Химичен източник на ток и акумулаторна батерия са различни неща.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИ да се направи да издържа 100 години, никой няма да иска да кара 100 годишен автомобил, тези с титаниев оксид са с ниска енергийна плътност и голямо тегло - 4 пъти по тежки. Технологията има още много накъде да се развива, енергийната плътност ще се повиши в пъти, батерията ще стане малка и лека.
Коментар
-
И да се направи да издържа 100 години, никой няма да иска да кара 100 годишен автомобил, тези с титаниев оксид са с ниска енергийна плътност и голямо тегло - 4 пъти по тежки. Технологията има още много накъде да се развива, енергийната плътност ще се повиши в пъти, батерията ще стане малка и лека.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеLTO - литий титаниев оксид батериите са вечни, не деградират, ако батерията е такава електромобила като се амортизира може да се вземе батерията да се постави на нов. На практика тези батерии са вечни, но енергийната им плътност достигала в момента 70ватчаса за килограм тегло, лиевойонните са с 250. Тези батерии са 4 пъти по тежки от литиевойонните батерии. Като се повиши енержийната им плътност, ще се използват повече. Има електромоби с такива батерии, Мицибуши - и ми ев с тъмен рефлектор на фара са с такива, пробега е около 100км, новите Тойоти също били с такава батерия на Тошиба. Ако си купиш такъв електромобил втора употреба с батерия на 12 години батерията си е напълно изправна, това нещо го демонстрират с тези Мицибуши произведени 2012 година, батерията им си е като нова.
но от много отдавна политиката в автомобилната индустрия е да се произвеждат автомобили "еднодневки" и да се
получава печалба от сервизно обслужване.
https://www.cheaptubes.com/resources...y-users-guide/
Коментар
-
https://www.toyota.com/upcoming-vehicles/bz4x/ , с LTO батерии е, не всички са се засилили да правят коли с батерии с кратък живот.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеLTO - литий титаниев оксид батериите са вечни, не деградират, ако батерията е такава електромобила като се амортизира може да се вземе батерията да се постави на нов. На практика тези батерии са вечни, но енергийната им плътност достигала в момента 70ватчаса за килограм тегло, лиевойонните са с 250. Тези батерии са 4 пъти по тежки от литиевойонните батерии. Като се повиши енержийната им плътност, ще се използват повече. Има електромоби с такива батерии, Мицибуши - и ми ев с тъмен рефлектор на фара са с такива, пробега е около 100км, новите Тойоти също били с такава батерия на Тошиба. Ако си купиш такъв електромобил втора употреба с батерия на 12 години батерията си е напълно изправна, това нещо го демонстрират с тези Мицибуши произведени 2012 година, батерията им си е като нова.
Коментар
-
LTO - литий титаниев оксид батериите са вечни, не деградират, ако батерията е такава електромобила като се амортизира може да се вземе батерията да се постави на нов. На практика тези батерии са вечни, но енергийната им плътност достигала в момента 70ватчаса за килограм тегло, лиевойонните са с 250. Тези батерии са 4 пъти по тежки от литиевойонните батерии. Като се повиши енержийната им плътност, ще се използват повече. Има електромоби с такива батерии, Мицибуши - и ми ев с тъмен рефлектор на фара са с такива, пробега е около 100км, новите Тойоти също били с такава батерия на Тошиба. Ако си купиш такъв електромобил втора употреба с батерия на 12 години батерията си е напълно изправна, това нещо го демонстрират с тези Мицибуши произведени 2012 година, батерията им си е като нова.D.Y.F-091066
Коментар
-
https://www.youtube.com/watch?v=SJbjr4AXnDk, пак е китайско и не е по лошо от онова евтиното.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеxa3apm, при електромобилите рано или късно ще се наложи нещо като микробус, те ще са масови по пътищата. Защото веднъж е по удобно, също може да се зарежда от слънцето когато го има, а в ежедневието хората не навъртат стотици колометри на ден..15 км да ти зарежда само пак е нещо да ги имаш без никакво гориво или зареждане с ток отвън. Представи си много микробуси с много обли форми, това китайско чудо въобще не е такова. Още никой не ги произвежда такива. Не ми харесва.Last edited by xa3apm; 06.06.2022, 00:47.
Коментар
-
xa3apm, при електромобилите рано или късно ще се наложи нещо като микробус, те ще са масови по пътищата. Защото веднъж е по удобно, също може да се зарежда от слънцето когато го има, а в ежедневието хората не навъртат стотици колометри на ден..15 км да ти зарежда само пак е нещо да ги имаш без никакво гориво или зареждане с ток отвън. Представи си много микробуси с много обли форми, това китайско чудо въобще не е такова. Още никой не ги произвежда такива. Не ми харесва.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар