IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение

    Toйота декларира 30к части за бензиновите си версии, включая и болтовете, като само мотора има над 80 части.
    Oтвори предни капак на едно EV, както и потърси трансмисия отдолу - nullpunkt
    Погледнах под предния капак на ЕV на Пежо. Изцяло е запълнено със системи неоходими за автомобила.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

      EV може да е 28 части само ако е марка ЛЕГО Те толкова и хибрида, баш там са най-много всъщност.

      Смешното е, че Мъски не може да произведе на печалба дори и в Китай, с какво ще конкурира сега другите - с мейд ин Чайна батерийка на колела ли?
      Видя се и че без утвърдени фирми да му правят нещата - е само една Пунта Мара с лафчета - тесла батерия 17 години все така няма. Къде ще произвежда в Европа, че той не може да докара ни качество, ни стандарти хахахаха, цяло чудо е че направиха компромис с модел 3 да е по шосетата въобще, ама туй е просто от мерак да електрифицират по-бързичко. Щом допуснаха и Полестар... дето са тъмножълти та дрънкат и те.
      Не си ли чувал за работа с доставчици? Въй-въй-въййй!
      И за броя на детайлите на ел.двигател и ДВГ (изключвам моделните дизели)? Нека изброим?
      1. ротор -1, полюсни накрайници 4, магнити -4, общо -9 бр.
      2.Фазни намотли, 3 бр.
      3.статорен пакет-1,
      4.преден щит-1
      5.заден щит-1
      6.преден лагер -17.заден лагер-1
      7.перка за вентилатора-1
      8.тръбички вход-изход охл.течност, нека са 4 бр.
      9.зъбно колело на шлици -1бр...
      10.някоя и друга табелка, до общо 28 детайла.
      би ли изброилна „един дизел”, че се затруднихнещо?
      - „Лего”?

      -ДА, БЕ. ДА.
      ​​​​​​​

      Коментар


      • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

        EV може да е 28 части само ако е марка ЛЕГО Те толкова и хибрида, баш там са най-много всъщност.

        Смешното е, че Мъски не може да произведе на печалба дори и в Китай, с какво ще конкурира сега другите - с мейд ин Чайна батерийка на колела ли?
        Видя се и че без утвърдени фирми да му правят нещата - е само една Пунта Мара с лафчета - тесла батерия 17 години все така няма. Къде ще произвежда в Европа, че той не може да докара ни качество, ни стандарти хахахаха, цяло чудо е че направиха компромис с модел 3 да е по шосетата въобще, ама туй е просто от мерак да електрифицират по-бързичко. Щом допуснаха и Полестар... дето са тъмножълти та дрънкат и те.
        Toйота декларира 30к части за бензиновите си версии, включая и болтовете, като само мотора има над 80 части.
        Oтвори предни капак на едно EV, както и потърси трансмисия отдолу - nullpunkt

        Коментар


        • Първоначално изпратено от распутин Разгледай мнение

          О, не, тоя е цънцер, уволнява директно, ако не даваш 100%.
          Май не знаете, средно един дизел е със 2548 части, един хибрид 311 а една EV - 28 части.
          Мъск ползва роботи, колата е сглобена за няколко минути.
          Единственото дето се сещам за Германия е стабилната икономическа конюктура, пристанището във Хамбург и достъпа до софтуерни инжинери за развитие на автономността.
          EV може да е 28 части само ако е марка ЛЕГО Те толкова и хибрида, баш там са най-много всъщност.

          Смешното е, че Мъски не може да произведе на печалба дори и в Китай, с какво ще конкурира сега другите - с мейд ин Чайна батерийка на колела ли?
          Видя се и че без утвърдени фирми да му правят нещата - е само една Пунта Мара с лафчета - тесла батерия 17 години все така няма. Къде ще произвежда в Европа, че той не може да докара ни качество, ни стандарти хахахаха, цяло чудо е че направиха компромис с модел 3 да е по шосетата въобще, ама туй е просто от мерак да електрифицират по-бързичко. Щом допуснаха и Полестар... дето са тъмножълти та дрънкат и те.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

            В Германия германските работници РАБОТЯТ ЗДРАВО И СЪВЕСТНО, което не може да се каже същото за другите европейски държави.
            О, не, тоя е цънцер, уволнява директно, ако не даваш 100%.
            Май не знаете, средно един дизел е със 2548 части, един хибрид 311 а една EV - 28 части.
            Мъск ползва роботи, колата е сглобена за няколко минути.
            Единственото дето се сещам за Германия е стабилната икономическа конюктура, пристанището във Хамбург и достъпа до софтуерни инжинери за развитие на автономността.
            Last edited by распутин; 01.11.2020, 19:34.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

              В Германия германските работници РАБОТЯТ ЗДРАВО И СЪВЕСТНО, което не може да се каже същото за другите европейски държави.
              Я пак, че не разбрах написаното с главни букви. Ще ти разправя история от фирмата където работя. Преди време- малко след нова година купиха нова машина. Прави детайл за около 8 минути. Един бачкер прави същият детайл за около 1,30 минути. За машината са платили около 500000 евро, бачкера работи за около 18 евро- в момента 40 часа на седмица. Все още не могат да я настроят и не работи пълноценно. В моят отдел сме- българин, поляк, 2 немци мароканец, македонец. Тааааааааа не разбрах кой работи и как работи

              Коментар


              • Първоначално изпратено от распутин Разгледай мнение

                Само че, можеше да направи един завод за батерии във САЩ и един във Китай, където са му двата най-големи пазара за коли, отколкото, един във Европа и то Германия.Така е по-добре, няма да стане бързо монополист на пазара.
                Не сме му в обувките, че да правим неговите сметки, нито знаем изцяло плановете, намеренията и съображенията му. Българинът е много умен със задна дата.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от распутин Разгледай мнение

                  Само че, можеше да направи един завод за батерии във САЩ и един във Китай, където са му двата най-големи пазара за коли, отколкото, един във Европа и то Германия.Така е по-добре, няма да стане бързо монополист на пазара.
                  В Германия германските работници РАБОТЯТ ЗДРАВО И СЪВЕСТНО, което не може да се каже същото за другите европейски държави.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от распутин Разгледай мнение

                    Само че, можеше да направи един завод за батерии във САЩ и един във Китай, където са му двата най-големи пазара за коли, отколкото, един във Европа и то Германия.Така е по-добре, няма да стане бързо монополист на пазара.
                    Не се пише- не знам защо, но освен тесла има и други производители на електрокари. Та това което ти предлагаш те също си го мислят -най-големите ни пазари са ............., да направим там заводи

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                      Щото, правенето на батерии, си върви с технологията, а тя - ако и да може, пътьом, да се модернизира, революционно да се измени, със скок, докато търкаляш старото оборудване, няма начин. Т.е., ако иска в Япония да прави.от НОВИТЕ батерии, трябва да напълни интам с изцяло нови машини. Бавно, скъпо и...в чужди ръце, все пак. Мацушита илектрик НЕ Е Тесла.
                      Само че, можеше да направи един завод за батерии във САЩ и един във Китай, където са му двата най-големи пазара за коли, отколкото, един във Европа и то Германия.Така е по-добре, няма да стане бързо монополист на пазара.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                        Ами къде да построи- в Бг ли
                        Нашите Вълшебници тук ще го окрадат, преди да си е сложил часовника...

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                          Ами къде да построи- в Бг ли
                          Испания, Полша, Словакия, Китай
                          При тези милионни бройки, разходите ще са от значение.
                          Last edited by распутин; 01.11.2020, 18:52.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от распутин Разгледай мнение

                            Никой не го е карал, точно в Германия да строи фабрика.
                            Като става дума за новите им батерии, във видеото им се казва, че на проект са готови със тях, тоест, чакат само завода във Берлин да се завърши (към лятото).
                            Е, че те си имат завод за батерии (със Панасоник) във САЩ.
                            Защо на практика там не направи пробни 1000 от новите вълшебни батерии и да затвори устата на конкуренцията ?
                            Щото, правенето на батерии, си върви с технологията, а тя - ако и да може, пътьом, да се модернизира, революционно да се измени, със скок, докато търкаляш старото оборудване, няма начин. Т.е., ако иска в Япония да прави.от НОВИТЕ батерии, трябва да напълни интам с изцяло нови машини. Бавно, скъпо и...в чужди ръце, все пак. Мацушита илектрик НЕ Е Тесла.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от распутин Разгледай мнение

                              Никой не го е карал, точно в Германия да строи фабрика.
                              Като става дума за новите им батерии, във видеото им се казва, че на проект са готови със тях, тоест, чакат само завода във Берлин да се завърши (към лятото).
                              Е, че те си имат завод за батерии (със Панасоник) във САЩ.
                              Защо на практика там не направи пробни 1000 от новите вълшебни батерии и да затвори устата на конкуренцията ?
                              Ами къде да построи- в Бг ли

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
                                https://www.investor.bg/novini/444/a...n-evro-314984/

                                Отличен старт - още преди построяването на превеликата фабрика - 12млн евро назад щото не знаят какво правят.
                                Никой не го е карал, точно в Германия да строи фабрика.
                                Като става дума за новите им батерии, във видеото им се казва, че на проект са готови със тях, тоест, чакат само завода във Берлин да се завърши (към лятото).
                                Е, че те си имат завод за батерии (със Панасоник) във САЩ.
                                Защо на практика там не направи пробни 1000 от новите вълшебни батерии и да затвори устата на конкуренцията ?

                                Коментар

                                Working...
                                X