Първоначално изпратено от hazard
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
EV може да е 28 части само ако е марка ЛЕГО Те толкова и хибрида, баш там са най-много всъщност.
Смешното е, че Мъски не може да произведе на печалба дори и в Китай, с какво ще конкурира сега другите - с мейд ин Чайна батерийка на колела ли?
Видя се и че без утвърдени фирми да му правят нещата - е само една Пунта Мара с лафчета - тесла батерия 17 години все така няма. Къде ще произвежда в Европа, че той не може да докара ни качество, ни стандарти хахахаха, цяло чудо е че направиха компромис с модел 3 да е по шосетата въобще, ама туй е просто от мерак да електрифицират по-бързичко. Щом допуснаха и Полестар... дето са тъмножълти та дрънкат и те.
И за броя на детайлите на ел.двигател и ДВГ (изключвам моделните дизели)? Нека изброим?
1. ротор -1, полюсни накрайници 4, магнити -4, общо -9 бр.
2.Фазни намотли, 3 бр.
3.статорен пакет-1,
4.преден щит-1
5.заден щит-1
6.преден лагер -17.заден лагер-1
7.перка за вентилатора-1
8.тръбички вход-изход охл.течност, нека са 4 бр.
9.зъбно колело на шлици -1бр...
10.някоя и друга табелка, до общо 28 детайла.
би ли изброилна „един дизел”, че се затруднихнещо?
- „Лего”?
-ДА, БЕ. ДА.
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
EV може да е 28 части само ако е марка ЛЕГО Те толкова и хибрида, баш там са най-много всъщност.
Смешното е, че Мъски не може да произведе на печалба дори и в Китай, с какво ще конкурира сега другите - с мейд ин Чайна батерийка на колела ли?
Видя се и че без утвърдени фирми да му правят нещата - е само една Пунта Мара с лафчета - тесла батерия 17 години все така няма. Къде ще произвежда в Европа, че той не може да докара ни качество, ни стандарти хахахаха, цяло чудо е че направиха компромис с модел 3 да е по шосетата въобще, ама туй е просто от мерак да електрифицират по-бързичко. Щом допуснаха и Полестар... дето са тъмножълти та дрънкат и те.
Oтвори предни капак на едно EV, както и потърси трансмисия отдолу - nullpunkt
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от распутин Разгледай мнение
О, не, тоя е цънцер, уволнява директно, ако не даваш 100%.
Май не знаете, средно един дизел е със 2548 части, един хибрид 311 а една EV - 28 части.
Мъск ползва роботи, колата е сглобена за няколко минути.
Единственото дето се сещам за Германия е стабилната икономическа конюктура, пристанището във Хамбург и достъпа до софтуерни инжинери за развитие на автономността.
Смешното е, че Мъски не може да произведе на печалба дори и в Китай, с какво ще конкурира сега другите - с мейд ин Чайна батерийка на колела ли?
Видя се и че без утвърдени фирми да му правят нещата - е само една Пунта Мара с лафчета - тесла батерия 17 години все така няма. Къде ще произвежда в Европа, че той не може да докара ни качество, ни стандарти хахахаха, цяло чудо е че направиха компромис с модел 3 да е по шосетата въобще, ама туй е просто от мерак да електрифицират по-бързичко. Щом допуснаха и Полестар... дето са тъмножълти та дрънкат и те.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
В Германия германските работници РАБОТЯТ ЗДРАВО И СЪВЕСТНО, което не може да се каже същото за другите европейски държави.
Май не знаете, средно един дизел е със 2548 части, един хибрид 311 а една EV - 28 части.
Мъск ползва роботи, колата е сглобена за няколко минути.
Единственото дето се сещам за Германия е стабилната икономическа конюктура, пристанището във Хамбург и достъпа до софтуерни инжинери за развитие на автономността.Last edited by распутин; 01.11.2020, 19:34.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
В Германия германските работници РАБОТЯТ ЗДРАВО И СЪВЕСТНО, което не може да се каже същото за другите европейски държави.
Коментар
-
Първоначално изпратено от распутин Разгледай мнение
Само че, можеше да направи един завод за батерии във САЩ и един във Китай, където са му двата най-големи пазара за коли, отколкото, един във Европа и то Германия.Така е по-добре, няма да стане бързо монополист на пазара.
Коментар
-
Първоначално изпратено от распутин Разгледай мнение
Само че, можеше да направи един завод за батерии във САЩ и един във Китай, където са му двата най-големи пазара за коли, отколкото, един във Европа и то Германия.Така е по-добре, няма да стане бързо монополист на пазара.
Коментар
-
Първоначално изпратено от распутин Разгледай мнение
Само че, можеше да направи един завод за батерии във САЩ и един във Китай, където са му двата най-големи пазара за коли, отколкото, един във Европа и то Германия.Така е по-добре, няма да стане бързо монополист на пазара.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Щото, правенето на батерии, си върви с технологията, а тя - ако и да може, пътьом, да се модернизира, революционно да се измени, със скок, докато търкаляш старото оборудване, няма начин. Т.е., ако иска в Япония да прави.от НОВИТЕ батерии, трябва да напълни интам с изцяло нови машини. Бавно, скъпо и...в чужди ръце, все пак. Мацушита илектрик НЕ Е Тесла.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Ами къде да построи- в Бг ли
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Ами къде да построи- в Бг ли
При тези милионни бройки, разходите ще са от значение.Last edited by распутин; 01.11.2020, 18:52.
Коментар
-
Първоначално изпратено от распутин Разгледай мнение
Никой не го е карал, точно в Германия да строи фабрика.
Като става дума за новите им батерии, във видеото им се казва, че на проект са готови със тях, тоест, чакат само завода във Берлин да се завърши (към лятото).
Е, че те си имат завод за батерии (със Панасоник) във САЩ.
Защо на практика там не направи пробни 1000 от новите вълшебни батерии и да затвори устата на конкуренцията ?
Коментар
-
Първоначално изпратено от распутин Разгледай мнение
Никой не го е карал, точно в Германия да строи фабрика.
Като става дума за новите им батерии, във видеото им се казва, че на проект са готови със тях, тоест, чакат само завода във Берлин да се завърши (към лятото).
Е, че те си имат завод за батерии (със Панасоник) във САЩ.
Защо на практика там не направи пробни 1000 от новите вълшебни батерии и да затвори устата на конкуренцията ?
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнениеhttps://www.investor.bg/novini/444/a...n-evro-314984/
Отличен старт - още преди построяването на превеликата фабрика - 12млн евро назад щото не знаят какво правят.
Като става дума за новите им батерии, във видеото им се казва, че на проект са готови със тях, тоест, чакат само завода във Берлин да се завърши (към лятото).
Е, че те си имат завод за батерии (със Панасоник) във САЩ.
Защо на практика там не направи пробни 1000 от новите вълшебни батерии и да затвори устата на конкуренцията ?
Коментар
Коментар