Имат прав ток в изобилие, правят кораби - батерии, зареждат ги и карат тока където трябва, имат и преобразуване на тока в друг вид енергия която могат да ползват според товара, а не само когато слънцето я произвежда. Могат и на полюсите да я закарат. Кабел както прочетох не ги устройва, трябва и някакво преобразуване - акумулиране.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНамерих някаква информация, става въпрос за фотоволтаични централи, само не разбрах направени ли да за половин трилион централи вече..Има как да се докара енергия от тях до всяка точка на планетата. С електрически ток могат да правят газ и него да го транспортират с кораби или ако може по тръби също ще стане.
Коментар
-
"To help accelerate the implementation of the DESERTEC idea in EU-MENA, the non-profit DESERTEC Foundation and a group of 12 European companies led by Munich Re founded an industrial initiative called Dii GmbH in Munich on 30 October 2009"
https://en.wikipedia.org/wiki/Desertec#Dii_GmbH
Коментар
-
Намерих някаква информация, става въпрос за фотоволтаични централи, само не разбрах направени ли са за половин трилион централи вече..Има как да се докара енергия от тях до всяка точка на планетата. С електрически ток могат да правят газ и него да го транспортират с кораби или ако може по тръби също ще стане.Last edited by supertrader; 08.06.2022, 19:28.D.Y.F-091066
Коментар
-
Има такива генераторчета на ток с двг, продават се в Китай и са за монтаж в електромобилите. Няма нужда да са с голям ресурс, да издържат много часове работа. Рядко се случва да се наложи да се използва. Не е най удачно, по добре една батерия химически източник на ток, но да е лека и може да стои и 20 години. Не ги решаваме ние тези неща, всичко е частен случай. Важното е че по добри акумулатори не са невъзможни.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
supertrader,
Чрез вакуумно изпаряване могат да се създават покрития и върху полимери.
Колко да са много металите при положение че покритието в запаметяващо устройство с твърд магнитен диск е към 90 нанометра?
Въпроса с удължаването на пробега вероятно може да се реши с подходящ електролит(при зареждане кондензатор при разреждане хит)
и конфигурация на електродите като въздушен кондензатор.
Незнам дали тази утопия която написах може да работи но ако може никой няма да я внедри(много вериги за доставки ще се сринат)
По въпроса с електроните незнам какво точно работят онези с колайдера
но знам че съществува протонна терапия и на няко атоми на външния електронен слой има 1 електрон или 0
Коментар
-
potentielle_energie, целта е в батериите да има по малко метали и по малко материали, за злато въобще не говорим да се слага защото кой ще ги ползва. Графена в момента май е по скъп от злато, но той не е най удачен, по точно да е на лист. Структурата му да е като на пемза, но вътре порите да са с едноатомни стени и ще поемат много заряд при малко тегло. Дори има такъв артефакт намерен на възраст милиони години, в сфера, кутия такъв порест метал с много финни пори. Иначе вече може да си купиш телефон в батерията на който се използва графен и е с няколко пъти по голяма енергийна плътност. Имаше някъде как го правят, пробиват слоя с много малки отвори и така поставят много слоеве един върху друг и електроните - частиците на зарядите да могат да бягат между тях. Цените на тези батерии обаче са неприятни и за електромобили въобще да се ползват и дума не може да става. Батерии също може да се направят, които да са химични източници на ток, електромобила има нужда от тях защото могат да имат невероятна енергийна плътност и нищо не пречи стандартно да има всеки електромобил един такъв авариен източник на ток. Примерно случи ти се батерията - акумулатора да се разреди на пътя и вместо да викаш пътна помощ да те толва или да правиш панаири да те тегли друг автомобил, просто използваш батерията която не е акумулатор, по евтино и не толкова срамно.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от potentielle_energie Разгледай мнениеХимичен източниизточник ток и акумулаторна батерия са различни неща.
Коментар
Коментар