IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • За пръв път чувам за Дезертек, половин трилион са доста пари и каква енергия ще докарват или имат но не могат да я докарат ?
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Те нещата според мен са объркани от тези които са вложили 500 млрд в „Дезертек” и не могат да докарат енергията в Европа.

      Коментар


      • Положително няма, дори електромобилите може да се забавят, а може и да се объркат нещата така че да ги отрекат. В общи линии когато населението не е икономически активно, няма доходи и съответно и не купува.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Положителното от "кризата" в Европа е забавянето на техническия прогрес освен ако ракетите не забавят въртенето на планетата.

          Коментар


          • Има такива генераторчета на ток с двг, продават се в Китай и са за монтаж в електромобилите. Няма нужда да са с голям ресурс, да издържат много часове работа. Рядко се случва да се наложи да се използва. Не е най удачно, по добре една батерия химически източник на ток, но да е лека и може да стои и 20 години. Не ги решаваме ние тези неща, всичко е частен случай. Важното е че по добри акумулатори не са невъзможни.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • "Пътна помощ" в кръга на шегата
              https://www.telecogroup.com/en/produ...ators/tig3000g

              Коментар


              • supertrader,
                Чрез вакуумно изпаряване могат да се създават покрития и върху полимери.
                Колко да са много металите при положение че покритието в запаметяващо устройство с твърд магнитен диск е към 90 нанометра?
                Въпроса с удължаването на пробега вероятно може да се реши с подходящ електролит(при зареждане кондензатор при разреждане хит)
                и конфигурация на електродите като въздушен кондензатор.
                Незнам дали тази утопия която написах може да работи но ако може никой няма да я внедри(много вериги за доставки ще се сринат)
                По въпроса с електроните незнам какво точно работят онези с колайдера
                но знам че съществува протонна терапия и на няко атоми на външния електронен слой има 1 електрон или 0

                Коментар


                • potentielle_energie, целта е в батериите да има по малко метали и по малко материали, за злато въобще не говорим да се слага защото кой ще ги ползва. Графена в момента май е по скъп от злато, но той не е най удачен, по точно да е на лист. Структурата му да е като на пемза, но вътре порите да са с едноатомни стени и ще поемат много заряд при малко тегло. Дори има такъв артефакт намерен на възраст милиони години, в сфера, кутия такъв порест метал с много финни пори. Иначе вече може да си купиш телефон в батерията на който се използва графен и е с няколко пъти по голяма енергийна плътност. Имаше някъде как го правят, пробиват слоя с много малки отвори и така поставят много слоеве един върху друг и електроните - частиците на зарядите да могат да бягат между тях. Цените на тези батерии обаче са неприятни и за електромобили въобще да се ползват и дума не може да става. Батерии също може да се направят, които да са химични източници на ток, електромобила има нужда от тях защото могат да имат невероятна енергийна плътност и нищо не пречи стандартно да има всеки електромобил един такъв авариен източник на ток. Примерно случи ти се батерията - акумулатора да се разреди на пътя и вместо да викаш пътна помощ да те толва или да правиш панаири да те тегли друг автомобил, просто използваш батерията която не е акумулатор, по евтино и не толкова срамно.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Когато е хит чоферите не могат да сменят електролита и да разделят металите на катода,но за в гората си е добре.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от potentielle_energie Разгледай мнение
                      Химичен източниизточник ток и акумулаторна батерия са различни неща.
                      Ахам. Тя Е ХИТ, ама не всеки ХИТ, е АБ.

                      Коментар


                      • Химичен източник на ток и акумулаторна батерия са различни неща.

                        Коментар


                        • Да няма гаранции за нищо.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            И да се направи да издържа 100 години, никой няма да иска да кара 100 годишен автомобил, тези с титаниев оксид са с ниска енергийна плътност и голямо тегло - 4 пъти по тежки. Технологията има още много накъде да се развива, енергийната плътност ще се повиши в пъти, батерията ще стане малка и лека.
                            Няма гаранции за някои работи.

                            Коментар


                            • И да се направи да издържа 100 години, никой няма да иска да кара 100 годишен автомобил, тези с титаниев оксид са с ниска енергийна плътност и голямо тегло - 4 пъти по тежки. Технологията има още много накъде да се развива, енергийната плътност ще се повиши в пъти, батерията ще стане малка и лека.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                LTO - литий титаниев оксид батериите са вечни, не деградират, ако батерията е такава електромобила като се амортизира може да се вземе батерията да се постави на нов. На практика тези батерии са вечни, но енергийната им плътност достигала в момента 70ватчаса за килограм тегло, лиевойонните са с 250. Тези батерии са 4 пъти по тежки от литиевойонните батерии. Като се повиши енержийната им плътност, ще се използват повече. Има електромоби с такива батерии, Мицибуши - и ми ев с тъмен рефлектор на фара са с такива, пробега е около 100км, новите Тойоти също били с такава батерия на Тошиба. Ако си купиш такъв електромобил втора употреба с батерия на 12 години батерията си е напълно изправна, това нещо го демонстрират с тези Мицибуши произведени 2012 година, батерията им си е като нова.
                                То сигурно не е голяма философията с вакуумно изпаряване да се нанесе злато на анода и титан на катода ,
                                но от много отдавна политиката в автомобилната индустрия е да се произвеждат автомобили "еднодневки" и да се
                                получава печалба от сервизно обслужване.
                                https://www.cheaptubes.com/resources...y-users-guide/

                                Коментар

                                Working...
                                X