redcretin, коя е френската кола, това е с мотор на Бош. Би трябвало да е добър, те си изпипват нещата. При електровелосипедите техните мотори се котират, само цените им са безсрамни.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Pyramid, много добре знам че модула е таблес плюс високо напрежение което излиза от него и може да се пусне по тънки кабели без да ги стопли, това е истината. Но новата батерия на Тесла е направо от космоса в сравнение с това което слагат другите, макар да не е точно 100 процента таблес, другите са поизостанали все още в разбирането за електроколите в сравнение с Тесла. Мисълта ми е че това което грее в ел.колите си прахосва енергия, преди години един познат мереше комп.захранвания на които даваха кпд 95%, натоварени като топлят падаха на 65% и с ефективността при електричките е така и това качва разхода на ток. Модула ще смъкне разхода на ток , предубеден съм. За паленето, рядко се палят в интерес на истината и това е с батерийки които са самостоятелни и трудно биха отдали топлината на някакво друго тяло, за модула ако имаш притеснения според мен е незапалим освен ако не попадне в пожар. Кобалта е интересен да се отстрани, не знам дали си попадал на информация че никела и кобалта без силно обръчване - авария или умишлено, от естественния фон който пулсира успяват да дръпнат радиация ако са количество и фона около тях е по висок..ниски стойности пак но така си мисля - по добре да ги няма. Но дори само един такъв модул да се добави към една батерия, като буфер да посреща големия ток ще бъде добра стъпка.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеТвърдението ми че ако батерията не може да отдава бързо ток и то като на шега без да загрява и да се получават участъци в които разряда по голям, тя е по добра за електромобили идва от това че при ускоряване тока е доста голям и също при рекуперация тока на заряд също е голям. И това нещо се наблюдава при различните електромобили в консумирания ток. Това според мен е причината китайските дребни коли да са енергийни вампири съотнесено към теглото им. Една Тесла 3 е 3 пъти по тежка от това дребното електромобилче на китайския филиал на Дженерал мотърс, което е много евтино 4000 долара, а Теслата харчи малко повече от него..не три пъти повече. Това нещо ще лъсне с новите батерии на Тесла, те са по добри за електромобили защото електрода - лентата фолио има дебела лента по цялата си дължина от която се дърпа тока от батерията, а не лентичка в единия му край която мисля се нарича табулатор. За така наречения модул не смея да кажа нищо че е 100 пъти по добър в това отношение че да има мир, да не ме нападнат. Това е голям проблем батерията да може да отдава голям ток, ако е многоволтова с по високо напрежение от това на единична клетка се налага да се слагат дебели проводници, напрежението малко а тока голям - съответно трябва такъв дебел проводник вътре..сега направо може БЕЗ него, това го знаем. Другото е един проблем в трансмисията на всички електрички, той е защото не са добре обмислени и си има нужда от една част да се добави и от това смучат много ток. Това че са 95-97% ефективни е ясно, но им охлаждат моторите а тази топлина е загубена енергия..не е намерена, пък как става да е такава ефективността..та идеята касае греенето на мотора.
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Май си играеш още с колички на батерийки, като малък дето са ти останали Спри се с глупостите и свободните съчинения, само пълниш темата с талаш.
Това кенефче дето го предлагат е клонинг на едно френско, само че френското е с по-добри качества и го има масово втора ръка по 3хил евра
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеredcretin, Хонда дори не са го взели на работа в Тойота. Не можеш да познаеш кой ще пробие и ще направи компания, само някой да им помогне да си направят батерия за голям ток и още едно проблемче по трансмисията да си изчистят които неща ги има при всичките електрически автомобили и ще станат компания която прави много коли, не е лошо автомобилчето, цялото е от дуралуминий а той е много здрав и боядисване нямало а детайлите се обличат в термопластично фолио. Между другото електромобилите със слаба батерия харчат много ток, колкото е по добра батерията, толкова по малка е консумацията на ток. Ще видиш че с новата таблес батерия консумацията на Тесла ще падне, а може още по добре, много по добре.
Това кенефче дето го предлагат е клонинг на едно френско, само че френското е с по-добри качества и го има масово втора ръка по 3хил евра
Коментар
-
С две думи има батерии в тези коли които те буквално самоубиват и точно затова има хора които ги вземат и като им направят няколко цикъла на заряд и разряд с малък ток и те възкръсват. Доста са зле и това го гледах с батерии на Нисан Лийв, човека ги взема с паднал наполовина капацитет и като ги реанимира капацитета се връща до 90%.D.Y.F-091066
Коментар
-
Твърдението ми че ако батерията не може да отдава бързо ток и то като на шега без да загрява и да се получават участъци в които разряда по голям, тя е по добра за електромобили идва от това че при ускоряване тока е доста голям и също при рекуперация тока на заряд също е голям. И това нещо се наблюдава при различните електромобили в консумирания ток. Това според мен е причината китайските дребни коли да са енергийни вампири съотнесено към теглото им. Една Тесла 3 е 3 пъти по тежка от това дребното електромобилче на китайския филиал на Дженерал мотърс, което е много евтино 4000 долара, а Теслата харчи малко повече от него..не три пъти повече. Това нещо ще лъсне с новите батерии на Тесла, те са по добри за електромобили защото електрода - лентата фолио има дебела лента по цялата си дължина от която се дърпа тока от батерията, а не лентичка в единия му край която мисля се нарича табулатор. За така наречения модул не смея да кажа нищо че е 100 пъти по добър в това отношение че да има мир, да не ме нападнат. Това е голям проблем батерията да може да отдава голям ток, ако е многоволтова с по високо напрежение от това на единична клетка се налага да се слагат дебели проводници, напрежението малко а тока голям - съответно трябва такъв дебел проводник вътре..сега направо може БЕЗ него, това го знаем. Другото е един проблем в трансмисията на всички електрички, той е защото не са добре обмислени и си има нужда от една част да се добави и от това смучат много ток. Това че са 95-97% ефективни е ясно, но им охлаждат моторите а тази топлина е загубена енергия..не е намерена, пък как става да е такава ефективността..та идеята касае греенето на мотора.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеredcretin, Хонда дори не са го взели на работа в Тойота. Не можеш да познаеш кой ще пробие и ще направи компания, само някой да им помогне да си направят батерия за голям ток и още едно проблемче по трансмисията да си изчистят които неща ги има при всичките електрически автомобили и ще станат компания която прави много коли, не е лошо автомобилчето, цялото е от дуралуминий а той е много здрав и боядисване нямало а детайлите се обличат в термопластично фолио. Между другото електромобилите със слаба батерия харчат много ток, колкото е по добра батерията, толкова по малка е консумацията на ток. Ще видиш че с новата таблес батерия консумацията на Тесла ще падне, а може още по добре, много по добре.
1.Що е то "таблес" ?
И,
2.Откъде произлиза твърдението че, ако батерията е "слаба", то колата харчи "много ток"?
Коментар
-
redcretin, Хонда дори не са го взели на работа в Тойота. Не можеш да познаеш кой ще пробие и ще направи компания, само някой да им помогне да си направят батерия за голям ток и още едно проблемче по трансмисията да си изчистят които неща ги има при всичките електрически автомобили и ще станат компания която прави много коли, не е лошо автомобилчето, цялото е от дуралуминий а той е много здрав и боядисване нямало а детайлите се обличат в термопластично фолио. Между другото електромобилите със слаба батерия харчат много ток, колкото е по добра батерията, толкова по малка е консумацията на ток. Ще видиш че с новата таблес батерия консумацията на Тесла ще падне, а може още по добре, много по добре.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Няма как да е от моите, аз не точа хазната / европрограмите. Матейката трябва да питаш, ако туй ти е мисълта
Инак вече съм го казвал, от цялата работа Домуса ще лапне 34млн държавни пари от данъците ви - друго нищо, ама от сърце. Ако имаше смисъл в предприятието, Фолксваген щеше да направи както с Шкода в Чехия. А те нещо упорито заобикалят отдалеч... що така?
Коментар
-
Съвсем друга ми беше мисълта, нещо не е наред при тези електрически коли. Характеристиките не са впечатляващи при положение че мощността на електродвигателя не е ниска и това е за всички електрически коли от този клас на градските електромобили. Имат сериозен проблем. Също за всички електрички се отнася, хората вземат батерии с паднал капацитет уж стари и с няколко зареждания и разреждания с по малък ток..по бавно капацитета им се възтановява. За батериите това означава че се ползват, произвеждат и поставят батерии които не са подходящи или просто това нещо с батериите въобще не е удачно. По скоро първото.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеБръмчиш, щото, не е от "твоите"? Сефте.
Инак вече съм го казвал, от цялата работа Домуса ще лапне 34млн държавни пари от данъците ви - друго нищо, ама от сърце. Ако имаше смисъл в предприятието, Фолксваген щеше да направи както с Шкода в Чехия. А те нещо упорито заобикалят отдалеч... що така?
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнениеНе, само да се усвоят едни пари. Сефте.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеЦената е висока, характеристиките никакви ги няма. Аз си мислех че идеята е да се произвеждат ел.коли в България и да се продават в чужбина основно, за да се отворят работни места.
Коментар
Коментар