Ааа ясно! Но отново математически не е обосновано... ако реалната цена на старата акция е към 1200, де;-)
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ХД Пътища АД (6H2 / HDPAT) - архив до 01.09.11
Collapse
Заключена.
X
X
-
Първоначално изпратено от psycoholicПървоначално изпратено от HakkinenПървоначално изпратено от psycoholicАко не бъде подпряна, акцията ще направи лек завой да тества нива под 14,5! Технически погледнато! :-)
Оборотеца ви е слабичък, Пепи!Не е препоръка!
Но при 16,5 Х 71 = 1117 корекцията е леко неизбежна, поне докато не тръгнем целокупно! Което не би трябвало да притесни дългосрочните майстори!МНЕНИЕТО МИ (в никакъв случай) НЕ Е ПРЕПОРЪКА ЗА ПОКУПКА ИЛИ ПРОДАЖБА НА ЦЕННИ КНИЖА
Коментар
� -
Първоначално изпратено от HakkinenПървоначално изпратено от psycoholicАко не бъде подпряна, акцията ще направи лек завой да тества нива под 14,5! Технически погледнато! :-)
Оборотеца ви е слабичък, Пепи!Не е препоръка!
Но при 16,5 Х 71 = 1171 цена на стара акция, корекцията е леко неизбежна, поне докато не тръгнем целокупно! Което не би трябвало да притесни дългосрочните майстори!BULL MARKET -- A random market movement causing an investor to mistake himself for a financial geniu
Коментар
� -
Първоначално изпратено от psycoholicАко не бъде подпряна, акцията ще направи лек завой да тества нива под 14,5! Технически погледнато! :-)
Оборотеца ви е слабичък, Пепи!Не е препоръка!
"The most valuable commodity I know of is information." Gordon Gekko
Коментар
� -
Първоначално изпратено от ПепиОчаквам добри новини,
и Storm наистина ще се повеселим!:-D
Виж от туристическият бранш, какво говорят:
Българските курорти са загубили почти изцяло английските и скандинавските летовници, коментираха от бранша. Според Крушкова главната причина за това са лошите пътища, както и почти пълната им липса в някои райони
Е-ееееееее ще се строят ли пътища.........., ако искаме да имаме и туризъм на ниво?????;-)))
А в туризма, като че ли всички партии са инвестирали!;-))МНЕНИЕТО МИ (в никакъв случай) НЕ Е ПРЕПОРЪКА ЗА ПОКУПКА ИЛИ ПРОДАЖБА НА ЦЕННИ КНИЖА
Коментар
� -
Очаквам добри новини,
и Storm наистина ще се повеселим!:-D
Виж от туристическият бранш, какво говорят:
Българските курорти са загубили почти изцяло английските и скандинавските летовници, коментираха от бранша. Според Крушкова главната причина за това са лошите пътища, както и почти пълната им липса в някои райони
Е-ееееееее ще се строят ли пътища.........., ако искаме да имаме и туризъм на ниво?????;-)))
А в туризма, като че ли всички партии са инвестирали!;-))
Коментар
� -
Първоначално изпратено от ПепиЕххххх, колко ви се иска да не се строят пътища и
всичко да пропада,
НОООООООООООО напук на вас апокалиптиците
пътища се строят и ЩЕ се строят мнооооого, не зависимо кой е на власт,
защото без качествена инфраструктура , НЯМА растеж,
това го знае всяко хлапе!;-))
А от тех. гледна точка ,
навлизаме в третат вълна, а тя по дължина е....................,
всеки го знае, налЕ!:-)))
Успех на всички, които сме в един отбор!:-)))
Коментар
� -
Еххххх, колко ви се иска да не се строят пътища и
всичко да пропада,
НОООООООООООО напук на вас апокалиптиците
пътища се строят и ЩЕ се строят мнооооого, не зависимо кой е на власт,
защото без качествена инфраструктура , НЯМА растеж,
това го знае всяко хлапе!;-))
А от тех. гледна точка ,
навлизаме в третат вълна, а тя по дължина е....................,
всеки го знае, налЕ!:-)))
Успех на всички, които сме в един отбор!:-)))
Коментар
� -
Първоначално изпратено от ghettoff
................................... После продадох знаеш на колко, ............................
Продължавай да мачкаш кеша. Препоръка е..
На 6-7, нали? Тук преди време казах че си най-добрия, и това е самата истина!
При падащ пазар по добре да мачкаш кеша, отколкото с уста едни други работи после.Ама ти знаеш най-добре. Абе ти не чакаше ли цена от 40 кинти за полимери? Не искаше ли да играеш?
Сигурен съм че си играл, че дори и презаписал, едно пиленце ми каза....
Коментар
� -
Първоначално изпратено от Пепифакушка да купи,
да, да,.......................,
от семкаджии к'во може да се очаква!:-))
Тук купуват хората с нюх към печалбата,
а който чопли семки, САМО гледа и злобее!;-))
Дедото, ама нали , за да вземеш трябва дададеш,
как ще получиш 70 нови акции, ако не си купил,
налЕ!;-))
Това не е препоръка за покупка или продажба или инвестиционен съвет по смисъла на закона. Авторът не притежава и за момента не иска да притежава акции на дружеството
Май са семкаджии тия дет чакат и не използват другите възможности а си стискат ли стискат хадпатката
И ново инфо и потвърждение какво става:
http://capital.bg/show.php?storyid=533020
Още по темата
Правителството и евфорофондовете
Доган никога не лъже
Новият пътен шеф ще е ясен до дни
ДАНС проверява кандидатите за стола на Батко
Някой ще отговори ли?
Къде засича разговорът с Брюксел през погледа на един европейски експерт
Спонсорирани връзки
* Тайният клиент на "Регал" откри през юни най-много промоции в ХИТ и "Европа"
Корупционните афери в пътния фонд доведеха до почти пълен блокаж в сектора на пътните ремонти и строителство. По сведения на фирми от бранша в момента всички играчи - малки и големи, търпят загуби от санкциите на Брюксел заради бившия пътен шеф Веселин Георгиев и неговите доскорошни началници - министрите Орешарски, Гагаузов и Мутафчиев. На дневен ред е въпросът дали и с колко българското правителство ще финансира приоритетни инфраструктрни проекти.
Проблемът е, че фирмите имат текущи разходи (банкови кредити, лизингови вноски за строителна техника, заплати на инженери, строители и персонал), а нямат постъпления, тъй като плащанията за пътни ремонти са замразени. Ситуацията ще се промени едва след като приключи преструктурирането на скандалния фонд "Републиканска пътна инфраструктура" (ФРПИ) в Национална агенция "Пътна инфраструктура" (НАПИ). Това означава, че тазгодишният строителен сезон най-вероятно ще бъде изцяло пропуснат за бизнеса. Времето за строителство на пътища продължава от март до ноември. През зимата ремонтите спират, защото влагата разваля асфалтовите настилки. Така преструктурирането на фонда в агенция ще приключи точно когато условията за строителство на пътища се влошат. Вината за това е изцяло на правителството.
Заради инат или по други причини
министрите в ръководството на ФРПИ първо отказваха да махнат хванатия в тежък конфликт на интереси Веселин Георгиев, а после всячески отлагаха назначаването на независим одит във фонда. Ако те бяха проявили повече отговорност и бяха действали веднага, каквато е европейската практика при подобни скандали, сега по обектите щеше да се работи усилено.
В момента фондът-агенция на практика не работи в очакване на нова структура и ново ръководство. Строителните фирми също масово са замразили обектите, защото плащанията им се бавят и не е ясно кога ще бъдат получени. Закъснението на магистрала "Люлин" вече е няколко месеца. Въпреки че строителният министър Асен Гагаузов през пролетта се кълнеше, че това лято ще може да се работи по магистрала "Тракия", това още не се е случило и няма шанс да стане скоро, тъй като тепърва ще се обявяват търгове за изпълнители на новите лотове. През пролетта трябваше да бъде обявен търг за отсечката между Сандански и Кулата - част от магистрала "Струма", но това също досега не е станало. Примерите могат да продължат.
Анализът показва, че НАПИ ще заработи едва в началото на следващата година. Въпреки че до дни се очаква да бъдат избрания новият изпълнителен директор и надзорен съвет, до пускането на европейските пари за пътища ще трябва да минат още няколко месеца (оптимистичната прогноза е, че това ще стане най-рано през март 2009). Дотогава ще трябва да бъде приет устройствен правилник за прилагането на закона, вътрешни правилници и процедури на агенцията, които да гарантират прозрачност при управлението на парите. Тяхното влизане в сила със сигурност ще се забави заради т.нар. оценка за съответствие (compliance assessment), която Брюксел ще прави в края на лятото. Смята се, че това ще отнеме около два месеца. В София ще трябва да пристигне за одит техническа мисия, преди да се чуе окончателното ОК от страна на еврокомисията. Тя ще трябва да се убеди, че в новите ръководни органи на агенцията няма лица, които са замесени в злоупотреби и конфликти на интереси. По експертни сметки всичко това ще забави размразяването на парите с половин година и реално възстановяване на плащанията от Брюксел може да има най-рано през февруари-март догодина.
Правителството
Няма нито ден за губене
- когато през есента ЕК направи свой одит на свършеното до момента, едва ли ще е достатъчно да отчетем единствено, че сме приели закон, с който бившият пътен фонд става агенция.
Брюксел ще иска да види също политически действия от управляващите. Експертите на еврокомисията заявиха в прав текст през седмицата, че очакват откриване и наказване на виновните за липсата на контрол в пътния фонд. Министрите Орешарски, Гагаузов и Мутафчиев, които бяха в управата на фонда, сега са оставени да се занимават само с политиката в сектора. Тоест те ще пишат стратегии и програми и малко или много ще бъдат встрани от конкретната им реализация. Занапред отговорността за всичко, случващо се в пътния сектор, остава на премиера Станишев. Факт, който даде повод на някои пътни експерти да се шегуват, че той вече ще е "главен изпълнителен директор" на новата агенция.
Смяната на статута на институцията (от фонд в агенция) само по себе си няма да е достатъчен акт. Още след скандалите около фонда през януари Европейската комисия поиска от България да докаже, че съществува строг и надежден финансов контрол над средствата. Разяснения за конфликта на интереси в пътния фонд, подробен план за противодействие на измамите, разследвания и наказателни действия бяха и исканията, изложени във вторник от Брюксел пред група български одитори и служители на вицепремиера Меглена Плугчиева.
На този фон поведението на българските власти продължава да е неадекватно - те продължават да твърдят, че Брюксел "само ни предупреждава" и "няма спрени пари от оперативните програми". От камбанарията на ЕК обаче действителността изглежда доста по-различно. Тези дни говорителката по регионалната политика Ева Калужинска заяви: "Всякакви плащания, свързани с пътния фонд, са спрени. Това се отнася както за предприсъединителните програми, така и за програми след присъединяването." И добави, че рестрикциите ще продължат, докато ЕС не се убеди в действителния контрол над европейските средства. Вместо да проумеят това, българските власти продължават да лансират тезата, че отнетото финансиране от ЕС ще бъде заместено с пари от българския бюджет. Неотчитайки "дребната подробност", че парите на българския данъкоплатец са също европейски и за тях би трябвало да важат същите правила за харченето им.
Това не е препоръка за покупка или продажба или инвестиционен съвет по смисъла на закона. Авторът не притежава и за момента не иска да притежава акции на дружествотоЗа да не си помисли нещо някой размислите ми не са препоръка за нищо освен за това да поумнявате, но
Коментар
� -
Първоначално изпратено от ФaкушкаПървоначално изпратено от ghettoff
Полимери ли? Бях от тези, които излязоха на 6-7 лв. лева при закупени на 4-4.5 лв... Да ми е честито нали? Аз и за други врътки мога да ти разкажа докато ти блееше по форумите и навлажняваше кешеца с потни ръчички..Примерно за последно Билборд..Следващата ми врътка ще е с Каолин..Вече и с предварителна обява ще ти играяЗаписвай си, че следващия път като се заинтерсуваш от сделките ми поне да си правилно информиран..
Първоначално изпратено от на Апр 08, 2008 в 1:55 pm в темата за полимери ghettoff.......
Аз лично днес си купих малко, защото наблюдавам акцията от доста време и си мисля, че е крайно време..И да, аз ще презапиша.
Малко е offtopic, но според част от една поговорка говоренето е сребро...За да те захраня с информация около себе си, да, тогава напълних Полимери. После продадох знаеш на колко, а решението си да презапиша го промених в последствие на променени събития около дружеството, които ти и до ден днешен не знаеш..Хубаво е, човек да е гъвкав в решенията си при динамична заобикаляща среда..Но това не е за депозитари и такива дето прелистват банкнотките с потни ръчички с надеждата да се умножат при всяко прехвърляне..Не мисля, че това, което си постнал е нещо, което би трябвало да ме злепостави, ако това си целял..Спечелих над 50 % от инвестицията си и съм добре..Благодаря.. За Каолин записа ли си? Там за жалост ще спечеля само около 30%, ама нейсе..Може и повече, тепърва започвам да си формирам пакета..Все е по-добре от 10% плаващ депозит..А за да задържим топика - колко е акцията на ХДПАТ при този ужасяващ падащ пазар..? Нищо, има неща, които не са за мухоловци..Продължавай да мачкаш кеша. Препоръка е..
Коментар
� -
Първоначално изпратено от ghettoff
Полимери ли? Бях от тези, които излязоха на 6-7 лв. лева при закупени на 4-4.5 лв... Да ми е честито нали? Аз и за други врътки мога да ти разкажа докато ти блееше по форумите и навлажняваше кешеца с потни ръчички..Примерно за последно Билборд..Следващата ми врътка ще е с Каолин..Вече и с предварителна обява ще ти играяЗаписвай си, че следващия път като се заинтерсуваш от сделките ми поне да си правилно информиран..
Първоначално изпратено от на Апр 08, 2008 в 1:55 pm в темата за полимери ghettoff.......
Аз лично днес си купих малко, защото наблюдавам акцията от доста време и си мисля, че е крайно време..И да, аз ще презапиша.
Малко е offtopic, но според част от една поговорка говоренето е сребро...
Коментар
�
Коментар