IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

    Но, всички признават, че батериите се развиват стремглаво и, на закупена електричка, батериия се сменя...
    Голяма сте контра, г-н Мермерски.

    Това, че всички признават - е много стимулиращо,

    При възможността батерията да избухне в пламъци и водачът да не се спаси, вероятно той / тя - би "признал" пред Свети Петър... и да: след изгарянето - наследниците му (вероятно) ще си получат и новата батерия...

    Поне помним, че гледахме горящи електромобили и 30-на пожарникари, които са регистратори на събитието: да не може да бъде потушен пожар в литиево-йонна батерия с ВСИЧКИ съвременни средства!

    Чака се спокойно да доизгори..., ако могат - ще резнат кабелите...,. но и това не го може всеки... ОПАСНО Е!

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

      Но, всички признават, че батериите се развиват стремглаво и, на закупена електричка, батериия се сменя...
      Голяма сте контра, г-н Мермерски.
      Това, че проф. Мермерски е от страната на ДВГ, не може да се отрече, разбира се.

      Но остава така наречената научна безпристрастност, към която той, надявам се, се придържа в съобщаването на фактите (за разлика от учените на хранилка на "глобалното затопляне").

      Допълнително той е професор в известен американски университет и е съмнително да рискува репутацията си с лъжи в научната област.

      И още по-допълнително – той се изправя срещу масовото политкоректно течение, което той добре обясни и, като така, надявам се, е "вързал гащите" си срещу обвинение в най-елементарна лъжа.

      В тезата си той е умерен и реален:
      "Да, след 50 години енергията на основа изкопаеми горива ще тръгне към привършване, просто защото те свършват. Но точно заради това трябва да използваме останалата налична за истински преход към друга енергия, а не безумно да я пилеем само заради лъжливите твърдения на политиците, събиращи електорат (а там електоратът е доста тъп и безкритичен – Р1а1) от ден до пладне."



      Проф. Мермерски, ако случайно четете това, моля да дадете източниците Ви за енергетиката на производство на батериите за елколи, а и подобни, ако имате.
      Last edited by R1a1; 14.10.2019, 11:08.

      Коментар


      • А ТОВА, модератор, не е ли „заяждане”?
        Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
        Ми с такива изобретатели неграмотни, така ще е.
        Толерирате го, значи, сте преднамерени и необективни.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


          Добре е, че сам вярваш на откровените си лъжи... Какво ли толкова да те ангажира една лъжа в нета? Нищо!

          При сегашната несигурна в ПРОТИВОПОЖАРНО отношение батерия - ли "спират" - "почти всички"? А защо не и ВСИЧКИ?

          На пазара остава само скъпата Тесла, нали? 100 000 - 200 000... и ПОВЕЧЕ!!! Ако е по-евтина - Я НЕ може да ползваш климатик през лятото, Я през зимата - НЯМА отопление, Я - пробегът ѝ е малък, Я - не можеш да намериш къде да зареждаш, Я следваш САМО маршрута /картата/ със зарядни станции... ))

          Така де - при подобни "ползи" - няма начин да не спират авто-производителите... )) С огромният си дял от 99 % автопроизводителите ОЩЕ ДЪЪЪЪЛГИ ГОДИНИ ще ГИ БЪДЕ на пазара!

          Планират ли дата "за спиране" и на хибридите /според Мъск/? ))

          Такива "СПЕЦОВЕ" - като теб /и Мъск/ - можеТЕ да излъжТЕ все по-малко хора! Хората вече са доста напред в материала от вас, с Мъск!

          А дори самият Мъск призна за основният проблем на "своите" возилА - БАТЕРИЯТА!!! Това, ако си забравил - Мъск го каза на Общото събрание на акционерите си /където е и онзи Арабски фонд.../...

          ))
          Но, всички признават, че батериите се развиват стремглаво и, на закупена електричка, батериия се сменя...
          Голяма сте контра, г-н Мермерски.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

            ........ В момента почти всички авто-производители планират датата, от която СПИРАТ производството на ДВГ.

            Добре е, че сам вярваш на откровените си лъжи... Какво ли толкова да те ангажира една лъжа в нета? Нищо!

            При сегашната несигурна в ПРОТИВОПОЖАРНО отношение батерия - ли "спират" - "почти всички"? А защо не и ВСИЧКИ?

            На пазара остава само скъпата Тесла, нали? 100 000 - 200 000... и ПОВЕЧЕ!!! Ако е по-евтина - Я НЕ може да ползваш климатик през лятото, Я през зимата - НЯМА отопление, Я - пробегът ѝ е малък, Я - не можеш да намериш къде да зареждаш, Я следваш САМО маршрута /картата/ със зарядни станции... ))

            Така де - при подобни "ползи" - няма начин да не спират авто-производителите... )) С огромният си дял от 99 % автопроизводителите ОЩЕ ДЪЪЪЪЛГИ ГОДИНИ ще ГИ БЪДЕ на пазара!

            Планират ли дата "за спиране" и на хибридите /според Мъск/? ))

            Такива "СПЕЦОВЕ" - като теб /и Мъск/ - можеТЕ да излъжТЕ все по-малко хора! Хората вече са доста напред в материала от вас, с Мъск!

            А дори самият Мъск призна за основният проблем на "своите" возилА - БАТЕРИЯТА!!! Това, ако си забравил - Мъск го каза на Общото събрание на акционерите си /където е и онзи Арабски фонд.../...

            ))

            Коментар


            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

              От време-навреме се появяват подобни глупости, които в повечето случаи са „спонсприрани“ от заинтересованите индустрии. В този случай човека си продава добавки за гориво и е нормално да е предубен.

              Много може да се направи за подобряване на източниците на електричество, както и на батериите, но все някой трябваше да повлече крак, за да се тръгне сериозно в тази посока. Ако не беше Тесла, още 10-20 години нищо нямаше да се промени. В момента почти всички авто-производители планират датата, от която СПИРАТ производството на ДВГ.
              О, и ти ли си професор в американски университет като него?

              Дай, моля, някое твое интервю от медиите.

              Той застава с името си и репутацията си зад думите си.

              Ти кво си направил като него, та да те имаме предвид за умен?
              Last edited by R1a1; 12.10.2019, 19:20.

              Коментар


              • Абе пичове. Теслата пуснали нов ъпдейт с подобрения.
                Вече можеш да "викнеш" колата да дойде при теб:
                https://twitter.com/EforElectric/sta...826947072?s=09
                Last edited by ED; 09.10.2019, 13:54.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                  „Попаднали” ли, Дани? Сами се вкарахме.
                  „Попаднали”.
                  - Да, бе.
                  Ми с такива изобретатели неграмотни, така ще е.

                  Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                    Разбираш ги тези неща. Личи си образованият човек.

                    - Аааалилуйя!

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      Pyramid Китай стана с водеща икономика произвеждайки тези неща, т.е. от тях се печели вероятно добре. Всякакви сметки и коментари мисля че са излишни, защото е буквално обидно и особенно като погледнеш в каква ситуация сме попаднали.
                      „Попаднали” ли, Дани? Сами се вкарахме.
                      „Попаднали”.
                      - Да, бе.

                      Коментар


                      • Pyramid Китай стана с водеща икономика произвеждайки тези неща, т.е. от тях се печели вероятно добре. Всякакви сметки и коментари мисля че са излишни, защото е буквално обидно и особенно като погледнеш в каква ситуация сме попаднали.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                          Но не е друг. Нещата не се получават "естествено", винаги е със скокове и бутане на особено откачени визионери.
                          Е, то и тук, нали, е приятно големите Акули да са с, а не срещу теб...

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                            Ако не беше Тесла, щеше друг да е. Нещата узряха и сега, въпросът е не „дали”, нито „кога” а, основно, „кой”.
                            Но не е друг. Нещата не се получават "естествено", винаги е със скокове и бутане на особено откачени визионери.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                              Ако не беше Тесла, щеше друг да е. Нещата узряха и сега, въпросът е не „дали”, нито „кога” а, основно, „кой”.
                              Разбираш ги тези неща. Личи си образованият човек.

                              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                                От време-навреме се появяват подобни глупости, които в повечето случаи са „спонсприрани“ от заинтересованите индустрии. В този случай човека си продава добавки за гориво и е нормално да е предубен.

                                Много може да се направи за подобряване на източниците на електричество, както и на батериите, но все някой трябваше да повлече крак, за да се тръгне сериозно в тази посока. Ако не беше Тесла, още 10-20 години нищо нямаше да се промени. В момента почти всички авто-производители планират датата, от която СПИРАТ производството на ДВГ.
                                Ако не беше Тесла, щеше друг да е. Нещата узряха и сега, въпросът е не „дали”, нито „кога” а, основно, „кой”.

                                Коментар

                                Working...
                                X