Цилиндричната навита батерийка е по добра от плоските навити батерии, при електричките няма зор като при смартфоните батерийките да са тънки, точно като натиснат намотката да я сплескат и вече силата с която са притиснати слоевете един към друг не е една и съща. Точно в прегъвката стават късите съединения и дефектите. Така че пак е по добра, те въобще не са дълбоко премислени за електромобили тези батерии. Също ако почваш да правиш ел.коли, избираш най добрата електрохимия, защото тя има голямо значение за името което ще си изградиш. От нея зависи дали клиентите ще карат дълго с поставената батерия, тези които правят електровелосипеди нямат тази възможност понеже обема на поръчките им е малък и Панасоник като нямат капацитет да произвеждат ..та те отиват при други производители на батерии и техните батерии издържат 3 - 4 години, там вече клиентите се оплакват от батериите и ако набарат батерийки от Панасоник и дори да са от дефектирали модули на Тесла е голяма радост да си направят с такива батерия. Иначе всичко което може да намериш на дребно казват въобще не е това качество.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеredcretin, https://www.findmyelectric.com/blog/...-battery-last/, ето хората казват че живота на батерията е 15+ години..
Тесла затова стана бранд за електирички, защото почва с най добрата батерия като електрохимия на Панасоник. Всички казваха че батериите на Панасоник са най добрите. Батерията освен дизайн - конструкция има и електрохимия, а тя има рецепта по която се прави сместта за електродите, единия е ясен, той е графит и колкото по чист толкова по добре, но другия в чийто състав влиза лития..там вече има рецепта. Та и да има случаи на запалени коли, не е като при Волт това което стана с батериите на LG. Сега проблема че го се палят го решили кото казали на собствениците да паркират на 50 фута растояние от другите коли и как ще паркирата в гаражите си ? И смяната на толкова батерии би струвала 1.8 милиарда. Проблема с батериите на кореската компания е конструктивен, конструкцията им не става понеже не е премислена добре, поне до този извод стигнах като поразгледах. Ама хайде да не съм груб и да се държа като..това което тук се коментираше за модулите би елиминирало техния проблем, ако ползваха тази идея да си направят с такава конструкция батериите. Никой още не се е сетил да ги прави по този точно начин модули, а те няма да се палят да се мъчиш нарочно да ги запалиш с късо съединение.Има ги вече точно тоя род драми точно в тая марка, не е нещо дето го чакаме тепърва.
Инак батерийките са такава бомба със закъснител - точно по мярка на идиотите с по 1 бъбрек, клиенти на тислъта
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Щом е за сметка - значи не е безплатно
https://www.banker.bg/obshtestvo-i-p...jdata-na-himko
Изнасале сме и карбамид да не вършат глупости.
https://en.wikipedia.org/wiki/Four_Pests_campaignLast edited by mikimaus; 09.11.2021, 19:59.
Коментар
-
redcretin, https://www.findmyelectric.com/blog/...-battery-last/, ето хората казват че живота на батерията е 15+ години..
Тесла затова стана бранд за електирички, защото почва с най добрата батерия като електрохимия на Панасоник. Всички казваха че батериите на Панасоник са най добрите. Батерията освен дизайн - конструкция има и електрохимия, а тя има рецепта по която се прави сместта за електродите, единия е ясен, той е графит и колкото по чист толкова по добре, но другия в чийто състав влиза лития..там вече има рецепта. Та и да има случаи на запалени коли, не е като при Волт това което стана с батериите на LG. Сега проблема че го се палят го решили кото казали на собствениците да паркират на 50 фута растояние от другите коли и как ще паркирата в гаражите си ? И смяната на толкова батерии би струвала 1.8 милиарда. Проблема с батериите на кореската компания е конструктивен, конструкцията им не става понеже не е премислена добре, поне до този извод стигнах като поразгледах. Ама хайде да не съм груб и да се държа като..това което тук се коментираше за модулите би елиминирало техния проблем, ако ползваха тази идея да си направят с такава конструкция батериите. Никой още не се е сетил да ги прави по този точно начин модули, а те няма да се палят да се мъчиш нарочно да ги запалиш с късо съединение.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Понамали малко с глупостите, тислите направиха 1млн продадени коли къде средата на 2020та едва. Не са милиони, щото няма 2 милиона дори, сигурно си се объркал с 50 млн Корола (не Тойоти, а само тоя модел)
Ся пиша ти пак 2-ка и те връщам да гледаш самозапалени тисли, а какво се случва при тия последователно свързани батерийки когато едната прекъсне - оставям Матейко да ти обясни
Батериите им са най-калпавото на пазара като принцип на конструкция, единствения им кяр е че са големи - тъпото е че точно заради това глупаците плащат тройно за колата и след 8 години остават с пръст в гъз
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеredcretin, да те затова са продадени милиони Тесли на разносвачи на пици, дето спят в тях и го раздават крадци на ток да си притоплят пиците с тоя ток. Ти не знаеш от какво разбирам ! Дрънкаш си там, Теслата няма да спре и от 10 батерийки в пакета на някой от модулите, по простота причина че на една шина са изведени успоредно свързани доста бройки батерийки през стопяема нижка - предпазител. Виж казвам нещата такива каквито са, като твърдях че тези модули не са най доброто което може и неизбежно ще го направи някой, то го казвам защото е така..но чак пък да са убийственно лоши е глупаво да се твърди. Батериите им в момента са най доброто на пазара, ако изключим електрохимията - тази с литий полимер желязо се оказва много стабилна, макар да са с малко по лошо съотношение на теглото на батерията за зареден капацитет. Тези плоските батерии са много по зле поради пречупване на фолиото и слоевете като сплескват навивката и точно на това място дефектират. Ама щото много разбирате трябваше да дезинформирате колко голяма работа сте някои хора тука.
Ся пиша ти пак 2-ка и те връщам да гледаш самозапалени тисли, а какво се случва при тия последователно свързани батерийки когато едната прекъсне - оставям Матейко да ти обясни
Батериите им са най-калпавото на пазара като принцип на конструкция, единствения им кяр е че са големи - тъпото е че точно заради това глупаците плащат тройно за колата и след 8 години остават с пръст в гъз
- 1 like
Коментар
-
redcretin, да те затова са продадени милиони Тесли на разносвачи на пици, дето спят в тях и го раздават крадци на ток да си притоплят пиците с тоя ток. Ти не знаеш от какво разбирам ! Дрънкаш си там, Теслата няма да спре и от 10 батерийки в пакета на някой от модулите, по простота причина че на една шина са изведени успоредно свързани доста бройки батерийки през стопяема нижка - предпазител. Виж казвам нещата такива каквито са, като твърдях че тези модули не са най доброто което може и неизбежно ще го направи някой, то го казвам защото е така..но чак пък да са убийственно лоши е глупаво да се твърди. Батериите им в момента са най доброто на пазара, ако изключим електрохимията - тази с литий полимер желязо се оказва много стабилна, макар да са с малко по лошо съотношение на теглото на батерията за зареден капацитет. Тези плоските батерии са много по зле поради пречупване на фолиото и слоевете като сплескват навивката и точно на това място дефектират. Ама щото много разбирате трябваше да дезинформирате колко голяма работа сте някои хора тука.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеredcretin, става въпрос за инвазията на японските автомобилостроители, по него време марките които изброяваш дори не съществуват- Не си прочел какво съм написал. Мисълта ми бе основно че потребителите търсят ниските разходи и минимум проблеми, а не да ходят по сервизи. Това че с автомобилите след 2000-та година прекалиха в обратната посока е мнение на много хора, които разбират от автомобили и най вече имат опит. Не съм прочел някъде някой да казва - Тесла е направена така че да се повреди нещо в нея след определено време, а за батериите на Панасоник съм чел тези които си правят електровелосипеди казват - намираш такива батерии и си правиш пакет - батерия от тях и забравяш че на всеки 3 години трябва да подменяш батерии. Ти ги пенсионираш на 8 години.Няма да коментирам точно нейната батерийка колко нескопосано е направена, та от само 1 елемент загива цялата. После $20 бона честитка, щото ти си тотално некадърен дори да намериш в пакета кой е дефектния елемент, камоли да го смениш и да не се запалиш барабар с колата и целия гараж.
Без сервиз и поддръжка продажби няма - затова и японците не си оставиха всичко в Япония - а го изнесоха и в САЩ по онуй време - затова и създадоха тези марки изключително за американския пазар, както и да изградят правилен имидж на място.
За Тислъ съм чел един разносвач на пици, дето живееше в колата и ходеше да краде ток с нея, май се води ютуб инфлуенсър даже - един азиат в Норге. Ми то плачевно
Коментар
-
redcretin, става въпрос за инвазията на японските автомобилостроители, по него време марките които изброяваш дори не съществуват- Не си прочел какво съм написал. Мисълта ми бе основно че потребителите търсят ниските разходи и минимум проблеми, а не да ходят по сервизи. Това че с автомобилите след 2000-та година прекалиха в обратната посока е мнение на много хора, които разбират от автомобили и най вече имат опит. Не съм прочел някъде някой да казва - Тесла е направена така че да се повреди нещо в нея след определено време, а за батериите на Панасоник съм чел тези които си правят електровелосипеди казват - намираш такива батерии и си правиш пакет - батерия от тях и забравяш че на всеки 3 години трябва да подменяш батерии. Ти ги пенсионираш на 8 години.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Ти май не си чувал за едни брандове Лексъс, Инфинити и Акура - къде са ситуирани и защо
Много ниска летва си вече, само спан - нула мисъл.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеbota156, преди години когато японците разбиват пазара въобще не са предлагали резервни части за техните коли и са имали бум на продажбите. Стъкло да счупиш нямало е от къде да го купиш и да го смениш, мисля че е било така и едва ли греша. Така че осигуряват части и по принцип няма причина чак 3 месеца да пътува дадена част, когато нещата можеха да се движат по бързо..за сега не знам. Сега в България ако се поразходиш и потърсиш малко мисля все ще намериш кой да смени фарче и каквото и да е по една кола, но може до Виена да се разходиш също.
Много ниска летва си вече, само спан - нула мисъл.
Коментар
-
bota156, преди години когато японците разбиват пазара въобще не са предлагали резервни части за техните коли и са имали бум на продажбите. Стъкло да счупиш нямало е от къде да го купиш и да го смениш, мисля че е било така и едва ли греша. Така че осигуряват части и по принцип няма причина чак 3 месеца да пътува дадена част, когато нещата можеха да се движат по бързо..за сега не знам. Сега в България ако се поразходиш и потърсиш малко мисля все ще намериш кой да смени фарче и каквото и да е по една кола, но може до Виена да се разходиш също.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНе за България, а за Европа няма как да навлязат ако не се движат и с бензин и с дизел и от скъпотията няма смисъл.
Коментар
Коментар