IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

    Е па кЪ, за Твое удоволствие. Тутакси, тичам да си оттеглям заявката.

    - Как ти дойде на ум?
    С тая заявка можеш да си избършеш гъзъ. Както направи и с предишните.

    А аз сега ще взема мильонките и нали знайш за теб кво ше има?
    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

      И един мармот завива шоколада в станиол .........
      Този филм вече го даваха у нас, ама твоя много има да чака .....

      Иначе така описаната от тебе концепция вече се използва в определени случаи - това са 9-волтовите NiMH батерии - тока е през цялото сечение, но това е ненужна смешка, защото този ток е нищожен. То цялата ти концепция е смешка, защото големи токове има само при литиевата химия, но ти бягаш от нея като дявол от тамян.

      Но най-голямата смешка обаче ще е когато от патентното откажат регистрацията на патента, защото в него няма нищо ново. И ще ти остане само надуването като пуйка по форумите.
      Аха. Щото ти си рекъл. И кой си ти? "Големи токове има само при литиевата химия"?
      СИГУРЕН ЛИ СИ? Щото при нас, из цеха, щъкат електрокари, по 6-8 тона товароподемност, и всички -с оловни батерии. Сигурно, са се объркали, дето не са питали тебе. Имам ти телефонния номер, да им го дам ли? Ще им обясниш, какви са идиоти...
      Last edited by Pyramid; 23.03.2021, 23:47.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

        То цялата ти концепция е смешка, защото големи токове има само при литиевата химия, но ти бягаш от нея като дявол от тамян.

        Но най-голямата смешка обаче ще е когато от патентното откажат регистрацията на патента, защото в него няма нищо ново. И ще ти остане само надуването като пуйка по форумите.
        Смешен Тодор, както винаги....концепциите са му в стил, ако по-бърже земе се застреля в увяхналия му град

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
          Да се върнем на батериите, обаче:
          - ИЗЦЯЛО И САМО плоски електроди
          Вече е "открито" и масово се използва в практиката там, където има конструктивна полза от него.

          Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
          , токът - през ЦЯЛОТО ИМ СЕЧЕНИЕ, като дължина на проводника, е неговата дебелина (десети от мм.)
          Това не е откритие, а следствие на горната точка. Ползата от това обаче е никаква, когато говорим за малки токове.

          Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
          - електролитът -желеобразен. Не се плацика, не тече, няма къде да иде.
          Вече е "открито" и масово се използва в практиката там, където има някаква полза от това.

          Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
          - Активната маса по електродите, по-трудно опадва, (поради твърде равномерната плътност на тока и ниския спад на напрежение в/у електрода ). Дори нейде и да се отдели от електрода, тя не може да попадне в досег с противоположния полюс и да окъси клетката (повече причини за ниско вътрешно съпротивление и висока дълготрайност)
          Глупости на търкалета и смешни разсъждения, плод на непознаването на вътрешната конструкция на различните батерии.

          Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
          - всичко ТОВА - причини за много по-ниска материалоемкост на батерията и по-висока специфична енергийна плътност [kWh/kg], заедно с по-слабо загряване под товар (още една причина за трайност) и по-малки габарити при запазени стартови и подобрени товарни характеристики.
          Абсолютно грешни умозаключение, отново плод на ниска компетентност и висока доза фантазии, неподкрепени с конкретни изчисления и с лабораторни изследвания.

          Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
          Значи, филмът става социалесоциалесоциален , значи, може да го дават и у нас.
          Емоции в стил ЕЖК (една жена каза в бг мама).

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
            Да се върнем на батериите, обаче:
            - ИЗЦЯЛО И САМО плоски електроди, токът - през ЦЯЛОТО ИМ СЕЧЕНИЕ, като дължина на проводника, е неговата дебелина (десети от мм.)
            - електролитът -желеобразен. Не се плацика, не тече, няма къде да иде.
            - Активната маса по електродите, по-трудно опадва, (поради твърде равномерната плътност на тока и ниския спад на напрежение в/у електрода ). Дори нейде и да се отдели от електрода, тя не може да попадне в досег с противоположния полюс и да окъси клетката (повече причини за ниско вътрешно съпротивление и висока дълготрайност)
            - всичко ТОВА - причини за много по-ниска материалоемкост на батерията и по-висока специфична енергийна плътност [kWh/kg], заедно с по-слабо загряване под товар (още една причина за трайност) и по-малки габарити при запазени стартови и подобрени товарни характеристики. Значи, филмът става социалесоциалесоциален , значи, може да го дават и у нас.
            И един мармот завива шоколада в станиол .........
            Този филм вече го даваха у нас, ама твоя много има да чака .....

            Иначе така описаната от тебе концепция вече се използва в определени случаи - това са 9-волтовите NiMH батерии - тока е през цялото сечение, но това е ненужна смешка, защото този ток е нищожен. То цялата ти концепция е смешка, защото големи токове има само при литиевата химия, но ти бягаш от нея като дявол от тамян.

            Но най-голямата смешка обаче ще е когато от патентното откажат регистрацията на патента, защото в него няма нищо ново. И ще ти остане само надуването като пуйка по форумите.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              Съгласен съм за водорода, но може с хелий за тези играчки дрони да им се вдигне полетното време. Макар че не стои точно така въпроса с водорода, не преминава през кристалната решетка на някои метали бързо.
              Да де. Не бързо, ами малко по-бавно. Ама носещи резервоари се правят леки, затова-тънки... И - още от същото. Виж, метанът, е с по-едра молекула но пък, само два пъти по-лек от въздуха, сиреч, малко... И пак, свръхзапалим. Абе, някои неща са Изпитание, и това е.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                Никой няма съмнение че е гений. За какво мислиш че се въртим наоколо?
                Хеле. Разбрахме: Дано изпадне някой кокал.

                Коментар


                • Съгласен съм за водорода, но може с хелий за тези играчки дрони да им се вдигне полетното време. Макар че не стои точно така въпроса с водорода, не преминава през кристалната решетка на някои метали бързо.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    Имхотеп, той наистна е гений, но за искрата мисля че не е прав при липса на кислород вътре в обема водорода не би се запалил. Според мен е влязъл кислород или дори са го заредили с газ в който е имало повече от 3 процента кислород и това е достатъчно и после искрата. Но това са хипотези за чесане на клавиатурата.
                    Никой няма съмнение че е гений. За какво мислиш че се въртим наоколо?
                    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      Имхотеп, той наистна е гений, но за искрата мисля че не е прав при липса на кислород вътре в обема водорода не би се запалил. Според мен е влязъл кислород или дори са го заредили с газ в който е имало повече от 3 процента кислород и това е достатъчно и после искрата. Но това са хипотези за чесане на клавиатурата.
                      Водородът е с мнооого фина молекула и преминава дори през метал, какво остава, за мушамените или гумирани резервоари вътре в скелета. Между тях, поначало, има въздух а, след няколко часа и после, дни в полета до Америка, се е промъкнал достатъчно водород. Оттам до катастрофата е по-малко от крачка. Затова, днес, дирижабли с водород НЕ СЕ пълнят. Забрана има.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Тоше, какво точно се е случило само ако имаш машина да пътуваш във времето да отидеш поне на информационно ниво та може да научиш а може и никой да не е разбрал.
                        Имаше филм по нешънъл джиографик за случая. А аз, нямам принос в разследването, Дани

                        Коментар


                        • Имхотеп, той наистна е гений, но за искрата мисля че не е прав при липса на кислород вътре в обема водорода не би се запалил. Според мен е влязъл кислород или дори са го заредили с газ в който е имало повече от 3 процента кислород и това е достатъчно и после искрата. Но това са хипотези за чесане на клавиатурата.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                            Да се върнем на батериите, обаче:
                            - ИЗЦЯЛО И САМО плоски електроди, токът - през ЦЯЛОТО ИМ СЕЧЕНИЕ, като дължина на проводника, е неговата дебелина (десети от мм.)
                            - електролитът -желеобразен. Не се плацика, не тече, няма къде да иде.
                            - Активната маса по електродите, по-трудно опадва, (поради твърде равномерната плътност на тока и ниския спад на напрежение в/у електрода ). Дори нейде и да се отдели от електрода, тя не може да попадне в досег с противоположния полюс и да окъси клетката (повече причини за ниско вътрешно съпротивление и висока дълготрайност)
                            - всичко ТОВА - причини за много по-ниска материалоемкост на батерията и по-висока специфична енергийна плътност [kWh/kg], заедно с по-слабо загряване под товар (още една причина за трайност) и по-малки габарити при запазени стартови и подобрени товарни характеристики. Значи, филмът става социалесоциалесоциален , значи, може да го дават и у нас.
                            А какви са резултатите от последните ви експерименти?

                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Тоше, какво точно се е случило само ако имаш машина да пътуваш във времето да отидеш поне на информационно ниво та може да научиш а може и никой да не е разбрал.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                                С "Хинденбург", нещата са ясни. ТОГАВА, са ги пълнели с водород (евтин, два пъти по-лек от хелия и...зверски запалим). Е, балонът наелектризиран, (пътували са със силен вятър), пускат въжето към земята, висока потенциална разлика, прескача искричка...
                                Ти си некъф гений,

                                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                                Коментар

                                Working...
                                X