Не знам защо си мислиш че сме некомпетентни чак до такава степен, нито пък ще тръгна да лъжа. Капацитета зависи много и от електрохимията, има вариант например ако е литий желязо фосфат не е проблем капацитета на единичния елемент в модула да е сравнително голям. Това за което говориш - да се направи модул и да се тества, т.е. да е такъв че да може да се изпробва и да се разчита че пробата е успешна не е нещо което да излезе евтино. Или пък правете модулчета и ги продавайте, че нали 100 бройки ако ги измътим недоправени ще ни търсят да ни ги върнат и не защото идеята не струва, а защото няма да са направени с що годе нормално качество. Въобще не сме чак толкова некомпетентни. То затова е концепция за дизайн, пътищата по които да се мине са много като варианти, не е чак толкова фиксирано. Няма да е успешно ако се фиксира фанатично, в момента динамиката е голяма в тази област. И защо и се смееш на малката градска кола, просто това е дошло..румънците правиха години наред едни Дачии на които им падаше и боята, сега им провървя и са превзели добър пазар. Съвсем доскоро когато ги рекламираха като много евтини коли преди години има клипове - мисля в Германия някакъв им прави ревю, нямала електрически стъкла, нямала радио дори и били голяма смешка. Сега имат асистент за паркиране, а те са точно в класа при който е големия пазар и се продават много автомобили за много голям оборот в пари.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИма модули, възможни са, появи се този на Тойота Приус С, докато спорехме, а той доколкото си спомням не беше възможен. Това за което се говореше тук е с други функции и възможности, обясниха се доста подробно някои. Сега остава да кажеш, те тези функции - функционалности на никой не му трябват ! Само си представи, в момента поправка на една батерия е смъкване на една тава - един съд в който са напъхани батериите, това нещо може да става с направени по друг начин модули за минути, може и за секунди ако трябва автомобилите да се обслужват като на формула 1. Има ли го това нещо при някой електромобил в момента - няма го.
А другите функции въобще не са обсъждани. Щото такива няма. Ако има някакви фантазии базирани на неграмотност, то това е само забавление за нас.
Но ето например няма най-важните данни, а именно напрежение и капацитет. Чу се по едно време за "стотици волти и сто милиампера ", а после нищо...
А за формула едно... може да се обслужват така, ако има кой да плаща... щото тези там дето ги обслужват струват скъпо, предполагам че за вас парите са нищо, вероятно щото ги нямате...
Last edited by Имхотеп; 13.11.2021, 20:18.Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеbota156, това за маслото и аз го знам че не си го сменят. Просто правят една калкулация, като им вземат за смяна на масло и филтри по 400 евро и то излиза че за тази операция ще платят една кола пари на сервиза само. В България обаче знаеш има и безплатна смяна на масло, печелят от търговската му отстъпка а и старото масло се изкупува и то за някакви стотинки. Проблема при електрокарите е че дори да не се смени модул никога и като се повреди да си остане така, то капацитета на батерията ще падне с малко от един модул и пак ще си върви без никаква разлика..та проблема е че това аранжиране на батериите в тези тави - кутии струва много пари. Вижда се че ги поправят, пък и с тези модули с голям капацитет няма къде да отидат да не ги отремонтират, защото капацитета на цялата батерия направо се сгромолясва ако увисне цял модул и стигат до сервиза с мъка ако модула е много увреден.
И те така.
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Тъй като никой не ходи на Марс, сеш'се през къде ми еТе така и за теб, и за глупостите ти.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеМоже да го вземат за Марс, не го отчайвай. Само като им каже как е рециклирал автоматична скоростна кутия и те ще кажат ето такъв човек, с такива умения ни трябва.Те така и за теб, и за глупостите ти.
- 1 like
Коментар
-
bota156, това за маслото и аз го знам че не си го сменят. Просто правят една калкулация, като им вземат за смяна на масло и филтри по 400 евро и то излиза че за тази операция ще платят една кола пари на сервиза само. В България обаче знаеш има и безплатна смяна на масло, печелят от търговската му отстъпка а и старото масло се изкупува и то за някакви стотинки. Проблема при електрокарите е че дори да не се смени модул никога и като се повреди да си остане така, то капацитета на батерията ще падне с малко от един модул и пак ще си върви без никаква разлика..та проблема е че това аранжиране на батериите в тези тави - кутии струва много пари. Вижда се че ги поправят, пък и с тези модули с голям капацитет няма къде да отидат да не ги отремонтират, защото капацитета на цялата батерия направо се сгромолясва ако увисне цял модул и стигат до сервиза с мъка ако модула е много увреден.D.Y.F-091066
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Представих си. И как кацам на Марс си представих. Ама няма
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеАбе анди съвсем ви избиха чивиите с тези заяждания.
Че с кого е заяждане факта че от тези модули нищо не става? С факта че модули въобще няма?
Иначе, цялата Природа, работи точно по ТОЗИ начин. Дори твойте мускули, са от много но, мъъънички, вместо от малко но, ОГРОООМНИ клетки. И си има причина: Малките лесно се поддържат, подменят се лесно, когато остареят, не прегряват, т.к.лесно се охлаждат (високо съотношение външна площ:вътрешен обем и т.б.
А ти искаш да И пренебрегнем законите. Става, разбира се, за кратко и по малко ло, е скъпо и несигурно, а хората (клиентите), за да купуват по много, искат обратното.Last edited by Pyramid; 13.11.2021, 19:03.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИма модули, възможни са, появи се този на Тойота Приус С, докато спорехме, а той доколкото си спомням не беше възможен. Това за което се говореше тук е с други функции и възможности, обясниха се доста подробно някои. Сега остава да кажеш, те тези функции - функционалности на никой не му трябват ! Само си представи, в момента поправка на една батерия е смъкване на една тава - един съд в който са напъхани батериите, това нещо може да става с направени по друг начин модули за минути, може и за секунди ако трябва автомобилите да се обслужват като на формула 1. Има ли го това нещо при някой електромобил в момента - няма го.
Те тръгнаха и на колите така - да не се сменя маслото. По 30-40к км, па талянците по 100к с едно масло за 5-6 години и после нова кола.
Капитализма работи с РАЗХИЩЕНИЯНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИма модули, възможни са, появи се този на Тойота Приус С, докато спорехме, а той доколкото си спомням не беше възможен. Това за което се говореше тук е с други функции и възможности, обясниха се доста подробно някои. Сега остава да кажеш, те тези функции - функционалности на никой не му трябват ! Само си представи, в момента поправка на една батерия е смъкване на една тава - един съд в който са напъхани батериите, това нещо може да става с направени по друг начин модули за минути, може и за секунди ако трябва автомобилите да се обслужват като на формула 1. Има ли го това нещо при някой електромобил в момента - няма го.
- 1 like
Коментар
-
Има модули, възможни са, появи се този на Тойота Приус С, докато спорехме, а той доколкото си спомням не беше възможен. Това за което се говореше тук е с други функции и възможности, обясниха се доста подробно някои. Сега остава да кажеш, те тези функции - функционалности на никой не му трябват ! Само си представи, в момента поправка на една батерия е смъкване на една тава - един съд в който са напъхани батериите, това нещо може да става с направени по друг начин модули за минути, може и за секунди ако трябва автомобилите да се обслужват като на формула 1. Има ли го това нещо при някой електромобил в момента - няма го.D.Y.F-091066
Коментар
-
redcretin, спри се, проявявам великодушие. Цялата работа е че хейтвахте нещо само за да се направите на големи, като не разбираш от нещо си кажи или просто не се намесвайте по този начин, сещай се това за модулните батерии. Въобще не е сложна ел.трансмисията, не знаете в ДВГ колите какви неща има които дори работят на магия както се казва. Преди компютрите да се включат един двигател го монтираха на серия от купета по 20 години понеже е адски трудно да се оптимизират работните му тактове, купетата ги сменяха като модели и като форма и размери и като мода а мотора същия. Сега с електрониката и с дюзи за впръскване на горивото ги докарват много бързо, но тези двигатели са боклуци защото ако трябва да заработи с карбуратори на 90% от тях ще им лъснат кусурите и че са набързо правени. При електроморите нещата са много по чисти, за толкова десетилетия автомобилостроене има много малко двигатели с вътрешно горене които са се получили на ниво. ДВГ са много трудни, защото работят в различни режими на натоварване, а това никак не им пасва. Много по добре биха се представили като машини, ако трябва да работят при един и същ товар и в постоянен режим и турбините са същата работа. Имат физически размери, които за да ги оптимизираш трябва да променяш съобразно режима на работа, физически в смисъл размери като диаметър на цилиндъра, на тръбите за пълнене и изхвърляне на газовете.Last edited by supertrader; 12.11.2021, 23:12.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Ей малък завод, цялото управление на кутията е изнесено в отделен модул и няма нужда да се бараАма ти отде да знаеш хахахаха!
https://www.exploit-db.com/shellcodes
Коментар
Коментар