IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Много "ЩЕ", много силна вяра в "светлото бъдАще"... ...

    Това не бяха ли идеите на: утопистити и комунистите? Защо Мъск изполва приоритети на Ленин, Маркс?

    Лошо няма! Балъчета винаги ще се намерят, които ще повтарят до припадък мантрата: за светло бъдеще, за светкавичното, бързо забогатяване...

    А, ще има и такива, които може би вече трябва да ни кажат, как са купили акции на минимума, които пък ще продадат на върха... ))

    Оффф, съвсем забравих, че акцията щяла да върви само в една посока...

    ................................................

    Личното ми мнение е, че около настоящите нива на цената на акцията на Тесла - Мъск трябва да се САМОосвободи от Тесла, като продаде 20-те си % акции в нея.

    Може да греша. Светлото бъдАще ще ни покаже - кой греши. НЯМАМ претенции да съм инвеститор, колкото поддържниците на Мъск /ТУК/ му вярват за светлото /комунистическо/ бъдеще... ))

    Батерията МУ НЕ СТАВА! Сам Мъск говори за този ФАКТ на своите СЪакционери...

    .................................................

    Приземявайки се, някои тук могат да се замислят и върху фактите ДНЕС. Не са обнадеждаващи, но някои /поне/ ще поизтрезнеят...

    "Три катастрофи с участието на автомобили на Tesla, при които загинаха трима души, засилиха разследването на американските власти върху автопилота на компанията, съобщи АП....

    В неделя Tesla Model S излезе с висока скорост от магистрала в Калифорния, мина на червен сигнал на светофара и удари Honda Civic, като уби двама души в японския автомобил. В същия ден Tesla Model 3 удари спряла пожарна кола на автомагистрала в Индиана, като пътникът в електрическият автомобил загина. А на 7 декември друг Model 3 нацели полицейска кола на магистрала в Кънектикът, за щастие инцидентът се размина без жертви.

    Специализираното звено за разследване на катастрофи на американския Национален институт за безопасност на движението (NHTSA) вече започна да нищи катастрофата в Калифорния. Експертите още не са решили дали звеното ще разгледа и инцидента в Индиана. И в двата случая властите още не са определили дали автопилотът на Tesla е бил използван. NHTSA разследва също и катастрофата в Кънектикът, при която шофьорът казал на полицията, че колата е работила на автопилот.........................


    NHTSA започна разследвания на 13 катастрофи с участието на автомобили на Tesla, в които агенцията смята, че е бил задействан автопилотът....................................... ......."

    https://automedia.investor.bg/a/2-no...trima-zaginali
    Last edited by безимeн; 14.01.2020, 21:24.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

      2025 -2027ма почти всички ще произвеждат масово електрички. 2023та ДВГ и електричка ще се произвеждат на еднаква базова цена заради спада в цените на батериите.
      Това е хвърляне на прах в очите на публиката за да удължат някоя друга година продсжбите на ДВГ.
      Самият факт че тесла М3 продава повече автомобили от БМВ, МЕРЦ,АУДИ,ЛЕКСУС и всички други луксозни марки взети заедно е показателен
      Това на Марс ли?

      Коментар


      • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
        Ще ще ще само че 3027
        Не бой се, в твоето село ще дойдат през януари 4027

        Коментар


        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
          Това което се случва с акциите на Тесла е нечовешко. Не мога и да си мисля какво им е на шортърите. При близо 20% short float ще стане касапница като започнат да закриват по-масово.
          По-интересното е кой е толкова упорит, за да устои на такива ръстове
          Няма да се учудя ако след време се окаже че петролните консорциуми са шортили до дупка за да дърпат компанията надолу. Като се има предвид, че само за 2019 загубите са за над 8 милиарда долара не се сещам кой друг ще е с толкова дълбоки джобове да покрива загубите
          Не бе дадо ти си е свалил шортите.То на измамниците и некадърните все някой им пречи и всичко при тях е ще.Я ни разкажи ти с какво се набута та с такава ярост подскачаш в защита на тоя измамник с акции ли се набута?

          Коментар


          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

            2025 -2027ма почти всички ще произвеждат масово електрички. 2023та ДВГ и електричка ще се произвеждат на еднаква базова цена заради спада в цените на батериите.
            Това е хвърляне на прах в очите на публиката за да удължат някоя друга година продсжбите на ДВГ.
            Самият факт че тесла М3 продава повече автомобили от БМВ, МЕРЦ,АУДИ,ЛЕКСУС и всички други луксозни марки взети заедно е показателен
            Ще ще ще само че 3027

            Коментар


            • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

              Ако 2030та БМВ все още поддържа 70% модели на ДВГ, направо ги пиши мъртви.
              2025 -2027ма почти всички ще произвеждат масово електрички. 2023та ДВГ и електричка ще се произвеждат на еднаква базова цена заради спада в цените на батериите.
              Това е хвърляне на прах в очите на публиката за да удължат някоя друга година продсжбите на ДВГ.
              Самият факт че тесла М3 продава повече автомобили от БМВ, МЕРЦ,АУДИ,ЛЕКСУС и всички други луксозни марки взети заедно е показателен

              Коментар


              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                09.01.2020

                BMW ще продължи да залага още дълги години на двигателите с вътрешно горене.
                Нещо реалистично, сравнено с масовата психоза на "подменяне" на 1.5 милиарда работещи топлинни двигатели... ))

                BMW ще продължава да залага на двигатели с вътрешно горене поне още 30 години, но същевременно с това ще бъдат спрени някои мощни двигатели, като V12, с работен обем 6.6 литра.

                Шефът на отдела за разработка на баварците Клаус Фрьолих издаде интересна информация относно бъдещите планове на BMW . Заради постоянно променящите се законови изисквания, BMW ще ъпдейтва и променя двигателите с вътрешно горене. Това ще струва много пари, затова хората от Мюнхен ще съкратят гамата от двигатели през следващите години. Очаква се да отпаднат дизеловите 1,5-литров 3-цилиндров (например в Mini One D) и 6-цилиндровият Quadturbo (например в M550d), съобщи Фрьолих. Внушителният двигател V12 с 6,6 литра работен обем и 585 к.с. (в момента в M760Li), ще бъде запазен само до края на моделния цикъл през 2023 г.

                Фрьолих обнадеждава и феновете с бензин в кръвта: „Нашите 4- и 6-цилиндрови дизелови агрегати ще се предлагат поне още 20 години, а бензиновите двигатели – поне още 30 години!“ Остава само въпросът за V8, който в момента се използва от няколко модела на M GmbH. Според Фрьолих V8 не е много в крак с времето, затова BMW работят по 6-цилиндров Plug-in-хибрид с 600 к.с. и впечатляващ максимален въртящ момент!

                Целта: до 2030 г. между 20 и 30 процента от всички нови модели на BMW да бъдат електрифицирани.
                Ако 2030та БМВ все още поддържа 70% модели на ДВГ, направо ги пиши мъртви.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                  Това което се случва с акциите на Тесла е нечовешко. Не мога и да си мисля какво им е на шортърите. При близо 20% short float ще стане касапница като започнат да закриват по-масово.
                  По-интересното е кой е толкова упорит, за да устои на такива ръстове
                  Няма да се учудя ако след време се окаже че петролните консорциуми са шортили до дупка за да дърпат компанията надолу. Като се има предвид, че само за 2019 загубите са за над 8 милиарда долара не се сещам кой друг ще е с толкова дълбоки джобове да покрива загубите
                  Другите автопроизводители също са сред заподозрените. Но вече ще хвърлят пешкира изглежда и като настъпи шорт скуиз много ще изгорят.

                  https://www.cnbc.com/2020/01/13/oppe...utomakers.html
                  Last edited by BobyB; 14.01.2020, 18:48.

                  Коментар


                  • Това което се случва с акциите на Тесла е нечовешко. Не мога и да си мисля какво им е на шортърите. При близо 20% short float ще стане касапница като започнат да закриват по-масово.
                    По-интересното е кой е толкова упорит, за да устои на такива ръстове
                    Няма да се учудя ако след време се окаже че петролните консорциуми са шортили до дупка за да дърпат компанията надолу. Като се има предвид, че само за 2019 загубите са за над 8 милиарда долара не се сещам кой друг ще е с толкова дълбоки джобове да покрива загубите

                    Коментар



                    • Със сигурност след стотина години електромобилите и автоматизацията ще ни завладеят напълно. И ето- вчера попаднах на новината, че над 400 хиляди работни места в Германия ще бъдат закрити през следващите години заради навлизането на електромобилите, защото двигателите им са направени от по-малко части, изискват по-малка поддръжка, съответно и малко работна ръка. това ще е реалността .

                      Коментар


                      • 09.01.2020

                        BMW ще продължи да залага още дълги години на двигателите с вътрешно горене.
                        Нещо реалистично, сравнено с масовата психоза на "подменяне" на 1.5 милиарда работещи топлинни двигатели... ))

                        BMW ще продължава да залага на двигатели с вътрешно горене поне още 30 години, но същевременно с това ще бъдат спрени някои мощни двигатели, като V12, с работен обем 6.6 литра.

                        Шефът на отдела за разработка на баварците Клаус Фрьолих издаде интересна информация относно бъдещите планове на BMW . Заради постоянно променящите се законови изисквания, BMW ще ъпдейтва и променя двигателите с вътрешно горене. Това ще струва много пари, затова хората от Мюнхен ще съкратят гамата от двигатели през следващите години. Очаква се да отпаднат дизеловите 1,5-литров 3-цилиндров (например в Mini One D) и 6-цилиндровият Quadturbo (например в M550d), съобщи Фрьолих. Внушителният двигател V12 с 6,6 литра работен обем и 585 к.с. (в момента в M760Li), ще бъде запазен само до края на моделния цикъл през 2023 г.

                        Фрьолих обнадеждава и феновете с бензин в кръвта: „Нашите 4- и 6-цилиндрови дизелови агрегати ще се предлагат поне още 20 години, а бензиновите двигатели – поне още 30 години!“ Остава само въпросът за V8, който в момента се използва от няколко модела на M GmbH. Според Фрьолих V8 не е много в крак с времето, затова BMW работят по 6-цилиндров Plug-in-хибрид с 600 к.с. и впечатляващ максимален въртящ момент!

                        Целта: до 2030 г. между 20 и 30 процента от всички нови модели на BMW да бъдат електрифицирани.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от barbaron Разгледай мнение
                          Прав си
                          На графиката ти се вижда броя на транспортните средства с конски двигател (файтони и каруци) - 96,6% малко след 1876 г..
                          Да се концентрираме върху тях
                          Ето това се случва, когато нова и по-добра технология започне да измества старата:

                          Click image for larger version

Name:	Tesla 01.jpg
Views:	1
Size:	60.5 КБ
ID:	3530644

                          Click image for larger version

Name:	Tesla 02.jpg
Views:	1
Size:	51.3 КБ
ID:	3530645

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                            Като по осведомен ще дадеш ли диаграма на акцията от началото на компанията, че да знаем тези 7 милиарда кога ще бъдат избити
                            Сериозните инвеститори отдавна са напред от компанията.

                            Гледайте интервюто на Ron Baron, за да разберете как разсъждават инвеститорите в Тесла:
                            https://www.youtube.com/watch?v=u29B-xnm2Gw

                            Click image for larger version

Name:	Tesla 04.jpg
Views:	1
Size:	62.0 КБ
ID:	3530640

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                              [ATTACH=CONFIG]n3530396[/ATTACH]


                              Понякога се замислям, защо Уорън Бъфет инвестира в китайските електрички BYD ?
                              Имаш проблясъци понякога

                              Бъфет е инвестирал в сигурен и растящ пазар в компания със сериозна подкрепена от правителството на Китай, което предприема драконовски мерки за насърчаване на електрическите автомобили. гарантиран растеж с почти нулев риск!
                              И въпреки огромния Китайски пазар, Тесла е реализирала повече продажби с цени на автомобила 2 – 3 пъти по-високи от BYD. С пускането на Tesla China, отпадането на митата и made in china продажбите за следващата година ще са 150 – 200 хил само в Китай. Да се обзалагаме ли в края на 2020 какви ще са продажбите на тесла и BYD

                              Click image for larger version

Name:	Tesla 01.jpg
Views:	1
Size:	94.4 КБ
ID:	3530635

                              Click image for larger version

Name:	Tesla 02.jpg
Views:	1
Size:	84.8 КБ
ID:	3530636

                              Click image for larger version

Name:	Tesla 3.jpg
Views:	1
Size:	41.5 КБ
ID:	3530637

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от 78-10 Разгледай мнение

                                Аз пък си мислех, че, казано по лаишки, от някакъв дефект започват накъде да дават на късо, вдига се температурата, разрушенията и областта на късото се увеличават и това е "горенето".
                                Ако съм прав, за това "горене" не трябва кислород и не може да се угаси. Един вид бомба, но с бавно взривяване.
                                Ако възникне КС извън батерията, прекъсваш тока на мига и (ако успееш) би трябвало всичко да е наред. Ако възникне в 1 (един) елемент вътре в нея, без външно КС, трябва да прекъснеш външната верига и да премахнеш този един елемент. Понеже елементите са свързани последователно, прекъсваш тока на цялата батерия и, ако нещо отписваш, са някакви проценти мощност. Проблемът е по-сложен, ако имаш КС при повече от един елемент, щото някак е твърде сложно да напъхаш маса контактори за = навсякъде. Изобщо, най-голямото противоречив м/у функционалност и безопасност, е стремежът към пределна печалба, простота ѝ технологичност ЕДНОВРЕМЕННО.

                                Коментар

                                Working...
                                X