IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • http://www.investor.bg/news/article/112356/332.html

    long live Ст Загора. браво. градът си държи
    и се развива. има и земеделие и индустрия.

    Коментар


    • Tехнологичните революции идват бавно и полека.Но в години с сигнален флаг "криза" логореята на медиите може да ни лиши и от редовно хранене...Преди петилетка в US Bush субсидира с 20 милиарда \"водородните\",а получиха само още инфлация.Тук има полезна статия с коментари от 2007
      http://www.mediatimesreview.com/may0...micFreedom.php p.s Петрола фосил ли е или минерал ? Загадка

      Коментар


      • Първоначално изпратено от master of the seven seas Разгледай мнение
        Страшна статия http://www.dnes.bg/business/2010/09/...ylgariia.97951
        Електромобилът ще струва 20хил лева- ВЪРХЪТ. Ама то само батерията струвала 15-20хил. Нещо цената на останалите части ми се губят по пътя,ама нали е иновация, ще го продават на загуба
        Нещо са объркали цифрите. Интересно ми дали литиево-натриевите батерии са устойчиви на студ. Знам че за оловните това е недостатък. Може би подобренията им са в тази насока.

        Коментар


        • Ние си имаме опит в строенето на електрокари, така че положението е под контрол. Само дето в гаража трябва да си монтилам е телфер, за да мога да си сменям и батерията.
          Last edited by Georgi; 05.09.2010, 12:34.
          http://georgipiskov.blogspot.com

          Коментар


          • Страшна статия http://www.dnes.bg/business/2010/09/...ylgariia.97951
            Електромобилът ще струва 20хил лева- ВЪРХЪТ. Ама то само батерията струвала 15-20хил. Нещо цената на останалите части ми се губят по пътя,ама нали е иновация, ще го продават на загуба

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Minavast Разгледай мнение
              По скоро бих заложил на спад на акциите на посочените от Теб фирми.Спекулациите ми по въпроса са следните:
              Резервоар с въглеводороди (50л) и ДВГ стига за преход до морето.Но това е бинарно гориво-по пътя изсмуква към 800кг въздух и му отнема кислорода.Енергия от стотици Kwh се отделя постепенно.Масивен взрив е невъзможен.При мощни акумолатори има понятие \"термична смърт\"-при голям товар се получават горещи петна и възможност за взрив.Съответно има охлaждане с топлинни тръби,бушони по сектори и др.Работи се по въпроса много.Но така или иначе енергийния еквивалент за зареден акумолатор за кола е килограми TNT....Това е проблем и на голямите UPS за много отговорни производства.КПД на елдвиг е гигански и това е плюса.Но бъдеще според мен ще е на горивни клетки на метан или етанол.Там КПД е също далеч по добро от ДВГ,но по плавно сте се адаптира инфраструктура и е безопасно.А в автомобили безопасността е от първостепенно значение.ФОРД плати 20 милиона при злополука от недостатъчна пасивна безопасност на шофьорска врата!
              p.s. Акциите на иновативни люпилни в двора на голямия пазар са предсказуеми и зависят от политолози ,по скоро;-)))
              Един пример за резултата от мантрата на прехода "да дойдат инвеститори" .При спестявания и по малко грабеж интелектуалния труд би създавал работа и данъци в България.
              Същност:Нов метод за изготвяне на ниско-и високотемпературни мембрани за горивни
              клетки с полимерна мембрана
              Нискотемпературните мембрани, разработени от ИПБАН, са равностойни, а по някои показатели превъзхождат мембраната Celtec V наBASF Fuel Cell.
              Високо температурните мембрани, разработениотИПБАН, по механични параметрии работна температура(180 оС) значително превъзхождат мембраната Celtec РнаBASF Fuel Cell (работнатемп. 150 оС). Протонната проводимост на новите мембрани е равна или по-"
              "Кога продуктът ще излезе на пазара-BASF Fuel Cell GmbH има едноличното! право да
              реши това"
              http://www.bas.bg/fce/001/0079/files/9IP_BAS-Pres.pdf

              Коментар


              • Първоначално изпратено от zaho Разгледай мнение
                това ще е наистина супер за Ст Загора,
                само не разбирам как ги строят тия заводи
                за няколко месеца
                Също както и колата:


                http://www.youtube.com/watch?v=WfNfwNWWphI&feature=fvw
                Простак съм Азъ - Непобедим !!!

                Коментар


                • айде

                  Айде, не остана, да пожелаем успех на българския електромобил.

                  Коментар


                  • Гледайте и се учете.

                    http://www.youtube.com/watch?v=LZvyYvbXjEM

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от temida Разгледай мнение
                      "Електрически автомобил, който изминава 100 километра срещу едва 2,90 лв., ще се произвежда след няколко месеца в Стара Загора."

                      http://dnes.dir.bg/news/stara-zagora...omobil-6842289
                      това ще е наистина супер за Ст Загора,
                      само не разбирам как ги строят тия заводи
                      за няколко месеца

                      Коментар


                      • "Електрически автомобил, който изминава 100 километра срещу едва 2,90 лв., ще се произвежда след няколко месеца в Стара Загора."

                        http://dnes.dir.bg/news/stara-zagora...omobil-6842289

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от hohohoo Разгледай мнение
                          е къф е проблема? не е ли автономен пробег това? или автомобила не е електрически?
                          това е мноо по добро решение от на нисан примерно дето на всеки 150км трябва да дириш контакт...
                          във волта поне зарядното ти е вградено в колата, а разхода на гориво е смешно малък и е за едно малко двигателче дето работи като генератор...
                          Никъф проблем няма.... само дето това не е електрически автомобил. И подвежда читателите и потенциалните клиенти. Аз бих го кръстил това нещо "хибрид от второ поколение" и няма нищо лошо в съществуването му.
                          Last edited by netware5; 26.07.2010, 21:59.
                          He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

                          Коментар


                          • hohohoo

                            Малко или голямо двигателче , то е с КПД под 40%.Ел.енергия се произвежда по други технологии с КПД към 90%.Проблема е че трябва да имат много акумулатори и могат да са напълно ел.коли и с голям пробег.Само да им почнат масовото производство и цените на металите от които се произвеждат акумулаторите ще пробият небето.Те затова искат с малко акумулатори да минат.Има вече нови технологии за енергия , проблема е че всеки луд ще му се пъхне в ръцете мощно оръжие и ще се избием.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнение
                              Поредната тъпня на "ТРУД". Истината е, че под "автономен пробег" при Шевролет Волт се разбира, че толкова може да мине преди да му свърши горивото за двигателя, който зарежда батериите. И под "задвижване само с електричество" се разбира, че двигателят с вътрешно горене по никакъв начин не върти колелата, а само върти генератор за зареждане на батериите. А колелата се въртят от електромотори, захранвани от батериите.
                              е къф е проблема? не е ли автономен пробег това? или автомобила не е електрически?
                              това е мноо по добро решение от на нисан примерно дето на всеки 150км трябва да дириш контакт...
                              във волта поне зарядното ти е вградено в колата, а разхода на гориво е смешно малък и е за едно малко двигателче дето работи като генератор...

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от MILOM Разгледай мнение
                                25.07.10
                                160 000 км с един акумулатор
                                автор(и): Труд, прочитания: 997, коментари: 0
                                Електромобилът “Шевролет Волт” бе представен за първи път на изложението в Ню Йорк в края на март. Снимка Ройтерс
                                Осемгодишна гаранция или 160 000 км пробег на акумулатор ще е най-новото предложение за бъдещите притежатели на електромобила “Шевролет Волт” в САЩ. Литиево-йонната батерия ще се произвежда серийно от август.

                                “Шевролет Волт” има автономен пробег от над 500 км и през цялото време се задвижва с електричество.

                                Поредната тъпня на "ТРУД". Истината е, че под "автономен пробег" при Шевролет Волт се разбира, че толкова може да мине преди да му свърши горивото за двигателя, който зарежда батериите. И под "задвижване само с електричество" се разбира, че двигателят с вътрешно горене по никакъв начин не върти колелата, а само върти генератор за зареждане на батериите. А колелата се въртят от електромотори, захранвани от батериите.
                                He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

                                Коментар

                                Working...
                                X