IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
    Много късогледо и лишено от елементарно мислене мнение.
    Е, недей така грубо. Въпреки, че поддържам мнението ти на 100%, като масивния дял на хора по света. Все пак човекът има право дори да заложи всичките си пари при дизелите. То е малко като да заложиш на куц кон. Никога няма да спечели, ама я си представи, че стане нещо невероятно и спечели.

    С този темп от 50-60% към 2027-та всички продавани коли трябва да са ел. Сигурно темпа ще се забави, но може да стане и интересно, ако 2022-ра всички искат само EV, пък производителите нямат мощност да ги удовлетворят и ... EV-та пак ще поскъпнат, но не като себестойност, а като печалба и някои пак само ще гледат и ще ахкат.

    Коментар


    • Много късогледо и лишено от елементарно мислене мнение.

      Продажбите на автомобили спадат от 2015год., електромобилите обаче растат с 50% на година. Агресивното навлизане на тесла и липсата на достатъчно конкуренция в сегмента ще доведе до допълнително задълбочаване на спада в продажбите на ДВГ.

      Как ще се развият събитията в близко бъдеще? Все повече EV са на пътя (особено Тесли в САЩ и западна Европа), които ще бъдат като реклама за НЕпредубените потребители – по-добра управляемост, ниска поддръжка, и ниска цена на изминат километър. Все още първоначалната им цена е по-висока от ДВГ в същия сегмент, но и това ще се промени до 2022/23. В момента в който се изравнят като цена (без субсидии) гарантирано ще се продават повече EV от ДВГ. Докато това се случи хората ще задържат покупката на нов автомобил за да изчакат по-достъпни версии на електромобили, което ще налее допълнително масло в огъня за традиционните авто производители и ще задълбочи кризата при тях. Сливания от рода на БМВ – МЕРЦЕДЕС, ФОРД – GM ако днеска са немислими, утре ще са единствения начин за оцеляването им. Повечето изобщо няма да оцелеят. Но това са само предположения, които времето ще покаже дали и в каква степен ще се случат.

      Сега нека да разгледаме последното тримесечие защото виждам си в душевен екстаз

      Много е забавно когато дилетант започне да си изсмуква от пръстите.

      1во правило е да се сравнява сходен период, какъвто е Q1 на 2018та и 2019та. В този период Тесла има ръст на приходи и продажби – респективно 2017-2,7 bil, 2018-3,4 bil, 2019-4.5 bil или 30% ръст на годишна база. И е така всяка година.

      Защо има спад при скъприте модели S & X? Защото Тесла спряха най-евтината версия, за да ограничат търсенето, докато променят производствените халета за същите модели – става въпрос за REFRESHING. Нововъведенията са следните - по-голям рейндж (370 мили) със същата батерия, по-голяма мощност, по-ефективен електромотор и пр. Сега върнаха най-евтините версии на S & X и познай какво ще видим в следващия отчет

      Какви са причините за спада в продажбите на М3 в Q1 на 2019 спрямо Q4 на 2018:

      1/ Началото на годината е традиционно слаб период за продажбите на автомобили

      2/ Тесла напомпаха търсенето до края на годината, за да могат максимален брой потребители да се възползват от данъчните преференции. Повече от нормално е след такъв период да има по-слаби продажби за американския пазар където беше основния фокус преди това.

      3/ От началото на годината фокуса се прехвърли към Европа и Азия, но логистиката е по-различна от САЩ – транспорт до пристанищата, товарене на кораби, разтоварване в Европа/Китай, транспорт до различни държави в Западна Европа и в крайна сметка предаване на купувача. Януари и февруари на практика са загубени от гледна точка на реални доставки. Март е месеца в който реално се доставят автомобили. И какво показват статистиките – Тесла е #1 по продажби на всички пазари в луксозния сегмент, а в Норвегия, Швейцария и Холандия е #1 от всички марки и модели автомобили!!! При това с най-скъпите си модификации. И за да не стане объркване - не говоря за електромобили, а за всички модели и марки!!!
      Продажбите през Април и Май ще са умопомрачителни заради отложените продажби заради горните причини.
      И понеже коментираме финансови показатели, продажби и пр. е добре да кажа и няколко думи относно цената на акцията. В краткосрочен план тя е хаотична и хазартна, но в дългосрочен план се определя от продажбите, печалба и растеж. A перспективите пред Тесла са огромни. Но за това друг път!


      Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

      Не зная, защо точно - не мога да се присъединя към мнението ти: "Интересно, дали продажбите ще се "ЗАПАЗЯТ"!!! /с ТРИ удивителни/

      Защо дезинформирате хората във форума???



      Спадът в предлагането на Тесла трябва да изплаши инвеститорите, според The ​​Wall Street Journal !!! /също с ТРИ удивителни/!!!

      Намаляването на държавните субсидии за електрическите автомобили и негативните условия за продажби доведоха до спад в търсенето в САЩ. Ето защо през последното тримесечие Tesla понижи цените на своите продукти няколко пъти. Цената на Модел 3 беше ревизирана три пъти през това време и в крайна сметка спадна до дългоочакваната базова цена от $ 35 хиляди...

      Въпреки спада на цените, доставките на Model S и Model X, които донесоха по-висока доходност, спаднаха с 50% през отчетния период. И търсенето на по-скъпи версии на Модел 3 престана да расте...

      Коментар


      • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

        Фончо бе не така с недомлъвки.Разкажи ни за светлото бъдеще на перкопанелите за благоденствието което ни очаква като затворим гадните тцьове и аецове.Разкажи как целия товар се поема от перкопаанели как ще се регулират честотата обменните мощности напреженията.Ти изобщо знаеш ли какво е честота?
        Това е толкова по същество и с такъв принос към човешката мисъл, че модераторът би трябвало да го изтрие за милисекунди.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

          За Европа може да следиш този сайт
          https://www.acea.be/statistics/tag/c...-registrations

          Дизелите са в катастрофално положение и за всички автомобили има спад. Все пак от данните за януари и февруари май никой не прави прогнози защото продажбите тези месеци са много малки спрямо годишните.

          Мъск обясни прогнозата си, но кой го слуша. Ако трябва да сравняваш две изделия не ги сравнявай за днес, а след 5 години. Примерно, 2014-та PEV & BEV може да са били с изравнени качества, но след 5 години човекът е виждал как при BEV ще се увеличи пробегът, бързината на зареждане, зарядните станции и цените. A хибридите няма как да се развиват бързо и в един момент за какво ти е да плащаш и за двигател, пък и да го возиш, че и място да ти заема. И сега хибридите все по-малко ги искат.

          Преди 30 години същото направи и Бил Гейтс. Докато му разправяха, че WIndows ще тръгне нормално когато слоновете започнат да летят, човекът виждаше точно накъде вървят нещата с компютрите.

          Същото е сега и с АЕЦ, ТЕЦ и ВЕИ. С тази разлика, че да видиш какво става там, ни най-малко не е нужно да си Бил Гейтс
          Фончо бе не така с недомлъвки.Разкажи ни за светлото бъдеще на перкопанелите за благоденствието което ни очаква като затворим гадните тцьове и аецове.Разкажи как целия товар се поема от перкопаанели как ще се регулират честотата обменните мощности напреженията.Ти изобщо знаеш ли какво е честота?

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            fon - а каква е ситуацията при автомобите с ДВГ би трябвало да ни информират техните поддръжници, май фабриките правят съкръщения и няма да е поради ръст на търсенето.
            За Европа може да следиш този сайт
            https://www.acea.be/statistics/tag/c...-registrations

            Дизелите са в катастрофално положение и за всички автомобили има спад. Все пак от данните за януари и февруари май никой не прави прогнози защото продажбите тези месеци са много малки спрямо годишните.

            Мъск обясни прогнозата си, но кой го слуша. Ако трябва да сравняваш две изделия не ги сравнявай за днес, а след 5 години. Примерно, 2014-та PEV & BEV може да са били с изравнени качества, но след 5 години човекът е виждал как при BEV ще се увеличи пробегът, бързината на зареждане, зарядните станции и цените. A хибридите няма как да се развиват бързо и в един момент за какво ти е да плащаш и за двигател, пък и да го возиш, че и място да ти заема. И сега хибридите все по-малко ги искат.

            Преди 30 години същото направи и Бил Гейтс. Докато му разправяха, че WIndows ще тръгне нормално когато слоновете започнат да летят, човекът виждаше точно накъде вървят нещата с компютрите.

            Същото е сега и с АЕЦ, ТЕЦ и ВЕИ. С тази разлика, че да видиш какво става там, ни най-малко не е нужно да си Бил Гейтс

            Коментар


            • fon - а каква е ситуацията при автомобите с ДВГ би трябвало да ни информират техните поддръжници, май фабриките правят съкръщения и няма да е поради ръст на търсенето.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                Не зная, защо точно - не мога да се присъединя към мнението ти: "Интересно, дали продажбите ще се "ЗАПАЗЯТ"!!! /с ТРИ удивителни/
                Защо дезинформирате хората във форума???
                С кое дезинформираме? Нормално е във всяка фирма и във всеки индекс на бранш да има движения надолу и нагоре. Че то колко време само се е движил кораба с Тесли до Европа? Ето ги днес числата за целия свят
                http://ev-sales.blogspot.com/

                В данните няма никаква манипулация, но всеки може да си ги тълкува както иска. Нарастък от 58% ако не е впечатляващ и ако е признак на криза, не знам. И то има забавяне, защото има криза при хибридите. Получи се както го предвиди Мъск отдавна - хибридите и колите на водород се оказаха с лошо бъдеще.

                Всички инвестират лудо и максимално бързо в тази индустрия, само у нас се разнасят масово някакви слухове за срив на електромобилите и неосъзнатите предимства на добрия стар дизел и някакви технологии запътили се при парната машина.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение


                  Ръста през март се дължи най-вече на доставките на Тесла М3! Интересно ще бъде дали продажбите ще се запазят!!!



                  Не зная, защо точно - не мога да се присъединя към мнението ти: "Интересно, дали продажбите ще се "ЗАПАЗЯТ"!!! /с ТРИ удивителни/

                  Защо дезинформирате хората във форума???



                  Спадът в предлагането на Тесла трябва да изплаши инвеститорите, според The ​​Wall Street Journal !!! /също с ТРИ удивителни/!!!

                  Намаляването на държавните субсидии за електрическите автомобили и негативните условия за продажби доведоха до спад в търсенето в САЩ. Ето защо през последното тримесечие Tesla понижи цените на своите продукти няколко пъти. Цената на Модел 3 беше ревизирана три пъти през това време и в крайна сметка спадна до дългоочакваната базова цена от $ 35 хиляди...

                  Въпреки спада на цените, доставките на Model S и Model X, които донесоха по-висока доходност, спаднаха с 50% през отчетния период. И търсенето на по-скъпи версии на Модел 3 престана да расте...
















                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение
                    В Европа за март имаме 38% нарастък на PEV и 67% нарастък на BEV
                    http://ev-sales.blogspot.com/

                    Дано това се счете по темата за електромобилите.

                    Това ще да е лоша новина за тези които вече предрекоха краха им и които съвсем случайно предричат краха и на ВЕИ-та. Дано не са имали пари да сложат някой лев и на борсата в полза на твърденията си.
                    Ръста през март се дължи най-вече на доставките на Тесла М3! Интересно ще бъде дали продажбите ще се запазят!!!

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      Pyramid да именно че технологичните загуби са ниски пък техните високи, как го правят трябва те да кажат. Енергията е евтина при самата и генерация, но преноса се оказва адски скъп. Например от въглища, изгарянето на килограм гориво отделя равностойна на 9-9.5 киловата за час топлина, тя се превръща в електричество при КПД 30-34 в старите централи с един цикъл т.е. ще произведат и подават в мрежата 3 киловатчаса. Това при положение че сега има технология при която топлината се преобразува в 4 цикъла и кпд 60-65, обаче никой не инвестира в такива машини а ето ти и намаляване на емисиите въглероден диоксид два пъти, в смисъл у нас няма. Китайците и атомните си централи така ги правят понеже те са си едни топлоцентрали и като направиш повече ток от отделяната в реактора топлина смъкваш цената на централата 2 пъти. Прекратиха си договорите за строителство и не знам руснаците да са ги съдили.Скапаната изолация на мрежата дърпа як ток, затова трябва да се поддържа и да се сменят части много преди да са разрушени т.е. не аварийно, имат си експлоатационен срок и другото е че не са направени качественно. При трансформациите се губят и 5% че и повече със старите трансформатори, а метода на дефектиране от миналото при късо мрежата да не пада и генераторите да се напънат та да избие както трябва където е проблема и там да прекъсне думка трансформатори и всичките са атакувани по този начин и губят ток и греят.
                      A be приятел, защо не си гледащ книгите и да пишеш за лошите руснаци, а си тръгнал да се правиш на експерт. То в Бг всеки е интернет експерт и затова Бг е на това дередже

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Pyramid да именно че технологичните загуби са ниски пък техните високи, как го правят трябва те да кажат. Енергията е евтина при самата и генерация, но преноса се оказва адски скъп. Например от въглища, изгарянето на килограм гориво отделя равностойна на 9-9.5 киловата за час топлина, тя се превръща в електричество при КПД 30-34 в старите централи с един цикъл т.е. ще произведат и подават в мрежата 3 киловатчаса. Това при положение че сега има технология при която топлината се преобразува в 4 цикъла и кпд 60-65, обаче никой не инвестира в такива машини а ето ти и намаляване на емисиите въглероден диоксид два пъти, в смисъл у нас няма. Китайците и атомните си централи така ги правят понеже те са си едни топлоцентрали и като направиш повече ток от отделяната в реактора топлина смъкваш цената на централата 2 пъти. Прекратиха си договорите за строителство и не знам руснаците да са ги съдили.Скапаната изолация на мрежата дърпа як ток, затова трябва да се поддържа и да се сменят части много преди да са разрушени т.е. не аварийно, имат си експлоатационен срок и другото е че не са направени качественно. При трансформациите се губят и 5% че и повече със старите трансформатори, а метода на дефектиране от миналото при късо мрежата да не пада и генераторите да се напънат та да избие както трябва където е проблема и там да прекъсне думка трансформатори и всичките са атакувани по този начин и губят ток и греят.
                        Дани,
                        Това, че много нещо опропастиха, е факт. Ама там нейде, наоколо, започват домислите. Основен фактор за загубите, са разстоянията а, при нас, те не надвишават средноевропейските. Пак ти казвам - допитай се и до Мрежата - това, дето го разказваш за лошата изолация, която „дърпала як ток” и „метода за дефектация”, не е точно да отговаря на истината, да не кажа нещо по-солено.КПД-то на генерация...там .може и има нещичко но, за пореден път, ще препоръчам прецизност, че Фончо мръхти наоколо и се самонавива с глупости. Жив и здрав да си, аз лягам да подремна след нощна смяна.

                        Коментар


                        • Pyramid да именно че технологичните загуби са ниски пък техните високи, как го правят трябва те да кажат. Енергията е евтина при самата и генерация, но преноса се оказва адски скъп. Например от въглища, изгарянето на килограм гориво отделя равностойна на 9-9.5 киловата за час топлина, тя се превръща в електричество при КПД 30-34 в старите централи с един цикъл т.е. ще произведат и подават в мрежата 3 киловатчаса. Това при положение че сега има технология при която топлината се преобразува в 4 цикъла и кпд 60-65, обаче никой не инвестира в такива машини а ето ти и намаляване на емисиите въглероден диоксид два пъти, в смисъл у нас няма. Китайците и атомните си централи така ги правят понеже те са си едни топлоцентрали и като направиш повече ток от отделяната в реактора топлина смъкваш цената на централата 2 пъти. Прекратиха си договорите за строителство и не знам руснаците да са ги съдили.Скапаната изолация на мрежата дърпа як ток, затова трябва да се поддържа и да се сменят части много преди да са разрушени т.е. не аварийно, имат си експлоатационен срок и другото е че не са направени качественно. При трансформациите се губят и 5% че и повече със старите трансформатори, а метода на дефектиране от миналото при късо мрежата да не пада и генераторите да се напънат та да избие както трябва където е проблема и там да прекъсне думка трансформатори и всичките са атакувани по този начин и губят ток и греят.

                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Фончо грамотен ли си да отговориш поне на един въпрос от тези дето ти зададох или бля бля бля кат Мирча Кришан и краставицата

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              Pyramid - загубите се плащат от потребителите.
                              Именно. Обаче.
                              изчисленията показват, че при преноса ВН са под 4%, трансформация - 2%, пренос НН - до 5%, т.е. максимум, 11 - (нека са 15 !) [%]. Кражбите са отделно, говорим за загубите. Онова, за „лошата изолация”, са кръчмарски глупости, които, дори не ми се коментират.

                              Коментар


                              • Pyramid - загубите се плащат от потребителите.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X