IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ХД Пътища АД (6H2 / HDPAT) - архив до 01.09.11

Collapse
Заключена.
X
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Двама загинали и трима ранени в пътен ад край Бургас
    08.08.2008 08:03 21


    Челен сблъсък между две коли на излизане от магистралата към Карнобат



    П.П. Айде да ги почват и довършват тези магистрали по-бързо,

    защото хората умират по некачествените пътища!

    Правителството трябва да стартира всички процедури,

    много мудно действат, да загрбят интересите и

    ако трябва да се работи без лятна почивка.

    Като се има предвид и една от директивите на ЕС за по-малко жертви по пътя,

    ТОВА Е ПЪТЯ -довършване и строителство на нови модерни магистрали и пътища!;-))

    ЕКШЪН, ЕКШЪН и пак ЕКШЪН, това се иска от Правителството

    на сегашният етап!

    Коментар


    • Последната новина май не е за тая тема.
      Life won't wait for you.

      Коментар


      • МОСТСТРОЙ АД (5MY) източник: profit.bg 8 Август 2008 08:41


        Мостстрой с договор за 1.2 млн. лв.
        Фонд “Републиканска пътна инфраструктура” сключи договор с Мостстрой АД за “Изработване на технически проект и извършване на аварийни ремонтни строителни работи /инженеринг/ – аварийна подмяна на дилатационните фуги на мостови съоръжения на участъци в експлоатация от АМ “Хемус”.

        Възложените дейности са за 1.02 млн. лв. без ДДС, или 1.225 млн. лв. с ДДС, сочат данни на АОП.

        Припомняме, че акционерите на компанията взеха решение за увеличение на капитала от 1.115 млн. лв. на 5.575 млн. лв. със собствени средства. По този начин всеки акционер към днешна дата ще получи по 4 нови, безплатни акции.

        Увеличението е за сметка на финансовия резултат от изминалата година (5.153 млн. лв.), който няма да бъде разпределян като дивидент, а ще бъде отнесен във фонд „Резервен”.

        В момента на борсата се търгува само старата емисия акции, като вчера по позицията се изтъргуваха 325 акции на нива от 19.66 до 20.22 лв. за брой.

        Коментар


        • А случайно ЗСКИ дали не произвежда траверси за метрото?;-)

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Storm
            Първоначално изпратено от deneb
            Първоначално изпратено от Storm
            Първоначално изпратено от deneb
            Софийското метро ІІ метродаметър основната част турска фирма.
            Това не е точно така, ама карай ...
            С цена 329.133 млн. лева турската фирма "Доуш иншаат ве тиджарет" АД, както и обединение на български фирми "Метротрейс", което предложи 141. 960 млн. лева, са класирани на първо място в търга за избор на главен изпълнител на метрото от надлез "Надежда" до кръстовището на бул. "Черни връх" и бул. "Джеймс Баучер" в София. От 22 юли тече 10-дневният срок, в който останалите участници в тръжната процедура имат право да обжалват резултата. При условие че няма възражения, до един месец Столичната община ще подпише договор, каза миналата седмица кметът на София Бойко Борисов.
            Общата стойност на двата участъка според офертите на класираните на първо място участници е 470.093 млн. лева. При първоначално обявения търг общата минимална стойност на двата участъка достига 556.024 млн. лева. Вследствие на повторното обявяване на процедурата цената е намалена с 85.93 млн. лева, съобщиха от Столичната община. Необходимите за финансиране на обекта още около 100 млн. лева ще бъдат осигурени от държавния и общинския бюджет, казаха кметът Бойко Борисов и заместник-министърът на транспорта Весела Господинова, които участваха миналата седмица в специална пресконференция по повод окончателното класиране на участниците в търга за главен изпълнител.
            "Доуш иншаат ве тиджарет" (която в дружеството "Доуш еко" построи отсечката от автомагистрала "Тракия" от Карнобат до Бургас) ще е главен изпълнител по позиция едно и има три фирми подизпълнители. Това са турската "Юксей прожелуслараръсъ" и българските "Старт инженеринг" АД, "СК 13 холдинг".
            "Метротрейс" ще е главен изпълнител на втората обособена позиция. В обединението влизат фирмите "Трейс груп холд" АД, "Трейс София" и "СБ инженеринг" АД. Обединението участва с пет подизпълнителя.
            "ДОУШ - Мостстрой джойнт венчър" - ще видим какво и как.
            А някой обърнал ли е внимание на следното оповестяване към шестмесечния отчет на Мостстрой :
            №2.19 Споразумение за съвместно предприятие

            През 2007 започна работа по договор между Пътни строежи Пловдив и Мостстрой по програма ФАР за строителство на път ІІ 80 / Е-80/ от Ново село до магистрала Марица. Стойността на частта за Мостстрой е 7 750 хил.лв.
            Създадено е и Сдружение с Турската фирма Доуш Инсаат за участие в търг за строителство на МЕТРО СОФИЯ-РИНГ2-Надежда –Централна гара-Света Неделя-НДК.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от deneb
              Първоначално изпратено от Storm
              Първоначално изпратено от deneb
              Софийското метро ІІ метродаметър основната част турска фирма.
              Това не е точно така, ама карай ...
              С цена 329.133 млн. лева турската фирма "Доуш иншаат ве тиджарет" АД, както и обединение на български фирми "Метротрейс", което предложи 141. 960 млн. лева, са класирани на първо място в търга за избор на главен изпълнител на метрото от надлез "Надежда" до кръстовището на бул. "Черни връх" и бул. "Джеймс Баучер" в София. От 22 юли тече 10-дневният срок, в който останалите участници в тръжната процедура имат право да обжалват резултата. При условие че няма възражения, до един месец Столичната община ще подпише договор, каза миналата седмица кметът на София Бойко Борисов.
              Общата стойност на двата участъка според офертите на класираните на първо място участници е 470.093 млн. лева. При първоначално обявения търг общата минимална стойност на двата участъка достига 556.024 млн. лева. Вследствие на повторното обявяване на процедурата цената е намалена с 85.93 млн. лева, съобщиха от Столичната община. Необходимите за финансиране на обекта още около 100 млн. лева ще бъдат осигурени от държавния и общинския бюджет, казаха кметът Бойко Борисов и заместник-министърът на транспорта Весела Господинова, които участваха миналата седмица в специална пресконференция по повод окончателното класиране на участниците в търга за главен изпълнител.
              "Доуш иншаат ве тиджарет" (която в дружеството "Доуш еко" построи отсечката от автомагистрала "Тракия" от Карнобат до Бургас) ще е главен изпълнител по позиция едно и има три фирми подизпълнители. Това са турската "Юксей прожелуслараръсъ" и българските "Старт инженеринг" АД, "СК 13 холдинг".
              "Метротрейс" ще е главен изпълнител на втората обособена позиция. В обединението влизат фирмите "Трейс груп холд" АД, "Трейс София" и "СБ инженеринг" АД. Обединението участва с пет подизпълнителя.
              "ДОУШ - Мостстрой джойнт венчър" - ще видим какво и как.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Storm
                Първоначално изпратено от deneb
                Софийското метро ІІ метродаметър основната част турска фирма.
                Това не е точно така, ама карай ...
                С цена 329.133 млн. лева турската фирма "Доуш иншаат ве тиджарет" АД, както и обединение на български фирми "Метротрейс", което предложи 141. 960 млн. лева, са класирани на първо място в търга за избор на главен изпълнител на метрото от надлез "Надежда" до кръстовището на бул. "Черни връх" и бул. "Джеймс Баучер" в София. От 22 юли тече 10-дневният срок, в който останалите участници в тръжната процедура имат право да обжалват резултата. При условие че няма възражения, до един месец Столичната община ще подпише договор, каза миналата седмица кметът на София Бойко Борисов.
                Общата стойност на двата участъка според офертите на класираните на първо място участници е 470.093 млн. лева. При първоначално обявения търг общата минимална стойност на двата участъка достига 556.024 млн. лева. Вследствие на повторното обявяване на процедурата цената е намалена с 85.93 млн. лева, съобщиха от Столичната община. Необходимите за финансиране на обекта още около 100 млн. лева ще бъдат осигурени от държавния и общинския бюджет, казаха кметът Бойко Борисов и заместник-министърът на транспорта Весела Господинова, които участваха миналата седмица в специална пресконференция по повод окончателното класиране на участниците в търга за главен изпълнител.
                "Доуш иншаат ве тиджарет" (която в дружеството "Доуш еко" построи отсечката от автомагистрала "Тракия" от Карнобат до Бургас) ще е главен изпълнител по позиция едно и има три фирми подизпълнители. Това са турската "Юксей прожелуслараръсъ" и българските "Старт инженеринг" АД, "СК 13 холдинг".
                "Метротрейс" ще е главен изпълнител на втората обособена позиция. В обединението влизат фирмите "Трейс груп холд" АД, "Трейс София" и "СБ инженеринг" АД. Обединението участва с пет подизпълнителя.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от deneb
                  Софийското метро ІІ метродаметър основната част турска фирма.
                  Това не е точно така, ама карай ...

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от deneb
                    едно разсъждение. Защо ЕС спряха парите по ФАР и ИСПА.

                    Ясно е, че е имало (има) корупция във фонда.

                    Няма контрол по изпълнението.

                    Но, ако някой си направи (карам по спомени от изнесено в медиите)

                    Магистрата Чирпан - Ст. Загора - турска фирма

                    София Перник турса фирма.

                    По Кърджалийско бенефициенти все турски фирми

                    Софийското метро ІІ метродаметър основната част турска фирма.

                    т.е. данъците на Европийският данъкоплатец отиват в страна, която не е членка, вместо под някъква форма да остават в рамките на съюза.

                    Не е изчерпателно, но нали трябва да сме кратки. А и не мога да пиша като колегата КОРК (чест и починатия).
                    Ми ... явно някой е обяснил на европейците що е то 3-5-8 ... хахаха !!!

                    Коментар


                    • Подкупените лица на високо ниво и по други проекти извън инфраструктурата: Български министър и турски министър. Мизата на турчина била 12 %..Така, че и те здраво са в играта...

                      Коментар


                      • Това с турските фирми и мен ме дразни силно.Но какво да се прави като в момента всички козове държи Агент Сава.
                        Life won't wait for you.

                        Коментар


                        • едно разсъждение. Защо ЕС спряха парите по ФАР и ИСПА.

                          Ясно е, че е имало (има) корупция във фонда.

                          Няма контрол по изпълнението.

                          Но, ако някой си направи (карам по спомени от изнесено в медиите)

                          Магистрата Чирпан - Ст. Загора - турска фирма

                          София Перник турса фирма.

                          По Кърджалийско бенефициенти все турски фирми

                          Софийското метро ІІ метродаметър основната част турска фирма.

                          т.е. данъците на Европийският данъкоплатец отиват в страна, която не е членка, вместо под някъква форма да остават в рамките на съюза.

                          Не е изчерпателно, но нали трябва да сме кратки. А и не мога да пиша като колегата КОРК (чест и починатия).

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от joda
                            Първоначално изпратено от blamin
                            драгичево - долна диканя
                            Аутобан:Апан Геврек(Кифленско)-Долно Нанагорнище
                            В Апан Геврек ще правиме и кръгово на мегдана.......На две нива.
                            Life won't wait for you.

                            Коментар


                            • Скоро ще се разбере дали ше яде Асан баница или няма.
                              Life won't wait for you.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от blamin
                                драгичево - долна диканя
                                Аутобан:Апан Геврек(Кифленско)-Долно Нанагорнище
                                自由西藏

                                Коментар

                                Working...
                                X