IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение

    Тва добре ама ток откъде?
    От Белене бе. Ако изобщо тръгне.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение

      Тва добре ама ток откъде?
      Нема ток бе, и у склада нема.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Инертен Разгледай мнение
        Дo 3 гoдини в Бългapия щe имa дo 15 000 зapядни cтaнции зa eлeĸтpoмoбили.
        Тва добре ама ток откъде?

        Коментар


        • Дo 3 гoдини в Бългapия щe имa дo 15 000 зapядни cтaнции зa eлeĸтpoмoбили.
          Last edited by RUBLA; 14.03.2019, 16:30. Причина: Линк към конкурентна медия.

          Коментар


          • Ел. колите се очертава да са доста по сложни от колите с двг, сериозно разработената технология която харчи малко енергия ще бъде сложна. Ел.моторите с всички контролери и топлообменници не са по лесни от двг а дори по сложни и за производство, то ще се автоматизира но ще трябват много хора които да следят производството , да настройват машините и ...а това са работни места. Освен това се произвеждат и акумулатори и доста вероятно и буферни супер кондензатори което при автомобилите с ДВГ се изчерпва с производство на резервоари в което са заети много по малко хора. При всички положения става въпрос за повече работни места особенно докато технологията не е все още добре развита, с развитието и ще отпадат работни места. Така е било и с автомобилите с ДВГ, първоначално в САЩ е имало над 3000 производителя на автомобили и моменти през които половината от работната ръка е била заета в автомобилното производство. Няма да бъде същото, но ще бъде нещо подобно ако електричките започнат сериозно да пробиват. Големите автомобилни компании нямат интерес от това защото те са резултата от едно отсяване с десетилетия на автопроизводителите и едно ново роене на компании ще ги направи по малки и ще ги върне доста назад, това обаче не означава по малко работни места в автоиндустрията а обратното - повече. Много зависи от това как ще се развие технологията и доколко ще бъде достъпна като знания за тези които искат да се включат в бизнеса и също и размера на необходимите първоначални инвестиции. Ако се развият модулните електромобили може да се очаква крайните производители да станат колкото фирмите които асемблираха настолни компютри по едно време т.е. много и този бизнес е възможно да просъществува доста повече време и работните места няма да са в Германия а там където се продават електромобилите. Т.е. бизнеса на Фолксвагена може не да намалее а направо дори да приключи, което не е чак пък толкова лошо.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              v_tin - точно пък измамниците да го кажат това. Ако се получи по сериозно преминаване на електро ще се отворят много нови работни места - но там където имат технология да правят електро. Няма да стане да подкупваш политици и те да набиват все по яки еко стандарти и да ги покриваш с измама а конкуренцията която не лъже да ти диша праха и да и вземеш май по този начин хиляди работни места.
              Не виждам как ще се отворят нови работни места и ще се запазят старите- доколкото разбирам това казваш

              Коментар


              • v_tin - точно пък измамниците да го кажат това. Ако се получи по сериозно преминаване на електро ще се отворят много нови работни места - но там където имат технология да правят електро. Няма да стане да подкупваш политици и те да набиват все по яки еко стандарти и да ги покриваш с измама а конкуренцията която не лъже да ти диша праха и да и вземеш май по този начин хиляди работни места.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • https://deutsche-wirtschafts-nachric...laetze-kosten/

                  Фолксваген:- електроинициативата ще коства хиляди работни места

                  Коментар


                  • analog - като се има предвид че за този вариант на литиевойонната батерия не е получил нито цент а има компании които въртят бизнес за милиарди произвеждайки тези батерии, въобще не е чудно че няма развитие. Сигурен съм че са направили батерия чийто електролит е полимер и тя е в пъти по добра от двешния вариант. На негово място бих публикувал технологията и тя ще срине петролния бизнес до основи, мисля си че той ще го направи.
                    И всичките тези напъни за преразпределяне на петролни пазари ще се окажат едно упражнение за хора с умственна недостатъчност.
                    Last edited by supertrader; 13.03.2019, 20:56.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение

                      Но сега сме година по-късно и по нищо не личи идеята да е осъществима. Предполагам до 5 години ще има подобен пробив, неизбежно е.
                      Очевидно говориш за линка от българската статия, който води към тексаския университет. Не съм ходил там, но заради теб отидох и стана ясно, че има проблем.

                      Константин Томов, когото иначе силно уважавам като автомобилен журналист и експерт, е пуснал статия на днешна дата 13.03.19, като очевидно се е позовал на статията на унито в Тексас, но видимо не е обърнал внимание, че статията е на повече от 2 години.
                      Доста неприятна ситуация.

                      Освен съдържанието, към този извод води и формалната логика. Проверих изрично и се оказва, че днес мр. Джон Гуудинъф вече е на 96 години, а Томов е продължил да го датира 94 г., както е в оригиналната статия.
                      Има още много аспекти - както технически, така и правни и търговски, но очевидно още не е дошло времето.

                      Коментар


                      • Но сега сме година по-късно и по нищо не личи идеята да е осъществима. Предполагам до 5 години ще има подобен пробив, неизбежно е.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                          Заглавието е подвеждащо, НО времето за зареждане е от 2 до 4 пъти по-бързо спрямо предишната версия. 15-80% за 24 мин.
                          Ед, вече не коментирам!
                          Първо и най-важно - това въобще не е моята тема. Следя нещата от любопитство и воден от по-скоро потребителски мотиви.
                          Второ, опитът показва, че все ще се намери някой умник, който ще направи мотивиран опит да се хване за нещо, защото най-вероятно ще се почувства по-добре, като ме изкара тъпак. Имаше такива случаи, повече не ми трябват.
                          Разказвам ти дивотии, колкото да се намирам на работа.

                          Виж, долното вече е нещо съвсем различно:

                          Създателят на литиево-йонната батерия измисли много по-добра

                          Коментар


                          • Заглавието е подвеждащо, НО времето за зареждане е от 2 до 4 пъти по-бързо спрямо предишната версия. 15-80% за 24 мин.

                            Коментар


                            • Колите на Tesla вече се зареждат за 5 минути

                              Коментар


                              • ED - ел. колите са само платформа за промяна в индустрията а петрола не е излишен и вече е много равномерно разпределен под формата на отпадъци. След ел. колите идва ред на идустрията която ще се захрани изключително с отпадъщи, сега са отпадъци а после ще им викат суровини.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X