IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Няма да видим нищо, той си го каза - основното в електромобила е батерията, като свърши - хвърляш, ако ще електромобила да е Ягуар или Порше. Тези колички външно приличат на Next eGo, и колко да приличат, ами има Митсубиши което също си прилича с тях от същата година.
    Моята идея е че нестандартната техника е допълнително в пъти оскъпена, защото трудно се поддържа и обременява дори производителя с разходи от които няма да спечели. В един момент потребителите започват да избягват такива неща подминати от стандартизацията, те са неудобни, купуваш си проблеми, губиш си времето. Няма смисъл от купе от дуралуминий в количка която живее колкото е живота на първата и батерия, това са пари хвърлени на вятъра. А тези таралясници от снимката им искат по 4к.евро почти и са в лошо състояние, иначе би се намерил кой да им имплантира някакви батерии. Освен това нали имаше в пресата информация че първите собственици на Тесли са си сменили батериите които са издържали по 13 години, не пишеха че си изхвърлят колите.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

      Именно твоя начин на разсъждение е грешен
      Я дай да видим тук, един правилен.

      Коментар


      • redcretinq,
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          Ами няма как да е основен компонент батерията, имаше една приказка - купи си една туба бензин и се качи да се возиш на нея. Да обаче бензина е стандартизиран, да си виждал някой да се пробва да ти продава 75 октана, а може да се произвежда и такъв. Просто в анархията батерията е компонента, защото няма кой да наложи стандарт или сега анархията е стандарта. Стартерните акумулатори са стандартизирани, никой не пробва да произвежда нестандартни защото ще трябва да ги подарява.
          Именно твоя начин на разсъждение е грешен

          Коментар


          • ЕС планира да забрани традиционните коли

            Планът е да има само електромобили след 2035 г.

            https://nova.bg/news/view/2021/07/14...E%D0%BB%D0%B8/

            Коментар


            • Ами няма как да е основен компонент батерията, имаше една приказка - купи си една туба бензин и се качи да се возиш на нея. Да обаче бензина е стандартизиран, да си виждал някой да се пробва да ти продава 75 октана, а може да се произвежда и такъв. Просто в анархията батерията е компонента, защото няма кой да наложи стандарт или сега анархията е стандарта. Стартерните акумулатори са стандартизирани, никой не пробва да произвежда нестандартни защото ще трябва да ги подарява.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                redcretin, коя е френската кола, това е с мотор на Бош. Би трябвало да е добър, те си изпипват нещата. При електровелосипедите техните мотори се котират, само цените им са безсрамни.
                EV има за основен компонент батерия, не мотор. Набийте си го в тиквите.

                https://observers.france24.com/en/eu...tolib-bluecars

                Коментар


                • redcretin, коя е френската кола, това е с мотор на Бош. Би трябвало да е добър, те си изпипват нещата. При електровелосипедите техните мотори се котират, само цените им са безсрамни.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Pyramid, много добре знам че модула е таблес плюс високо напрежение което излиза от него и може да се пусне по тънки кабели без да ги стопли, това е истината. Но новата батерия на Тесла е направо от космоса в сравнение с това което слагат другите, макар да не е точно 100 процента таблес, другите са поизостанали все още в разбирането за електроколите в сравнение с Тесла. Мисълта ми е че това което грее в ел.колите си прахосва енергия, преди години един познат мереше комп.захранвания на които даваха кпд 95%, натоварени като топлят падаха на 65% и с ефективността при електричките е така и това качва разхода на ток. Модула ще смъкне разхода на ток , предубеден съм. За паленето, рядко се палят в интерес на истината и това е с батерийки които са самостоятелни и трудно биха отдали топлината на някакво друго тяло, за модула ако имаш притеснения според мен е незапалим освен ако не попадне в пожар. Кобалта е интересен да се отстрани, не знам дали си попадал на информация че никела и кобалта без силно обръчване - авария или умишлено, от естественния фон който пулсира успяват да дръпнат радиация ако са количество и фона около тях е по висок..ниски стойности пак но така си мисля - по добре да ги няма. Но дори само един такъв модул да се добави към една батерия, като буфер да посреща големия ток ще бъде добра стъпка.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      Твърдението ми че ако батерията не може да отдава бързо ток и то като на шега без да загрява и да се получават участъци в които разряда по голям, тя е по добра за електромобили идва от това че при ускоряване тока е доста голям и също при рекуперация тока на заряд също е голям. И това нещо се наблюдава при различните електромобили в консумирания ток. Това според мен е причината китайските дребни коли да са енергийни вампири съотнесено към теглото им. Една Тесла 3 е 3 пъти по тежка от това дребното електромобилче на китайския филиал на Дженерал мотърс, което е много евтино 4000 долара, а Теслата харчи малко повече от него..не три пъти повече. Това нещо ще лъсне с новите батерии на Тесла, те са по добри за електромобили защото електрода - лентата фолио има дебела лента по цялата си дължина от която се дърпа тока от батерията, а не лентичка в единия му край която мисля се нарича табулатор. За така наречения модул не смея да кажа нищо че е 100 пъти по добър в това отношение че да има мир, да не ме нападнат. Това е голям проблем батерията да може да отдава голям ток, ако е многоволтова с по високо напрежение от това на единична клетка се налага да се слагат дебели проводници, напрежението малко а тока голям - съответно трябва такъв дебел проводник вътре..сега направо може БЕЗ него, това го знаем. Другото е един проблем в трансмисията на всички електрички, той е защото не са добре обмислени и си има нужда от една част да се добави и от това смучат много ток. Това че са 95-97% ефективни е ясно, но им охлаждат моторите а тази топлина е загубена енергия..не е намерена, пък как става да е такава ефективността..та идеята касае греенето на мотора.
                      Ами ти не го казвай, аз да го река: Микромодулна БАТЕРИЯ, при това, само един микромодул, за 200V, по метал, има R i=Ri (4680), 3,8V. E, Мъск не може го намали толкова но, ги товари средно с по 200А на модул. Вярно, макс.ток, ама все пак. И 95% кпд на мотора, е серийно с инвертор и ПКА с кпд всеки по 90% макс, и айде, 1/3 от цялата мощ -да топли. (Какво ти пука, напр че топли не моторът, ами инвертори, кабели и тези чудовищни клетки, дето могат да се подпалят, когато поискат? ) И те поискват и си се палят, и ти ук изгоряла една теслЪ, там изпушила друга ...

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                        Май си играеш още с колички на батерийки, като малък дето са ти останали Спри се с глупостите и свободните съчинения, само пълниш темата с талаш.

                        Това кенефче дето го предлагат е клонинг на едно френско, само че френското е с по-добри качества и го има масово втора ръка по 3хил евра
                        €3k =]6000 [BGN], за такъв дребен бръмбар, е доста скъпо. Сега пътувам Г.О.- МайнаТаун - Г.О за 7ч общо, а с това, ще станат ПОНЕ 12, В ДОБРИЯ случай. И колата широка, яка, а под 2000 лв. Ами не, мерси.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          redcretin, Хонда дори не са го взели на работа в Тойота. Не можеш да познаеш кой ще пробие и ще направи компания, само някой да им помогне да си направят батерия за голям ток и още едно проблемче по трансмисията да си изчистят които неща ги има при всичките електрически автомобили и ще станат компания която прави много коли, не е лошо автомобилчето, цялото е от дуралуминий а той е много здрав и боядисване нямало а детайлите се обличат в термопластично фолио. Между другото електромобилите със слаба батерия харчат много ток, колкото е по добра батерията, толкова по малка е консумацията на ток. Ще видиш че с новата таблес батерия консумацията на Тесла ще падне, а може още по добре, много по добре.
                          Май си играеш още с колички на батерийки, като малък дето са ти останали Спри се с глупостите и свободните съчинения, само пълниш темата с талаш.

                          Това кенефче дето го предлагат е клонинг на едно френско, само че френското е с по-добри качества и го има масово втора ръка по 3хил евра

                          Коментар


                          • С две думи има батерии в тези коли които те буквално самоубиват и точно затова има хора които ги вземат и като им направят няколко цикъла на заряд и разряд с малък ток и те възкръсват. Доста са зле и това го гледах с батерии на Нисан Лийв, човека ги взема с паднал наполовина капацитет и като ги реанимира капацитета се връща до 90%.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Твърдението ми че ако батерията не може да отдава бързо ток и то като на шега без да загрява и да се получават участъци в които разряда по голям, тя е по добра за електромобили идва от това че при ускоряване тока е доста голям и също при рекуперация тока на заряд също е голям. И това нещо се наблюдава при различните електромобили в консумирания ток. Това според мен е причината китайските дребни коли да са енергийни вампири съотнесено към теглото им. Една Тесла 3 е 3 пъти по тежка от това дребното електромобилче на китайския филиал на Дженерал мотърс, което е много евтино 4000 долара, а Теслата харчи малко повече от него..не три пъти повече. Това нещо ще лъсне с новите батерии на Тесла, те са по добри за електромобили защото електрода - лентата фолио има дебела лента по цялата си дължина от която се дърпа тока от батерията, а не лентичка в единия му край която мисля се нарича табулатор. За така наречения модул не смея да кажа нищо че е 100 пъти по добър в това отношение че да има мир, да не ме нападнат. Това е голям проблем батерията да може да отдава голям ток, ако е многоволтова с по високо напрежение от това на единична клетка се налага да се слагат дебели проводници, напрежението малко а тока голям - съответно трябва такъв дебел проводник вътре..сега направо може БЕЗ него, това го знаем. Другото е един проблем в трансмисията на всички електрички, той е защото не са добре обмислени и си има нужда от една част да се добави и от това смучат много ток. Това че са 95-97% ефективни е ясно, но им охлаждат моторите а тази топлина е загубена енергия..не е намерена, пък как става да е такава ефективността..та идеята касае греенето на мотора.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                redcretin, Хонда дори не са го взели на работа в Тойота. Не можеш да познаеш кой ще пробие и ще направи компания, само някой да им помогне да си направят батерия за голям ток и още едно проблемче по трансмисията да си изчистят които неща ги има при всичките електрически автомобили и ще станат компания която прави много коли, не е лошо автомобилчето, цялото е от дуралуминий а той е много здрав и боядисване нямало а детайлите се обличат в термопластично фолио. Между другото електромобилите със слаба батерия харчат много ток, колкото е по добра батерията, толкова по малка е консумацията на ток. Ще видиш че с новата таблес батерия консумацията на Тесла ще падне, а може още по добре, много по добре.
                                Два въпроса?
                                1.Що е то "таблес" ?
                                И,
                                2.Откъде произлиза твърдението че, ако батерията е "слаба", то колата харчи "много ток"?

                                Коментар

                                Working...
                                X