IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

    Ако хората се вслушват в мненията ти горко им – със съветите да се шорти от 350-400$ доста болка трябва да е

    Според теб:
    Колата не става, а в действителност удря конкуренцията в земята

    Батерията не става, а е с най-голям пробег

    Компанията щяла да фалира всеки момент (и така вече 8 години)

    Колите горяли на всеки километър, а статистически шансът електричка (и Тесла включително) да се запали е в пъти по-малък. Я виж какво прави дизеловото опелче с над 280 докладвани случая - https://youtu.be/kRTwylyG8lo

    Колата била опасна, а според всяка световна агенция за тестване на безопасност точно теслите са най-сигурните автомобили на пътя

    Нямало кой да ги купува, а собствениците на Тесла са най-удовлетворените с голяма преднина пред тези на порше.

    Както казах и преди, от време на време имаш проблясъци, но пристрастията ти замъгляват съзнанието и не можеш да извлечеш правилните изводи.
    Не ме интересува дали им става батерията и какъв е пробега.Въобще ел боклуците не ме интересуват не е само теслъта.На тоя етап не сме дорасли да направим истинска кола която черпи енергия за да се движи по друг начин.Тва с батериите е едни измамници го слагат на едни глупаци набутали се я с техни коли я с акции.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение

      Изводът е, че Дизелът УМИРА !
      Да де то няма нищо вечно но ти няма да доживееш да видиш смъртта му.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
        ....
        Колите горяли на всеки километър, а статистически шансът електричка (и Тесла включително) да се запали е в пъти по-малък. Я виж какво прави дизеловото опелче с над 280 докладвани случая - https://youtu.be/kRTwylyG8lo....
        Изводът е, че Дизелът УМИРА !

        Коментар


        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

          Личното ми мнение е, че около настоящите нива на цената на акцията на Тесла - Мъск трябва да се САМОосвободи от Тесла, като продаде 20-те си % акции в нея.

          Може да греша. Светлото бъдАще ще ни покаже - кой греши. НЯМАМ претенции да съм инвеститор, колкото поддържниците на Мъск /ТУК/ му вярват за светлото /комунистическо/ бъдеще... ))

          Батерията МУ НЕ СТАВА! Сам Мъск говори за този ФАКТ на своите СЪакционери...


          https://automedia.investor.bg/a/2-no...trima-zaginali
          Ако хората се вслушват в мненията ти горко им – със съветите да се шорти от 350-400$ доста болка трябва да е

          Според теб:
          Колата не става, а в действителност удря конкуренцията в земята

          Батерията не става, а е с най-голям пробег

          Компанията щяла да фалира всеки момент (и така вече 8 години)

          Колите горяли на всеки километър, а статистически шансът електричка (и Тесла включително) да се запали е в пъти по-малък. Я виж какво прави дизеловото опелче с над 280 докладвани случая - https://youtu.be/kRTwylyG8lo

          Колата била опасна, а според всяка световна агенция за тестване на безопасност точно теслите са най-сигурните автомобили на пътя

          Нямало кой да ги купува, а собствениците на Тесла са най-удовлетворените с голяма преднина пред тези на порше.

          Както казах и преди, от време на време имаш проблясъци, но пристрастията ти замъгляват съзнанието и не можеш да извлечеш правилните изводи.

          Коментар


          • Много "ЩЕ", много силна вяра в "светлото бъдАще"... ...

            Това не бяха ли идеите на: утопистити и комунистите? Защо Мъск изполва приоритети на Ленин, Маркс?

            Лошо няма! Балъчета винаги ще се намерят, които ще повтарят до припадък мантрата: за светло бъдеще, за светкавичното, бързо забогатяване...

            А, ще има и такива, които може би вече трябва да ни кажат, как са купили акции на минимума, които пък ще продадат на върха... ))

            Оффф, съвсем забравих, че акцията щяла да върви само в една посока...

            ................................................

            Личното ми мнение е, че около настоящите нива на цената на акцията на Тесла - Мъск трябва да се САМОосвободи от Тесла, като продаде 20-те си % акции в нея.

            Може да греша. Светлото бъдАще ще ни покаже - кой греши. НЯМАМ претенции да съм инвеститор, колкото поддържниците на Мъск /ТУК/ му вярват за светлото /комунистическо/ бъдеще... ))

            Батерията МУ НЕ СТАВА! Сам Мъск говори за този ФАКТ на своите СЪакционери...

            .................................................

            Приземявайки се, някои тук могат да се замислят и върху фактите ДНЕС. Не са обнадеждаващи, но някои /поне/ ще поизтрезнеят...

            "Три катастрофи с участието на автомобили на Tesla, при които загинаха трима души, засилиха разследването на американските власти върху автопилота на компанията, съобщи АП....

            В неделя Tesla Model S излезе с висока скорост от магистрала в Калифорния, мина на червен сигнал на светофара и удари Honda Civic, като уби двама души в японския автомобил. В същия ден Tesla Model 3 удари спряла пожарна кола на автомагистрала в Индиана, като пътникът в електрическият автомобил загина. А на 7 декември друг Model 3 нацели полицейска кола на магистрала в Кънектикът, за щастие инцидентът се размина без жертви.

            Специализираното звено за разследване на катастрофи на американския Национален институт за безопасност на движението (NHTSA) вече започна да нищи катастрофата в Калифорния. Експертите още не са решили дали звеното ще разгледа и инцидента в Индиана. И в двата случая властите още не са определили дали автопилотът на Tesla е бил използван. NHTSA разследва също и катастрофата в Кънектикът, при която шофьорът казал на полицията, че колата е работила на автопилот.........................


            NHTSA започна разследвания на 13 катастрофи с участието на автомобили на Tesla, в които агенцията смята, че е бил задействан автопилотът....................................... ......."

            https://automedia.investor.bg/a/2-no...trima-zaginali
            Last edited by безимeн; 14.01.2020, 21:24.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

              2025 -2027ма почти всички ще произвеждат масово електрички. 2023та ДВГ и електричка ще се произвеждат на еднаква базова цена заради спада в цените на батериите.
              Това е хвърляне на прах в очите на публиката за да удължат някоя друга година продсжбите на ДВГ.
              Самият факт че тесла М3 продава повече автомобили от БМВ, МЕРЦ,АУДИ,ЛЕКСУС и всички други луксозни марки взети заедно е показателен
              Това на Марс ли?

              Коментар


              • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
                Ще ще ще само че 3027
                Не бой се, в твоето село ще дойдат през януари 4027

                Коментар


                • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                  Това което се случва с акциите на Тесла е нечовешко. Не мога и да си мисля какво им е на шортърите. При близо 20% short float ще стане касапница като започнат да закриват по-масово.
                  По-интересното е кой е толкова упорит, за да устои на такива ръстове
                  Няма да се учудя ако след време се окаже че петролните консорциуми са шортили до дупка за да дърпат компанията надолу. Като се има предвид, че само за 2019 загубите са за над 8 милиарда долара не се сещам кой друг ще е с толкова дълбоки джобове да покрива загубите
                  Не бе дадо ти си е свалил шортите.То на измамниците и некадърните все някой им пречи и всичко при тях е ще.Я ни разкажи ти с какво се набута та с такава ярост подскачаш в защита на тоя измамник с акции ли се набута?

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                    2025 -2027ма почти всички ще произвеждат масово електрички. 2023та ДВГ и електричка ще се произвеждат на еднаква базова цена заради спада в цените на батериите.
                    Това е хвърляне на прах в очите на публиката за да удължат някоя друга година продсжбите на ДВГ.
                    Самият факт че тесла М3 продава повече автомобили от БМВ, МЕРЦ,АУДИ,ЛЕКСУС и всички други луксозни марки взети заедно е показателен
                    Ще ще ще само че 3027

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                      Ако 2030та БМВ все още поддържа 70% модели на ДВГ, направо ги пиши мъртви.
                      2025 -2027ма почти всички ще произвеждат масово електрички. 2023та ДВГ и електричка ще се произвеждат на еднаква базова цена заради спада в цените на батериите.
                      Това е хвърляне на прах в очите на публиката за да удължат някоя друга година продсжбите на ДВГ.
                      Самият факт че тесла М3 продава повече автомобили от БМВ, МЕРЦ,АУДИ,ЛЕКСУС и всички други луксозни марки взети заедно е показателен

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                        09.01.2020

                        BMW ще продължи да залага още дълги години на двигателите с вътрешно горене.
                        Нещо реалистично, сравнено с масовата психоза на "подменяне" на 1.5 милиарда работещи топлинни двигатели... ))

                        BMW ще продължава да залага на двигатели с вътрешно горене поне още 30 години, но същевременно с това ще бъдат спрени някои мощни двигатели, като V12, с работен обем 6.6 литра.

                        Шефът на отдела за разработка на баварците Клаус Фрьолих издаде интересна информация относно бъдещите планове на BMW . Заради постоянно променящите се законови изисквания, BMW ще ъпдейтва и променя двигателите с вътрешно горене. Това ще струва много пари, затова хората от Мюнхен ще съкратят гамата от двигатели през следващите години. Очаква се да отпаднат дизеловите 1,5-литров 3-цилиндров (например в Mini One D) и 6-цилиндровият Quadturbo (например в M550d), съобщи Фрьолих. Внушителният двигател V12 с 6,6 литра работен обем и 585 к.с. (в момента в M760Li), ще бъде запазен само до края на моделния цикъл през 2023 г.

                        Фрьолих обнадеждава и феновете с бензин в кръвта: „Нашите 4- и 6-цилиндрови дизелови агрегати ще се предлагат поне още 20 години, а бензиновите двигатели – поне още 30 години!“ Остава само въпросът за V8, който в момента се използва от няколко модела на M GmbH. Според Фрьолих V8 не е много в крак с времето, затова BMW работят по 6-цилиндров Plug-in-хибрид с 600 к.с. и впечатляващ максимален въртящ момент!

                        Целта: до 2030 г. между 20 и 30 процента от всички нови модели на BMW да бъдат електрифицирани.
                        Ако 2030та БМВ все още поддържа 70% модели на ДВГ, направо ги пиши мъртви.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                          Това което се случва с акциите на Тесла е нечовешко. Не мога и да си мисля какво им е на шортърите. При близо 20% short float ще стане касапница като започнат да закриват по-масово.
                          По-интересното е кой е толкова упорит, за да устои на такива ръстове
                          Няма да се учудя ако след време се окаже че петролните консорциуми са шортили до дупка за да дърпат компанията надолу. Като се има предвид, че само за 2019 загубите са за над 8 милиарда долара не се сещам кой друг ще е с толкова дълбоки джобове да покрива загубите
                          Другите автопроизводители също са сред заподозрените. Но вече ще хвърлят пешкира изглежда и като настъпи шорт скуиз много ще изгорят.

                          https://www.cnbc.com/2020/01/13/oppe...utomakers.html
                          Last edited by BobyB; 14.01.2020, 18:48.

                          Коментар


                          • Това което се случва с акциите на Тесла е нечовешко. Не мога и да си мисля какво им е на шортърите. При близо 20% short float ще стане касапница като започнат да закриват по-масово.
                            По-интересното е кой е толкова упорит, за да устои на такива ръстове
                            Няма да се учудя ако след време се окаже че петролните консорциуми са шортили до дупка за да дърпат компанията надолу. Като се има предвид, че само за 2019 загубите са за над 8 милиарда долара не се сещам кой друг ще е с толкова дълбоки джобове да покрива загубите

                            Коментар



                            • Със сигурност след стотина години електромобилите и автоматизацията ще ни завладеят напълно. И ето- вчера попаднах на новината, че над 400 хиляди работни места в Германия ще бъдат закрити през следващите години заради навлизането на електромобилите, защото двигателите им са направени от по-малко части, изискват по-малка поддръжка, съответно и малко работна ръка. това ще е реалността .

                              Коментар


                              • 09.01.2020

                                BMW ще продължи да залага още дълги години на двигателите с вътрешно горене.
                                Нещо реалистично, сравнено с масовата психоза на "подменяне" на 1.5 милиарда работещи топлинни двигатели... ))

                                BMW ще продължава да залага на двигатели с вътрешно горене поне още 30 години, но същевременно с това ще бъдат спрени някои мощни двигатели, като V12, с работен обем 6.6 литра.

                                Шефът на отдела за разработка на баварците Клаус Фрьолих издаде интересна информация относно бъдещите планове на BMW . Заради постоянно променящите се законови изисквания, BMW ще ъпдейтва и променя двигателите с вътрешно горене. Това ще струва много пари, затова хората от Мюнхен ще съкратят гамата от двигатели през следващите години. Очаква се да отпаднат дизеловите 1,5-литров 3-цилиндров (например в Mini One D) и 6-цилиндровият Quadturbo (например в M550d), съобщи Фрьолих. Внушителният двигател V12 с 6,6 литра работен обем и 585 к.с. (в момента в M760Li), ще бъде запазен само до края на моделния цикъл през 2023 г.

                                Фрьолих обнадеждава и феновете с бензин в кръвта: „Нашите 4- и 6-цилиндрови дизелови агрегати ще се предлагат поне още 20 години, а бензиновите двигатели – поне още 30 години!“ Остава само въпросът за V8, който в момента се използва от няколко модела на M GmbH. Според Фрьолих V8 не е много в крак с времето, затова BMW работят по 6-цилиндров Plug-in-хибрид с 600 к.с. и впечатляващ максимален въртящ момент!

                                Целта: до 2030 г. между 20 и 30 процента от всички нови модели на BMW да бъдат електрифицирани.

                                Коментар

                                Working...
                                X