If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Къде е Пепун-а да каже колко е велика акциата и кво беше концесии, концесии...абе трагедия, тук в момента в който се получат новите и трябва да има здрав селл
... Що бе на старите кво им е ???
не стават ле за селл ?? :shock:
Ходя по въже.Не ръкопляскайте, това е моят път.С костюм на клоун съм, да ми се смеете, когато падна
Къде е Пепун-а да каже колко е велика акциата и кво беше концесии, концесии...абе трагедия, тук в момента в който се получат новите и трябва да има здрав селл
Ерекция направо ... баси и чудото ... 25 000 лева, ей, не е шега работа !!!!
Явно от редене на плочки не се печели. А сега ? До края на годината откъде ще дойде "прогнозираната" печалба или ... ще е виновен световния мир ?
Последните изречения кефят.
Свободни за търговия са 1,4% от акциите на дружеството. За последните 12 месеца акциите на Холдинг Пътища са поскъпнали с 25,06% до 15,5 лв. средна цена за акция в началото на дшената търговска сесия.
Поздравления за голямата печалба на холдинга от 25 000 лв. за полугодието! После следва трогателен списък с оправдания и обяснения, защо това е така. Не са пропуснали и международното положение. Нооооо, за разлика от Каолин, са пропуснали лошото време като фактор. Срамота.
Холдинг Пътища АД (6H2) източник: investor.bg 30 Юли 2008 11:10
Холдинг Пътища излиза на печалба от 25 хил. лв.
Холдинг Пътища АД реализира неконсолидирана печалба от 25 хил. лв. за първото полугодие на 2008 г. спрямо загуба от 325 хил. лв. за съпоставимия период на 2007 г., показва отчетът на дружеството, публикуван чрез Бюлетин Investor.bg.
Нетните приходи от продажби се увеличават с 62,6% до 34 млн. лв. за първото шестмесечие на 2008 г.
Дружеството формира значителна дейност в дъщерните си дружества и затова интерес представлява и консолидирания отчет на холдинга, който трябва да се публикува до края на август.
За 2008 г. Холдинг Пътища планира 202 млн. лв. консолидирани продажби и 41,7 млн. лв. консолидирана печалба.
Холдинг Пътища АД е изложен на общите рискове, отнасящи се до всички стопански субекти, заети в сектора на инфраструктурното строителство, се казва в междинния доклад за дейността на дружеството.
Холдингът заявява, че "работи основно на българския пазар на пътностроителни услуги, където обемът на поръчките е в пряка зависимост от държавния бюджет, бюджета на общините и международните спогодби за финансиране на проекти и дружеството не може да влияе върху този обем. В контекста на гореизложеното силно редуцирания бюджет на Фонд „РПИ” за строителство, рехабилитация и поддържане на пътната мрежа в страната през последните няколко години стеснява потенциалния пазар на дружеството".
"Непрекъснато расте конкуренцията от страна на западни фирми, които имат значително по-добра ресурсна обезпеченост от българските. Във връзка със засилената конкуренция намалява нормата на печалба, заложена в тръжните оферти с оглед спечелване на търга. Най-голямо въздействие върху финансовото състояние и ликвидността на Холдинг Пътища АД оказва забавянето на плащанията от страна на Фонд „Републиканска пътна инфраструктура”, което е и причина за забавяне изпълнението на повечето обекти на дружеството", уточняват от холдинга.
Друг фактор, който оказва пряко влияние върху дейността на дружеството е повишаването цената на горивата, които са съществено перо от разходите на холдинга и от своя страна могат да доведат до оскъпяване изпълнението на вече спечелени обекти, се посочва още в допълненията към отчета.
Дейността на фирмите, заети в сферата на инфраструктурата, в това число и Холдинг Пътища АД, има ясно изразен сезонен характер. Строителството, рехабилитацията и текущото поддържане на пътища се извършват през периода март-октомври, а периода на зимно поддържане на пътищата обхваща времето от ноември до края на февруари.
Голяма част от дейността на Холдинг Пътища АД през последните години е свързана с европейските фондове. От началото на 2008г. са спрени плащанията за България по проекти, финансирани по програми ИСПА, ФАР и САПАРД във връзка с констатирани нередности при изразходването на парите. Съществува риск страната да загуби достъп до европейско финансиране и по структурните и кохезиония фонд на ЕС, ако не докаже, че може контролира правилното изразходване на европейските пари.
Основният капитал на Холдинг Пътища бе увеличен 71 пъти до 30,67 млн. лв. със собствени средства. До регистрацията на новите акции в момента свободни за търговия са 1,4% от акциите на дружеството.
За последните 12 месеца акциите на Холдинг Пътища са поскъпнали с 25,06% до 15,5 лв. средна цена за акция в началото на дшената търговска сесия.
Поздравления за голямата печалба на холдинга от 25 000 лв. за полугодието! После следва трогателен списък с оправдания и обяснения, защо това е така. Не са пропуснали и международното положение. Нооооо, за разлика от Каолин, са пропуснали лошото време като фактор. Срамота.
aide iz4akai konsolidirania purvo.
za prihodite ne6to da kaje6?
Поздравления за голямата печалба на холдинга от 25 000 лв. за полугодието! После следва трогателен списък с оправдания и обяснения, защо това е така. Не са пропуснали и международното положение. Нооооо, за разлика от Каолин, са пропуснали лошото време като фактор. Срамота.
* think positive * think simple * think big *
* be moderate * be cool * be yourself *
Лъжлива теза е, че са спрени парите на България по Оперативна програма "Транспорт". Това заяви в пленарна зала министърът на транспорта Петър Мутафчиев. Много често съм се чудил за авторитета, който създаваме на нашата страна, може ли и отговорно ли е опозицията да разпространява слухове, които не отговарят на истината, попита министърът. Той отбеляза, че когато се говорят лъжи, за която и да е оперативна програма, това няма начин да не повлияе върху авторитета на България и да не повлияе на Европейската комисия да каже, че ще направи проверка.
Повод за изказването е писмото от миналата седмица на Европейската комисия, в което се казва, че се спират плащания към Фонд "Републиканска пътна инфраструктура". Петър Мутафчиев посочи, че писмото е за временно преустановяване на междинни плащания по проекти, финансирани със средства от Кохезионния фонд - магистрала "Люлин" и Техническа помощ за подготовката на пътни проекти. Това са два проекта по ИСПА, които не са към Оперативна програма "Транспорт", отбеляза министърът.
Министър Мутафчиев каза, че за да бъдат възстановени тези плащания фонд " Републиканска пътна инфраструктура" трябва да извърши три неща - да има по-нататъшни разследвания и ясни заключения за установяване на съществуването на конфликт на интереси, които гарантират, че тръжните процедури и процедурите по сключване на договори не водят до злоупотреба със средства по Кохезионния фонд. Трябва да се изготви нов и комплексен план за действие на фонда, който да поставя акцент върху всяка от констатираните слабости и да набележи коригиращите мерки и реалистичните графици за тяхното изпълнение. Трябва също да се представи актуална информация за установените във фонда системи за управление и контрол след завършване на процеса на преструктурирането му, заяви Мутафчиев.
Има притеснение за бързото излизане на фонд "Републиканска пътна инфраструктура" от ситуацията, в която се намира и убеден съм, че в най-близко време, ще успеем да реализираме всички мерки, одита от ЕК да покаже добри резултати и да започнем финансирането на проектите, каза министърът. Той допълни, че след като се отговори на изискванията за фонда , ще започне подписването на договори по проекти по Оперативната програма. Решение за спиране на средства няма, категоричен е транспортният министър. По думите му цитираната сума от 1.6 млрд. евро по програмата не е за транспорт. От 1 януари има препоръка към българското правителство, докато не се отстранят пропуските, да не се подписват договори, посочи Мутафчиев.
Кабинетът даде милиони на компрометирания пътен фонд
в. Сега
120 млн. лева от тазгодишния бюджетен излишък извънредно получава компрометираният и все още нереформиран пътен фонд. Регионалното министерство, което също има вина за спирането на еврофондовете, ще вземе 48 милиона. Това става ясно от постановления на правителството, публикувани в "Държавен вестник".
С тези пари двете ведомства ще се разплатят за проектите, по които Брюксел спря субсидиите.
За какво точно се дават парите на пътния фонд, от "Държавен вестник" не става ясно. Там пише само, че финансовият министър трябва да представи точната сметка какво е правено с парите до 31 декември 2008 г.
който се усети купи и 70 нови акции има вече, а който не е, като факушка и магурата
само гледаткат..........,
ама к'во да ги правиш семкаджии!;-))
Коментар
�
nevermind
FYI:
Актуализиран на: 29.7.2008 г. 00:33:43
И Брюксел уличи кабинета в лъжа за спрените пари
Всякакви плащания към пътния фонд - и по предприсъединителни, и по оперативни програми, са спрени, потвърди говорителката на комисаря по регионалната политика
Светослав Терзиев
Европейската комисия (ЕК) потвърди вчера, че заради корупцията в пътния фонд е спряла парите за България и по оперативна програма "Транспорт", и така опроверга управляващите у нас, които от три дни упорито отричат този факт. Ева Калужинска, говорителка на комисаря по регионалната политика Данута Хюбнер, заяви пред БНТ, че "всякакви плащания, свързани с пътния фонд, са спрени. Това се отнася както за предприсъединителни програми, така и за програми след присъединяването".
Така Брюксел потвърди публикацията на "Сега" от събота, която се позоваваше на писмо на главния директор на дирекция "Регионална политика" Дирк Анер от 22 юли. В него пише, че няма да има никакви плащания по оперативна програма "Транспорт", докато не се изчистят всички съмнения за корупция в пътния фонд. Преводът на пълния текст на писмото бе публикуван във вчерашния брой на "Сега", а в електронното издание на вестника може да се види и неговият оригинал на английски език.
"Няма да има никакви плащания към пътния фонд", отсече вчера Ева Калужинска. Всичко това ще продължи, докато България не докаже, че е въвела адекватен контрол над усвояването на европарите. "Докато ние тук, в ЕК, не се убедим в това, не можем да правим авансови плащания. Нито пък крайни плащания. Защото настъпва момент, в който не можем да приемаме повече фактури, а проектите стоят недовършени. Ето това вече ще бъде проблем!", каза тя.
Управляващите у нас обаче продължават упорито да отричат, че има спрени плащания по оперативна програма "Транспорт". Вицепремиерът Меглена Плугчиева твърди, че писмото на Дирк Анер е "само предупреждение за саниране на компрометирания фонд". Министърът на транспорта Петър Мутафчиев заяви вчера в Русе, че то не касае спиране на средства по програма "Транспорт" и че в него изобщо няма цифри. "Последното, което ми дадоха до семинара в Банско, касае проектите по ИСПА към фонд "Републиканска пътна инфраструктура", каза той. "В момента нямаме проект, който да сме допуснали по оперативна програма "Транспорт". Имаше търгове за два - единият е за "Подкова-Кърджали", а другият - за околовръстното шосе и връзката му с магистрала "Хемус" край София. Установени бяха някои нередности при провеждане на процедурата и затова отказахме финансирането им. Така че в момента няма спрени пари за пътищата, защото и не сме пускали нито един проект", обясни транспортният министър.
Мутафчиев пропусна да отбележи, че двата проекта бяха спрени едва след като Брюксел заплаши със строги санкции, ако те бъдат финализирани. А и фактът, че няма одобрени проекти, не означава, че парите не са спрени. Все пак министърът обеща да раздаде на депутатите днес лицензиран превод на писмото на Дирк Анер.
Щетата, която пътният фонд нанася с подкопаването на доверието към България в ЕС, може да възлезе на 1.3 млрд. евро, прогнозира вчера пред "Сега" високопоставен правителствен източник. В писмото на Дирк Анер пише, че става дума за "бюджет от над 1 млрд. евро". Оперативната програма възлиза на 1.6 млрд. евро, но пътният фонд, който е получател на средства по "цяла приоритетна ос", може да се разпорежда с 1.3 млрд. евро. Останалите 300 млн. евро са за други бенефициенти, които обаче също могат да пострадат при пълно замразяване на ОП "Транспорт".
"Създаването на ново звено на мястото на Фонд "Републиканска пътна инфраструктура", на което правителството толкова разчита, няма да реши проблема", призна правителственият източник. За Брюксел това изглежда като смяна на табелата, защото в доклада си за управлението на евросредствата ЕК поиска от България най-вече да докаже, че "системите за управление и контрол, въведени за да се гарантира стабилно финансово управление на съответните фондове, са достатъчно надеждни". Тази процедура на доказване ще отнеме поне 7-8 месеца след създаването на новата Национална агенция "Пътна инфраструктура". Най-напред ще трябва да се изработи правилник за работата й, а също да й се назначи ръководство и личен състав. След това тя ще трябва да мине през одиторска проверка на националния ръководител по еврофондовете Димитър Ивановски, който да гарантира пред Брюксел, че в агенцията няма лица, замесени в далаверите на досегашния пътен фонд. Неговият доклад едва ли ще замине по-рано от ноември, след което ще се чака ЕК да извърши свой одит, което няма да стане през декември и януари, когато са новогодишните празници и зимната ваканция. Вероятно експертите на Брюксел ще дойдат на проверка през февруари и ако дадат положително мнение, агенцията ще получи авансови плащания от Кохезионния фонд най-рано през март.
"Най-важното доказателство за честност пред Брюксел е да види разкрити злоупотреби и наказани лица", обясни източникът. Засега обаче никой от правителството не говори за наказания за лицата с конфликт на интереси, нито за разваляне на договорите, сключени от тях. Не е ясно и каква част от администрацията на пътния фонд ще се прехвърли автоматично в новата агенция.
nqkude kraino polojenie nqma li ve4e ili vseki si interpretira suobshteniata, kakto mu se iska!?
Коментар
�
Пухче
Za palnej.Nali znaesh kak e na konkursite za krasota?
Коментар