IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Microsoft и Sun са инвестирали в някаква фирма която е решила да прави революционен дизелов агрегат - по-лек, с -по-малко части и двойно по-голям въртящ момент. Вече го предлагат като част от електрически генератор, но се целят и директно за автомобилен двигател.
    Opoc се казва разработката.
    http://www.propulsiontech.com/opocfamily.html

    Конкуренцията не спи и вдига летвата пред електрокарите! С Форд S-max (7 местен) натоварен с 6 човека и багаж съм пътувал с под 5/100 разход. При 70 литров резервоар това дава 1400км без презареждане.
    С този нов двигател отиваме на 2,000км пробег с едно зареждане. Найс, а?
    Пари при пари отиват

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Това за евтините електрически коли , си е направо МНОГО големи надежди.Тази батерия е с напрежжение 3.2 волта в заредено състояние и капацитет 100 амперчаса.За един електромобил са необходими много такива батерии , сумата е сериозна и самите ел двигатели са сериозни количества скъпо струващи материали - метали. Евтиното откъде ще дойде не знам. Знам за летящото , но не ми се обяснява сега. Има адски много скам в нета по тези въпроси и той дори е умишлен , но не всичко е скам , информация има за съвсем истински неща. И тези батерии наистина са с 2000 цикъла на разряд и заряд и дори 3 000 цикъла има от този тип батерии. Ако батерията е достатъчна за изминаване на 400 км. това са си 800 000 км. пробег и живот на батерията при електромобила. Фосилките ряпа да ядат , ел.колите наистина вървят много повече.Проблема е в цената.Няма как малоумни китайци да направят индустрия и технологии , трябва белите да станат евтини и тези цени тогава ще паднат. Летящото е много по скъпо , адски скъпо но не е невъзможно..китайци няма да могат да го правят.
      С водород е скъпо и сложно. Ако има 2 коли; Едната с ел. двигател и за цена 15 000 и една с водород за 35 000 коя ще купите, ако и двете имат еднакви характеристики? И не мисля, че новите коли които ще се появят ще приличат много на сегашните. Да се залага на традициите и на напомнянето на бензиновите няма да е печелившо. С батериите ще е най-вероятно като сега. Няколко на брой компании ще ги произвеждат - а цената? Батериите наистина ще са разход понеже пазарът ще е като с кинескопите преди. или с кафето (почти монополен и в картел), но само това. Ако обаче погледнем тези пазари, то дори като има картели те не могат да качват много цените на определени стоки, защото се надига моментално вой, когато стоката е масова. А нищо чудно да се появи нова компания от нищото с нови батерии, да измете конкуренцията, както е ставало в този бизнес Е.А. няма да имат много от елементите които имат сегашните щайги. От там пада цената на материалите заради много по-ниското тегло, труда разходите. netware5 е прав, малко електроника която в Тайван струва центове и толкова. Е.А. дори сега биха имали много добри перспективи като градски коли, но срещу тях има много силна скрита съпротива. От една страна - старите компании. Какво би правила БМВ например с всичките си мощности? БМВ и за това се опитва да пробутва "уж" водороден двигател, но го прави и един вид - "ето на виждате ли още не може да стане". От друга производителите на горива. От трета тези които ги продават, всички тези вериги бензиностанции които ще фалират само за няколко години.
      Last edited by Jay Gould; 14.07.2010, 23:06.
      http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

      Коментар


      • индианеца

        Дженерал мотърс имаха здрава програма за коли на ток от водород. Обаче ако забеляза как ги сритаха и обещаха повече да не се занимават с такива коли.С акумулаторите просто няма да стане , количествата материали които не са в изобилие като добив са фантастични и не може да се осъществи. Големи надежди са но събитията умишлено са наклонени в тази посока защото е безопасно за петролчиците.Издухват супата в момента в който надуят носовете и направят хубава цена на петрола , технология има и всичко зависи само от цената на фосилните горива.Ел.колите работят в техен интерес и ще им спират цената на петрола.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от hohohoo Разгледай мнение
          амперата на какъв етап е?
          10,000 Chevrolet Volts in 2011, 30,000 in 2012

          Last edited by индианеца; 14.07.2010, 19:55.

          Коментар


          • дайте повече инфо за текущите проекти за EV, освен нисана... (тия 150км пробег са супер, ама за БГ след това какво правим?)
            амперата на какъв етап е?
            за сааб сефте чувам че правят електрокар, но да го изпляскат в шасито на 9-3 си е тъпо, тва е модел от миналия век....

            Коментар


            • Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнение
              Хора, моля не спамете темата. Интересна се получи.... За ядрения синтез и петрола пишете някъде другаде. Моля Ви.
              Защо, те са свързани с електрическите автомобили
              А и представи си автомобили с мини ядрени електроцентралки захранващи двигателя. Няколко грама от радиоактивен елемент ще е достатъчен за получаването на огромно количество енергия. Има начини и методи да се постигне, но когато му дойде времето А то понякога идва по различно време
              Тhere is no good direction to trade, short or long; there is only the money-making way to trade.

              Коментар


              • Хора, моля не спамете темата. Интересна се получи.... За ядрения синтез и петрола пишете някъде другаде. Моля Ви.
                He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
                  И как се връзва това с твоето твърдение че петрола щял да стане $500?
                  При криза физиците са в мензата и обмислят нови лъжи;-)))А петрол 500$/-ми всеки прави пропаганда навсякъде
                  ,дори в секс,а;-)))

                  Коментар


                  • BobyB

                    Той затова ще стане 500 долара , нали като се замени за нула време ще се изтръска до дъно и от това създателите на новата технология ще спечелят чрез борсите. Там ще има много милиарди на късо на петрол. Друг начин да се осребри откритието няма , патенти..матенти са пършива работа , те ще го дадат на Света като пълен подарък. Става вапрос за огромна финансова изгода , няма компания , фонд или банка в Света която да може да я покрие и надхвърли.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      Не други източници , познати физици.
                      И как се връзва това с твоето твърдение че петрола щял да стане $500?

                      Коментар


                      • индианеца

                        Не други източници , познати физици.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          От термоядрен синтез , няма да се получи с тези реактори , но ще му се намери цаката скоро.До две години ще бъде публична реалност , много сме Близо до момента.
                          Ти да не си чел
                          http://www.focusfusion.org/

                          Коментар


                          • az_ivan

                            Имаш вариант като ти свърши батерията или да се направиш че е свършила и да хванеш някой да те тегли някой друг километър. Имах едни познати навремето го правеха с цел да не се харчат за бензин и да имат пари за дикотека. Хлапаци разбира се бяха и ходеха така на море. Веднъж ни се наложи да приберем на наш познат автомобила зимата беше изгасннал на пътя , студ..виелица и с тези го изтеглихме с една долу горе подходяща кола. Страшено опитни бяха в тази манипулация , честно ако не бяхме заедно щяхме да нацелим кавките поне 10 пъти , обаче те с рутина в тоя занаят , печени. С тия ел.коли доста теглени ще има по пътищата , а и те много мръсни - ако някой те закачи моторите са и генератори и можеш да зареждаш докато те теглят ..хитро.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от az_ivan Разгледай мнение
                              Би ли дал $35,000 за купето на Leaf?
                              Казах електрокар, а не електрокарЧе

                              Аз съм почти 120 кила 1.86 висок и искам да се возя в кола, а не в кутийка. Т.е. за мен кола е 4-врат седан с размер на БМВ 5, Ауди 6, Мерцедес Е, Пежо 60х и т.н. И затова карам Сааб 9-5, а не Сааб 9-3. Та ако направят кола, а не колица за $35 000 веднага я купувам
                              He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

                              Коментар


                              • Би ли дал $35,000 за купето на Leaf?
                                Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнение
                                Аз лично ако мога да стигна от София до морето без зареждане - веднага си купувам електрокар
                                Пари при пари отиват

                                Коментар

                                Working...
                                X