IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ХД Пътища АД (6H2 / HDPAT) - архив до 01.09.11

Collapse
Заключена.
X
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от blah blah
    Не се притеснявайте. Европа умира от желание да налее европейски пари в кошничката на Черепа. А софийското летище го строиха други великани - Трейс, като подизпълнители на Щрабаг.
    Единствените сериозни надежди за нашите пътностроителни компании могат да бъдат за подизпълнител, но там печалбите винаги са по малки...Има и по лош вариант, но за сега нека не го мислим....

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Магурата_
      Спирането на средствата за инфраструктура по предприсъединителните програми е направо убийствено за пътностроителните компании а замразяването на оперативната програма е истинска катастрофа за тях. Компаните накупиха купища нова техника заради милиардите на ЕС а сега тези милиарди ги няма и техниката бездейства, което генерира огромни загуби за компаниите. За подмяната на плочки по тротоарите не е нужна скъпа техника. Май се задават фалити на "пътищари".
      Това е само лично мнение а не препоръка за покупко - продажба на акции.
      Разлика м/у предприсъединителните и кохезионните фондове има, нали? А кои са спрени?

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Storm
        Първоначално изпратено от съни(тя)
        Първоначално изпратено от Обама
        ............. Една чужда компания вероятно ще има доста по силно лоби в ЕС!!!
        поне си дойде на думата )
        важно е, лобито да се смени...
        А ... дохдохме си на думата ... та значи лобита ? Интересно, как така тия поръчки били не заради самите дружества, а заради лобитата ? Мамка му ... как Биндер стана една от най големите фирми ? А ?

        И понеже цялата ни работа такава, затова - врът на кранчето. Оправайте се, ама ако ще го правите с лобита и по втория начин - без пари на европейците. И хак сега нашите мушмули ще дадат излишека на лобитата ... и после нямало корупция ??? И далавери ? Е че как ще има ... нали ???
        Към горното мога да добавя само култовото изказване на Доган:


        Лидерът на ДПС Ахмед Доган формулира по смущаващо откровен начин каква е била грешката на управляващите: "Дълго време ние мислехме, че управляването на еврофондовете е по същата схема като разходването на бюджетните средства. Но тази технология е съвсем различна. Става въпрос за средства на европейските данъкоплатци и тъкмо затова този въпрос е изключително деликатен, тъкмо затова и ЕК е твърде строга в оценките си, и включително в санкциите си".

        Коментар


        • Не се притеснявайте. Европа умира от желание да налее европейски пари в кошничката на Черепа. А софийското летище го строиха други великани - Трейс, като подизпълнители на Щрабаг.

          Коментар


          • Ами пътя Монтана -Видин построен от Щрабаг,

            не пропадна ли наполовина..................хахахахаха...........! :-)))

            Коментар


            • Първоначално изпратено от съни(тя)
              Първоначално изпратено от Обама
              ............. Една чужда компания вероятно ще има доста по силно лоби в ЕС!!!
              поне си дойде на думата )
              важно е, лобито да се смени...
              А ... дохдохме си на думата ... та значи лобита ? Интересно, как така тия поръчки били не заради самите дружества, а заради лобитата ? Мамка му ... как Биндер стана една от най големите фирми ? А ?

              И понеже цялата ни работа такава, затова - врът на кранчето. Оправайте се, ама ако ще го правите с лобита и по втория начин - без пари на европейците. И хак сега нашите мушмули ще дадат излишека на лобитата ... и после нямало корупция ??? И далавери ? Е че как ще има ... нали ???

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Hakkinen
                Първоначално изпратено от Обама
                Чужди строителни фирми от доста време навлизат на българския пазар! Доста нашумяли бяха например австрийската Strabag покрай строежа на терминал2 на летище София!
                Нашумяха, защото въпросният терминал се срути, докато го строяха
                +1
                е това си е пример за ОСИРАНЕ ... БЕЗ ПОСЛЕДСТВИЕ ПРИ ТОВА!!!
                НЕ ИСКАХА ЛИ И ДОПЪЛНИТЕЛНИ ПАРИ?????

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Обама
                  ............. Една чужда компания вероятно ще има доста по силно лоби в ЕС!!!
                  поне си дойде на думата )
                  важно е, лобито да се смени...

                  Коментар


                  • Ами нашите компании, които са чстни, бойкотират иностранците,

                    ако не си дадат базите и валяците,

                    чуждите к'во ще правят...............хахахахаха.....!

                    Ще искат доплащане или ще духат таратора......хахахаха...!

                    Айде стига , моля Ви с това чуждопоклоничество!

                    Нашите фирми си могат и без тях имат достатъчно капацитет

                    и умения!

                    И което е най-важно парите остават в БГ-икономиката и

                    се създават условия за повишаване ефективността и производителността на нашите фирми!

                    налЕ!:-))

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Hakkinen
                      Първоначално изпратено от Обама
                      Чужди строителни фирми от доста време навлизат на българския пазар! Доста нашумяли бяха например австрийската Strabag покрай строежа на терминал2 на летище София!
                      Нашумяха, защото въпросният терминал се срути, докато го строяха
                      Такива гафове стават навсякъде! В Париж няколко месеца след предаването се срути най-новият им терминал!
                      Важното е, че изобщо не е нереалистична идеята българските магистрали да се строят от чужденци! Една чужда компания вероятно ще има доста по силно лоби в ЕС!!!

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Обама
                        Чужди строителни фирми от доста време навлизат на българския пазар! Доста нашумяли бяха например австрийската Strabag покрай строежа на терминал2 на летище София!
                        Нашумяха, защото въпросният терминал се срути, докато го строяха
                        "The most valuable commodity I know of is information." Gordon Gekko

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от be_google
                          а можеш ли да посочиш фирма от ЕС, за която да работят хора с нашите нива на заплащане!?!
                          Знам, че в БГ има дружества, които могат да работят висококачествено.
                          НИКОЙ не е толкова луд, че да дойде тук да и да се опита да изяде бизнеса на конкуренцията - защо- защото ако нашите фирми идат там?
                          В ЕС има фирми които строят доста евтино! В разходната част под 10% е делът на човешкия труд при строеж на магистрали! Българските фирми нямат почти никакво конкурентно предимство спрямо западните! Единственото сериозно предимство им е в политическите контакти, но точно тези контакти сега ги правят неконкурентноспособни!

                          Чужди строителни фирми от доста време навлизат на българския пазар! Покрай строежа на терминал2 на летище София, станаха "известни" австрийската Strabag !

                          Дунав мост 2 се строи от испанска фирма и т.н.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Обама
                            Първоначално изпратено от Магурата_
                            Спирането на средствата за инфраструктура по предприсъединителните програми е направо убийствено за пътностроителните компании а замразяването на оперативната програма е истинска катастрофа за тях. Компаните накупиха купища нова техника заради милиардите на ЕС а сега тези милиарди ги няма и техниката бездейства, което генерира огромни загуби за компаниите. За подмяната на плочки по тротоарите не е нужна скъпа техника. Май се задават фалити на "пътищари".
                            Това е само лично мнение а не препоръка за покупко - продажба на акции.
                            Мажоритарните собственици на пътностроителните компании имат имиджа на мафиоти! При сегашното състояние единствения начин България да докаже, че няма нищо общо с корупцията е тези фирми да не получат поръчки и строежа на магистралите да се направи от чужди фирми!

                            Горното не е препоръка за покупка или продажба, а за размисъл!!!

                            а можеш ли да посочиш фирма от ЕС, за която да работят хора с нашите нива на заплащане!?!
                            Знам, че в БГ има дружества, които могат да работят висококачествено.
                            НИКОЙ не е толкова луд, че да дойде тук да и да се опита да изяде бизнеса на конкуренцията - защо- защото ако нашите фирми идат там?

                            Просто и нашите дружества ТРЯБВА да заработят КАЧЕСТВЕНО! не е нормално в София да има 5 булеварда направени като за пред хората, а да са дадени 300 000 000 за ремонти за 5 г.!!!
                            написаното няма пряко отношение към това дружество!
                            и не е съвет или препоръка за търговия!

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Пепи
                              Storm, айде продавай си акциите ,

                              стига си плакал,

                              хем си стискаш акциите, хем плачеш.............;-)))
                              Аха ... има човек, има проблем. Няма човек, няма проблем. Мълчат, не разсуждат - то и твойте неща такива ... хахаха !

                              Да не си бил партиен секретар някъде, скрито партайгеносе ???

                              Коментар


                              • За смешно въобще не е смешно а за инвестиралите в пътностроителни компании положението е направо плачевно. Срива чука на вратата със страшна сила и е неибежен. Не е далече времето когато акциите на пътностроителните компании ще се търгуват по две за лев.
                                Не е препоръка за покупко-продажба на акции.
                                Цар Симеон Велики

                                Коментар

                                Working...
                                X