If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Tехнологичните революции идват бавно и полека.Но в години с сигнален флаг "криза" логореята на медиите може да ни лиши и от редовно хранене...Преди петилетка в US Bush субсидира с 20 милиарда \"водородните\",а получиха само още инфлация.Тук има полезна статия с коментари от 2007 http://www.mediatimesreview.com/may0...micFreedom.php p.s Петрола фосил ли е или минерал ? Загадка
Първоначално изпратено от master of the seven seasРазгледай мнение
Страшна статия http://www.dnes.bg/business/2010/09/...ylgariia.97951
Електромобилът ще струва 20хил лева- ВЪРХЪТ. Ама то само батерията струвала 15-20хил. Нещо цената на останалите части ми се губят по пътя,ама нали е иновация, ще го продават на загуба
Нещо са объркали цифрите. Интересно ми дали литиево-натриевите батерии са устойчиви на студ. Знам че за оловните това е недостатък. Може би подобренията им са в тази насока.
Ние си имаме опит в строенето на електрокари, така че положението е под контрол. Само дето в гаража трябва да си монтилам е телфер, за да мога да си сменям и батерията.
Страшна статия http://www.dnes.bg/business/2010/09/...ylgariia.97951
Електромобилът ще струва 20хил лева- ВЪРХЪТ. Ама то само батерията струвала 15-20хил. Нещо цената на останалите части ми се губят по пътя,ама нали е иновация, ще го продават на загуба
По скоро бих заложил на спад на акциите на посочените от Теб фирми.Спекулациите ми по въпроса са следните:
Резервоар с въглеводороди (50л) и ДВГ стига за преход до морето.Но това е бинарно гориво-по пътя изсмуква към 800кг въздух и му отнема кислорода.Енергия от стотици Kwh се отделя постепенно.Масивен взрив е невъзможен.При мощни акумолатори има понятие \"термична смърт\"-при голям товар се получават горещи петна и възможност за взрив.Съответно има охлaждане с топлинни тръби,бушони по сектори и др.Работи се по въпроса много.Но така или иначе енергийния еквивалент за зареден акумолатор за кола е килограми TNT....Това е проблем и на голямите UPS за много отговорни производства.КПД на елдвиг е гигански и това е плюса.Но бъдеще според мен ще е на горивни клетки на метан или етанол.Там КПД е също далеч по добро от ДВГ,но по плавно сте се адаптира инфраструктура и е безопасно.А в автомобили безопасността е от първостепенно значение.ФОРД плати 20 милиона при злополука от недостатъчна пасивна безопасност на шофьорска врата!
p.s. Акциите на иновативни люпилни в двора на голямия пазар са предсказуеми и зависят от политолози ,по скоро;-)))
Един пример за резултата от мантрата на прехода "да дойдат инвеститори" .При спестявания и по малко грабеж интелектуалния труд би създавал работа и данъци в България.
Същност:Нов метод за изготвяне на ниско-и високотемпературни мембрани за горивни
клетки с полимерна мембрана
Нискотемпературните мембрани, разработени от ИПБАН, са равностойни, а по някои показатели превъзхождат мембраната Celtec V наBASF Fuel Cell.
Високо температурните мембрани, разработениотИПБАН, по механични параметрии работна температура(180 оС) значително превъзхождат мембраната Celtec РнаBASF Fuel Cell (работнатемп. 150 оС). Протонната проводимост на новите мембрани е равна или по-"
"Кога продуктът ще излезе на пазара-BASF Fuel Cell GmbH има едноличното! право да
реши това" http://www.bas.bg/fce/001/0079/files/9IP_BAS-Pres.pdf
е къф е проблема? не е ли автономен пробег това? или автомобила не е електрически?
това е мноо по добро решение от на нисан примерно дето на всеки 150км трябва да дириш контакт...
във волта поне зарядното ти е вградено в колата, а разхода на гориво е смешно малък и е за едно малко двигателче дето работи като генератор...
Никъф проблем няма.... само дето това не е електрически автомобил. И подвежда читателите и потенциалните клиенти. Аз бих го кръстил това нещо "хибрид от второ поколение" и няма нищо лошо в съществуването му.
Малко или голямо двигателче , то е с КПД под 40%.Ел.енергия се произвежда по други технологии с КПД към 90%.Проблема е че трябва да имат много акумулатори и могат да са напълно ел.коли и с голям пробег.Само да им почнат масовото производство и цените на металите от които се произвеждат акумулаторите ще пробият небето.Те затова искат с малко акумулатори да минат.Има вече нови технологии за енергия , проблема е че всеки луд ще му се пъхне в ръцете мощно оръжие и ще се избием.
Поредната тъпня на "ТРУД". Истината е, че под "автономен пробег" при Шевролет Волт се разбира, че толкова може да мине преди да му свърши горивото за двигателя, който зарежда батериите. И под "задвижване само с електричество" се разбира, че двигателят с вътрешно горене по никакъв начин не върти колелата, а само върти генератор за зареждане на батериите. А колелата се въртят от електромотори, захранвани от батериите.
е къф е проблема? не е ли автономен пробег това? или автомобила не е електрически?
това е мноо по добро решение от на нисан примерно дето на всеки 150км трябва да дириш контакт...
във волта поне зарядното ти е вградено в колата, а разхода на гориво е смешно малък и е за едно малко двигателче дето работи като генератор...
25.07.10
160 000 км с един акумулатор
автор(и): Труд, прочитания: 997, коментари: 0
Електромобилът “Шевролет Волт” бе представен за първи път на изложението в Ню Йорк в края на март. Снимка Ройтерс
Осемгодишна гаранция или 160 000 км пробег на акумулатор ще е най-новото предложение за бъдещите притежатели на електромобила “Шевролет Волт” в САЩ. Литиево-йонната батерия ще се произвежда серийно от август.
“Шевролет Волт” има автономен пробег от над 500 км и през цялото време се задвижва с електричество.
Поредната тъпня на "ТРУД". Истината е, че под "автономен пробег" при Шевролет Волт се разбира, че толкова може да мине преди да му свърши горивото за двигателя, който зарежда батериите. И под "задвижване само с електричество" се разбира, че двигателят с вътрешно горене по никакъв начин не върти колелата, а само върти генератор за зареждане на батериите. А колелата се въртят от електромотори, захранвани от батериите.
He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.
Коментар