IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение



    ПРедвиждам бъдещето по много показатели:

    1. ТОКСИЧНО производство на батериите на електромобилите, което все още не е намерило широк отзвук в обществото...

    2. Невъзможност за сравняване на сегашни цени - мощности - автономност - безопасност на електродвигатели и топлинни двигатели!

    3. Постоянни "инжекции" - за да живне умряло производство, което се крепи единствено на митове и легенди...

    4. Не на последно място - спад в цената на акциите на Тесла - с $ 25 за последната седмица...

    .................................................. ......

    Разбира се - данните от "ЗНАЕТЕ ЛИ, че...?" са В ПЪТИ ПО-КОРЕКТНИ ДНЕС от вашите заигравки с цифрите!

    Препоръка: сменяйте областта на продажби докато е време! В ТОЯ живот бъдеще няма да видите! Толкова са му възможностите на човечеството... И в Мъск няма да се превърнете... Шарлатаните от този порядък са 1: 1 000 000 000...

    Не че не му завиждам на възможността да прибира парите на лековерните /при това - съвсем законно!/ ))
    1. И златото се добива по опасна технология, ама се търси и се продава.
    2.Сравняването не само е възможно, но и редовно се прави. И ти го правиш в момента, а говориш друго.
    3.И ти ядеш всеки ден въпреки, че вчера си ял.
    4.Цените на акциите не са определящи за бъдещето на цял индустриален отрасъл.
    Докато си жив, все с нещо, ще те изненадват. А и прогнозите имат навика често да не се сбъдват.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
      Това не вярвам да го може който и да било
      В цената на акцията по-скоро роля играе търсене и предлагане в настоящия момент. Missed earnings - stocks sell off.
      Амазон пада 85-90% след 2000 година. Епъл 80%. След това историята я знаем каква е!
      Не мисля, че му е много трудно на Мъск. Защото като види, че някоя от фирмите му тръгва много добре, почва да инвестира печалбата й я в заселване на Марс, я в батерии, я в керемиди произвеждащи ток, супертранспорт и какво ли не. Амазон и Епъл са друга бира. И за какво да му пука. Той е вече в историята и принадлежи на целия свят, включително и на българите щом го обсъждаме с такава страст. Никой не се интересува с какви пари си умрял ако си Айнщайн, Тесла, Мъск и т.н.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
        Да предвиждаш бъдещето на базата на това какво е продавано в миналото е като да караш напред като управляваш колата гледайки само огледалото за обратно виждане. НАИВНО!




        В интерес на истината, като млад шофьор, аз опитах. Не ми се удаде.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
          Да предвиждаш бъдещето на базата на това какво е продавано в миналото е като да караш напред като управляваш колата гледайки само огледалото за обратно виждане. НАИВНО!



          ПРедвиждам бъдещето по много показатели:

          1. ТОКСИЧНО производство на батериите на електромобилите, което все още не е намерило широк отзвук в обществото...

          2. Невъзможност за сравняване на сегашни цени - мощности - автономност - безопасност на електродвигатели и топлинни двигатели!

          3. Постоянни "инжекции" - за да живне умряло производство, което се крепи единствено на митове и легенди...

          4. Не на последно място - спад в цената на акциите на Тесла - с $ 25 за последната седмица...

          .................................................. ......

          Разбира се - данните от "ЗНАЕТЕ ЛИ, че...?" са В ПЪТИ ПО-КОРЕКТНИ ДНЕС от вашите заигравки с цифрите!

          Препоръка: сменяйте областта на продажби докато е време! В ТОЯ живот бъдеще няма да видите! Толкова са му възможностите на човечеството... И в Мъск няма да се превърнете... Шарлатаните от този порядък са 1: 1 000 000 000...

          Не че не му завиждам на възможността да прибира парите на лековерните /при това - съвсем законно!/ ))

          Коментар


          • Това не вярвам да го може който и да било

            В цената на акцията по-скоро роля играе търсене и предлагане в настоящия момент. Missed earnings - stocks sell off.
            Амазон пада 85-90% след 2000 година. Епъл 80%. След това историята я знаем каква е!


            Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

            - както казах, харесвам методите му на борсата. Да имаш фирма, чийто акции вървят твърдо нагоре е все едно ти да свършиш основното, пък кибиците с големите пари дето не са си мръднали пръстта и да оберат масивните печалби

            Коментар


            • Да предвиждаш бъдещето на базата на това какво е продавано в миналото е като да караш напред като управляваш колата гледайки само огледалото за обратно виждане. НАИВНО!



              Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
              Знаете ли, че...?

              За около 8 /ОСЕМ/ години са продадени ЕДВА 4 милиона /ЧЕТИРИ МИЛИОНА/ електромобили от всички компании, които работят в областта...

              ВСЯКА ГОДИНА, ВСЯКА от водещите компании, производителки на топлинни двигатели, вкл. и двигатели с вътрешно горене - продават 2 /ДВА/ пъти повече автомобили /с двг/ - отколкото са ВСИЧКИ продадени до сега електромобили...

              Коментар


              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                Знаете ли, че...?

                За около 8 /ОСЕМ/ години са продадени ЕДВА 4 милиона /ЧЕТИРИ МИЛИОНА/ електромобили от всички компании, които работят в областта...

                ВСЯКА ГОДИНА, ВСЯКА от водещите компании, производителки на топлинни двигатели, вкл. и двигатели с вътрешно горене - продават 2 /ДВА/ пъти повече автомобили /с двг/ - отколкото са ВСИЧКИ продадени до сега електромобили...

                .................................................. ..

                Извод: ако средната годишна продажба на всички производители на електромобили - за цялата им история /над 80 години!/ - е около 500 000 /петстотин хиляди/ броя ЗА ПОСЛЕДНИТЕ 8 години, то...

                ..., при средната годишна продажба на автомобили с двг, както и други топлинни двигатели /самолети, кораби, товарни превозни средства/..., пък е около 50 000 000 /петдесет милиона!/...

                ...ТО всички продадени електромобили /за последните 8 години/ представляват около 1 % от ОСТАНАЛИТЕ топлинните двигатели, продадени САМО ЗА ЕДНА година...

                .................................................. ..........

                В интерес на истината, не отричам бъдещето на електромобилите! НЕ ГОВОРЯ за електромобилите със СЕГАШНАТА ИМ БАТЕРИЯ!!!

                Сегашната батерия ще доведе до постоянен спад в продажбите на електромобилите! Това са възможностите на човечеството: 80 години /и повече!/ - което /наше/ човечество е създало ТАЗИ батерия. Не могат да помогнат и милиардните бюджети на военните..., но дори и да опитват - електромобилът няма как да се превърне в масово превозно средство, което ЩЯЛО ДА "подмени" двигателите с вътрешно горене и останалите топлинни двигатели!!! СМЕХ за подобни рекламни умотворения на новоизпечени "продавачи"! ))

                В недалечно бъдеще електромобилите най-вероятно ще достигнат 2..., дори - в най-смелите ми прогнози - ДО 3 % от останалите движители на превозни средства..., но не и с настоящата батерия на електромобилите!
                И ти си бил ембрион, а я сега се виж. Всичко с времето си.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение

                  В кратката си история Тесла се е разминавала 3-4 пъти на косъм от фалита. Последния път беше преди година само. Та не съм сигурен, че следващия път като вземе да им привършва кеша някой ще ги спаси.

                  Така че в следващите години те ще продължават да се движат така и някой път могат да ритнат менчето.

                  Всичко е възможно, но е малко вероятно. Епъл, Гугъл или някой подобен ще ги глътне като топъл хляб.

                  Коментар


                  • Знаете ли, че...?

                    За около 8 /ОСЕМ/ години са продадени ЕДВА 4 милиона /ЧЕТИРИ МИЛИОНА/ електромобили от всички компании, които работят в областта...

                    ВСЯКА ГОДИНА, ВСЯКА от водещите компании, производителки на топлинни двигатели, вкл. и двигатели с вътрешно горене - продават 2 /ДВА/ пъти повече автомобили /с двг/ - отколкото са ВСИЧКИ продадени до сега електромобили...

                    .................................................. ..

                    Извод: ако средната годишна продажба на всички производители на електромобили - за цялата им история /над 80 години!/ - е около 500 000 /петстотин хиляди/ броя ЗА ПОСЛЕДНИТЕ 8 години, то...

                    ..., при средната годишна продажба на автомобили с двг, както и други топлинни двигатели /самолети, кораби, товарни превозни средства/..., пък е около 50 000 000 /петдесет милиона!/...

                    ...ТО всички продадени електромобили /за последните 8 години/ представляват около 1 % от ОСТАНАЛИТЕ топлинните двигатели, продадени САМО ЗА ЕДНА година...

                    .................................................. ..........

                    В интерес на истината, не отричам бъдещето на електромобилите! НЕ ГОВОРЯ за електромобилите със СЕГАШНАТА ИМ БАТЕРИЯ!!!

                    Сегашната батерия ще доведе до постоянен спад в продажбите на електромобилите! Това са възможностите на човечеството: 80 години /и повече!/ - което /наше/ човечество е създало ТАЗИ батерия. Не могат да помогнат и милиардните бюджети на военните..., но дори и да опитват - електромобилът няма как да се превърне в масово превозно средство, което ЩЯЛО ДА "подмени" двигателите с вътрешно горене и останалите топлинни двигатели!!! СМЕХ за подобни рекламни умотворения на новоизпечени "продавачи"! ))

                    В недалечно бъдеще електромобилите най-вероятно ще достигнат 2..., дори - в най-смелите ми прогнози - ДО 3 % от останалите движители на превозни средства..., но не и с настоящата батерия на електромобилите!

                    Коментар


                    • Времената се менят, нравите също. Преди 100 години лекарите са изписвали кокаин на пациентите, сега се чудим с кой акъл! Преди години беше нормално да се пуши навсякъде, сега не можем да си го представим (поне аз). След 50 години ще ни се чудят на нас какви неандерталци сме били да караме димящи каруци, от чието замърсяване измира камара народ.


                      [/QUOTE]
                      mathematician;n3464070]За големите продажби на електричките в Европа играе донякъде и фактора, че забраняват дизелите в централните части на някои градове. Хората се притесняват че тези забрани скоро време ще се разпрострат и върху бензина.

                      Един колега в Белгия доста се чудеше каква кола да си вземат (не съм сигурен за единствена или за втора само ставаше въпрос). И посоката му на разсъждение беше - да взема нещо дето няма да го забранят в следващите 10 години.

                      [/QUOTE]

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

                        Е, недей така грубо. Въпреки, че поддържам мнението ти на 100%, като масивния дял на хора по света. Все пак човекът има право дори да заложи всичките си пари при дизелите. То е малко като да заложиш на куц кон. Никога няма да спечели, ама я си представи, че стане нещо невероятно и спечели.

                        С този темп от 50-60% към 2027-та всички продавани коли трябва да са ел. Сигурно темпа ще се забави, но може да стане и интересно, ако 2022-ра всички искат само EV, пък производителите нямат мощност да ги удовлетворят и ... EV-та пак ще поскъпнат, но не като себестойност, а като печалба и някои пак само ще гледат и ще ахкат.
                        Всичко ще зависи от темпа с който цената на батерията ще пада. Цената на EV за масовия сегмент все още е висока. Като се изравни цената за производство на дизелов голф и електрически (или се намали разликата до 10-15%) песента на ДВГ е изпята. Ролята на Тесла и Мъск е че ускоряват значително този преход.
                        Безименния се е вманиачил на тема анти Мъск, подобно на идиотите от #TESLAQ. Типичен пример за това колко е вредно да мислиш закостеняло и едностранчиво.

                        бтв, нямам акции на тесла и мнението ми е формирано на базата на изключителния продукт и иновативно мислене на компанията.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
                          В кратката си история Тесла се е разминавала 3-4 пъти на косъм от фалита. Последния път беше преди година само. Та не съм сигурен, че следващия път като вземе да им привършва кеша някой ще ги спаси.

                          Така че в следващите години те ще продължават да се движат така и някой път могат да ритнат менчето.
                          Добре, но имам няколко но ...
                          - Мъск и да се разори ще си остане един от великите хора с приноса си за човечеството
                          - той има доста различни заводи и е негов избора точно кой да фалира
                          - както казах, харесвам методите му на борсата. Да имаш фирма, чийто акции вървят твърдо нагоре е все едно ти да свършиш основното, пък кибиците с големите пари дето не са си мръднали пръстта и да оберат масивните печалби
                          - най-важното е, че електромобилите в света вече далеч не се изчерпват с Тесла. Тесла са едва 13% за първите 2 месеца
                          http://ev-sales.blogspot.com/

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                            И понеже коментираме финансови показатели, продажби и пр. е добре да кажа и няколко думи относно цената на акцията. В краткосрочен план тя е хаотична и хазартна, но в дългосрочен план се определя от продажбите, печалба и растеж. A перспективите пред Тесла са огромни. Но за това друг път!
                            В кратката си история Тесла се е разминавала 3-4 пъти на косъм от фалита. Последния път беше преди година само. Та не съм сигурен, че следващия път като вземе да им привършва кеша някой ще ги спаси.

                            Така че в следващите години те ще продължават да се движат така и някой път могат да ритнат менчето.


                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

                              Е, недей така грубо. Въпреки, че поддържам мнението ти на 100%, като масивния дял на хора по света. Все пак човекът има право дори да заложи всичките си пари при дизелите. То е малко като да заложиш на куц кон. Никога няма да спечели, ама я си представи, че стане нещо невероятно и спечели.

                              С този темп от 50-60% към 2027-та всички продавани коли трябва да са ел. Сигурно темпа ще се забави, но може да стане и интересно, ако 2022-ра всички искат само EV, пък производителите нямат мощност да ги удовлетворят и ... EV-та пак ще поскъпнат, но не като себестойност, а като печалба и някои пак само ще гледат и ще ахкат.
                              Тогава Фолкцваген какви коли ще прави в Източна Европа,ако са с ДВГ на нас ли ще ги продава?

                              Коментар


                              • За големите продажби на електричките в Европа играе донякъде и фактора, че забраняват дизелите в централните части на някои градове. Хората се притесняват че тези забрани скоро време ще се разпрострат и върху бензина.

                                Един колега в Белгия доста се чудеше каква кола да си вземат (не съм сигурен за единствена или за втора само ставаше въпрос). И посоката му на разсъждение беше - да взема нещо дето няма да го забранят в следващите 10 години.

                                Коментар

                                Working...
                                X