безимeн човешката фантазия е много силно нещо, това как електромобилите ще подменят тези с двг е точно повече фантазия, но нас ни има за да фантазираме и така само правим нови неща които не съществуват в реалността и тя се променя.Така че според мен няма нищо лошо или ненормално че са се появили електромобили, скъпи са безбожно, тежки са - 30-40% от заряда на батерията сигурно се харчи тя да се вози и транспортира. Но пък може би електромобите са платформа за ново поколение автомобили с двг или пък с газови турбини.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
"Скъп на триците, но евтин на брашното" - е поговорка, която умният българин е сътворил в битието си.
Няма българи, които да пръскат парите си, щом знаят как са спечелили същите.
................................................
Няма да повтарям цените, на които се продават отделни модификации на Тесла. Диапазонът от $ 70 000 - $ 130 000 е със сравнително добри възможности на пожароопасните батерии... Те си остават ОПАСНИ в пожарно отношение, независимо от тяхната цена!
Какво излиза на практика? ЕНо българче - студеНче - решило да се изфука /пред колеШките в университета/ с това, че "ИМАЛО" - "модерната" и "ИКОНОМИЧНА" Тесла...
И брои за Теслата "сухото": едни 120 000 лева - 230 000 лева..., за да можеЛ после да се хвали как, ама видите ли - нищо не плащал, за да си движи /максимум ДО/ 40 км. из града... Такава еФтиния! Никакъв разход!
СмЕх!
/е, ако татко му може да си позволи да му направи подаръче - това няма ад е така масово явление..., да живеят татковците - милиардери!/ ))
..................................................
Сега, обаче...
Горната цена на електрокара - никак не му гарантира, че батерията му е с нещо повече от тия, дето с тях някой си изминаваЛ 500 км. - видиш ли ти - ама само с едно зареждане!
Това нещо го няма, включително от СЪОБРАЖЕНИЯТА ЗА СИГУРНОСТ!
Мисля, че вече забравихме оплакванията /за които писах тук/ на "щастливите" собственици, които се оплакват и тръбят навсякъде, че Тесла, чрез ъпдейтите на софтуера си - ограничава възможностите за зареждане на батерията на 70 - 80 % от това, което се е приказвало, преди Мъск да им вземе паричките!
А тия парички са доста, над горестоящите цифри! Е?
Недоволни!
Да де, ама българчето - дето татИ му е взел Тесличка - се фали, колко му е еФтинКо пътуването на 40 км. в градааа!
Какво ти ефтинКо! Направо еФтинджос! ))
...............................................
Ноооо....
А дано не ни е дошло на ум да търсим Тесличка "на старо"!
Защо? ОтСякъде си е готина! ЕФтинджос!
И това го бяхме казАлЕ! 13 - 17 % пада капацитетът на батерията, след първата година!
Ама що? Епа - така! А след втората година? Аааа - не тия на наЗЕ! Всеки има глава на раменете си! Българинът ОБИЧА да експериментира... Дали пък тоя не ме излъга? Всеки има право да не се съгласи с казаното, вкл. и тук!
................................................
Е, какво се получи до тук? След първата година капацитетът на батерийката ми падна с 15 %..., пък Мъск взе, че ми удари секирата с 20 % - и кВо?
Ми - нищо: джиткам си по "линията на тролея", която ми очертават на дисплея и не смея да се отделя на 200 км. от нея..., но пък ми обещават, ЧЕ ЩЕ..., все светло бъдАще!...
................................................
Ема, то па се оказА, че и зимно време - нещо проблемите се наслагват някак /май му се викаше - мултиплицират/ - към горните? Нали в Тесличката трябва да има топло? Ми да! Спор няма!
Е, колко остана пробегът, ако 40 % от капацитета на батерията се изразходва за топлото?
Аааа, не!
Добре де, ами още не сме повторили ония /забравени неща/, които преди няколко месеца нищихме пак тук: за въртящият момент на електромобилчето!
Е, не ни ли стига "инфото", че някога ще можем да зареждаме на всеки 100 метра Теслата си? ЩЕ!
Батерията ни ЩЕ е толкова еФтиКа..., че дори на всеки 50 км. ЩЕ ни чака нова, заредена батерия...
... и няма да губим ЧАС И НЕЩО за зареждане /в своеобразната "кафе-пауза" - за която се изхвърлят любителите на светлото бъдеще... )).../
Ама, ние пък сме си купили зарядно, с което ще "зареждаме" за минути! Даммм, АМА и батерията - вместо с 15-20 % ЩЕ пада с 30-40 % за година - и това е необратимо!
ТатИ ЩЕ ми вземе нова батерия!
Да! Знаем прословутата реплика: татИ ще ми купи колело..., ама ДРУГ ПЪТ! ))
Коментар
-
national power електрическите автомобили имат приложение както и електрокарите, например в затворени складови помещения електрокарите електрокарите няма как да не са предпочитани. Същата работа са електромобилите - за таксита в големи градове с мръсен въздух, за автомобили под наем ..нещо от този вид е бъдещето им. Обаче как ще станат масови е по скоро и със сигурност мода. Със сигурност ще се появят и електромобили които се зареждат като стоят на слънце, но да станат масови абсурд.
D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнениене те наричам никак
просто 5млн. електрички вече са факт и на планетата ни ще се увеличават с по над 2млн. всяка година.
Глупаво е да се твърди че това не влияе на пазарите.
Фейсбук е тъпня, но е глупаво да се твърди, че не влияе на пазарите.
Надявам се да е станало по-ясно.
Коментар
-
тоя палячо до преди месеци мяташе подигравки към Мъск и се обясняваше колко надценена била компанията. Виж го ти сега:
https://youtu.be/Bz9MLiqpsGI
Посмях се, поразгледах му скорошни изяви и се оказа че си променил мнението след като жена му и дъщеря му го накарали да си купят тесла
Коментар
-
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
Електричка е преодоляла за първи път границата от 100км/ч
и уж техничар човек, врещи че не го интересувала.
Кефят ме опулени невежи като им кажа колко лв. плащам за 1000км. пробег градско. "Те такова жувотно нЕма" винаги е голям смях
5млн. електрички, че не влияят на пазара на горива, може да го твърди само мноооого глупав човек.Last edited by national power; 15.01.2020, 12:55.
Коментар
-
Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
Не ме интересува дали им става батерията и какъв е пробега.Въобще ел боклуците не ме интересуват не е само теслъта.На тоя етап не сме дорасли да направим истинска кола която черпи енергия за да се движи по друг начин.Тва с батериите е едни измамници го слагат на едни глупаци набутали се я с техни коли я с акции.
и уж техничар човек, врещи че не го интересувала.
Кефят ме опулени невежи като им кажа колко лв. плащам за 1000км. пробег градско. "Те такова жувотно нЕма" винаги е голям смях
5млн. електрички, че не влияят на пазара на горива, може да го твърди само мноооого глупав човек.Last edited by satz; 15.01.2020, 12:43.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Ако хората се вслушват в мненията ти горко им – със съветите да се шорти от 350-400$ доста болка трябва да е
Според теб:
Колата не става, а в действителност удря конкуренцията в земята
Батерията не става, а е с най-голям пробег
Компанията щяла да фалира всеки момент (и така вече 8 години)
Колите горяли на всеки километър, а статистически шансът електричка (и Тесла включително) да се запали е в пъти по-малък. Я виж какво прави дизеловото опелче с над 280 докладвани случая - https://youtu.be/kRTwylyG8lo
Колата била опасна, а според всяка световна агенция за тестване на безопасност точно теслите са най-сигурните автомобили на пътя
Нямало кой да ги купува, а собствениците на Тесла са най-удовлетворените с голяма преднина пред тези на порше.
Както казах и преди, от време на време имаш проблясъци, но пристрастията ти замъгляват съзнанието и не можеш да извлечеш правилните изводи.
Коментар
-
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
Изводът е, че Дизелът УМИРА !
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение....
Колите горяли на всеки километър, а статистически шансът електричка (и Тесла включително) да се запали е в пъти по-малък. Я виж какво прави дизеловото опелче с над 280 докладвани случая - https://youtu.be/kRTwylyG8lo....
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Личното ми мнение е, че около настоящите нива на цената на акцията на Тесла - Мъск трябва да се САМОосвободи от Тесла, като продаде 20-те си % акции в нея.
Може да греша. Светлото бъдАще ще ни покаже - кой греши. НЯМАМ претенции да съм инвеститор, колкото поддържниците на Мъск /ТУК/ му вярват за светлото /комунистическо/ бъдеще... ))
Батерията МУ НЕ СТАВА! Сам Мъск говори за този ФАКТ на своите СЪакционери...
https://automedia.investor.bg/a/2-no...trima-zaginali
Според теб:
Колата не става, а в действителност удря конкуренцията в земята
Батерията не става, а е с най-голям пробег
Компанията щяла да фалира всеки момент (и така вече 8 години)
Колите горяли на всеки километър, а статистически шансът електричка (и Тесла включително) да се запали е в пъти по-малък. Я виж какво прави дизеловото опелче с над 280 докладвани случая - https://youtu.be/kRTwylyG8lo
Колата била опасна, а според всяка световна агенция за тестване на безопасност точно теслите са най-сигурните автомобили на пътя
Нямало кой да ги купува, а собствениците на Тесла са най-удовлетворените с голяма преднина пред тези на порше.
Както казах и преди, от време на време имаш проблясъци, но пристрастията ти замъгляват съзнанието и не можеш да извлечеш правилните изводи.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Много "ЩЕ", много силна вяра в "светлото бъдАще"... ...
Това не бяха ли идеите на: утопистити и комунистите? Защо Мъск изполва приоритети на Ленин, Маркс?
Лошо няма! Балъчета винаги ще се намерят, които ще повтарят до припадък мантрата: за светло бъдеще, за светкавичното, бързо забогатяване...
А, ще има и такива, които може би вече трябва да ни кажат, как са купили акции на минимума, които пък ще продадат на върха... ))
Оффф, съвсем забравих, че акцията щяла да върви само в една посока...
................................................
Личното ми мнение е, че около настоящите нива на цената на акцията на Тесла - Мъск трябва да се САМОосвободи от Тесла, като продаде 20-те си % акции в нея.
Може да греша. Светлото бъдАще ще ни покаже - кой греши. НЯМАМ претенции да съм инвеститор, колкото поддържниците на Мъск /ТУК/ му вярват за светлото /комунистическо/ бъдеще... ))
Батерията МУ НЕ СТАВА! Сам Мъск говори за този ФАКТ на своите СЪакционери...
.................................................
Приземявайки се, някои тук могат да се замислят и върху фактите ДНЕС. Не са обнадеждаващи, но някои /поне/ ще поизтрезнеят...
"Три катастрофи с участието на автомобили на Tesla, при които загинаха трима души, засилиха разследването на американските власти върху автопилота на компанията, съобщи АП....
В неделя Tesla Model S излезе с висока скорост от магистрала в Калифорния, мина на червен сигнал на светофара и удари Honda Civic, като уби двама души в японския автомобил. В същия ден Tesla Model 3 удари спряла пожарна кола на автомагистрала в Индиана, като пътникът в електрическият автомобил загина. А на 7 декември друг Model 3 нацели полицейска кола на магистрала в Кънектикът, за щастие инцидентът се размина без жертви.
Специализираното звено за разследване на катастрофи на американския Национален институт за безопасност на движението (NHTSA) вече започна да нищи катастрофата в Калифорния. Експертите още не са решили дали звеното ще разгледа и инцидента в Индиана. И в двата случая властите още не са определили дали автопилотът на Tesla е бил използван. NHTSA разследва също и катастрофата в Кънектикът, при която шофьорът казал на полицията, че колата е работила на автопилот.........................
NHTSA започна разследвания на 13 катастрофи с участието на автомобили на Tesla, в които агенцията смята, че е бил задействан автопилотът....................................... ......."
https://automedia.investor.bg/a/2-no...trima-zaginaliLast edited by безимeн; 14.01.2020, 21:24.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
2025 -2027ма почти всички ще произвеждат масово електрички. 2023та ДВГ и електричка ще се произвеждат на еднаква базова цена заради спада в цените на батериите.
Това е хвърляне на прах в очите на публиката за да удължат някоя друга година продсжбите на ДВГ.
Самият факт че тесла М3 продава повече автомобили от БМВ, МЕРЦ,АУДИ,ЛЕКСУС и всички други луксозни марки взети заедно е показателен
Коментар
-
Първоначално изпратено от national power Разгледай мнениеЩе ще ще само че 3027
Коментар
Коментар