If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Явно, неслучайно, на лъжата краката са къси. Имам предвид че, Мъсконтий, се хвана за готова технология, бързо да стъпи на пазар. И до тук, добре. Въпросът е че, за стъпване - стъпи но, да го удържи и да дръпне още толкова, същата тази вече морално остаряла технология, го спъва.
Просто хората нямат пари сега да купуват нови коли. Тесла не може да се конкурира с индустрия в която има инвестирани десет трилиона пари в брой. За да произвеждат постоянно най новото технически възможно, трябва да инвестират, а още не са си избили инвестициите в тази батерия, която рекламираха много. Също батериите с голяма енергийна плътност, ще отключат други неща. Технологиите не са за Свят населен с диваци.
Явно, неслучайно, на лъжата краката са къси. Имам предвид че, Мъсконтий, се хвана за готова технология, бързо да стъпи на пазар. И до тук, добре. Въпросът е че, за стъпване - стъпи но, да го удържи и да дръпне още толкова, същата тази вече морално остаряла технология, го спъва.
Като са им недомислени батериите, какво да очакваш. Рано или късно, моите технически прогнози, се сбъдват.
Просто хората нямат пари сега да купуват нови коли. Тесла не може да се конкурира с индустрия в която има инвестирани десет трилиона пари в брой. За да произвеждат постоянно най новото технически възможно, трябва да инвестират, а още не са си избили инвестициите в тази батерия, която рекламираха много. Също батериите с голяма енергийна плътност, ще отключат други неща. Технологиите не са за Свят населен с диваци.
Толкова слабо са разпространени още електромобилите, че не си заслужава тропането по клавиатурата да се коментира темата. В момента е паднал пазара за ДВГ коли, но е паднал с много.
Този "спец" даже не разбира смисъла на написаното от самия него. Не очаквай да разбере теб, съответно
...Да, но се очаква повишаване производството на танкови двигатели, на такива за бойната авиация и т.н.
Ти сега твоят москвич на 40 години, дето го изкарваш два пъти в годината, за кола ли го имаш? И си забравил да сумираш електричките, не знам как си минал с тази математика и в девети клас, може би си завършил някое провинциално СПТУ, там пускаха всички. За първа и втора производна няма да говорим, защото може би не си и чувал за тях.
Толкова слабо са разпространени още електромобилите, че не си заслужава тропането по клавиатурата да се коментира темата. В момента е паднал пазара за ДВГ коли, но е паднал с много.
Във ваше село сигурно е така, дори не знам защо разни селяни, дето може би не са виждали още и един електромобил, изказват мнение по темата.
Стигнахме в света над 10 милиона електромобили за 2022г, или към 14% от всички. А през декември са 21%. Нормално декември дава тенденцията за следващата година, тъй като този пазар е супер динамичен. https://insideevs.com/news/651947/gl...-december2022/
Въпреки съветите на спецовете по-долу с акъл на русофили. В света, СЕ ПРОИЗВЕЖДАТ ок.70 млн автомобили годишно общо но, наличните са над милиард. Така че, 10 милиона електрички, дори годишно, нямат не 14, ами дори и 1,4% от всичките. Научи се да смяташ, юнак.
Ти сега твоят москвич на 40 години, дето го изкарваш два пъти в годината, за кола ли го имаш? И си забравил да сумираш електричките, не знам как си минал с тази математика и в девети клас, може би си завършил някое провинциално СПТУ, там пускаха всички. За първа и втора производна няма да говорим, защото може би не си и чувал за тях.
Стигнахме в света над 10 милиона електромобили за 2022г, или към 14% от всички. А през декември са 21%. Нормално декември дава тенденцията за следващата година, тъй като този пазар е супер динамичен. https://insideevs.com/news/651947/gl...-december2022/
Въпреки съветите на спецовете по-долу с акъл на русофили.
Толкова слабо са разпространени още електромобилите, че не си заслужава тропането по клавиатурата да се коментира темата. В момента е паднал пазара за ДВГ коли, но е паднал с много.
Стигнахме в света над 10 милиона електромобили за 2022г, или към 14% от всички. А през декември са 21%. Нормално декември дава тенденцията за следващата година, тъй като този пазар е супер динамичен. https://insideevs.com/news/651947/gl...-december2022/
Въпреки съветите на спецовете по-долу с акъл на русофили. В света, СЕ ПРОИЗВЕЖДАТ ок.70 млн автомобили годишно общо но, наличните са над милиард. Така че, 10 милиона електрички, дори годишно, нямат не 14, ами дори и 1,4% от всичките. Научи се да смяташ, юнак.
Стигнахме в света над 10 милиона електромобили за 2022г, или към 14% от всички. А през декември са 21%. Нормално декември дава тенденцията за следващата година, тъй като този пазар е супер динамичен. https://insideevs.com/news/651947/gl...-december2022/
Въпреки съветите на спецовете по-долу с акъл на русофили.
Такава е самата автоиндустрия, не бях в час какви автомобили правят последно, но те напълно са ориентирани към такива с много кратък живот. Пластмаси които се нагряват по тях, двигатели с алуминиево всичко, после този алуминий се окислява и не му правят никакви обработки да направят нещо трайно и защитено, цилиндрите с покритие като в двутактово моторче на верижен трион Дружба, които се произвеждаха в СССР, така правят големи двигатели за автомобили, то е смешно. Електромобилите са същата работа, че и батериите им.
Те тези огромни батерии няма къде другаде да ги поставят. Ще стане с по малки батерии, но трябва да се повиши енергийната им плътност, когато разработят такива. Засега копират Тесла масово, а се оказва че тя е и с добра аеродинамика. Китайците правят едни сандъци и разхода им на ток разбира се по голям от на Тесла, въпреки че тя е проектирана 5-6 години преди техните. Тесла е с въздушно съпротивление 0.2 , те са с 0.25 някъде, понеже явно смятат че не им е проблем. То не е ако се движи с 30кмч, да може въздуха да се отмества.
Аз съм много любопитен, кога точно ще се осъзнаят. Това, тяхното, е нещо като пушка-кремъклийка в ерата на космическите технологии, пълен анахронизъм: Всички знаят, че е неточна, слаба, бои се както от намокряне, така и от (прехвърчащи) искри (могат да предизвикат самопроизволен изстрел), бавно се зарежда (през цевта, пусто шишанЕ) но, за да стане "по-добре", са се фиксирали само и единствено върху барута. Някой може да се сети дори, за скорост на куршума, да направи велика простотия и да я зареди я с ТЕН, я с хексоген, я с ацетонов дипероксид (сигурно знаят, с тротил не става, не детонира от искра). И...НАСИЛА, си държат очите затворени за унитарния патрон. "Щото ТАКА!", Щото пра-пра-прадядо им някога, мнооого отдавна, бил улучил мечка -стръвница с кремъклийката. И не им пука, че вече не върви, едно си баба знае, едно си бае. НЕ СТАВА БЕ, ХОРА!
- Не. кремъклийка, значи, кремъклийка.
Проблем на електричките (и техните производители) е огромната самофиксация върху батериите, вместо върху платформите (при двг как е: резервоара, много-много, не го мислят: слагат го, "там някъде"/ където дойде) и се концентрират върху самия автомобил. Тук, кола-не кола, они все въъъртят-сучат, около един ОГРОМЕН кютюк, за който, обслужване, поддръжка, замяна и т.н., са мисия невъзможна. И после, били малко, били прекалено скъпи... ТАКА Е И ТАКА ЩЕ БЪДЕ, докато двуногите, вместо с главата си, мислят с гъза си.
Те тези огромни батерии няма къде другаде да ги поставят. Ще стане с по малки батерии, но трябва да се повиши енергийната им плътност, когато разработят такива. Засега копират Тесла масово, а се оказва че тя е и с добра аеродинамика. Китайците правят едни сандъци и разхода им на ток разбира се по голям от на Тесла, въпреки че тя е проектирана 5-6 години преди техните. Тесла е с въздушно съпротивление 0.2 , те са с 0.25 някъде, понеже явно смятат че не им е проблем. То не е ако се движи с 30кмч, да може въздуха да се отмества.
Коментар