IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Minavast Разгледай мнение
    По скоро бих заложил на спад на акциите на посочените от Теб фирми.Спекулациите ми по въпроса са следните:
    Резервоар с въглеводороди (50л) и ДВГ стига за преход до морето.Но това е бинарно гориво-по пътя изсмуква към 800кг въздух и му отнема кислорода.Енергия от стотици Kwh се отделя постепенно.Масивен взрив е невъзможен.При мощни акумолатори има понятие \"термична смърт\"-при голям товар се получават горещи петна и възможност за взрив.Съответно има охлaждане с топлинни тръби,бушони по сектори и др.Работи се по въпроса много.Но така или иначе енергийния еквивалент за зареден акумолатор за кола е килограми TNT....Това е проблем и на голямите UPS за много отговорни производства.КПД на елдвиг е гигански и това е плюса.Но бъдеще според мен ще е на горивни клетки на метан или етанол.Там КПД е също далеч по добро от ДВГ,но по плавно сте се адаптира инфраструктура и е безопасно.А в автомобили безопасността е от първостепенно значение.ФОРД плати 20 милиона при злополука от недостатъчна пасивна безопасност на шофьорска врата!
    p.s. Акциите на иновативни люпилни в двора на голямия пазар са предсказуеми и зависят от политолози ,по скоро;-)))
    15.07.2010, 23:43 http://www.investor.bg/forum/showthr...t=11670&page=3

    Два примера за бързо развитие на алтернативи на акумолатора в електроавтомобили.С по голяма и безопасна енергийна плътност.С използване на съществуващата инфраструктура,но с подобрено КПД спрямо ДВГ: "Создан компактный топливный элемент на бензине" http://www.membrana.ru/particle/17215 "Инженеры научились заряжать мобильники водой" http://www.membrana.ru/particle/15805
    Last edited by Minavast; 26.12.2011, 08:25.

    Коментар


    • Аналогията си е съвсем състоятелна. Само си направи справка каква е била заплатата по време на първия Форд.
      http://photo-forum.net/joro/emoticon...conTheWave.gif

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Pitagor Разгледай мнение
        Първите микровълнови печки са стрували по 5000 долара. Сега струват 50.

        ]
        Първият масов автомобил Форд Т е струвал около 800 долара. Колко струват сегашните масови автомобили?
        Тази аналогия с микровълновите печки GSM и т.н. не е много състоятелна.

        Коментар


        • Първите микровълнови печки са стрували по 5000 долара. Сега струват 50.

          Хибридна кола с бензинов двигател за зареждане на акумулатора съвсем не е играчка. Слабото двигателче не е мерило за пъргавината на машината. Тя ще е по-пъргава от каквито и да било монстри. А високата икономичнаст се постига поради рекуперацията на инерционната енергия при спиране. Това е особено важно в градовете. При това рекуперацията е с много високо КПД, защото енергията от спирането не се вкарва в акумулатора, а в суперкондензатор и се изразходва при потеглянето.

          Всички автомобилни гиганти работят усилено в това направление. Няма да минат и две години и ще сме свидетели на масово предлагане на електромобили. При неотменимата тенденция на увеличение на цените на фосилните горива, ще сме свидетели и на масовото навлизане на второто поколение хибридни автомобили в бита. Нещо повече, няма да се учудя, ако ги направят задължителни със законова рамка.

          http://photo-forum.net/joro/emoticon...conTheWave.gif

          Коментар


          • Само електрото може да свали цените на горивата.
            Курсове за багеристи хамали

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Georgi Разгледай мнение
              Репортаж от Пекин гледах вчера. В момента масово налагат електромобилите при такситата. А до 2020 год. в столицата на Китай ще се движат над 5 млн. електромобила.
              А китайците къде ще живеят бре!!!

              Коментар


              • http://www.investor.bg/news/article/114613/334.html
                Европейската комисия (ЕК) се прицели в използването на автомобили с бензинови двигатели в градовете и в самолетните полети на къси разстояния, предлагайки да бъдат забранени до 2050 г.
                Концепцията на транспортната реформа включва четири глобални цели - до 2050 да не се използват автомобили с бензинови двигатели в градовете, делът на нисковъглеродните горива в авиацията да се повиши до 40%, емисиите на парникови газове от морския транспорт да се понижат с 40%, а половината от пътническите превози в автомобилния транспорт да се прехвърлят към железопътен и воден транспорт.
                http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                Коментар


                • Бъдещето е някъде там, но не и в автомобилите задвижвани от петролни продукти.
                  Недвижими имоти [URL=http://bit.

                  Коментар


                  • Репортаж от Пекин гледах вчера. В момента масово налагат електромобилите при такситата. А до 2020 год. в столицата на Китай ще се движат над 5 млн. електромобила.
                    http://georgipiskov.blogspot.com

                    Коментар


                    • 1. EV range claim is derived from EPA testing methodology. 50 miles is based on Urban Federal Test Procedure, which represents a miserly driver using no air conditioning in mild outdoor temperatures. 25 miles is based on a slightly more aggressive driving style using the heater in ECO setting at 74 degrees with cold outdoor temperatures of 25 degrees F.

                      2. EPA estimated 35 miles initial electric range. Actual range varies with conditions. EPA estimated 93 MPGe (electric); 35 city, 40 hwy MPG (gas).
                      ================================================== =============
                      Не ми се смята, но нещата май не са точно така, както се представят в рекламите. И вижте там...литрите, галоните.....пер/майлс, при увеличение на скоростта какво става...

                      Citroen C2 - 4, 4 разход на гориво, евро 5, сравнете цената на двата автомобила......
                      Разходът му ще е 1/100 само през първите 100км, ако автомобила е напълно зареден. След първите 64 км си работи бензиновия мотор като генератор и тогава разхода си му е над 6/100..
                      Ще го сметна.After that the gas engine will kick in and allow the car to be driven an additional 344 miles on a full tank (9.3 gallons) of gas.

                      Така. Ще бъдат изминати след запалването на ДВГ 344 мили ( 1609 м) с 9,3 галона (3,785 л) бензин.
                      344 x 1,609 = 553 км.
                      9,3 x 3,785 = 35,2 литра.

                      По формулата се получава:
                      35, 2л - 553 км
                      xл - 100 км

                      разход - 6,360 литра/100 км.

                      Абе преди да се пише, не е зле да се знаят някои данни. Ама нищо, сигурно и аз изглеждам така, като сериозно коментирам неща, които не разбирам.
                      Last edited by rover; 20.02.2011, 12:10.
                      Партия была, есть и будет есть!

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Georgi Разгледай мнение
                        ""Шевролет Волт": 1,6 л/100 км, доказано!
                        12.08.2009 10:34
                        Бензиновият мотор на новаторския автомобил обаче не служи за задвижване, а само за зареждане на батериите за електродвигателя

                        Шевролет Волт
                        "Дженерал мотърс", съвместно с американската агенция за защита на околната среда (EPA, Environmental Protection Agency), подложи на тестове новия "Шевролет Волт".

                        Автомобилът даде среден разход на гориво от 1,6 л/100 км при движение с бензиновия си двигател и 15,5 киловатчаса електричество на 100 км при движение чрез батериите си.

                        "Волт"е новото поколение електромобил на GM, който се очаква да излезе на пазара в края на следващата година. Той може да изминава 64 км при движение на ток.

                        Автомобилът разполага и с бензинов двигател, който обаче не се използва за задвижване, а работи като стационарен агрегат за електричество, с което се зареждат батериите, така че движението отново става с електромотора.

                        Тестовете, направени от EPA, показват 1,2 л/100 км разход на гориво при градско движение. Съобразено с европейските стандарти, това означава 1,6 л/100 км среден разход на гориво при движение с бензиновия двигател.
                        Възможно е все пак при европейските тестове да има леки разлики с този показател.

                        Разходът при движение на електричество от батериите пък е 15,5 киловатчаса на 100 км. Съобразено с европейските цени на киловатчас електричество, това означава 1,2 евро на 100 км, или около един евроцент на изминат километър.

                        "От данните, с които разполагаме, се вижда, че "Шевролет Волт"може да се движи ежедневно изцяло на електричество. При тези цени това означава напълно нов
                        начин на придвижване", коментира президентът на GM Фриц Хендерсън.

                        "Ключът към тези показатели обаче е ежедневното зареждане на автомобила от електрическата мрежа. Колата трябва да се зарежда с ток поне веднъж на ден, за да се постигнат подобни числа", предупреди той."

                        Не е лошо 2 стотинки на километър.
                        Да и 40 000 евро за тъпия опел. Смятай колко километра трябва да изминеш, за да си ги изкараш...
                        "Only when the dusk starts to fall does the owl of Minerva spread its wings and fly."

                        Коментар


                        • Бензиновият мотор служи само за ДОЗАРЕЖДАНЕ на батерията.
                          Този автомобил е пародия на превозно средство, нещо като количка за голф ( имам предвид спорта, а не моделът на VW).
                          Прекаленият ентусиазъм може да се окаже смешен и излишен. Електроавтомобилите вероятно няма да навлязат в масовата практика, поне докато не бъде изобретен нов източник на енергия - нещо фантастично, с размерите на цигарена кутия и с многогодишен капацитет.
                          Онзи ден видях една детска количка, свързана с винтоверт. С онази малка батерия едно дете се возеше и забавляваше. Та така, и това Шеви е същата работа. !,6 л на сто - ама само добавя, та да не си останеш на пътя. И те вози от дома до офиса.
                          Не бързайте да погребвате конвенционалните бутални двигатели.
                          Партия была, есть и будет есть!

                          Коментар


                          • ""Шевролет Волт": 1,6 л/100 км, доказано!
                            12.08.2009 10:34
                            Бензиновият мотор на новаторския автомобил обаче не служи за задвижване, а само за зареждане на батериите за електродвигателя

                            Шевролет Волт
                            "Дженерал мотърс", съвместно с американската агенция за защита на околната среда (EPA, Environmental Protection Agency), подложи на тестове новия "Шевролет Волт".

                            Автомобилът даде среден разход на гориво от 1,6 л/100 км при движение с бензиновия си двигател и 15,5 киловатчаса електричество на 100 км при движение чрез батериите си.

                            "Волт"е новото поколение електромобил на GM, който се очаква да излезе на пазара в края на следващата година. Той може да изминава 64 км при движение на ток.

                            Автомобилът разполага и с бензинов двигател, който обаче не се използва за задвижване, а работи като стационарен агрегат за електричество, с което се зареждат батериите, така че движението отново става с електромотора.

                            Тестовете, направени от EPA, показват 1,2 л/100 км разход на гориво при градско движение. Съобразено с европейските стандарти, това означава 1,6 л/100 км среден разход на гориво при движение с бензиновия двигател.
                            Възможно е все пак при европейските тестове да има леки разлики с този показател.

                            Разходът при движение на електричество от батериите пък е 15,5 киловатчаса на 100 км. Съобразено с европейските цени на киловатчас електричество, това означава 1,2 евро на 100 км, или около един евроцент на изминат километър.

                            "От данните, с които разполагаме, се вижда, че "Шевролет Волт"може да се движи ежедневно изцяло на електричество. При тези цени това означава напълно нов
                            начин на придвижване", коментира президентът на GM Фриц Хендерсън.

                            "Ключът към тези показатели обаче е ежедневното зареждане на автомобила от електрическата мрежа. Колата трябва да се зарежда с ток поне веднъж на ден, за да се постигнат подобни числа", предупреди той."

                            Не е лошо 2 стотинки на километър.
                            http://georgipiskov.blogspot.com

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Georgi Разгледай мнение
                              Бързоходко, първо плачем че сме в криза, че няма инвестиции, и не знаем аджеба как да се оправим, и т. н . След туй плачем че имаме достатъчно. енергия и не ни трябва никакво Белене. Никой не споменава за ПАВЕЦ Чаира. След туй плачем срещу ВЕИ. Много скъпа им била енергията и щели да изместят държавните ТЕЦове от пазара! Що никой не споменава че нашата електропреносна мрежа е свързана с европейската. Знаете ли колко енергоемки производства бяха спрени последните 20 години. Не ми се рови в нета да сравня потреблението преди 20 год. и сега, и какви са възможностите на мрежата. Който иска нека го направи.
                              Трябва ли да произвехдаме ел. мобили? Не!! Не можем. Не сме дорасли. Ще купуваме от Европа, Румъния, Турция ...
                              НАИВHИК, прав си че сега домовете ни станаха непревземаеми крепости. И това си има своята причина, но тя не е за коментар тук. Важното е че интернета навлезе в бита ни . Няма младо семейство без компютър. Няма студент без лаптоп.
                              Напротив казах че можем, но че нетрябва да се рпави наивно. А относно енергийния баланс - спомни си какво стана миналотот лято по Южнотот Черноморие, като надуха климатиците на Макс!

                              Коментар


                              • Бързоходко, първо плачем че сме в криза, че няма инвестиции, и не знаем аджеба как да се оправим, и т. н . След туй плачем че имаме достатъчно. енергия и не ни трябва никакво Белене. Никой не споменава за ПАВЕЦ Чаира. След туй плачем срещу ВЕИ. Много скъпа им била енергията и щели да изместят държавните ТЕЦове от пазара! Що никой не споменава че нашата електропреносна мрежа е свързана с европейската. Знаете ли колко енергоемки производства бяха спрени последните 20 години. Не ми се рови в нета да сравня потреблението преди 20 год. и сега, и какви са възможностите на мрежата. Който иска нека го направи.
                                Трябва ли да произвехдаме ел. мобили? Не!! Не можем. Не сме дорасли. Ще купуваме от Европа, Румъния, Турция ...
                                НАИВHИК, прав си че сега домовете ни станаха непревземаеми крепости. И това си има своята причина, но тя не е за коментар тук. Важното е че интернета навлезе в бита ни . Няма младо семейство без компютър. Няма студент без лаптоп.
                                http://georgipiskov.blogspot.com

                                Коментар

                                Working...
                                X