Първоначално изпратено от blah blah
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ХД Пътища АД (6H2 / HDPAT) - архив до 01.09.11
Collapse
Заключена.
X
X
-
Първоначално изпратено от Магурата_Спирането на средствата за инфраструктура по предприсъединителните програми е направо убийствено за пътностроителните компании а замразяването на оперативната програма е истинска катастрофа за тях. Компаните накупиха купища нова техника заради милиардите на ЕС а сега тези милиарди ги няма и техниката бездейства, което генерира огромни загуби за компаниите. За подмяната на плочки по тротоарите не е нужна скъпа техника. Май се задават фалити на "пътищари".
Това е само лично мнение а не препоръка за покупко - продажба на акции.
Коментар
-
Първоначално изпратено от StormПървоначално изпратено от съни(тя)Първоначално изпратено от Обама............. Една чужда компания вероятно ще има доста по силно лоби в ЕС!!!)
важно е, лобито да се смени...
И понеже цялата ни работа такава, затова - врът на кранчето. Оправайте се, ама ако ще го правите с лобита и по втория начин - без пари на европейците. И хак сега нашите мушмули ще дадат излишека на лобитата ... и после нямало корупция ??? И далавери ? Е че как ще има ... нали ???
Лидерът на ДПС Ахмед Доган формулира по смущаващо откровен начин каква е била грешката на управляващите: "Дълго време ние мислехме, че управляването на еврофондовете е по същата схема като разходването на бюджетните средства. Но тази технология е съвсем различна. Става въпрос за средства на европейските данъкоплатци и тъкмо затова този въпрос е изключително деликатен, тъкмо затова и ЕК е твърде строга в оценките си, и включително в санкциите си".
Коментар
-
Първоначално изпратено от съни(тя)Първоначално изпратено от Обама............. Една чужда компания вероятно ще има доста по силно лоби в ЕС!!!)
важно е, лобито да се смени...
И понеже цялата ни работа такава, затова - врът на кранчето. Оправайте се, ама ако ще го правите с лобита и по втория начин - без пари на европейците. И хак сега нашите мушмули ще дадат излишека на лобитата ... и после нямало корупция ??? И далавери ? Е че как ще има ... нали ???
Коментар
-
Първоначално изпратено от HakkinenПървоначално изпратено от ОбамаЧужди строителни фирми от доста време навлизат на българския пазар! Доста нашумяли бяха например австрийската Strabag покрай строежа на терминал2 на летище София!
е това си е пример за ОСИРАНЕ ... БЕЗ ПОСЛЕДСТВИЕ ПРИ ТОВА!!!
НЕ ИСКАХА ЛИ И ДОПЪЛНИТЕЛНИ ПАРИ?????
Коментар
-
Ами нашите компании, които са чстни, бойкотират иностранците,
ако не си дадат базите и валяците,
чуждите к'во ще правят...............хахахахаха.....!
Ще искат доплащане или ще духат таратора......хахахаха...!
Айде стига , моля Ви с това чуждопоклоничество!
Нашите фирми си могат и без тях имат достатъчно капацитет
и умения!
И което е най-важно парите остават в БГ-икономиката и
се създават условия за повишаване ефективността и производителността на нашите фирми!
налЕ!:-))
Коментар
-
Първоначално изпратено от HakkinenПървоначално изпратено от ОбамаЧужди строителни фирми от доста време навлизат на българския пазар! Доста нашумяли бяха например австрийската Strabag покрай строежа на терминал2 на летище София!
Важното е, че изобщо не е нереалистична идеята българските магистрали да се строят от чужденци! Една чужда компания вероятно ще има доста по силно лоби в ЕС!!!
Коментар
-
Първоначално изпратено от ОбамаЧужди строителни фирми от доста време навлизат на българския пазар! Доста нашумяли бяха например австрийската Strabag покрай строежа на терминал2 на летище София!"The most valuable commodity I know of is information." Gordon Gekko
Коментар
-
Първоначално изпратено от be_googleа можеш ли да посочиш фирма от ЕС, за която да работят хора с нашите нива на заплащане!?!
Знам, че в БГ има дружества, които могат да работят висококачествено.
НИКОЙ не е толкова луд, че да дойде тук да и да се опита да изяде бизнеса на конкуренцията - защо- защото ако нашите фирми идат там?
Чужди строителни фирми от доста време навлизат на българския пазар! Покрай строежа на терминал2 на летище София, станаха "известни" австрийската Strabag !
Дунав мост 2 се строи от испанска фирма и т.н.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ОбамаПървоначално изпратено от Магурата_Спирането на средствата за инфраструктура по предприсъединителните програми е направо убийствено за пътностроителните компании а замразяването на оперативната програма е истинска катастрофа за тях. Компаните накупиха купища нова техника заради милиардите на ЕС а сега тези милиарди ги няма и техниката бездейства, което генерира огромни загуби за компаниите. За подмяната на плочки по тротоарите не е нужна скъпа техника. Май се задават фалити на "пътищари".
Това е само лично мнение а не препоръка за покупко - продажба на акции.
Горното не е препоръка за покупка или продажба, а за размисъл!!!
а можеш ли да посочиш фирма от ЕС, за която да работят хора с нашите нива на заплащане!?!
Знам, че в БГ има дружества, които могат да работят висококачествено.
НИКОЙ не е толкова луд, че да дойде тук да и да се опита да изяде бизнеса на конкуренцията - защо- защото ако нашите фирми идат там?
Просто и нашите дружества ТРЯБВА да заработят КАЧЕСТВЕНО! не е нормално в София да има 5 булеварда направени като за пред хората, а да са дадени 300 000 000 за ремонти за 5 г.!!!
написаното няма пряко отношение към това дружество!
и не е съвет или препоръка за търговия!
Коментар
-
Първоначално изпратено от ПепиStorm, айде продавай си акциите ,
стига си плакал,
хем си стискаш акциите, хем плачеш.............;-)))
Да не си бил партиен секретар някъде, скрито партайгеносе ???
Коментар
-
За смешно въобще не е смешно а за инвестиралите в пътностроителни компании положението е направо плачевно. Срива чука на вратата със страшна сила и е неибежен. Не е далече времето когато акциите на пътностроителните компании ще се търгуват по две за лев.
Не е препоръка за покупко-продажба на акции.Цар Симеон Велики
Коментар
Коментар