IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

    Принципите затова са принципи, защото, се отнасят до много, а не до единствена електрохимична система. Затова, може и да не ти харесва но...
    Предложих, за кой ли път, прототип. Не да се надвикваме, а да проверим на практика. Кое те притеснява? Щял съм да "измамя"? Затова и предлагам, на дело, от пластмаса и метал, да няма сръдни. За кой пореден път, и аз забравих вече.
    Ми дай снимка на този прототип.
    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • Освен това, нека не забравяме че, по света, живеят много хора. Различни. И, за а тях, различни свойства и качества, са приоритетни. Затова, което не се харесва на Матеев, може пък, на половин Индия да се хареса а, значи, близо 200 милиона ел.мобили, да карат именно с такива (нека не забиваме отсега, точно какви) батерии...

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

        ГЛУПОСТИ НА ТЪРКАЛЕТА !!!!!

        Оловните акумулатори никога не са били и никога няма да станат алтернатива за електромобилите !!!
        Принципите затова са принципи, защото, се отнасят до много, а не до единствена електрохимична система. Затова, може и да не ти харесва но...
        Предложих, за кой ли път, прототип. Не да се надвикваме, а да проверим на практика. Кое те притеснява? Щял съм да "измамя"? Затова и предлагам, на дело, от пластмаса и метал, да няма сръдни. За кой пореден път, и аз забравих вече.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

          Принципите, които предлагам, са в пряка и непосредствена връзка с елекромобилите, т.к.повишават качествата на батериите.
          ГЛУПОСТИ НА ТЪРКАЛЕТА !!!!!

          Оловните акумулатори никога не са били и никога няма да станат алтернатива за електромобилите !!!

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Mateev

            Не по темата. Господа модератори - къде спите. Темата е за електрическите автомобили .....
            Принципите, които предлагам, са в пряка и непосредствена връзка с елекромобилите, т.к.повишават качествата на батериите.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

              ГЛУПОСТИ НА ТЪРКАЛЕТА !!!

              Некадърност, некомпетентност, Дънинг-Крюгер !!!
              Ако видиш действащ прототип, ще продължиш ли да твърдиш същото?

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
                Аааууу! Мъск направо ще те позлати!
                Налэ.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                  В един съд с електролит, може да се напъхат много клетки, които, да работят НОМИНАЛНО, ВСЕ ЕДНО, СА ВСЯКА В ОТДЕЛЕН СЪД.
                  Хахахаха, това вече и Станислав Лем и братя Стругацки не могат го измислят

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                    В един съд с електролит, може да се напъхат много клетки, които, да работят НОМИНАЛНО, ВСЕ ЕДНО, СА ВСЯКА В ОТДЕЛЕН СЪД.
                    ГЛУПОСТИ НА ТЪРКАЛЕТА !!!

                    Некадърност, некомпетентност, Дънинг-Крюгер !!!

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                      В един съд с електролит, може да се напъхат много клетки, които, да работят НОМИНАЛНО, ВСЕ ЕДНО, СА ВСЯКА В ОТДЕЛЕН СЪД.
                      Аааууу! Мъск направо ще те позлати!
                      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                        Много приказки с нула бита информация, при това приказките не са свързани с въпроса, който обсъждаме. Спри да се правиш на ни чул ни видял, и спри да се правиш, че си забравил за какво говорим.

                        Питам те отново и те моля да ми отговориш с една дума:

                        Продължаваш ли да твърдиш, че всички клетки в една батерия могат да работят в общ електролит?
                        В един съд с електролит, може да се напъхат много клетки, които, да работят НОМИНАЛНО, ВСЕ ЕДНО, СА ВСЯКА В ОТДЕЛЕН СЪД.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                          Добре ли прочете поста ми, преди да го изтрият? Активният материал по плочите, е зареден, по отношение на разноименните плочи. Металът на плочите, има някаква дебелина. Поле, което да движи заряди, надлъжно на капилярните отвори в плочите, няма, т.к. металът е по цялата дължина на отворите, и полето е екранирано. Зарядите по плочите, не се балтаят току-така, а са йони, наместили се в кристалните решетки по повърхността на активния материал. Надлъжно по дебелината на слоя електролит има, наистина. И поле, следствие на потенциалната разлика в заредената батерия има но, просто така, свободни заряди дори в електролита, са много редки а те, са , както знаем, една от причините за саморазряд. Пита се, кой да ги прекара (и защо) по път, в който, не съществува надлъжно електрическо поле? Повтаряме че, такова има между отделните електроди но, няма надлъжно през капилярния отвор в метала на плочата. Остават единствено случайните топлинни колебания и брауновото движение. Ама то рядко е само в една посока... Това е логиката. ВСЯКА плоча, освен крайните, е заредена от двете си страни но, не и относно себе си и т.н.
                          Много приказки с нула бита информация, при това приказките не са свързани с въпроса, който обсъждаме. Спри да се правиш на ни чул ни видял, и спри да се правиш, че си забравил за какво говорим.

                          Питам те отново и те моля да ми отговориш с една дума:

                          Продължаваш ли да твърдиш, че всички клетки в една батерия могат да работят в общ електролит?

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                            Те начини много, и най-добрият от тях разбира се е ПЪЛНАТА ХЕРМЕТИЗАЦИЯ. Някакви междинни дупки с малко сечение не виждам защо трябва да се правят, пък и след това да търсим начин да доведем то тях проводници, че да намалим потенциалната разлика - ха, ха. Не ти ли се струва, че това е връзване на здрав пръст ....

                            Важното е друго - ти след 10 страници убеждаване от моя страна и много обиди обиди към мене от твоя страна най-сетне се съгласи, че аз съм прав и че клетките не могат да функционират в общ електролит. Мисля, че ми дължиш публично извинение за нанесените ми обиди, както и публично извинение към всички останали за НЕВЕРНИТЕ ТВЪРДЕНИЯ, които така агресивно се опитваше да налагаш в темата..
                            Добре ли прочете поста ми, преди да го изтрият? Активният материал по плочите, е зареден, по отношение на разноименните плочи. Металът на плочите, има някаква дебелина. Поле, което да движи заряди, надлъжно на капилярните отвори в плочите, няма, т.к. металът е по цялата дължина на отворите, и полето е екранирано. Зарядите по плочите, не се балтаят току-така, а са йони, наместили се в кристалните решетки по повърхността на активния материал. Надлъжно по дебелината на слоя електролит има, наистина. И поле, следствие на потенциалната разлика в заредената батерия има но, просто така, свободни заряди дори в електролита, са много редки а те, са , както знаем, една от причините за саморазряд. Пита се, кой да ги прекара (и защо) по път, в който, не съществува надлъжно електрическо поле? Повтаряме че, такова има между отделните електроди но, няма надлъжно през капилярния отвор в метала на плочата. Остават единствено случайните топлинни колебания и брауновото движение. Ама то рядко е само в една посока... Това е логиката. ВСЯКА плоча, освен крайните, е заредена от двете си страни но, не и относно себе си и т.н.
                            Last edited by Pyramid; 02.05.2021, 14:26.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
                              Офф, ще изчакам края на работното време,
                              ...За да се гръмнеш?

                              Коментар


                              • Офф, ще изчакам края на работното време,
                                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                                Коментар

                                Working...
                                X