Първоначално изпратено от Бързоходко
Разгледай мнение
1. "40% срещу30%" е икономическа изгода от поне 33% по енергия само. Убедително си е, поне за мислещите в малко повече от едномерни координатна система.
2. Дори ДВГ и да има в някои свои редакции кпд до 30%, то е по индикатор а мощност на вала...и дотам. В комплекса, наречен "автомобил", от гориво до колела, кпд спада до под 22%.
3. У вас еличаването на инсталираната мощност 2-3 пъти, дори, НЕ Е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО, да доведе до същия ръст на преноса и съответно оскъпяване. И сега вече, тече децентрализация на производството, и няма спиране. По-скоро, въпросният ръст на потреблението, ще оптимизира натоварването на преносния и разпределителен капацитет.
4. Ясно е, "революция" точно няма да има но, и една координирана и ускорена еволюция върши работа.
5. Хибридите също не са революция и, като цяло, само са по-скъпи от старата бензинка. Те не спират разходите за гориво,ю а, ако речеш да надрусаш акумулатора от ДВГ, че после да караш на "чист ток", няма откъде да доближи този на една електричка. Просто, наистина няма откъде.
А Трейдърко така си шпреха, щото е емоционален. Съответно, навсякъде, ще открие зли конспиратори или магаретръгватели, по избор. Ако Е пил кафе - едно, ако ли не-друго, и те така.
Коментар