Въртят ми се едни такива странични мисли из главата:
Добре де, толкова ли са ни излишни капиталите,че да ги даваме на бракята сърби, или на мамалигарите, дето все гледат как да ни пре-цакат. Като Български инвеститор, избрал да търгува на българската борса, дали да си давам парите на компания, която заявява,че смята да ги изнесе от страната.
Освен това, трябва ли парите, които ще инвестирам в компанията, да отидат за погасяване на лизинга на аудитата на членовете на борда на директорите (образно казано). Какъвто и да било лизинг, би трябвало да е пресметнат и разчетен още при първичните проучвания за лизинговането. Защо лизинговите условия се оказват тежки при тези добри финансови показатели. Дали те са наистина толкова добри.
И накрая, защо акумулатори, които получават признание в чужбина, в България издържат две зими, и то ако през втората зима им се намира приложение, различно от нормалното им. В смисъл, за тежести, да подпреш нещо с тях, да изсипеш киселината върху колата на съседа и др. такива. Въздуха ли ни е кофти, водата ли. Или това значи, че за българия остават некачествените, а тези които ги бива фащат пътя за навън? Итова отношение към Българския клиент, дали няма да се прехвърли и върху българския инвеститор.
И освен това, нормално ли е Елана да ни открехват, каква горе долу е средната цена в момента? Има ли по-добър начин да я понадуят. А това не значи ли корекция още от самото листване на борсата ?
Добре де, толкова ли са ни излишни капиталите,че да ги даваме на бракята сърби, или на мамалигарите, дето все гледат как да ни пре-цакат. Като Български инвеститор, избрал да търгува на българската борса, дали да си давам парите на компания, която заявява,че смята да ги изнесе от страната.
Освен това, трябва ли парите, които ще инвестирам в компанията, да отидат за погасяване на лизинга на аудитата на членовете на борда на директорите (образно казано). Какъвто и да било лизинг, би трябвало да е пресметнат и разчетен още при първичните проучвания за лизинговането. Защо лизинговите условия се оказват тежки при тези добри финансови показатели. Дали те са наистина толкова добри.
И накрая, защо акумулатори, които получават признание в чужбина, в България издържат две зими, и то ако през втората зима им се намира приложение, различно от нормалното им. В смисъл, за тежести, да подпреш нещо с тях, да изсипеш киселината върху колата на съседа и др. такива. Въздуха ли ни е кофти, водата ли. Или това значи, че за българия остават некачествените, а тези които ги бива фащат пътя за навън? Итова отношение към Българския клиент, дали няма да се прехвърли и върху българския инвеститор.
И освен това, нормално ли е Елана да ни открехват, каква горе долу е средната цена в момента? Има ли по-добър начин да я понадуят. А това не значи ли корекция още от самото листване на борсата ?
Коментар