IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    Тодор е измислил как батериите за ел.колите да се направят стандартни и да се рециклират лесно и това пак ви е лошо. То вие не знаете какво искате.
    Ти знаеш ли сега каква теза защитаваш . че специалистите дето са толкова много са направили едни прекрасни батерии и направо няма какво да им се пипне на тези батерии, а да и те ще измислят прогреса при батериите. Ами те са заети да правят батерии, може да нямат време..не знам.
    Тезата супертрейдър е че не можеш да измислиш нещо за което нямаш абсолютно никакви познания. Абсолютно никакви.
    За да направи това за което говориш, трябва съвместна работа на две отделни, как да кажа - науки.
    А ако работите в тийм, то всеки трябва да познава отгоре-отгоре работата на другия че поне да може да задава адекватни въпроси свързани с неговата част.
    Най-добрият пример е печатането на чипове. Там работят химици и електронни инженери. Само съвместно могат да постигнат това което е постигнато.


    Last edited by X_Y; 25.03.2021, 19:12.
    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      13ADROL
      Тодор е измислил как батериите за ел.колите да се направят стандартни и да се рециклират лесно и това пак ви е лошо. То вие не знаете какво искате..
      Това само друг луд може да го твърди!
      Last edited by X_Y; 25.03.2021, 18:45.

      Коментар


      • Тодор е измислил как батериите за ел.колите да се направят стандартни и да се рециклират лесно и това пак ви е лошо. То вие не знаете какво искате.
        Ти знаеш ли сега каква теза защитаваш . че специалистите дето са толкова много са направили едни прекрасни батерии и направо няма какво да им се пипне на тези батерии, а да и те ще измислят прогреса при батериите. Ами те са заети да правят батерии, може да нямат време..не знам.
        Last edited by X_Y; 25.03.2021, 18:44.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          Може би фактическото напрежение се гледа по тези графики, номиналното е това което се очаква да се поддържа най дълго време от източника - батерията предполагам. Този спор става като за джаулите и киловатчасите.
          Поне ти спри да се излагаш. Фактическо напрежение...
          Last edited by X_Y; 25.03.2021, 18:44.
          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

          Коментар


          • sando1, все пак нещата изникват винаги в една глава и после тя ако сподели ще го научат 100 или както казваш милиони. Според мен само медицината ако направи нещо по въпроса по телепатия може би да се случват колективно нещата, а знам ли може да има някакво развитие.
            Има един принцип на математическата индукция, по скоро на него бих се опрял - случвало ли се е някой българин да направи някакво откритие е въпроса ? Правилния отговор е - да . Тогава е напълно възможно това да се е случило отново.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              Същината на спора е съвсем друга - може ли някой българин да зададе бъдещата стандартна конструкция за ел.мобили батерии.
              Ако това е същината, то отговора е ясен - и да има такъв българин, то той 100% няма да е пирамид или супертрейдър. А иначе на разумните хора е ясно, че десетки, стотици хиляди ако не и милиони специалисти работят по темата батерии и се надпреварват един с друг. Илюзия е да се мисли че единична личност може да има фундаменталоно значение в този сегмент. Проблемите на двамата "теоретици" са по-скоро медицински.

              Коментар


              • Същината на спора е съвсем друга - може ли някой българин да зададе бъдещата стандартна конструкция за ел.мобили батерии. И включително сега да е пригодна и за оловни гелови батерии. то иначе е ясно че Китай толкова много се е развил че литиевата химия стои вече в магазина. Който провери ще открие че китайците си произвеждат някакви ел.коли и си им поставят гелови батерии, няма да е поради излишъци от литиеви. Само си представете повече ел.коли и цената на лития може да почне да се държи като биткойна
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                  Ха-ха-хааа!

                  Измамник!

                  Чист! Вече почна да мери неизмеримото

                  Коментар


                  • Може би фактическото напрежение се гледа по тези графики, номиналното е това което се очаква да се поддържа най дълго време от източника - батерията предполагам. Този спор става като за джаулите и киловатчасите.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                      Именно. Щото, на деца кибрит не се дава.
                      Ха-ха-хааа!

                      Измамник!

                      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                        Всички знаят че няма.
                        Знаят и защо,

                        Именно. Щото, на деца кибрит не се дава.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                          Точно на теб ли? ХА!
                          (Ядец. Няма!)
                          Всички знаят че няма.
                          Знаят и защо,

                          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                            Когато кажеш как се измерва вътрешното съпротивление на една батерия, яла пак.
                            Точно на теб ли? ХА!
                            (Ядец. Няма!)

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                              Трябва да знаеш, че си в грешка. НОМИНАЛНОТО напрежение е това, за което, е проектирана и произведена. Има още вътр.съпротивление и фактическо напрежение, +капацитет и т.н. Ще рече, фактите са други и напразно лъжеш човека.
                              Когато кажеш как се измерва вътрешното съпротивление на една батерия, яла пак.


                              ПП
                              какво е това "фактическо" напрежение?
                              Леле-мале!


                              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                                Трябва нещо да знаеш. А то е че всичко в една батерия независимо каква се измерва само с напрежението.
                                За това казах че не се "приема" стойност. Единственото вярно е номиналното напрежение. Номиналното напрежение на една литиева батерия е 3.8V (
                                според Тесла). Достигането на 4.2V е само при заряд, след което зареждането трябва да се прекрати.
                                За да измериш напрежението на която и да е батерия - в случая на Тесла - след достигане на 4.2 V зареждането се прекратява и батерията се оставя да "отлежи" 24 часа. Ако напрежението върху нея е различно от 3.8V то тя е негодна.
                                Както казах всичко се следи чрез напрежението - товарът върху батерията, колко е разредена, при определени условия колко се е загряла... всичко.
                                Преди няколко дена показах една картинка на "модул" на Тесла за 85Квт батерия.
                                Данните му са
                                5.3Квт,
                                22.8V номинално, 25.2V максимално, 18V минимално напрежение
                                444 батерии.
                                Трябва да знаеш, че си в грешка. НОМИНАЛНОТО напрежение е това, за което, е проектирана и произведена. Има още вътр.съпротивление и фактическо напрежение, +капацитет и т.н. Ще рече, фактите са други и напразно лъжеш човека.

                                Коментар

                                Working...
                                X