IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ХД Пътища АД (6H2 / HDPAT) - архив до 01.09.11

Collapse
Заключена.
X
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от B.Graham
    Първоначално изпратено от Tradanza
    Тука какво стана? Нали преди 3 дена след 1 ден трябваше да стане ясно?:lol:
    Споко.Нали за никъде не бързаш?
    Аз не! За вас се притеснявам! :lol:

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Tradanza
      Тука какво стана? Нали преди 3 дена след 1 ден трябваше да стане ясно?:lol:
      Споко.Нали за никъде не бързаш?
      Life won't wait for you.

      Коментар


      • Тука какво стана? Нали преди 3 дена след 1 ден трябваше да стане ясно?:lol:

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Пепи
          Значи,

          че на 14 за другият лот Стара Загора- Нова загора............,

          крайно време беше, да се спре с политическите боричкания,

          който има базите , техниката, инвестира да му се даде фронт за работа,

          защото всяко едно забавяне води до оскъпяване и неоправдани човешки жертви по пътищата!
          алелуя !

          Коментар


          • Значи,

            че на 14 за другият лот Стара Загора- Нова загора............,

            крайно време беше, да се спре с политическите боричкания,

            който има базите , техниката, инвестира да му се даде фронт за работа,

            защото всяко едно забавяне води до оскъпяване и неоправдани човешки жертви по пътищата!

            Коментар


            • Компаниите, които предварително бяха сочени за сигурни участници (а от някои експерти - и като бъдещи победители) в търговете за трите лота на магистрала "Тракия", вчера се включиха в наддаването за първата отсечка от Нова Загора до Ямбол. Сред осемте кандидата има пет от чужбина, но макар сред тях да има известни имена от Австрия, позициите им изглеждат несравнимо по-слаби от тези от България. През ноември ще бъдат отворени ценовите оферти, но отсега очакванията на държавата са строителството да излезе два пъти по-скъпо в сравнение с предложеното преди три години от неуспелия българско-португалския консорциум. Възможно е до края на годината да има вече подписани договори, близо 300 млн. лева от бюджетния излишък са предвидени за "Тракия", а депутатите се готвят да искат още средства от излишъка.

              Българските кандидати са големите играчи в пътния бранш - "Холдинг Пътища" на Васил Божков, "Трейс груп" на Николай Михайлов и "Главболгарстрой" на Симеон Пешов. Те се явяват в съдружие с фирми от холдинговите им структури и други български компании от бранша (подробности на dnevnik.bg).

              "Ясно е кои са победителите в трите лота. Това са "Холдинг Пътища", "Трейс груп" и "Главболгарстрой", прогнозира вчера в парламента депутатът от НДСВ Олимпи Кътев. При обявяването на поръчката в началото на август изпълнителният директор на строителната камара Иван Бойков каза, че условията в търга са направени така, че да спечелят именно трите родни компании.

              За разлика от тях чуждите кандидати предпочетоха да участват солово. Това са турските "Доуш Иншат", която прави отсечката от Карнобат до Бургас по магистралата, и малко познатата "Онур" ("Онур кънстракшън интернешънъл" е строила през 2004 г. участъци от магистрали в Хърватия и Украйна). Участват още австрийските компании "Щрабаг" (прочула се покрай проблеми с новия терминал на летище София) и "Алпине Бау" (изграждаща със закъснение хидровъзела "Цанков камък"), както и малко известната гръцка "Актор", която е отскоро на българския пазар. В Гърция фирмата е изграждала олимпийски обекти.

              Нито една от петте фирми в българско-португалския консорциум, който имаше сключен концесионен договор за магистралата, не подаде оферта. Това са португалските "Лена", "Сомаг" и МСФ и държавните "Автомагистрали" и "Техноекспортстрой". Договорът с тях беше прекратен през май след силен обществен натиск и поради невъзможност да осигурят финансиране за изграждането на аутобана.

              За момента са обявени търговете за два лота - участъците от Стара Загора до Нова Загора и от Нова Загора до Ямбол. За третата отсечка, от Ямбол до Карнобат, все още не е приключило проектирането.

              Вчера бяха отворени предложенията за отсечката Нова Загора - Ямбол с дължина 36 км. От 28 компании, закупили тръжна документация, оферти подадоха 8 фирми и сдружения. До месец комисията ще провери техническата и юридическата част по офертите. Тези, които отговарят на всички условия, ще бъдат поканени за отваряне на пликовете с ценовите предложения. Плановете са това да стане през ноември. Ако няма възражения от страна на някой от участниците, до края на годината може да бъде сключен и договорът с избрания победител, прогнозира директорът на агенция "Пътна инфраструктура" Димитър Иванов. По думите му вътрешният одит е показал, че няма нарушения в процедурата и са спазени всички изисквания на българското законодателство. Според Закона за обществените поръчки пликовете с техническата част на офертата и с цената не се отварят едновременно, докато според европейските това трябва да стане в един и същ ден.

              Очакванията на държавата са отсечката да струва около 340 млн. лв., или над 4.8 млн. евро на километър. За сравнение - преди три години португалците обещаваха да строят за два пъти по-малко. Бъдещият изпълнител ще трябва да построи отсечката за срок от две години. Това означава, че ако всичко бъде наред - няма оспорвания на процедурата, отчужденията са направени и има пари, най-рано през 2011 г. пътят ще бъде построен.

              Офертите за участъка от Стара Загора до Нова Загора с дължина 32 км ще бъдат отворени на 14 октомври.

              Очакванията са отсечката да струва около 240 млн. евро, което е над 3.8 млн. евро на километър. До вчера тръжни документи бяха купили 27 компании.

              300 млн. лв. от излишъка отиват за "Тракия"

              Близо 300 млн. лв. от бюджетния излишък са предвидени за строителството на магистрала "Тракия", съобщи Йордан Мирчев, председател на парламентарната комисия по транспорт. От тях 200 млн. лв. са за строителство, а 90 млн. лв. - за отчуждения и рехабилитация. В момента имаме проблеми с отчуждаване на земите от горския фонд, каза Димитър Иванов, шеф на агенция "Пътна инфраструктура".

              Депутатите от транспортната комисия решиха вчера да искат за пътища още пари от излишъка. Причината са спрените плащания към фирмите, които отговарят за поддържането на пътищата. "Кой ви подведе да спрете плащанията? Разбирам да има един-два съмнителни договора, но всичко да спрете... Кажете колко пари ви трябват и ще вземем решение за допълнителни средства", каза Стоян Проданов, депутат от БСП, който е с 30-годишен опит в пътния бранш. Шефът на комисията Йордан Мирчев от НДСВ също го подкрепи. На 382 млн. лв. възлизат неразплатените плащания към фирмите и обектите, които трябва да се довършат до края на годината, каза Иванов.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Пепи
                Айде да я почват тази магистрала,

                защото много жертви се дадоха именно поради

                непостроените участъци от "Тракия"!

                Няма време за моткане!

                налЕ ???
                Още малко търпение! Само да не слезем под 10лв., че тогава лошо.

                Коментар


                • Айде да я почват тази магистрала,

                  защото много жертви се дадоха именно поради

                  непостроените участъци от "Тракия"!

                  Няма време за моткане!

                  налЕ ???

                  Коментар


                  • Мене също ме интерисува кога ще дойдат новите акции!!!

                    Първоначално изпратено от INSIDER-A
                    Първоначално изпратено от Nikola
                    Западните инвеститори вече питат какво става с акциите им......
                    Не знам как ви се струва да ви държат парите затворени толкова дълго време.
                    Няма за какво да бързат да "реализират" загубата :-))))))) хахахаха
                    Мнението ми не е препоръка!!!

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от ennio
                      "Ясно е кои са победителите в трите лота. Това са "Холдинг Пътища", "Трейс груп" и "Главболгарстрой", прогнозира вчера в парламента депутатът от НДСВ Олимпи Кътев. При обявяването на поръчката в началото на август изпълнителният директор на строителната камара Иван Бойков каза, че условията в търга са направени така, че да спечелят именно трите родни компании.
                      Momcheta, otdavna gledam seir i nai-nakraia i az da se vklucha


                      Citata NE predstavliava preporyka za pokupko-prodajba.

                      p.s. ivziniavaite za latinicata
                      Изводът е,

                      че за всеки има място под слънцето........!;-))

                      И работа мнооого за всички инфраструктурни компании!;-))

                      Коментар


                      • Ники, питай Лукан Луканов - когато пуснат акциите на Арома, тогава ще излезнат и тези
                        Всеки може да спечели от борсата, но не всеки може да печели от борсата

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от INSIDER-A
                          Първоначално изпратено от Nikola
                          Първоначално изпратено от INSIDER-A
                          Първоначално изпратено от Nikola
                          Западните инвеститори вече питат какво става с акциите им......
                          Не знам как ви се струва да ви държат парите затворени толкова дълго време.
                          Няма за какво да бързат да "реализират" загубата :-))))))) хахахаха
                          Това е ясно. Въпросът, е че бая месеци хората не могат да си вземат парите, което е прадоксално. Вече има много акции с много по-голям ъпсайд потенциал на пазара и може би ще предпочетат да продадат тук и да влезнат другаде. Поради необосновани причини ибаче парите на хората се държат заключени. КФН не трябва ли да се намеси?

                          Забелязвате ли обаче как коментарите тук не са колко ще се качи акцията, а колко ще падне? А още по-парадоксалното, е че въпреки това няма продавачи...
                          Няма акции - няма продавачи! Елементарно Ники ;-)

                          Мажоритаря бетонира позицията!
                          Знам въпросът е колко време ще ги държи защото спада е неизменен а хората имат opportunity cost на тези пари.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Nikola
                            Първоначално изпратено от INSIDER-A
                            Първоначално изпратено от Nikola
                            Западните инвеститори вече питат какво става с акциите им......
                            Не знам как ви се струва да ви държат парите затворени толкова дълго време.
                            Няма за какво да бързат да "реализират" загубата :-))))))) хахахаха
                            Това е ясно. Въпросът, е че бая месеци хората не могат да си вземат парите, което е прадоксално. Вече има много акции с много по-голям ъпсайд потенциал на пазара и може би ще предпочетат да продадат тук и да влезнат другаде. Поради необосновани причини ибаче парите на хората се държат заключени. КФН не трябва ли да се намеси?

                            Забелязвате ли обаче как коментарите тук не са колко ще се качи акцията, а колко ще падне? А още по-парадоксалното, е че въпреки това няма продавачи...
                            Няма акции - няма продавачи! Елементарно Ники ;-)

                            Мажоритаря бетонира позицията!
                            МНЕНИЕТО МИ (в никакъв случай) НЕ Е ПРЕПОРЪКА ЗА ПОКУПКА ИЛИ ПРОДАЖБА НА ЦЕННИ КНИЖА

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от INSIDER-A
                              Първоначално изпратено от Nikola
                              Западните инвеститори вече питат какво става с акциите им......
                              Не знам как ви се струва да ви държат парите затворени толкова дълго време.
                              Няма за какво да бързат да "реализират" загубата :-))))))) хахахаха
                              Това е ясно. Въпросът, е че бая месеци хората не могат да си вземат парите, което е прадоксално. Вече има много акции с много по-голям ъпсайд потенциал на пазара и може би ще предпочетат да продадат тук и да влезнат другаде. Поради необосновани причини ибаче парите на хората се държат заключени. КФН не трябва ли да се намеси?

                              Забелязвате ли обаче как коментарите тук не са колко ще се качи акцията, а колко ще падне? А още по-парадоксалното, е че въпреки това няма продавачи...

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Nikola
                                Западните инвеститори вече питат какво става с акциите им......
                                Не знам как ви се струва да ви държат парите затворени толкова дълго време.
                                Няма за какво да бързат да "реализират" загубата :-))))))) хахахаха
                                МНЕНИЕТО МИ (в никакъв случай) НЕ Е ПРЕПОРЪКА ЗА ПОКУПКА ИЛИ ПРОДАЖБА НА ЦЕННИ КНИЖА

                                Коментар

                                Working...
                                X