който зарежда батериите. И под "задвижване само с електричество" се разбира, че двигателят с вътрешно горене по никакъв начин не върти колелата, а само върти генератор за зареждане на батериите. А колелата се въртят от електромотори, захранвани от батериите.
                He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

                Коментар


                • 25.07.10
                  160 000 км с един акумулатор
                  Електромобилът “Шевролет Волт” бе представен за първи път на изложението в Ню Йорк в края на март. Снимка Ройтерс
                  Осемгодишна гаранция или 160 000 км пробег на акумулатор ще е най-новото предложение за бъдещите притежатели на електромобила “Шевролет Волт” в САЩ. Литиево-йонната батерия ще се произвежда серийно от август.

                  “Шевролет Волт” има автономен пробег от над 500 км и през цялото време се задвижва с електричество.

                  http://milom.blog.bg/

                  Коментар


                  • osoitza

                    Ще се открие нещо ново далече преди да се е свършил петрола. Има други варианти които по скоро граничат с фантастиката но ще се реализира някой все някога.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • osoitza, бъркаш фантастика с реалност. Индуктивността ти е на мноооооого малко разстояние. Да има и проекти да се пренася ток индуктивно, като се захранва първичната намотка, а вторичните са в различни устройства и така отпадът кабелите, но освен малки ПР университетски акции друго няма.
                      Закопаването на контролен кабел в пътя се използа за автоматично поддържане и корекция на курса на големи машини и автоматични платформи, но в по-страни с по-западно местоположение. Такива има в сервизния тунел под Ламаша, фабрики и се използва и при пренасяне на частите на А380.
                      Решението за сегашното ниво на техниката, го има описано по-долу. Стандартна батерия с определен волтаж за всички МПС-та, разбирай и лесен монтаж/д на същото, енергостанции свързани в обща инфо мрежа и наемане с кредитни карти за гаранция за съхраняване и връщане на батириите, дори и на други електростанции. И може би всеки производител трябва да предвиди по една по-малка батерия за пробег от 5-10км с която да се движиш из града.

                      Коментар


                      • Традиционните автомобили са осъдени да загинат с повишаването на цената на петрола и постепенното изчерпването на петрола(бавен и дълъг процес не го идентифицирайте с една определена година!)
                        Водорода не е алтернатива, четох една статия в която един швейцарец беше описал доста добре защо.
                        Със повишаването на цената на енергийните ресурси ще се покачи и цената храната и разните там биогорива тотално не са алтернативи...
                        Електромобили - да обаче за момента са сериозно ограничени от възможностите на сега съществуващите батерии и докато индустрията няма качествено нови батерии стандартните електромобили няма да са масови.
                        има едни електро мобили които много малко хора познават - с индукционно задвижване.
                        Линия с ток се поставя по средата на платното и колите, които минават над нея се задвижват( зареждат). Автомобилите имат батерии и ако се отклонят от електро снабдено платно могат да се определена дистанция на батерии - изисква се обаче значителни инвестиции да се покрие достатъчно плътно пътната мрежа - вероятно би си струвало в Япония, Корея, някъде из югоизточна Азия(прототипи и сега има из улиците на Сеул) и Западна Европа..

                        Ако обаче минат автомобилите на ток цената му ще нарасне значително. Източниците на енергия си остават предимно не възобновяеми и ограничени....
                        Last edited by osoitza; 19.07.2010, 17:40.
                        за да останат хора в България

                        Коментар


                        • все по-масово?

                          В света има над 700 млн. коли на бензин, дизел и други изкопаеми горива, колко са електрическите? Дори и за производството на една електрическа кола трябва петрол - само в една гума има доста петрол... . Отделно са проблемите с електричеството, то се произвежда от изкопаеми горива, които се добиват пак с помощта на петрол. Въпросът с батериите е съвсем друг, дали ще има скалираща и евтина технология.

                          Коментар


                          • Според мен електрическите автомобили имат голям шанс да се наложат. Цените ще паднат и ще станат по-достъпни и от сегашните бензинови и дизелови модели. Следя от известно време развитието им и забелязвам все по масово навлизане на пазара и все по-добри характеристики.
                            Рекламна мрежа MVM Ads

                            Коментар


                            • електрическите коли никога няма да се разпространят

                              Електрическите коли никога няма да се разпространят, още по-малко тези на водород. А с пика на петрола и сегашните ще изчезнат. Това е бъдещете, а не на горните технологии, харесва ли ви или не.

                              Коментар


                              • Една спекулация;-)))

                                Първоначално изпратено от BGN Разгледай мнение
                                Better Life го измислиха вече. Като отидеш на електростанцията и там направо ти сменят батерията. Оставящ твойта и ти слагат друга заредена.
                                По скоро бих заложил на спад на акциите на посочените от Теб фирми.Спекулациите ми по въпроса са следните:
                                Резервоар с въглеводороди (50л) и ДВГ стига за преход до морето.Но това е бинарно гориво-по пътя изсмуква към 800кг въздух и му отнема кислорода.Енергия от стотици Kwh се отделя постепенно.Масивен взрив е невъзможен.При мощни акумолатори има понятие \"термична смърт\"-при голям товар се получават горещи петна и възможност за взрив.Съответно има охлaждане с топлинни тръби,бушони по сектори и др.Работи се по въпроса много.Но така или иначе енергийния еквивалент за зареден акумолатор за кола е килограми TNT....Това е проблем и на голямите UPS за много отговорни производства.КПД на елдвиг е гигански и това е плюса.Но бъдеще според мен ще е на горивни клетки на метан или етанол.Там КПД е също далеч по добро от ДВГ,но по плавно сте се адаптира инфраструктура и е безопасно.А в автомобили безопасността е от първостепенно значение.ФОРД плати 20 милиона при злополука от недостатъчна пасивна безопасност на шофьорска врата!
                                p.s. Акциите на иновативни люпилни в двора на голямия пазар са предсказуеми и зависят от политолози ,по скоро;-)))

                                Коментар

                                Working...
                                X