v_tin - в Русия някакви нови технологии сега няма да се развият, това не е съветския съюз и тогава имаше учени които работеха за държавата. Кой умен човек ще измисли нещо и ще им го даде на Путин и компания , дето децата им са на Запад..умния човек да даде на Русия чрез тях пък трябва нещо да не е добре с главата. Те са последните хора които ще научат ако в Русия някой изобрети нещо революционно и ще иска да ги изрита от Русия.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеДнес мярнах в статия за новите оръжия на путин информация за новите двигатели- ядрените че били много напреднали технологиите и имало такива двигатели с големина на газова бутилка, но все още не можели да нацелят регулировките- говореха за праволинейни двигатели. Някой чувал ли е нещо такова
Иначе въпреки беглите си познания за двигатели с някакво горене, не съм чувал за праволинейни....
Коментар
-
Днес мярнах в статия за новите оръжия на путин информация за новите двигатели- ядрените че били много напреднали технологиите и имало такива двигатели с големина на газова бутилка, но все още не можели да нацелят регулировките- говореха за праволинейни двигатели. Някой чувал ли е нещо такова
Коментар
-
Pyramid - цялата им икономика е на японските гинки, но като вземат някой на работа го осиновяват и нямат право да го уволнят..японските гинки не са като другите гинки, самурайска работа. Както ги наемат доживотно ако сменят японците с българи от фабриките им един прав гвоздей няма да излезе, никой няма да се напъва да работи. След случая с Хонда ги е страх да не вземат някой японец на работа ако се е кандидатирал, защото това означава че той ще направи конкурентна фирма и ще им вземе пазарен дял.D.Y.F-091066
Коментар
-
Бъдещето е на горивните клетки - метан или водород и евентуално на газовите турбини, но е напълно възможно и нанофюжън да излезе и енергийната сага да приключи с гинкино хоро, ще играят и ще плачат пък ще си спомнят за енергийния бизнес в миналото и поне няма да са на кръгла нула а над нея от спомени.D.Y.F-091066
Коментар
-
Pyramid - Понасоник продадоха на Мъск технология за батерии и оборудването е тяхно производство във фабриката му, но когато купуваше батерии от тях качеството беше много високо защото са сортирали произведените при тях батерии и само екстра качество са му продавали за Теслите. Другите отиват на пазара за лаптопи и други устройства. Сега всяка произведена батерия трябва да я влага в пакетите на колите и не можа да произведе бройките от модел 3, защото няма качественни батерии за тях. Батериите за електрокарите никак не са лесни защото трябва да се еднакви капацитети, вътешно съпротивление и т.н.т., при разлика всички с познания в областта знаят какво се получава - някои батерии при заряд се зареждат а други остават недозаредени, при разреждане също. Та ще станат колите електрокари но няма да е чак толкова скоро и да се субсидират е голяма глупост, защото това няма да ускори чак толкова развитието на технологията във времето. Трябва да изтече много вода по Дунав да се появят по добри батерии и технология за производството им, а това никой не може да предскаже колко време ще отнеме. Батериите от китайските фабрики са много по лоши от тези на Панасоник, от там още не е излязла произведена и една батерийка която да има живот над 8 години. Това не пречи на китайците да са вдигнали копитото и да си представят как произвеждат батерийки за целия световен ел. транспорт. Понеже Волво е тяхна решиха че трябва да произвежда само електрокари и до няколко години да спре производството на петролни коли. Изхода от новата мода е ясен, ще и мине времето. Електрокарите така както им разрешават да се движат в разни централни зони на градовете след като поразбият улиците дори ще им забранят.
D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеv_tin - най лекия електрокар, за който имало опашка сега е 1.6 тона. Това при положение че твърдят от 2010 че акумулаторите един път станали два пъти по леки и после сега последно още два пъти по леки станали - т.е. 4 пъти по леки. Още никой не си е заредил Теслата на суперчаджър на 400 волта за 75 минути, защото на кой му стиска да си разреди батерията до край и със сетни сили да стигне до суперчарджър и наистина по за час зареждат масово до 80% защото не било добре за батерията догоре, а гарнцията която се купува масово е 4 години..по толкова ще изкарат батериите на Панасоник. Тойота продължава да копае за водородни коли защото те електрическа не могат да направят, те не разбират от такива коли и са луди.
Коментар
-
v_tin - най лекия електрокар, за който имало опашка сега е 1.6 тона. Това при положение че твърдят от 2010 че акумулаторите един път станали два пъти по леки и после сега последно още два пъти по леки станали - т.е. 4 пъти по леки. Още никой не си е заредил Теслата на суперчаджър на 400 волта за 75 минути, защото на кой му стиска да си разреди батерията до край и със сетни сили да стигне до суперчарджър и наистина по за час зареждат масово до 80% защото не било добре за батерията догоре, а гарнцията която се купува масово е 4 години..по толкова ще изкарат батериите на Панасоник. Тойота продължава да копае за водородни коли защото те електрическа не могат да направят, те не разбират от такива коли и са луди.
D.Y.F-091066
Коментар
-
Навярно сте чували за един експеримент, който в крайна сметка не премина в голяма серия, но все пак бяха произведени няколко бройки. Става дума за електрическата Таврия, произведена в заводите на ЗАЗ, пише Факти бг. Знаете ли обаче, че това съвсем не е първият опит на Запорожец да произведе електрическа кола. Още през далечната 1973 (!) година на бял свят се появява електрически ЗАЗ-968.
Прочети повече в Blitz.bg: https://www.blitz.bg/layfstayl/skoro...ews578850.html
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеНе бих. Говорилнята е надолу, по стълбите.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн
Тук никой не се интересува от научни титли.
Тук се говори по конкретни теми. Това, че си заЩИТИЛ магУстратура - не те прави специалист в конкретната област.
Ти ми напомняш за един ник - маранди. Същият, когато свършеше доводите си - почваше да говори точно като теб. Не че изобщо е имал някакви доводи...
Ще спестя на околните научни титли, публикации и постижения. Никому тук не са необходими!
Ти можеш да продължиш със собствените си титли и с психо-профилите си, но за това е необходимо да си отвориш тема. Тук се говори по същество. Отговорите също са по същество. /нашите са си чисто спамене и губене времето на хората наоколо/.
2. Нямам комплекси за избиване, та да се дуя като пуяк насред двора, като някои тук.
3. "Психопрофили" не видях някой някому тук да е правил, после, така и не разбрах вмятането ти за "измислици и неверни данни".
Кого и какво имаш предвид, би ли пояснил?
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн
Наистина, може и по-лаконичното: за да коментираш смисъла на написаното от някого тук трябва да имаш съответните знания, умения или опит в съответната сфера. Ти ги нямаш, но можеш да си ги набавиш от търсачките в нета. Така ще си достатъчно "адекватен" в полемиката.
Мисля, че разбираш от директна оценка. Очевидно я желаеш.
Коментар
Коментар