IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от минувач Разгледай мнение
    Акциите на Теслата днес са на - 12 %
    Очаква се да паднат още толкова...
    Той и Мъсконтий се занимава да слага откровено тъпи батерии, какво се чудим?

    Коментар


    • https://www.auto-data.net/bg/toyota-...id-e-cvt-48352, това е най добрата кола в момента. Ел. трансмисия и вижте какъв разход на гориво има, а това е при положение че двигателя не е дизелов, а и по трансмисията има какво да се направи още. Също и софтуер за автоматичен избор на режима май няма толкова добър. Сега харчи колкото Балканче, а е тон и половина, то горкото е две тенекийки и половина. Това са технологии които ще се наложат. Чисти електрички е много фанатично. Пак японците ги правят нещата.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Нещо нападнаха Мъск че бил най големия измамник в историята, електромобилите били с 60% по ниска ефективност отколкото са ги изкарвали и не е трябвало държавата да ги субсидира, скандал като - дизелгейт. Като гледах какво говорят може и да го фалират направо. Всъщност те го казват направо - да връщат парите от субсидиите и глоби за измамата ще налагат. И Байдън се изказа против електромобилите и Тръмп след него не им остана длъжен - да срита падналия на земята.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Акциите на Теслата днес са на - 12 %
          Очаква се да паднат още толкова...

          Коментар


          • Леле!

            Коментар


            • Идиотията с колите-играчки на батерии е непроумяема... предизвикателството е с маршрут от Мелбърн до Сидни, 900 км, с две нови BMW Серия 7 – електирческа и бензинова. i7 прекарва малко над два часа в зареждане (два часа и 8 минути), а 740i – общо шест минути. сметката е 156 лв. и 7 ст. за ток и 139 лв. и 5 ст. за бензин. Цените на колите, които в Австралия са $344 900 за най-мощната Серия 7 и $272 900 за бензиновата- електрическия кинефф е по-скъп с много. Неспоменаваното също е ясно - след няколко години, електоиграчката ще е загубила много, много по-голяма част от началната си стойност. Абе сериозно, колко ваксиниран и бустериран и пребустериран трябва да си, лъгъбътъ и с украинско знаме на всичките си профили в социални мрежи, за да си купиш тази ИЗМАМА БОКЛУК

              https://dizzyriders.bg/post/13725/ev...kbl6cnAXdAFEqI

              Коментар


              • Има електромори които са главини за колела, могат да се поставят на всяка кола с преправяне малко на задния мост. Слагат малка батерия - 3- 4 киловатчаса и с нея се изминават 80 - 100км с ниска скорост до 80км.ч. Тези неща ги продават малките фирми и са сравнително евтини частите. Така че като кажат - всички да карат електрички ще си сложат такива главини на колелата на колите и ще продължат да карат същите коли. Има и такива чанти за малки батерии които са огнеупорни, ако такава батерия се запали ще изгори в чантата, а и може да я махнеш от колата. Ток се зарежда от контакта, ако батериите са две като малки куфарчета може да си ги смъкне човека и да си ги зареди в къщи.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Те даваха -52 нощна температура през тези дни в Осло, май ги замръзиха малко. Няма значение какъв е автобуса при такава температура.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Ne ми се търси сега, но погледнете новините от осло и градския транспорт

                    Коментар


                    • Какво е да караш фалшива кола през зимата https://www.bitchute.com/video/tuzuLFfzAjfr/

                      Коментар


                      • Един нещастник, жертва на ЛЪЖИТЕ на зеления хайвер, обяснява реалността. https://youtu.be/qpFXi4OHOAA?si=MvRo9e0jrZ2EFART

                        Коментар


                        • cyclop, ако мислиш че със съвременните ДВГ нещата са наред се заблуждаваш много. Каталитичното гърне си е нещо в което се получава и температура и пламък и ако турбото се прецака и захрани двигателя с масло то стига до него и изгаря там, естественно температурата скача и ако някой си е направил антикорозионно покритие - смолата как гори само, и това го има в интернет. Но да им е попречило да турбинират и бензиновите двигатели при които няма кислороден глад ? Има клипове как се палят както върви с голяма скорост, но ще кажат това са малко случаи. Батериите могат да са безопасни.. Елементарно нещо - един ентусиаст при това не е инженер си прави електричка там да се занимава и сам се е досетил тези китайските батерии като кутии да ги сложи на растояние една от друга и легнали, не стегнати в пакет, пръска ги на по голяма площ, слага метални прегради между тях, но батерията е само 5 киловатчаса, а тези са натъпкани,батериите са една към друга затегнати и ако се запали няма да е само една. Иначе имат електрохимия с която единчната батерия само изпушва но не се пали, обаче ако са стегнати в пакет се вижда какво става.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • НУЛА ЕМИСИИ НЕ БЕ ЧЕСТНО!!! А сега си представете че сте в съседната кола в задръстване!! А сега си представете че детето ви се вози в тая ИЗРОДЩИНА!!! Трябва да спрем лудостта с електрическите псевдоавтомобили!

                            https://www.bitchute.com/video/UXSc3EicVChh/

                            Коментар


                            • Took my wife into work today for safety sakes. It’s -45 this morning.
                              Saw a fellow sitting in his EV at a charging station. The businesses were still closed for him to stay warm and dawdle while his car charged. I briefly spoke with him as he went into the store. He said he’s been sitting in the car running the heaters and it was taking about twice as long to charge. The car’s range was about 280km in the cold he said. The fellow said his trip to Saskatoon from Kelowna takes about 3 times longer for charging time (sitting time). His charges today were about $100 and two hours of sitting with heaters on and the battery was only 2/3 charged. He said he liked his EV, but only in summer. But he said only if it’s not too hot, AC drains batteries very fast. So, if you live in Canada, and are considering buying an EV, make sure your pockets are deep and you’re NEVER on a schedule. I wished him luck. His name was Jack (John) from Kelowna.
                              Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                              Коментар


                              • v_tin, зависи ако се направят батерии които са по технологични енергийната им плъгност ще е равна на тази на бензина - 13 киловата за килограм тегло. Смятай какви боклуци произвеждат и копаят като луди, нека копаят - луд умора няма.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X